abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218113245
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 20:27 schreef Droopie het volgende:

[..]
Je had ipv 4 pagina's fok, ook een pagina van de 12 stappen kunnen lezen.

Of doe eens gek, een AA meeting kunnen bezoeken.

Maar de hele maatschappij (incl. users van FOK!), of 9 van de 10, moet veranderen van jou.
Terwijl jij nog niet eens eerlijk kan zijn tegen je dokter of jezelf.

Prioriteiten stellen maat, prioriteiten.
Dit lijkt heel erg op het bewust negeren van wat ik constateer en meld, vervolgens aandacht afleiden naar iets anders, in plaats van gewoon een keer te zeggen 'Je hebt gelijk, dat is niet correct van ons'. Maar nee je maakt er zelfs iets van dat het nou eenmaal de manier van FOK! is.. dat zegt veel..
pi_218113260
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 20:28 schreef Questular het volgende:

[..]
Omdat niemand dat gejank van je serieus neemt, waarschijnlijk omdat je alles voor een beetje aandacht doet. Ziektes verzinnen, lul verhalen etc etc.
Dus eigenlijk zoeken ze zelf dan dus aandacht, jij inclusief, aangezien ze niet inhoudelijk willen reageren maar wel graag iets willen zeggen.
  donderdag 3 juli 2025 @ 20:47:08 #103
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_218113467
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 20:31 schreef Masberum het volgende:

[..]
Dus eigenlijk zoeken ze zelf dan dus aandacht, jij inclusief, aangezien ze niet inhoudelijk willen reageren maar wel graag iets willen zeggen.
Wat verwacht je van ons, op basis van je OP?
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_218113531
quote:
17s.gif Op donderdag 3 juli 2025 20:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Een inhoudelijke reactie. Op topicdiarree zonder enige inhoud.

Welja :')
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_218113558
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 20:29 schreef Masberum het volgende:
'Je hebt gelijk, dat is niet correct van ons'
Je hebt gelijk, het is niet correct van ons.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_218113570
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 20:31 schreef Masberum het volgende:

[..]
Ja precies maar dan zonder kanker te faken.
pi_218113741
quote:
17s.gif Op donderdag 3 juli 2025 20:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Inhoudelijke reacties van mensen die inhoudelijke reacties kunnen geven en de afwezigheid van reacties van mensen die dat niet kunnen.. offtopic gaan lijkt de norm hier te zijn..
pi_218113767
De vraag werd eerder gesteld.

quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2025 23:40 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Dit leest als een mededeling. Jij bent er helemaal aan uit waarom mensen met je omgaan zoals ze dat doen. Wat wil je verder met dit topic?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_218113895
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 21:14 schreef Masberum het volgende:

[..]
Inhoudelijke reacties van mensen die inhoudelijke reacties kunnen geven en de afwezigheid van reacties van mensen die dat niet kunnen.. offtopic gaan lijkt de norm hier te zijn..
Toen ik je een van de eerste keren, probeerde te helpen met goede adviezen vanuit eigen ervaring, die waren inhoudelijk, onderbouwend en met zuivere intenties, was je ook niet erg aardig of sympathiek.

Die werden stelselmatig genegeerd, gebagataliseerd en al niet meer.
Dus ga niet andere mensen verwijten dat ze jou allemaal als mikpunt zien en niet inhoudelijk reageren.

Je gedraagt jezelf al weken als een clown op dit forum, dan moet je ook niet gek opkijken dat jouw topics een circus worden.
Hell To The Liars
pi_218113962
quote:
1s.gif Op donderdag 3 juli 2025 21:35 schreef Droopie het volgende:

[..]
Toen ik je een van de eerste keren, probeerde te helpen met goede adviezen vanuit eigen ervaring, die waren inhoudelijk, onderbouwend en met zuivere intenties, was je ook niet erg aardig of sympathiek.

Die werden stelselmatig genegeerd, gebagataliseerd en al niet meer.
Dus ga niet andere mensen verwijten dat ze jou allemaal als mikpunt zien en niet inhoudelijk reageren.

Je gedraagt jezelf al weken als een clown op dit forum, dan moet je ook niet gek opkijken dat jouw topics een circus worden.
En weer doe je je standaard riedeltje. Wees gewoon eerlijk en ga inhoudelijk in op zaken, in plaats van telkens maar te grijpen naar iets wat zogenaamd gebeurd is.

Maar het staat je vrij om de post aan te halen waarin dit gebeurd is hoor. Maar als je dat niet doet of kan doen, wees dan gewoon stil in plaats van negatief te praten over mij. Terwijl jij de negatieve factor weer bent

Wat jij doet is gewoon hetzelfde gedrag als de rest. 'Ik ben niet gehoord dus ik ga slecht praten over de persoon'. Jullie praten alleen maar, maar voorbeelden voordragen is niet mogelijk hé. Omdat het gelogen is. En jullie zijn zo trots op jullie zelf juist, het is walgelijk
pi_218113998
quote:
0s.gif Op donderdag 3 juli 2025 21:42 schreef Masberum het volgende:

[..]
En weer doe je je standaard riedeltje. Wees gewoon eerlijk en ga inhoudelijk in op zaken, in plaats van telkens maar te grijpen naar iets wat zogenaamd gebeurd is.
Dit is toch ook eerlijk?
Dat doe je toch ook?
quote:
Maar het staat je vrij om de post aan te halen waarin dit gebeurd is hoor. Maar als je dat niet doet of kan doen, wees dan gewoon stil in plaats van negatief te praten over mij. Terwijl jij de negatieve factor weer bent
Wie is er steeds de negatieveling....?
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  Forum Admin donderdag 3 juli 2025 @ 21:46:09 #112
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_218114015
Topic was al een klaagzang in de OP. Had eigenlijk verhuisd moeten worden.
Ik ga de collega's van KLB er nu ook niet meer mee opzadelen. Topic kan wel dicht.
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')