SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
Zuid-Zweden heeft een gematigd zeeklimaat. De winters zijn hier over het algemeen mild, met temperaturen die vaak boven het vriespunt liggen. De zomers zijn aangenaam warm, met temperaturen die vergelijkbaar zijn met die in de Benelux, maar met de bonus van lange zonne-urenquote:Op zondag 29 juni 2025 17:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
wel schattig
maar hoeveel sneeuw de rest van het jaar?Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Dat doet ze niet want zij zal moeten koken....quote:Op zondag 29 juni 2025 17:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
De vrouw die jij ooit tegen het lijf loopt moet dan in haar handjes wrijven
Niet iedereen waardeert mijn kookkunsten.
How can I make this topic about me?![]()
Ziet er leuk uit jaquote:Op zondag 29 juni 2025 17:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja kijk hoe schattig van binnen
https://www.instagram.com(...)gsh=bm15ajZ1aTNwbmVq![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
we vinden lange zon uren een bonus? ik ben blij als het augustus is en de zon een beetje op tijd naar bed gaatquote:Op zondag 29 juni 2025 17:25 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Zuid-Zweden heeft een gematigd zeeklimaat. De winters zijn hier over het algemeen mild, met temperaturen die vaak boven het vriespunt liggen. De zomers zijn aangenaam warm, met temperaturen die vergelijkbaar zijn met die in de Benelux, maar met de bonus van lange zonne-urenHey there sunshine lift my heart
Ik doelde ook meer op het feit dat je geen moeilijke man bentquote:Op zondag 29 juni 2025 17:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat doet ze niet want zij zal moeten koken....
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wauw, zeker mooi, zijn ze niet vergeten er een 2 of 3 voor te zettenquote:Op zondag 29 juni 2025 17:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja kijk hoe schattig van binnen
https://www.instagram.com(...)gsh=bm15ajZ1aTNwbmVqWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
oh nee ik bedoelde dat het topic bijna vol isquote:
we zijn nog niet eens aan het koken hierHey there sunshine lift my heart
Hey Homijnquote:
Ik vond het heerlijkquote:Op zondag 29 juni 2025 17:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
we vinden lange zon uren een bonus? ik ben blij als het augustus is en de zon een beetje op tijd naar bed gaatNee is echr die prijsquote:Op zondag 29 juni 2025 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw, zeker mooi, zijn ze niet vergeten er een 2 of 3 voor te zetten
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Als ze van jou houdt eet ze zonder zeuren elke avond haar bordje leeg. En anders om de beurt koken.quote:Op zondag 29 juni 2025 17:25 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat doet ze niet want zij zal moeten koken....
Of samen![]()
![]()
![]()
Nope. Dat zijn de prijzen daar.quote:Op zondag 29 juni 2025 17:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wauw, zeker mooi, zijn ze niet vergeten er een 2 of 3 voor te zetten![]()
Als ik een lieve man heb, die niet moeilijk is en alles wat ik voor hem maak lekker vindt heb ik er helemaal geen moeite mee om te kokenquote:Op zondag 29 juni 2025 17:29 schreef maily het volgende:
[..]
Als ze van jou houdt eet ze zonder zeuren elke avond haar bordje leeg. En anders om de beurt koken.
Of samen
Dacht altjid dat Zweden ook een duur land wasquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
is toch veel te warmHey there sunshine lift my heart
hmnmmm moet een nieuw boek kiezenHey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog
Forum Opties Forumhop: Hop naar: