Dus alle onvruchtbare direct executie ofzoquote:Op maandag 30 juni 2025 19:55 schreef marc0871 het volgende:
Het doel van het leven, is dat je het doorgeeft.
Wat je er verder mee doet is aan jou.
Kom op mijn wortel zitten.quote:Op maandag 30 juni 2025 19:37 schreef roos94 het volgende:
Af en toe doe je leuke dingen, dat zijn kersen op de taart. Maar vaak is het leven gewoon kut. En soms ultra kut. Naar je werk gaan wat je niet leuk vindt maar je rekeningen moeten betaald, dus het grootste deel van je leven doe je iets wat je niet leuk vindt. En voor wat? Werk je je het schompes, over 100 jr is iedereen dood en vergeten. Dus waarom bloed zweet en tranen geven? Uiteindelijk slaat het nergens op. We zijn heel even op de wereld waarom besteden we dan een groot deel aan stomme dingen?
Inb4 je moet werk vinden dat je leuk vindt en dat je plezier geeft. Zo eenvoudig is dat niet. Je hebt als volwassene ook gewoon verplichtingen en niet alle droombanen zijn binnen handbereik of uberhaupt in de buurt van waar je woont bijvoorbeeld.
Wat nou als dat je dusdanig beïnvloed dat je er depressief van wordt omdat je de vraag van de zin van het leven zo belangrijk vind? Uitval, ongezond eten en drinken, roken, isolatie, etc. Zoiets is echt slecht voor je gezondheid.quote:Op maandag 30 juni 2025 19:37 schreef roos94 het volgende:
Inb4 je moet werk vinden dat je leuk vindt en dat je plezier geeft. Zo eenvoudig is dat niet. Je hebt als volwassene ook gewoon verplichtingen en niet alle droombanen zijn binnen handbereik of uberhaupt in de buurt van waar je woont bijvoorbeeld.
Ik moet ineens denken aan een liedje van Harrie Jekkers.quote:Op maandag 30 juni 2025 19:37 schreef roos94 het volgende:
Werk je je het schompes, over 100 jr is iedereen dood en vergeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee hoor. Gewoon natuurlijk af laten sterven.quote:Op maandag 30 juni 2025 19:58 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dus alle onvruchtbare direct executie ofzo
En wat is dan de zin van het leven voor vrouwen?quote:Op maandag 30 juni 2025 20:40 schreef matigeuser het volgende:
Zoveel mogelijk vrouwen onderspuiten denk ik.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 30 juni 2025 20:42 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
En wat is dan de zin van het leven voor vrouwen?
Om door zo goed mogelijke mannen ondergespoten te worden.quote:Op maandag 30 juni 2025 20:42 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
En wat is dan de zin van het leven voor vrouwen?
Ik denk niet dat @roos94 wordt omringd door negatievelingen. Ik denk eerder dat ze de laatste tijd een beetje negatief is door de gedachte dat ze misschien wel nooit het rijbewijs zal halen. Als je je bedenkt dat het verreweg de meeste mensen die dat willen, er uiteindelijk wel in slagen om het rijbewijs te halen, kan ik me wel voorstellen dat het een teleurstelling is als je erachter komt dat je misschien tot de weinige ongelukkigen behoort die er nooit in slagen, of die er extreem veel tijd en geld aan zouden moeten besteden om een keer te slagen. Dat is een soort rouwproces, en het duurt gewoon een tijdje om daar overheen te komen.quote:Op maandag 30 juni 2025 22:09 schreef Lospedrosa het volgende:
Je wordt omringd door negativelingen, misschien je ouders, je directe omgeving.
Probeer je haar nu onderuit te halen?quote:Op maandag 30 juni 2025 22:38 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Ik denk niet dat @:roos94 wordt omringd door negatievelingen. Ik denk eerder dat ze de laatste tijd een beetje negatief is door de gedachte dat ze misschien wel nooit het rijbewijs zal halen. Als je je bedenkt dat het verreweg de meeste mensen die dat willen, er uiteindelijk wel in slagen om het rijbewijs te halen, kan ik me wel voorstellen dat het een teleurstelling is als je erachter komt dat je misschien tot de weinige ongelukkigen behoort die er nooit in slagen, of die er extreem veel tijd en geld aan zouden moeten besteden om een keer te slagen. Dat is een soort rouwproces, en het duurt gewoon een tijdje om daar overheen te komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |