Filmpje in de link.quote:Maandag is er een zeer grote brand uitgebroken in een loods bij een betonfabriek aan de Zuiderhavenweg in Tiel. Rond 16.00 uur was de brand onder controle, maar de loods is niet meer te redden.
Door de brand is veel rook vrijgekomen. De Veiligheidsregio Gelderland-Zuid (VRGZ) adviseert omwonenden om ramen en deuren dicht te houden vanwege deze zwarte rook.
De brandweer is met meerdere voertuigen naar het incident gekomen om te blussen. De loods werd volgens een woordvoerder van de veiligheidsregio gebruikt als werkplaats en voor opslag. Niemand raakte bij de brand gewond.
Deeltjes vrijgekomen
Een kraan is bezig om de brokstukken van de loods uit elkaar te trekken zodat er verder geblust kan worden. Volgens de woordvoerder zijn kleine deeltjes isolatiemateriaal bij de brand vrijgekomen. Als mensen die vinden kunnen ze die met handschoenen aan oppakken en bij het restafval gooien.
Was.quote:Op maandag 30 juni 2025 18:35 schreef Hiddendoe het volgende:
Is dat het bedrijf waar werkman zijn salaris verdient of vergis ik me nu?
Ja, klopt. Nu weet ik het weer.quote:Op maandag 30 juni 2025 18:43 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Was.
Laatst zei hij dat hij daar gestopt was en bij de Kringloop van pa werkte.
quote:Op maandag 30 juni 2025 19:31 schreef roos94 het volgende:
Mathijs Tielemans (Veldhoven, 26 april 2002) is een Nederlands voetballer die bij voorkeur als middenvelder speelt. Hij staat onder contract bij Vitesse, dat hem in 2025 verhuurt aan Excelsior Rotterdam.[1][2]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |