SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Neequote:
Oja, ijsje wordt mijn hoofdmissie zoquote:Op zondag 29 juni 2025 17:42 schreef essnhills het volgende:
Ging rondje lopen met mijn vader
Onderweg kwamen we de ijscowagen tegen
Er stond een Duitser en die had 1 ijsje per ongeluk 2x besteld. Die kregen wij daarna van die Duitser. Vader heeft die opgegeten
En toen voor mij nog een ijsje gekocht, met meloen en after Eight![]()
![]()
ik zei niet dat hij dat moet, ik zei dat hij dat wilquote:
Begrijpelijkquote:
Wind in je gezicht, ijsje in de handquote:Op zondag 29 juni 2025 17:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Oeh mint ijs![]()
Ik vind het nu alleen te warm voor ijs
En dat mag niet van mijquote:Op zondag 29 juni 2025 17:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik zei niet dat hij dat moet, ik zei dat hij dat wil
Hier krijgen ze er dat nog niet echt doorheen helaas. Nieuwe buren gingen nieuwe voortuin aanleggen en dat is gewoon zo ongeveer een parkeervak gewordenquote:Op zondag 29 juni 2025 17:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier mag je geen 'stenen tuinen' meer bouwen. Het moet minimaal x% groen zijn. En als je een muurtje bouwt moet je er groene planten overheen laten groeien. Plus er mogen alleen inheemse planten geplant worden.
En dan vervolgens klagen dat het met de zon zo heet wordt en last van wateroverlast als het hard regent natuurlijkquote:Op zondag 29 juni 2025 17:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier krijgen ze er dat nog niet echt doorheen helaas. Nieuwe buren gingen nieuwe voortuin aanleggen en dat is gewoon zo ongeveer een parkeervak geworden
Heerlie de peerlie.quote:Op zondag 29 juni 2025 17:44 schreef essnhills het volgende:
Wel lekker zo'n spontaan ijsje
after eight
Eerst hotdogquote:
Je bent vast de enige die dat bedenktquote:Op zondag 29 juni 2025 17:47 schreef Nattekat het volgende:
Dan de laatste shuttlebus om 18:59 proberen te halen.
dubbele hotdog zou ik doenquote:Op zondag 29 juni 2025 17:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerst hotdog
Dan ergens nog wat anders #viesdiks vinden.
Dan de laatste shuttlebus om 18:59 proberen te halen.
Het smelt nu te hardquote:Op zondag 29 juni 2025 17:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wind in je gezicht, ijsje in de hand
Ik normaal ook gewoon ijsjes uit de vriezer, maar we liepen er nu toch langsquote:Op zondag 29 juni 2025 17:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik hou het wel bij mijn split ijsjes
Snel opetenquote:
Wie gaat er nou weer zo'n groot risico nemen?quote:Op zondag 29 juni 2025 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent vast de enige die dat bedenkt
quote:
Ja of als bak schepijsquote:Op zondag 29 juni 2025 17:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom kun je niet gewoon after eight ijs kopen in de supermarkt? Gewoon zo op een stokje?
Gemeentelijk, maar ik ga er vanuit dat dit in vele gemeentes zo is. Het dorp ziet er daardoor ook gewoon mooi en groen uit.quote:
Dat zou echt fantastisch zijnquote:Op zondag 29 juni 2025 17:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom kun je niet gewoon after eight ijs kopen in de supermarkt? Gewoon zo op een stokje?
quote:
Ja zonde is datquote:Op zondag 29 juni 2025 17:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier krijgen ze er dat nog niet echt doorheen helaas. Nieuwe buren gingen nieuwe voortuin aanleggen en dat is gewoon zo ongeveer een parkeervak geworden
Ik heb in m'n achtertuin ook nog veel stenen liggen. Volgend jaar misschien maar eens een deel gras van maken. Eigenlijk wil ik gewoon een verwilderde tuin maar wil nog wel ergens plekje hebben om te zitten.quote:Op zondag 29 juni 2025 17:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja zonde is dat"Onderhoudsvriendelijk" kan ook zonder overal stenen, als dat het doel is.
Ja, maar dan moet je opzoeken hoe dat moetquote:Op zondag 29 juni 2025 17:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja zonde is dat"Onderhoudsvriendelijk" kan ook zonder overal stenen, als dat het doel is.
Is het ook nietquote:Op zondag 29 juni 2025 17:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo onderhoudsvriendelijk is een compleet bestraten tuin nou ook weer niet.
Een weidebloemenmix planten is dan misschien een idee. Dat had de tuinman ons geadviseerd. Dat maai je 3x per jaar en that's it. Helpt de insekten, ziet er mooi uit, en 3x maaien per jaar is natuurlijk altijd te doen.quote:Op zondag 29 juni 2025 17:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb in m'n achtertuin ook nog veel stenen liggen. Volgend jaar misschien maar eens een deel gras van maken. Eigenlijk wil ik gewoon een verwilderde tuin maar wil nog wel ergens plekje hebben om te zitten.
Ik ben nu bezig met wat dingen die ieder jaar weer terugkomen, maar is nog niet helemaal naar mijn zin.quote:Op zondag 29 juni 2025 17:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een weidebloemenmix planten is dan misschien een idee. Dat had de tuinman ons geadviseerd. Dat maai je 3x per jaar en that's it. Helpt de insekten, ziet er mooi uit, en 3x maaien per jaar is natuurlijk altijd te doen.
Daar ben ik vorig jaar ook mee begonnen, beetje vanalles uitgeprobeerd om te zien wat het beste beviel. En daar hebben we dan dit jaar meer van gekocht.quote:Op zondag 29 juni 2025 18:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met wat dingen die ieder jaar weer terugkomen, maar is nog niet helemaal naar mijn zin.
Volgens mij is er genoeg mogelijkquote:Op zondag 29 juni 2025 17:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb in m'n achtertuin ook nog veel stenen liggen. Volgend jaar misschien maar eens een deel gras van maken. Eigenlijk wil ik gewoon een verwilderde tuin maar wil nog wel ergens plekje hebben om te zitten.
Ook handig om te kijken met welke planten of insecten het slecht gaat en daar op inspelen.quote:Op zondag 29 juni 2025 18:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met wat dingen die ieder jaar weer terugkomen, maar is nog niet helemaal naar mijn zin.
Ik heb stenen een een stuk kunstgras hoef je nooit te maaienquote:Op zondag 29 juni 2025 17:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je opzoeken hoe dat moet
Weet je hoeveel werk dat is
Kunstgras ja, dat hebben ze hier in de tokkiewijken ook liggen. Man man manquote:Op zondag 29 juni 2025 18:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb stenen een een stuk kunstgras hoef je nooit te maaien
Laat mij maar lekker tokkie zijn dan. Mijn lijf staat het werken in de tuin niet meer toe en dit was een mooie oplossingquote:Op zondag 29 juni 2025 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kunstgras ja, dat hebben ze hier in de tokkiewijken ook liggen. Man man man
hebben mijn zussen ookquote:Op zondag 29 juni 2025 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En de vogeltjes gaan er heerlijk op zonnenquote:Op zondag 29 juni 2025 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Het is wel erg smerige ttquote:
Lekker en spinazie in 1 zin noemenquote:Op zondag 29 juni 2025 18:29 schreef kwiwi het volgende:
Lekkerse zomerse salade gemaakt van spinazie, feta, granaatappel en gecarameliseerde walnoten
Hey Stigquote:
Gewoon alles stapelen. Meer tuin per tuin.quote:Op zondag 29 juni 2025 18:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik leg ook een paar m² plastic in de tuin ja, want dat maakt het extra tuin
Spinazie roerbakken, met geitenkaas, honing en pijnboompitjesquote:Op zondag 29 juni 2025 18:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Lekker en spinazie in 1 zin noemen
schutting er om... houd de warmte goed binnenquote:Op zondag 29 juni 2025 18:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gewoon alles stapelen. Meer tuin per tuin.
Klinkt yumquote:Op zondag 29 juni 2025 18:29 schreef kwiwi het volgende:
Lekkerse zomerse salade gemaakt van spinazie, feta, granaatappel en gecarameliseerde walnoten
En dit ookquote:Op zondag 29 juni 2025 18:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Spinazie roerbakken, met geitenkaas, honing en pijnboompitjes
Bahquote:Op zondag 29 juni 2025 18:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Spinazie roerbakken, met geitenkaas, honing en pijnboompitjes
Zolang het maar geen onderhoud nodig heeft en lekker de warmte vasthoudtquote:Op zondag 29 juni 2025 18:35 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gewoon alles stapelen. Meer tuin per tuin.
Dotjequote:
Vijverdoek van schutting tot schutting en dan twee meter beton storten.quote:Op zondag 29 juni 2025 18:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zolang het maar geen onderhoud nodig heeft en lekker de warmte vasthoudt
schutting schilderij doeken met mooie warme strandenquote:Op zondag 29 juni 2025 18:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Vijverdoek van schutting tot schutting en dan twee meter beton storten.
Wel on trend blijven.quote:Op zondag 29 juni 2025 18:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Oh en dan een kek vogelhuisje en insectenhotel ophangen in je betonnen bak.
Ja maar organisch!quote:Op zondag 29 juni 2025 18:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben echt niet slim maar mensen die melkpakken in de groene kliko flikkeren, man man man.
Gezocht: woning met parkeerplaats voor bbq op eigen terrein. Niet te veel planten, doet me alleen maar aan groente denken.quote:Op zondag 29 juni 2025 18:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Serieus mensen ga ergens wonen zonder tuin als je er niet voor wilt zorgen zodat mensen die wel een tuin willen daar kunnen gaan wonen.
Watquote:Op zondag 29 juni 2025 18:48 schreef CherryLips het volgende:
De gft was niet geleegdDus ik wat erin zat nog even lekker aanstampen
want vaak is in de hoeken nog wel plek maar iedereen pleurt natuurlijk alles bovenop. Dus ik met m'n blote handen
zie je dus ineens zo'n groen zakje met melkpakken erin. Welke domme mongool denkt dat je die gewoon op de compost kan gooien.
Het was scharrelmelk, dan mag het.quote:Op zondag 29 juni 2025 18:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben echt niet slim maar mensen die melkpakken in de groene kliko flikkeren, man man man.
Wat heb je gedaan?quote:Op zondag 29 juni 2025 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn voet is ongeveer 50% blauw. Durfde niet goed te kijken gisteren. Maar verklaart waarom het pijn doet.
quote:
quote:Op zondag 29 juni 2025 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mijn voet is ongeveer 50% blauw. Durfde niet goed te kijken gisteren. Maar verklaart waarom het pijn doet.
En wat vond die van jou?quote:Op zondag 29 juni 2025 18:53 schreef kwiwi het volgende:
Vond vandaag trouwens een halve vogeleischaal in de tuin.
quote:Op zondag 29 juni 2025 18:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nare zaken, vriend.quote:
quote:Op zondag 29 juni 2025 18:48 schreef CherryLips het volgende:
De gft was niet geleegdDus ik wat erin zat nog even lekker aanstampen
want vaak is in de hoeken nog wel plek maar iedereen pleurt natuurlijk alles bovenop. Dus ik met m'n blote handen
zie je dus ineens zo'n groen zakje met melkpakken erin. Welke domme mongool denkt dat je die gewoon op de compost kan gooien.
Herkenbaarquote:Op zondag 29 juni 2025 18:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nare zaken, vriend.
Sowieso fysiek gezien de laatste 12 maanden erg matig. Zal door de leeftijd komen.
Eerste keer dat ik wat breek. Het gehalte aan lijmstof neemt af. Straks ben ik er zoeen die struikelt over de stoep en een heup breekt.quote:
je gele dekbed met witte vlek weer in de hoes?quote:Op zondag 29 juni 2025 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, bed weer verschoond. Nu wachten tot ik erin "mag"![]()
Misschien ga ik nog wel even een rondje lopen. 7155 stapjes nu. Zonkracht was ruim een half uur geleden al terug naar 1,5. Dusja. Kan best even denk ik dan.
Ja.quote:Op zondag 29 juni 2025 19:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
je gele dekbed met witte vlek weer in de hoes?
ik heb beeldquote:Op zondag 29 juni 2025 19:07 schreef LTVDK het volgende:
Mijn Cornetto had een lekkend kontje, ik had opeens bruine handen
Goorlellerij weer dit.quote:Op zondag 29 juni 2025 19:07 schreef LTVDK het volgende:
Mijn Cornetto had een lekkend kontje, ik had opeens bruine handen
puntjequote:Op zondag 29 juni 2025 19:09 schreef LTVDK het volgende:
Hoe noemen jullie dat onderste stukje van een ijshoorntje dan
Dat klinkt raarquote:
puntje v/h hoorntjequote:Op zondag 29 juni 2025 19:09 schreef LTVDK het volgende:
Heb je het busje wel gehaald?quote:
nee een kontje waar je in zit te bijten en bruine bek van krijgt klinkt inderdaad niet raarquote:
Reed schijnbaar tot 20:00. Ik was te vroeg, de grote piek was nog niet eens over.quote:
quote:Op zondag 29 juni 2025 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb meloen waterijsje voor straks.
kapje iddquote:Op zondag 29 juni 2025 19:12 schreef kwiwi het volgende:
Hoe noemen jullie het laatste stukje van een brood? Ik zei altijd kontje, maar toen hoorde ik anderen kapje zeggen
Allebeiquote:Op zondag 29 juni 2025 19:12 schreef kwiwi het volgende:
Hoe noemen jullie het laatste stukje van een brood? Ik zei altijd kontje, maar toen hoorde ik anderen kapje zeggen
quote:Op zondag 29 juni 2025 19:12 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op zondag 29 juni 2025 19:11 schreef LTVDK het volgende:
Net als het laatste stukje van een stokbrood, dat is ook het kontje
De diarreespuitquote:Op zondag 29 juni 2025 19:09 schreef LTVDK het volgende:
Afhankelijk van het brood denk ik, dan is het of kontje of korstjequote:
zeg broodkapje waar ga je henequote:Op zondag 29 juni 2025 19:12 schreef kwiwi het volgende:
Zo alleen, zo alleen.quote:Op zondag 29 juni 2025 19:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zeg broodkapje waar ga je hene
Tijd voor een rollatorquote:Op zondag 29 juni 2025 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik wat breek. Het gehalte aan lijmstof neemt af. Straks ben ik er zoeen die struikelt over de stoep en een heup breekt.
Leven om te werkenquote:Op zondag 29 juni 2025 19:16 schreef Haags het volgende:
Super dat het weekend er weer op zit.
@:wereldgozer
Het onderkantje van een ijshoorntjequote:Op zondag 29 juni 2025 19:09 schreef LTVDK het volgende:
Da klopt.quote:Op zondag 29 juni 2025 19:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan hebben veel mensen een spraakgebrek.
Maar als ik zeg dat het nu een bruin onderkantje was gaat kwiews weer lopen miepenquote:
er zitten geen kapjes aan gefrituurde aardappelreepjesquote:
Ltvdk zuigt een bruin onderkantje uit.quote:Op zondag 29 juni 2025 19:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar als ik zeg dat het nu een bruin onderkantje was gaat kwiews weer lopen miepen
Maar als je ze lang genoeg bakt worden ze wel bruinquote:Op zondag 29 juni 2025 19:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
er zitten geen kapjes aan gefrituurde aardappelreepjes
quote:Op zondag 29 juni 2025 19:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Met harde stukjes.quote:Op zondag 29 juni 2025 19:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ltvdk zuigt een bruin onderkantje uit.
Er zitten geen kapjes aan kontjesquote:Op zondag 29 juni 2025 19:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
Een man met smaakquote:
Jaquote:Op zondag 29 juni 2025 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Moet ik die contactgrill niet eens gewoon weg tiefen en een nieuwe kopen andersHij doet het op zich nog prima hoor. Maar ik heb hem al minstens 9 jaar en schoon worden doet ie niet echt meer
Vorig jaar ook met de bbq gedaan. Niks mis mee, maar kreeg 'm niet meer netjes schoon dus weggegeven. Op een schone bbq'en is veel beterquote:Op zondag 29 juni 2025 19:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Moet ik die contactgrill niet eens gewoon weg tiefen en een nieuwe kopen andersHij doet het op zich nog prima hoor. Maar ik heb hem al minstens 9 jaar en schoon worden doet ie niet echt meer
Kontje inderdaad.quote:Op zondag 29 juni 2025 19:12 schreef kwiwi het volgende:
quote:Op zondag 29 juni 2025 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik stel voor om ze de tietjes te noemen, als onpartijdige user.
Oh eerste keer pas. Komen vanzelf meer breuken bijquote:Op zondag 29 juni 2025 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eerste keer dat ik wat breek. Het gehalte aan lijmstof neemt af. Straks ben ik er zoeen die struikelt over de stoep en een heup breekt.
het kontje van het brood dat naar onderen wijst is de tiet, de kont dat naar boven wijst de mietquote:
Gelukkig heeft het vakantievirus je eindelijk te pakkenquote:Op zondag 29 juni 2025 19:44 schreef kwiwi het volgende:
Heb eigenlijk nog nooit écht zin gehad in vakantie, maar na allerlei filmpjes en foto's bekijken kan ik deze keer niet wachtenBen zelfs al aan het lijstje begonnen van wat ik moet meenemen en nog kopen. 5 maanden van tevoren
Duurde 38 jaar, maar dan heb je ook watquote:Op zondag 29 juni 2025 19:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig heeft het vakantievirus je eindelijk te pakken
Als we nog ff snel naar het koelere noorden kunnen drijven vind ik dat wel primaquote:Op zondag 29 juni 2025 19:49 schreef Faxie het volgende:
Kunnen ze dat deel van boven de rivieren niet gewoon afsteken en af laten drijven ofzo?
Friesland is best leuk hoor, dat mag wel een eilandje blijven.quote:Op zondag 29 juni 2025 19:49 schreef Faxie het volgende:
Kunnen ze dat deel van boven de rivieren niet gewoon afsteken en af laten drijven ofzo?
Bedankt voor de positieve noot, maat.quote:Op zondag 29 juni 2025 19:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh eerste keer pas. Komen vanzelf meer breuken bij
Dat moeten ze met Amsterdam doen.quote:Op zondag 29 juni 2025 19:49 schreef Faxie het volgende:
Kontje.quote:Op zondag 29 juni 2025 19:12 schreef kwiwi het volgende:
Vakantie voorpretquote:
Vorige week voor het eerst live gezien. Keer daarvoor misgelopen.quote:
Hé nooit zin gehad?quote:Op zondag 29 juni 2025 19:44 schreef kwiwi het volgende:
Heb eigenlijk nog nooit écht zin gehad in vakantie, maar na allerlei filmpjes en foto's bekijken kan ik deze keer niet wachtenBen zelfs al aan het lijstje begonnen van wat ik moet meenemen en nog kopen. 5 maanden van tevoren
Ik had hun This is SeeD op Spotify al aangezet. Staat Kwikstaart niet tussen(of ik moet er over heen hebben gekeken). Nu even opgezet. Nederlandstalige Folk dus....quote:Op zondag 29 juni 2025 20:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vorige week voor het eerst live gezien. Keer daarvoor misgelopen.
Luister eens naar Kwikstaart. Ben benieuwd of he het wat vindt.
Ijsjeswinkel gok ik zoquote:Op zondag 29 juni 2025 20:06 schreef Nattekat het volgende:
Kan ik iemand van jullie inhuren? Ik wil weten waar in Graz, bij voorkeur tussen het station en de rivier, ik een ijsje kan kopen en op een mooie plek kan consumeren.
Ik betaal een ijsje van die winkel.
Die Eisperle https://www.eisperle.at/project/die-eisperlequote:Op zondag 29 juni 2025 20:06 schreef Nattekat het volgende:
Kan ik iemand van jullie inhuren? Ik wil weten waar in Graz, bij voorkeur tussen het station en de rivier, ik een ijsje kan kopen en op een mooie plek kan consumeren.
Ik betaal een ijsje van die winkel.
Je moet maar net op het woord "Eisdiele" komenquote:
Ach is maar een klein verschil hoor delen of vermenigvuldigen met 100quote:Op zondag 29 juni 2025 20:28 schreef kwiwi het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)jonair-geworden.html
Het zal je maar gebeuren, dat je denkt miljonair te zijn geworden en dan blijkt het een fout te zijn
quote:Op zondag 29 juni 2025 20:28 schreef kwiwi het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)jonair-geworden.html
Het zal je maar gebeuren, dat je denkt miljonair te zijn geworden en dan blijkt het een fout te zijn
Eh, nee. De koers is ¤ 8,50 voor 100 Kronen. Dat is iets meer dan een factor tien. Geen honderd.quote:De "buitensporig hoge" prijzen werden veroorzaakt door een fout bij het omrekenen van euro's naar Noorse kronen. Het bedrag werd vermenigvuldigd met 100, in plaats van gedeeld door 100.
EN< WAT WIN IK?quote:Op zondag 29 juni 2025 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die Eisperle https://www.eisperle.at/project/die-eisperle
Kaiserfeldgasse 22. Wel aan de andere kant van de rivier.
Dankquote:Op zondag 29 juni 2025 20:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
https://maps.app.goo.gl/MLwdpX5U8ojUduZdA
Ik sta in een overvolle trein en het internet valt telkens weg, dus correct.quote:
Of ik win , want ik vond ook een ijsjeszaak. Die wel tussen rivier en station ligtquote:
Die bewaar ik wel voor morgenquote:Op zondag 29 juni 2025 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die Eisperle https://www.eisperle.at/project/die-eisperle
Kaiserfeldgasse 22. Wel aan de andere kant van de rivier.
Niets, want niet snelste en niet aan de goede kant van de rivier. Het spijt me.quote:
Ja maar de mijne is honderd keer bekroond en zoquote:Op zondag 29 juni 2025 20:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Of ik win , want ik vond ook een ijsjeszaak. Die wel tussen rivier en station ligt
Waardeloos dit.quote:Op zondag 29 juni 2025 20:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niets, want niet snelste en niet aan de goede kant van de rivier. Het spijt me.
Morgen ben je de winnaarquote:Op zondag 29 juni 2025 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja maar de mijne is honderd keer bekroond en zo![]()
EN trouwens het rukt me niks of jij wint, als ik maar OOK win
Nee. Ja wel in vakantie hebben, maar niet het op reis gaan. Vind op reis gaan altijd stressvol. Zeker als we geen hotel(s) geboekt hebben en het een nieuwe plek is. En ook als we wel een hotel hebben geboekt, dan zit ik alle reviews te lezen en begin ik te twijfelen of het wel het goede hotel was. En dan stress totdat ik het met eigen ogen ziequote:
Ja.quote:Op zondag 29 juni 2025 20:31 schreef Lospedrosa het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DLfC1xNIx1o/
Klopt dat? Dat in Japan een verplicht geluid op je mobiel zit als je een foto maakt om de vieze mannetjes te hinderen?
Neequote:
Maar lees je niet alle hotelreviews? En wat als er iets tussen staat waarvan je denkt: oh dat zou wel kut zijn zegquote:Op zondag 29 juni 2025 20:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
NeeIk bereid me altijd net zo lang voor tot ik het onder controle heb
Niet echt reisstress, maar probeer wel altijd degene te zijn die boekt. Door de jaren heen heb ik wel geleerd om reviews te lezen en dat voorkomt verrassingen.quote:Op zondag 29 juni 2025 20:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee. Ja wel in vakantie hebben, maar niet het op reis gaan. Vind op reis gaan altijd stressvol. Zeker als we geen hotel(s) geboekt hebben en het een nieuwe plek is. En ook als we wel een hotel hebben geboekt, dan zit ik alle reviews te lezen en begin ik te twijfelen of het wel het goede hotel was. En dan stress totdat ik het met eigen ogen zie![]()
Nu een 5 sterren hotel op luxe eiland met een 4.9 als review van 2000 gasten. En zelfs dan ben ik pas gerustgesteld als ik allerlei filmpjes gezien heb en niks negatiefs heb kunnen vaststellen. En dán kan ik wel ontspannen en er naar uitkijken. Maar is wel irritant dat ik verder nooit gewoon kan uitkijken naar een vakantiereis![]()
Hebben jullie nooit zulke reisstress?
Mja ik laat alleen mensen een hotel boeken waarvan ik weet dat ze dezelfde absurd hoge standaarden hebben. Which is.. no onequote:Op zondag 29 juni 2025 20:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet echt reisstress, maar probeer wel altijd degene te zijn die boekt. Door de jaren heen heb ik wel geleerd om reviews te lezen en dat voorkomt verrassingen.
Nopes, totaal nietquote:Op zondag 29 juni 2025 20:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee. Ja wel in vakantie hebben, maar niet het op reis gaan. Vind op reis gaan altijd stressvol. Zeker als we geen hotel(s) geboekt hebben en het een nieuwe plek is. En ook als we wel een hotel hebben geboekt, dan zit ik alle reviews te lezen en begin ik te twijfelen of het wel het goede hotel was. En dan stress totdat ik het met eigen ogen zie![]()
Nu een 5 sterren hotel op luxe eiland met een 4.9 als review van 2000 gasten. En zelfs dan ben ik pas gerustgesteld als ik allerlei filmpjes gezien heb en niks negatiefs heb kunnen vaststellen. En dán kan ik wel ontspannen en er naar uitkijken. Maar is wel irritant dat ik verder nooit gewoon kan uitkijken naar een vakantiereis![]()
Het is wel een van de geneugtes des levens dat je veel meer in onverwachtse situaties stapt.quote:Op zondag 29 juni 2025 20:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Soms. Meestal niet eigenlijk.quote:Op zondag 29 juni 2025 20:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar lees je niet alle hotelreviews? En wat als er iets tussen staat waarvan je denkt: oh dat zou wel kut zijn zeg
Je moet ook niet te verwend worden en een week in een shithole ook kunnen overleven EN het zelfs leuk hebben.quote:Op zondag 29 juni 2025 20:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja ik laat alleen mensen een hotel boeken waarvan ik weet dat ze dezelfde absurd hoge standaarden hebben. Which is.. no oneVoor een weekendje maakt het me minder uit, maar voor een paar weken wel.
Dit eigenlijk, anders was ik wel veilig in de baarmoeder blijven zitten.quote:Op zondag 29 juni 2025 20:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is wel een van de geneugtes des levens dat je veel meer in onverwachtse situaties stapt.
Dus niet vooraf bedenken of (teveel) opzoeken hoe het zou kunnen zijn maar meer ongedwongen ervaren.
Dat je wel moet zorgen niet in een shithole te belanden maar daar alles gewoon ontdekken en niet teveel plannen of vooraf bekijken.
Maar weet er alles van mijn vriendin heeft hetzelfde en ik ben juist meer van het maar afwachten.
Die heb ik toch al om mijn kont zittenquote:Op zondag 29 juni 2025 20:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ok meneer ik pak alleen een onderbroek in
Ja, zo ben ik niet. Vind ik wel jammer ergens. Of is ook niet helemaal waar, want ik stap vrij vaak in onbekende of onverwachte situaties. Maar bij een vakantie wil ik dat eigenlijk juist niet, wil zeker weten dat ik me kan ontspannen daarquote:Op zondag 29 juni 2025 20:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het is wel een van de geneugtes des levens dat je veel meer in onverwachtse situaties stapt.
Dus niet vooraf bedenken of (teveel) opzoeken hoe het zou kunnen zijn maar meer ongedwongen ervaren.
Ik heb eigenlijk helemaal niet zo'n hoge eisen; maar wil wel op een plek zijn waar het schoon is en waar ik niet wakker hoef te liggen vanwege de buurt.quote:Op zondag 29 juni 2025 20:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja ik laat alleen mensen een hotel boeken waarvan ik weet dat ze dezelfde absurd hoge standaarden hebben. Which is.. no oneVoor een weekendje maakt het me minder uit, maar voor een paar weken wel.
of op je hoofdquote:Op zondag 29 juni 2025 20:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heb ik toch al om mijn kont zitten
Vreemd dan, veel zoeken op vakantie dan ook wel avontuur.quote:Op zondag 29 juni 2025 20:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, zo ben ik niet. Vind ik wel jammer ergens. Of is ook niet helemaal waar, want ik stap vrij vaak in onbekende of onverwachte situaties. Maar bij een vakantie wil ik dat eigenlijk juist niet, wil zeker weten dat ik me kan ontspannen daar
Te laatquote:Op zondag 29 juni 2025 20:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je moet ook niet te verwend worden en een week in een shithole ook kunnen overleven EN het zelfs leuk hebben.
Misschien heb ik al genoeg avontuur in m'n dagelijkse levenquote:Op zondag 29 juni 2025 20:47 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vreemd dan, veel zoeken op vakantie dan ook wel avontuur.
Met ons gezin rijden we dan ook ff verder maar zelf wil ik die situaties kunnen doorstaan zonder dat het mijn humeur aantast.quote:Op zondag 29 juni 2025 20:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Te laatAls ik in een shithole terecht kom draai ik direct om en ga terug naar een niet-shithole / naar huis.
Nou ja, lijkt me redelijk. Ik heb er nog een hele eisenlijst bovenop. Waarvan ik ook wel weet dat het niet meer echt redelijk is, maar ja..quote:Op zondag 29 juni 2025 20:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk helemaal niet zo'n hoge eisen; maar wil wel op een plek zijn waar het schoon is en waar ik niet wakker hoef te liggen vanwege de buurt.
Vind ik knap, als mensen dat kunnenquote:Op zondag 29 juni 2025 20:49 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Met ons gezin rijden we dan ook ff verder maar zelf wil ik die situaties kunnen doorstaan zonder dat het mijn humeur aantast.
Gedaan, viel enorm tegen.quote:Op zondag 29 juni 2025 20:50 schreef Faxie het volgende:
Niet gewoon een auto huren en wel zien waar je uitkomt
Moet je kinderen nemen, dan komen er nog +50 regels bij.quote:Op zondag 29 juni 2025 20:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, lijkt me redelijk. Ik heb er nog een hele eisenlijst bovenop. Waarvan ik ook wel weet dat het niet meer echt redelijk is, maar ja..
Dan kan ik m'n huis niet meer uitquote:Op zondag 29 juni 2025 20:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moet je kinderen nemen, dan komen er nog +50 regels bij.
Noem er eens een paar dan.quote:Op zondag 29 juni 2025 20:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, lijkt me redelijk. Ik heb er nog een hele eisenlijst bovenop. Waarvan ik ook wel weet dat het niet meer echt redelijk is, maar ja..
Mokerdrukke weekquote:Op zondag 29 juni 2025 19:16 schreef Haags het volgende:
Super dat het weekend er weer op zit.
@:wereldgozer
Hebben ze brood met kontjes of kapjes?quote:Op zondag 29 juni 2025 20:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Is er animatie, is er wel glijbaan, is er vertier, goed eten, niet te rustig, niet te gehorig, niet te onrustig, geen muggen, vliegen, wespen, 100% hygiënisch, is er wel parmaham van 13M bij het ontbijt, zijn er geen Russen, spreken ze wel 5 talen, flost de toiletjuffrouw wel?
Goed en gezond eten en drinken in een rustig restaurant, eigen stuk wit zandstrand, helder water, superschone kamer met zeezicht, geen insekten op m'n kamer, niet teveel amerikanen en russen.quote:
Pwinses op de wrwt.quote:Op zondag 29 juni 2025 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goed en gezond eten en drinken in een rustig restaurant, eigen stuk wit zandstrand, helder water, superschone kamer met zeezicht, geen insekten op m'n kamer, niet teveel amerikanen en russen.
Je ziet, dat is niet makkelijk![]()
Ik ben het eens met deze uitspraakquote:
Ik ging eens met een ex van me op vakantie maar had daarvoor vriendenweekend. Ik zou wel op tijd terugkomen want we moesten ergens halverwege de nacht al richting Calais en ik had nog niets ingepakt. Kwam half uur voordat we moesten vertrekken thuis en helft van m'n spullen vergeten in te pakken in dat halve uur. Was geen gezellige heenreis.quote:Op zondag 29 juni 2025 20:53 schreef UitStraling het volgende:
Ex-vrouw nam een een keer een Bowie mes, batterijen, pindakaas, 10 kilo pleisters, een koevoet, alle papieren 8 keer, veel scharen, een gereedschapskist, hechtgaren, een reserve accu, kleedjes om op te wippen, 3 laptops, wat powerbanks, kaarten van de hele wereld, de halve boekenkast, alle kaarsen, zaklampen, extra telefoons, crackers, snoepjes, een reservereservewiel en genoeg blikjes drinken voor een bataljon mee, op vakantie naar de Dordogne met de auto in een luxe hotel...
Dan heb je wel wat uitdagingen in het leven te overwinnen, ik was wel blij met die pleisters want ik pleurde van een berg af.
Ik vind al die buitenlanders op vakantie ook maar niksquote:Op zondag 29 juni 2025 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goed en gezond eten en drinken in een rustig restaurant, eigen stuk wit zandstrand, helder water, superschone kamer met zeezicht, geen insekten op m'n kamer, niet teveel amerikanen en russen.
Dan zou ik dus direct al een pesthumeur hebben. Moet het niet slechter hebben dan thuis.quote:Op zondag 29 juni 2025 20:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Vorig jaar nog op vakantie geweest waarvan ik zelf eigenlijk alleen het vliegticket had geregeld. De rest was geregeld en gepland. Dat was best oke ondanks dat ik een week niet kon douchen
Amerikaanse campings komen zonder douche en elektra. Wel met wc en stromend water.quote:Op zondag 29 juni 2025 20:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan zou ik dus direct al een pesthumeur hebben. Moet het niet slechter hebben dan thuis.
Ik zou niet zo snel in een resort of hotel met restaurant verblijven. Ga wel ergens in de buurt eten. Heb dan nog niet net zoals Fles een reisgids voor mezelf gemaakt.quote:Op zondag 29 juni 2025 20:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh geen idee, ben daar natuurlijk alleen gaan glampen in een motorhome die groter was dan m'n appartement, en volledige badkamer hadquote:Op zondag 29 juni 2025 20:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Amerikaanse campings komen zonder douche en elektra. Wel met wc en stromend water.
Was bekend.
Ja ik heb ook liever de keuze aan restaurants, maar is niet overal mogelijk.quote:Op zondag 29 juni 2025 21:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zou niet zo snel in een resort of hotel met restaurant verblijven. Ga wel ergens in de buurt eten. Heb dan nog niet net zoals Fles een reisgids voor mezelf gemaakt.
Kun je beter non worden.quote:Op zondag 29 juni 2025 21:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Vakantie voor mij is dan het iets kneuterige hebben dan thuis. Wakker worden in de natuur, wel iets luxer dan kamperen. Niets beters te doen hebben dan wandelen, fietsen en lezen. Terug naar de basis.
Ik ga ook niet zo snel naar een tropisch eiland om in het zonnetje te liggen.quote:Op zondag 29 juni 2025 21:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik heb ook liever de keuze aan restaurants, maar is niet overal mogelijk.
Je insmeren met je eigen bloedafscheiding maakt daar deel van uit?quote:Op zondag 29 juni 2025 21:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Vakantie voor mij is dan het iets kneuterige hebben dan thuis. Wakker worden in de natuur, wel iets luxer dan kamperen. Niets beters te doen hebben dan wandelen, fietsen en lezen. Terug naar de basis.
Ik heb dit soort vakanties pas een paar jaar geleden ontdekt, heerlie de peerliequote:Op zondag 29 juni 2025 21:00 schreef UitStraling het volgende:
Wij reisden eerst vaker met een ander stelletje en dan boekten we alleen de vlucht, de rest zagen we dan wel weer verder in het land.
Eigenlijk alleen bij een weekje compleetniksdoenvakantie van tevoren even het duurste en beste hotel boeken.
Ik ben niet gemaakt voor luxe, daar voel ik mij onprettig bij. Word ik onrustig van. Gaat verveling inzetten.quote:Op zondag 29 juni 2025 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
Grapje, back to basic snap ik nog wel van vroeger.
Tegenwoordig wil ik het niet slechter hebben dan thuis. Lekker man!
Ben ook blij dat dat niet iedereen trekt, dan zou het daar veel te druk zijnquote:Op zondag 29 juni 2025 21:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga ook niet zo snel naar een tropisch eiland om in het zonnetje te liggen.
Beetje uitrusten, beetje slenteren, lekker eten en lekker drinken, beetje filosoferen, beetje dansen in de kroeg of op het strand, mooie mensen kijken, boekje lezen, beetje om hoekjes van stadjes kijken, ik kan het wel denk ik.quote:Op zondag 29 juni 2025 21:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ga ook niet zo snel naar een tropisch eiland om in het zonnetje te liggen.
Als je een tijd echt hard hebt gewerkt dan heb je ook echt het idee daar “recht” op te hebben en voelt het heerlijk!quote:Op zondag 29 juni 2025 21:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben niet gemaakt voor luxe, daar voel ik mij onprettig bij. Word ik onrustig van. Gaat verveling inzetten.
Niet ontspannend
Je moet toch ergens slapen.quote:Op zondag 29 juni 2025 21:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat vinden jullie leuk aan een hotel dan? Het is serieus alleen een bed met badkamer. De rest van de tijd ben je altijd buiten de kamer en weinig tijd zonder alle andere mensen? En het geeft altijd de sfeer dat er een heleboel andere mensen zijn.
En dan heb je net je bed lekker, komen ze het weer rechttrekken en opmaken enzo.
Hard genoeg gewerkt en doet mij nog steeds niet. Luxe is alleen zijn, dus lekker een aftands huisje huren in de natuurquote:Op zondag 29 juni 2025 21:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als je een tijd echt hard hebt gewerkt dan heb je ook echt het idee daar “recht” op te hebben en voelt het heerlijk!
Gezien mijn mazzel met plotselinge hittegolven in mijn vakantie, de airco.quote:Op zondag 29 juni 2025 21:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat vinden jullie leuk aan een hotel dan?
Nee. Paspoort en tandenborstel pakken en gaaaaan.quote:Op zondag 29 juni 2025 20:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ben je opgevoed door wolven of zo?quote:Op zondag 29 juni 2025 21:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik slaap liever in een tentje op mijn matje dan in een hotel.
Daarom wil ik een huisje op een eigen stuk strand, dan heb ik niet het idee dat er allemaal andere mensen zijn. Heb een hekel aan van die grote drukke hotels.quote:Op zondag 29 juni 2025 21:09 schreef ieniminimuis het volgende:
Wat vinden jullie leuk aan een hotel dan? Het is serieus alleen een bed met badkamer. De rest van de tijd ben je altijd buiten de kamer en weinig tijd zonder alle andere mensen? En het geeft altijd de sfeer dat er een heleboel andere mensen zijn.
En dan heb je net je bed lekker, komen ze het weer rechttrekken en opmaken enzo.
Wilde een "clean up in aisle 4" plaatje posten, maar toen ik dat in google typte kwam dit naar bovenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 juni 2025 21:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wilde een "clean up in aisle 4" plaatje posten, maar toen ik dat in google typte kwam dit naar boven
Ziet er wel uit als een kampeerder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
Op fat camp ja.quote:Op zondag 29 juni 2025 21:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ziet er wel uit als een kampeerder.
Waar ben je inmiddels? ijsje op?quote:Op zondag 29 juni 2025 21:47 schreef Nattekat het volgende:
Gewoon lekker op reis gaan, komt allemaal goed.
Alleen als je echt een afschuwelijk hotel hebt is het minder.
Zal niet erger zijn dan een camping.quote:Op zondag 29 juni 2025 21:47 schreef Nattekat het volgende:
Gewoon lekker op reis gaan, komt allemaal goed.
Alleen als je echt een afschuwelijk hotel hebt is het minder.
Ik ga komend weekend kamperen, zal het vergelijkenquote:Op zondag 29 juni 2025 21:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zal niet erger zijn dan een camping.
Nou, maak je borst maar nat morgen en de dagen erna.quote:Op zondag 29 juni 2025 21:51 schreef Nattekat het volgende:
26,5 bij mij in huis.
Nog steeds koeler dan die kamer hier. Denk ik.
The summer of Horror 2025 komt er aan..quote:Op zondag 29 juni 2025 22:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nou, maak je borst maar nat morgen en de dagen erna.
Komende dagen wel ja.quote:Op zondag 29 juni 2025 22:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
The summer of Horror 2025 komt er aan..
Hmmquote:Op zondag 29 juni 2025 22:20 schreef UitStraling het volgende:
Woensdag gaat de warmste dag ooit worden in Nederland.
Volgende keer maar gewoon een echt hotel boeken met je eigen kamer en zulksquote:Op zondag 29 juni 2025 21:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit in de lobby van mijn afschuwelijke hotel
Ooit? Maar het ging toch helemaal geen 40+ worden.quote:Op zondag 29 juni 2025 22:20 schreef UitStraling het volgende:
Woensdag gaat de warmste dag ooit worden in Nederland.
Bergen en überhaupt een boeiend landschap is wat ik wel mis hierquote:Op zondag 29 juni 2025 21:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik heb dit soort vakanties pas een paar jaar geleden ontdekt, heerlie de peerlieMaar goed hoef natuurlijk voor natuur en avontuur in de bergen niet op vakantie. Mis hier eigenlijk alleen af en toe strand en zee, verder niks.
Als UitStraling het zegt dan zal het wel waar zijn.quote:Op zondag 29 juni 2025 22:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ooit? Maar het ging toch helemaal geen 40+ worden.
Dan wordt het waarschijnlijk zelfs 45+, want hij is altijd zo bescheidenquote:Op zondag 29 juni 2025 22:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als UitStraling het zegt dan zal het wel waar zijn.
Hoef je er ook niet overheen met de fiets.quote:Op zondag 29 juni 2025 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bergen en überhaupt een boeiend landschap is wat ik wel mis hier
Dat hoef ik sowieso al niet, ik heb geen fietsquote:Op zondag 29 juni 2025 22:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoef je er ook niet overheen met de fiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |