SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Your beauty never ever scared me.
Nou, RIP aan de nabestaanden dan maar.quote:Op maandag 30 juni 2025 15:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ben gestoken op mijn hand. Net onder de knokkel van mijn wijsvinger.
Ik ook, zo precies in de aderquote:Op maandag 30 juni 2025 15:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
quote:Op maandag 30 juni 2025 15:13 schreef Ama het volgende:
Oh had geen idee dat ik laatste was. Ik zei dus:
Bezorgtijd post van 24 naar 48 uur, later waarschijnlijk naar 72 uur - https://nos.nl/l/2573074
Als dat geen knokkelkoorts wordt.quote:Op maandag 30 juni 2025 15:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
aangezien dit over briefpost gaat zal ik hier helemaal niks van merkenquote:Op maandag 30 juni 2025 15:12 schreef Ama het volgende:
Bezorgtijd post van 24 naar 48 uur, later waarschijnlijk naar 72 uur - https://nos.nl/l/2573074
@kwiwi kijk uitquote:Op maandag 30 juni 2025 15:22 schreef LTVDK het volgende:
Misschien dat ik zo toch maar eens de ventilator boven uit de kast moet halen
Ze hebben gewoon geen smaakquote:
Voor de zon bedoel je?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
Je krijgt echt nooit post?quote:Op maandag 30 juni 2025 15:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
aangezien dit over briefpost gaat zal ik hier helemaal niks van merken
quote:Op maandag 30 juni 2025 15:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Voor de zon bedoel je?![]()
Normaal gebruik ik olijfolie maar voor zo'n kort moment sla ik dat over, teveel gedoeLekker bakken. Gebruik je wel extra virgine?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
*Hangt horrengaas opquote:Op maandag 30 juni 2025 15:29 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat blijkt. Als ik een mug zou zijn...
alleen van instanties en de overheid en dat maakt me echt geen reet uit hoe lang dat onderweg isquote:
quote:Op maandag 30 juni 2025 15:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Voor de zon bedoel je?![]()
Normaal gebruik ik olijfolie maar voor zo'n kort moment sla ik dat over, teveel gedoeAls je het afval wegbrengt dan laat je je door een ander insmeren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker warm toch?quote:Op maandag 30 juni 2025 15:40 schreef AirwiN het volgende:
Gelukkig heeft een van mijn katten een aanval van genegenheid en gaat de hele tijd tegen mij aanzitten met deze warmte. 🥵
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Precies dat. En die kat maar spinnen. 😅quote:
quote:Op maandag 30 juni 2025 15:44 schreef essnhills het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toevallig ook medereizigers met een Palestijnse vlag? Dan is het een andere rode lijn.quote:Op maandag 30 juni 2025 15:45 schreef Nattekat het volgende:
Ik rij net over een rode lijn, dat zal de grens wel zijn.
Had hetzelfde gisteravond... Was niet eens zo warm maar met zo'n dikke coon vacht erbij...quote:Op maandag 30 juni 2025 15:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies dat. En die kat maar spinnen. 😅
Mochten die mensen willenquote:Op maandag 30 juni 2025 15:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Als je het afval wegbrengt dan laat je je door een ander insmeren?
hahaha, goed moment. Hoe is jouw kat met verharen?quote:Op maandag 30 juni 2025 15:40 schreef AirwiN het volgende:
Gelukkig heeft een van mijn katten een aanval van genegenheid en gaat de hele tijd tegen mij aanzitten met deze warmte. 🥵
quote:Op maandag 30 juni 2025 15:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lekker bakken. Gebruik je wel extra virgine?Jezelf verzorgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en 's avonds smeer ik me weer in met after sun. Weet niet of het wat uitmaakt maar huid voelt soms echt zo uitgedroogd aan, dat het gaat trekken
en het ruikt lekker
Baby darling doll face honey
Uhuquote:Op maandag 30 juni 2025 15:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mochten die mensen willen![]()
mezelf insmeren is een goede training voor flexibiliteit
Sowquote:Op maandag 30 juni 2025 15:49 schreef Ama het volgende:
NWS / Vrouw op klaarlichte dag ontvoerd uit winkel in Amsterdam
Eentje nauwelijks last. De ander al twee weken dagelijks geborsteld en van de opbrengst kan ik een nieuwe kat maken. Toevallig sinds vandaag eindelijk geen wolken met haar meer als je m aait.quote:Op maandag 30 juni 2025 15:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Mochten die mensen willen![]()
mezelf insmeren is een goede training voor flexibiliteit
[..]
hahaha, goed moment. Hoe is jouw kat met verharen?
Maar toch veel lekkerder als je erbij kan liggen en iemand dat over je lijf smeertquote:Op maandag 30 juni 2025 15:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jezelf verzorgenen 's avonds smeer ik me weer in met after sun. Weet niet of het wat uitmaakt maar huid voelt soms echt zo uitgedroogd aan, dat het gaat trekken
en het ruikt lekker
Ik vond m niet zo leuk.quote:
Ik heb een aloë body lotion van vaseline die ik heerlijk vindquote:Op maandag 30 juni 2025 15:50 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jezelf verzorgenen 's avonds smeer ik me weer in met after sun. Weet niet of het wat uitmaakt maar huid voelt soms echt zo uitgedroogd aan, dat het gaat trekken
en het ruikt lekker
Mja, dat dus.quote:
*stuurt brochurequote:Op maandag 30 juni 2025 15:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Nah.quote:
we gaan allemaal dood!quote:Op maandag 30 juni 2025 16:07 schreef Recce het volgende:
Hmm, ik zie dat 37 graden nu mogelijk begint te worden woensdag in Twente. In Maastricht en omgeving is 39 graden mogelijk.
Binnen is het prima te doen.quote:
Beetje ver...quote:Op maandag 30 juni 2025 16:09 schreef bitterbal het volgende:
misschien hierheen komen? hier is het niet zo warm
Als het dood is kan het op de grill.quote:Op maandag 30 juni 2025 16:16 schreef Dr_Flash het volgende:
klote kut coolblue
wil een nieuwe grill uitzoeken overal dooie links
quote:Op maandag 30 juni 2025 15:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eentje nauwelijks last. De ander al twee weken dagelijks geborsteld en van de opbrengst kan ik een nieuwe kat maken. Toevallig sinds vandaag eindelijk geen wolken met haar meer als je m aait.
En bij jou? De harige dan natuurlijk.
Ja, mits leuk persoon is dat fantastisch maar daarna is flexibiliteit second bestquote:Op maandag 30 juni 2025 15:51 schreef rival het volgende:
[..]
Maar toch veel lekkerder als je erbij kan liggen en iemand dat over je lijf smeert
Klinkt lekkerquote:Op maandag 30 juni 2025 15:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb een aloë body lotion van vaseline die ik heerlijk vind
quote:Op maandag 30 juni 2025 16:09 schreef bitterbal het volgende:
Of misschien moet jij weer hierheen komen? Dan wordt het weer 18 graden met herfstachtig weerquote:Op maandag 30 juni 2025 16:09 schreef bitterbal het volgende:
Herfstquote:Op maandag 30 juni 2025 16:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of misschien moet jij weer hierheen komen? Dan wordt het weer 18 graden met herfstachtig weer
Deze:quote:Op maandag 30 juni 2025 16:18 schreef Crack_ het volgende:
hier hetzelfde, zonder de 'sinds vandaag niet meer'. Dus, welke borstel heb jij?
Niet gezienquote:Op maandag 30 juni 2025 15:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Toevallig ook medereizigers met een Palestijnse vlag? Dan is het een andere rode lijn.
oh, ja zo een heb ik ook. Mijne is van plastic maar idee is hetzelfde gok ik?quote:Op maandag 30 juni 2025 16:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
Oogt niet heel comfortabel maar kat gaat helemaal los als ie ermee geborsteld wordt.
nvm zijn lekkere mensen bij betrokkenquote:Op maandag 30 juni 2025 16:22 schreef Crack_ het volgende:
Ik werk mee aan een onderzoek waar ik niet echt achter staik ga dat denk ik donderdag wel even ergens laten weten, misschien kunnen ze er iets mee?
Kan mn werk pirma doen hoor maar wil er verder eigenlijk niks mee te maken hebben, noem mijn naam maar niet. Zo'n onderzoek
OH NU GAAN WE LOPEN HEquote:Op maandag 30 juni 2025 16:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zeg doei in de teams call en er wordt er een hier spontaan wakker
Het heeft zich weer omgedraaid op de bank.quote:Op maandag 30 juni 2025 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OH NU GAAN WE LOPEN HE
EN ACHTER DE STOK AAN RENNEN JAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op maandag 30 juni 2025 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het heeft zich weer omgedraaid op de bank.
Het zijn allebei knuffelkatten maar zij bepalen wanneer. Een van de twee rent standaard naar de slaapkamer als ik thuis kom van werk. Dan gaat ie op zijn rug op bed liggen omdat hij weet dat ik mij daar dan ga omkleden.quote:Op maandag 30 juni 2025 16:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, ja zo een heb ik ook. Mijne is van plastic maar idee is hetzelfde gok ik?
Die van mij vindt het maar ingewikkeld. Soms wel, soms niet. Soms alleen maar eventjes.
Mn andere kat is ook zo trouwens, die mag je soms niet aanraken, dan wil ze alleen op je schoot zitten. En soms wil ze wel echt knuffelen. Doen die van jou dat ook?
Gelukkig is de luchtvochtigheid vandaag nog laagquote:High Temperature
32.5°C at 16:46
Wat snoezigquote:Op maandag 30 juni 2025 16:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zijn allebei knuffelkatten maar zij bepalen wanneer. Een van de twee rent standaard naar de slaapkamer als ik thuis kom van werk. Dan gaat ie op zijn rug op bed liggen omdat hij weet dat ik mij daar dan ga omkleden.
Ohhh, hij is mooi vandaag!quote:Op maandag 30 juni 2025 17:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Zonnekracht gaat alweer naar onder de 4. 6085 stapjes. Ik ga nog even een loopje doen. Proberen
nog niet!!! *rent hard wegquote:
Slot erop.quote:
Dit kost me 30 minuten tov als ik direct naar het alternatief was gegaanquote:
quote:Op maandag 30 juni 2025 17:34 schreef Nattekat het volgende:
Zo te horen aan kutkinderen geen gebrek bij het zwembad
quote:
quote:Op maandag 30 juni 2025 17:34 schreef Nattekat het volgende:
Zo te horen aan kutkinderen geen gebrek bij het zwembad
quote:
Heb je al bier voor onderweg ingeslagen?quote:
Treinbierquote:Op maandag 30 juni 2025 18:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heb je al bier voor onderweg ingeslagen?
Vanwege de warmte? Uur eerder klaar dan?quote:Op maandag 30 juni 2025 18:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Vanavond wel lekker vroeg naar bed, want wekker gaat een uur eerder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |