#FREETHEWETPOESquote:
Nu al meer in beeld geweest dan in de race.quote:Op zondag 29 juni 2025 16:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij is die alleen even in beeld geweest bij de pitstops en verder niet in beeld gezien
quote:
Het lijkt te werken hierquote:Op zondag 29 juni 2025 16:49 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Die staat er niet tussen bij mijn account. Alleen wat iOS-devices.
Je kan bij Multiviewer kiezen hoe je inlogt, ik gebruik dan MV zelf en niet via een browser. Misschien dat dat verschil maakt, dat weet ik niet.
Jaquote:Op zondag 29 juni 2025 16:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lawson voorbij aan Yuki
Ai ai ai. Drama voor RBR
Wat ze bij deze alsnog doenquote:Op zondag 29 juni 2025 16:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja![]()
Eigen schuld, moeten ze Liam maar niet al na 2 races dumpen![]()
Al heb ik altijd gezegd dat ze hem niet meteen in de RBR moesten gooien en hem een eerst de kans moesten geven zijn opleiding af te maken bij de Racing Bulls.
Voor Liam is het juist goed want die racing bull is de betere auto.quote:Op zondag 29 juni 2025 16:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja![]()
Al heb ik altijd gezegd dat ze hem niet meteen in de RBR moesten gooien en hem een eerst de kans moesten geven zijn opleiding af te maken bij de Racing Bulls.
Ja. Fijn.quote:Op zondag 29 juni 2025 16:58 schreef Adames het volgende:
[..]
Wat ze bij deze alsnog doen
En Yuki afschrijven omdat hij definitief er geen klote van kan
Red Bull heeft betere driveability nodigquote:Op zondag 29 juni 2025 16:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja![]()
Die verschoont de luiers van zijn zoon en van zichzelfquote:Op zondag 29 juni 2025 16:59 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Ach, ze hebben Bernie nog even uit de geriatrie afdeling gereden.
Te vroeg gejuichtquote:
Voor een subpar coureur is een Visa beter. Voor een topper is waarschijnlijk Red Bull beterquote:Op zondag 29 juni 2025 16:59 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Voor Liam is het juist goed want die racing bull is de betere auto.
Nee, dat is niet fijn. Fijn was geweest als ze dat METEEN hadden gedaan. Zoals ik ook het beste vond.quote:Op zondag 29 juni 2025 16:59 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Voor Liam is het juist goed want die racing bull is de betere auto.
Hem laten zitten was erger geweest dan dit.quote:Op zondag 29 juni 2025 17:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat is niet fijn. Fijn was geweest als ze dat METEEN hadden gedaan. Zoals ik ook het beste vond.
Nu hebben ze hem eerst mentaal afgebroken. Walgelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |