SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Neequote:
Oja, ijsje wordt mijn hoofdmissie zoquote:Op zondag 29 juni 2025 17:42 schreef essnhills het volgende:
Ging rondje lopen met mijn vader
Onderweg kwamen we de ijscowagen tegen
Er stond een Duitser en die had 1 ijsje per ongeluk 2x besteld. Die kregen wij daarna van die Duitser. Vader heeft die opgegeten
En toen voor mij nog een ijsje gekocht, met meloen en after Eight![]()
![]()
ik zei niet dat hij dat moet, ik zei dat hij dat wilquote:
Begrijpelijkquote:
Wind in je gezicht, ijsje in de handquote:Op zondag 29 juni 2025 17:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Oeh mint ijs![]()
Ik vind het nu alleen te warm voor ijs
En dat mag niet van mijquote:Op zondag 29 juni 2025 17:44 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik zei niet dat hij dat moet, ik zei dat hij dat wil
Hier krijgen ze er dat nog niet echt doorheen helaas. Nieuwe buren gingen nieuwe voortuin aanleggen en dat is gewoon zo ongeveer een parkeervak gewordenquote:Op zondag 29 juni 2025 17:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier mag je geen 'stenen tuinen' meer bouwen. Het moet minimaal x% groen zijn. En als je een muurtje bouwt moet je er groene planten overheen laten groeien. Plus er mogen alleen inheemse planten geplant worden.
En dan vervolgens klagen dat het met de zon zo heet wordt en last van wateroverlast als het hard regent natuurlijkquote:Op zondag 29 juni 2025 17:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier krijgen ze er dat nog niet echt doorheen helaas. Nieuwe buren gingen nieuwe voortuin aanleggen en dat is gewoon zo ongeveer een parkeervak geworden
Heerlie de peerlie.quote:Op zondag 29 juni 2025 17:44 schreef essnhills het volgende:
Wel lekker zo'n spontaan ijsje
after eight
Eerst hotdogquote:
Je bent vast de enige die dat bedenktquote:Op zondag 29 juni 2025 17:47 schreef Nattekat het volgende:
Dan de laatste shuttlebus om 18:59 proberen te halen.
dubbele hotdog zou ik doenquote:Op zondag 29 juni 2025 17:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerst hotdog
Dan ergens nog wat anders #viesdiks vinden.
Dan de laatste shuttlebus om 18:59 proberen te halen.
Het smelt nu te hardquote:Op zondag 29 juni 2025 17:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wind in je gezicht, ijsje in de hand
Ik normaal ook gewoon ijsjes uit de vriezer, maar we liepen er nu toch langsquote:Op zondag 29 juni 2025 17:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik hou het wel bij mijn split ijsjes
Snel opetenquote:
Wie gaat er nou weer zo'n groot risico nemen?quote:Op zondag 29 juni 2025 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent vast de enige die dat bedenkt
quote:
Ja of als bak schepijsquote:Op zondag 29 juni 2025 17:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom kun je niet gewoon after eight ijs kopen in de supermarkt? Gewoon zo op een stokje?
Gemeentelijk, maar ik ga er vanuit dat dit in vele gemeentes zo is. Het dorp ziet er daardoor ook gewoon mooi en groen uit.quote:
Dat zou echt fantastisch zijnquote:Op zondag 29 juni 2025 17:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom kun je niet gewoon after eight ijs kopen in de supermarkt? Gewoon zo op een stokje?
quote:
Ja zonde is datquote:Op zondag 29 juni 2025 17:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier krijgen ze er dat nog niet echt doorheen helaas. Nieuwe buren gingen nieuwe voortuin aanleggen en dat is gewoon zo ongeveer een parkeervak geworden
Ik heb in m'n achtertuin ook nog veel stenen liggen. Volgend jaar misschien maar eens een deel gras van maken. Eigenlijk wil ik gewoon een verwilderde tuin maar wil nog wel ergens plekje hebben om te zitten.quote:Op zondag 29 juni 2025 17:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja zonde is dat"Onderhoudsvriendelijk" kan ook zonder overal stenen, als dat het doel is.
Ja, maar dan moet je opzoeken hoe dat moetquote:Op zondag 29 juni 2025 17:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja zonde is dat"Onderhoudsvriendelijk" kan ook zonder overal stenen, als dat het doel is.
Is het ook nietquote:Op zondag 29 juni 2025 17:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo onderhoudsvriendelijk is een compleet bestraten tuin nou ook weer niet.
Een weidebloemenmix planten is dan misschien een idee. Dat had de tuinman ons geadviseerd. Dat maai je 3x per jaar en that's it. Helpt de insekten, ziet er mooi uit, en 3x maaien per jaar is natuurlijk altijd te doen.quote:Op zondag 29 juni 2025 17:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb in m'n achtertuin ook nog veel stenen liggen. Volgend jaar misschien maar eens een deel gras van maken. Eigenlijk wil ik gewoon een verwilderde tuin maar wil nog wel ergens plekje hebben om te zitten.
Ik ben nu bezig met wat dingen die ieder jaar weer terugkomen, maar is nog niet helemaal naar mijn zin.quote:Op zondag 29 juni 2025 17:58 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een weidebloemenmix planten is dan misschien een idee. Dat had de tuinman ons geadviseerd. Dat maai je 3x per jaar en that's it. Helpt de insekten, ziet er mooi uit, en 3x maaien per jaar is natuurlijk altijd te doen.
Daar ben ik vorig jaar ook mee begonnen, beetje vanalles uitgeprobeerd om te zien wat het beste beviel. En daar hebben we dan dit jaar meer van gekocht.quote:Op zondag 29 juni 2025 18:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met wat dingen die ieder jaar weer terugkomen, maar is nog niet helemaal naar mijn zin.
Volgens mij is er genoeg mogelijkquote:Op zondag 29 juni 2025 17:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb in m'n achtertuin ook nog veel stenen liggen. Volgend jaar misschien maar eens een deel gras van maken. Eigenlijk wil ik gewoon een verwilderde tuin maar wil nog wel ergens plekje hebben om te zitten.
Ook handig om te kijken met welke planten of insecten het slecht gaat en daar op inspelen.quote:Op zondag 29 juni 2025 18:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met wat dingen die ieder jaar weer terugkomen, maar is nog niet helemaal naar mijn zin.
Ik heb stenen een een stuk kunstgras hoef je nooit te maaienquote:Op zondag 29 juni 2025 17:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je opzoeken hoe dat moet
Weet je hoeveel werk dat is
Kunstgras ja, dat hebben ze hier in de tokkiewijken ook liggen. Man man manquote:Op zondag 29 juni 2025 18:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb stenen een een stuk kunstgras hoef je nooit te maaien
Laat mij maar lekker tokkie zijn dan. Mijn lijf staat het werken in de tuin niet meer toe en dit was een mooie oplossingquote:Op zondag 29 juni 2025 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kunstgras ja, dat hebben ze hier in de tokkiewijken ook liggen. Man man man
hebben mijn zussen ookquote:Op zondag 29 juni 2025 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En de vogeltjes gaan er heerlijk op zonnenquote:Op zondag 29 juni 2025 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |