Maar dan verliest 'ie zoiezo als looser de Show, nu kan 'ie er nog wat van maken tot het einde aan toequote:Op woensdag 2 juli 2025 19:58 schreef Hagenesie het volgende:
Robert moet gewoon zeggen ik schrijf en anders ga ik eerder weg. Bye Geert.
Misschien laten ze hem dan wel schrijven.quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar dan verliest 'ie zoiezo als looser de Show, nu kan 'ie er nog wat van maken tot het einde aan toe
Ik zie dat niet als looser, ik zou die gasten naaien en vertrekken als hij niet mag schrijven.quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar dan verliest 'ie zoiezo als looser de Show, nu kan 'ie er nog wat van maken tot het einde aan toe
De kans de Haaien de Knock-out overleven blijft 50/50, de kans dat Robert het verlies overleeft is nulquote:Op woensdag 2 juli 2025 20:02 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Misschien laten ze hem dan wel schrijven.
Oh, verschilt dat per persoon dan?quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:03 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Weet niet hoe lang hij de afspraak heeft te moeten blijven.
Niet met deze drie bij elkaar nee.quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:06 schreef KinKiJan het volgende:
Niemand die die loods in komt en dit programma gezien heeft, wil toch nog met die haaien in een bondje?!
Ja, je ziet die speciale dikgedrukte juliapunten in het totaal toch duidelijk staan?quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:06 schreef greysbones het volgende:
Ow ja
Julia heeft de cruciale punten binnengehaald
Voor mezelf gesproken: bij geen van drie los ook nietquote:
Lijkt me sterk idd dat de Nieuwen straks gezellig met de FuckBond willenquote:Op woensdag 2 juli 2025 20:06 schreef KinKiJan het volgende:
Niemand die die loods in komt en dit programma gezien heeft, wil toch nog met die haaien in een bondje?!
Peter vindt het wel prima, die speelt de finale (als ze winnen)quote:
Er zijn er überhaupt heel weinig waarmee ik in een bondje zou willenquote:Op woensdag 2 juli 2025 20:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Voor mezelf gesproken: bij geen van drie los ook niet
quote:Op woensdag 2 juli 2025 20:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zijn er überhaupt heel weinig waarmee ik in een bondje zou willen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |