Nee heb weer afb. mag ik eigenlijk niets eten of drinken tot het over is. Stel dat afb gaat niet over moeten ze klappen en moet je nuchter zijn.quote:Op zondag 6 juli 2025 05:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow, moet je voor controle? Op zondag?
Oh Dot, wat een ellende.quote:Op zondag 6 juli 2025 05:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee heb weer afb. mag ik eigenlijk niets eten of drinken tot het over is. Stel dat afb gaat niet over moeten ze klappen en moet je nuchter zijn.
Ja het is ellende. Het enige wat ik kan doe is het uitzitten. Dus dacht aandacht afleiden en hier gezellig kletsen. Maar helaas er wordt alleen gesmyleyt bij de buren 🤣quote:
Tsja, zo gaat dat daar. Punten pakken lukt daar nu niet.quote:Op zondag 6 juli 2025 05:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is ellende. Het enige wat ik kan doe is het uitzitten. Dus dacht aandacht afleiden en hier gezellig kletsen. Maar helaas er wordt alleen gesmyleyt bij de buren 🤣
O ze laten er soms best een paar min tussen zitten.quote:Op zondag 6 juli 2025 05:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, zo gaat dat daar. Punten pakken lukt daar nu niet.
Lovelyquote:
quote:
Sallyquote:
Maantjequote:
Nee, nog nooit geweest überhaupt. Zou het wel een keer willen maar dan niet met de motor. Iets te gevaarlijk.quote:Op maandag 7 juli 2025 08:28 schreef gebrokenglas het volgende:
Stig: ga je wel eens op de motor over de Nürburgring?
Het is erg leuk, over die baan heen scheuren.quote:Op maandag 7 juli 2025 09:00 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, nog nooit geweest überhaupt. Zou het wel een keer willen maar dan niet met de motor. Iets te gevaarlijk.
GGGquote:Op maandag 7 juli 2025 09:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Het is erg leuk, over die baan heen scheuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |