ik weet wel nu als je rond de 70 wordt krijg je veel ziektes en versleten knieen en allesquote:Op maandag 30 juni 2025 15:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is dan weer minder. ALsof mensen niets anders hebben dan ziek zijn of pijnklachten hebben
Heerlijk hequote:
Lekker.quote:Op maandag 30 juni 2025 15:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Heerlijk he
Hier valt het gelukkig nog mee
Ja en, maar er is meer dan versleten knieën toch?quote:Op maandag 30 juni 2025 15:03 schreef Paul het volgende:
[..]
ik weet wel nu als je rond de 70 wordt krijg je veel ziektes en versleten knieen en alles
Goed smerenquote:Op maandag 30 juni 2025 15:05 schreef Gehakt_bal het volgende:
[..]
Lekker.
Je verbrand waar je bij staat
Ja lekker is anders, gewoon lekker rustig blijven ziitenquote:
ja maar wel vermoeiend en het geluid was erg hardquote:Op maandag 30 juni 2025 15:02 schreef Paul het volgende:
[..]
was het nog leuk achteraf hee, je was zo bang
oh snoezie tochquote:Op maandag 30 juni 2025 15:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja maar wel vermoeiend en het geluid was erg hard
Ik heb een raampje open.quote:Op maandag 30 juni 2025 12:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik bedoel als je echt in de keukens werkt, thuis kan je ervoor kiezen om iets zonder hoog vuur te maken
Ik heb nu alle ramen dicht, komt alleen maar warme lucht naar binnen nuquote:Op maandag 30 juni 2025 15:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Waar moet ik een krukje voor gebruiken?
[..]
Ik heb een raampje open.
quote:Op maandag 30 juni 2025 12:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Fruit smoothie met gekoeld fruit en gekoelde melk en/of kwark/yoguht een optie?
Ik maak vandaag aardappelblokjes, daar doe ik doperwten, tomaat en gekookt ei door.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |