Zo zie je maar dat die medaille echt een dingetje is voor MBS om meer in de spotlights te staan.quote:
Maar hij heeft F1 groot gemaakt, dus een god.quote:Op zondag 29 juni 2025 18:23 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Nou nou, Bernie was ook geen aardige/makkelijke/goede vent.
Prima straf.quote:Op zondag 29 juni 2025 18:01 schreef nelaeryn het volgende:
[ afbeelding ]
Antonelli krijgt 3 plaatsen gridstraf de volgende race.
En hij heeft teams als Minardi en Jordan wel geholpen om op de grid te blijven. Mede dankzij eigenbelang gezien zijn positie, maar toch.quote:Op zondag 29 juni 2025 18:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar hij heeft F1 groot gemaakt, dus een god.
Daarnaast heeft Toto hierdoor vast de aanbieding weer verhoogd.quote:Op zondag 29 juni 2025 18:04 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Het kan hem ook niet zoveel meer boeien, een 5e WDC zit er toch niet meer in met dat drama op wielen.
Zou me niets verbazen, Mercedes/Wolff loopt al jaren te azen op Verstappen. Lauda wilde hem in 2017 al naar Mercedes halen. Wolff had hem vorig jaar 150 miljoen per jaar aangeboden. En naar verluidt heeft Aston Martin/Honda Verstappen 1 miljard aangeboden (wel voor een meerjarig contract).quote:Op zondag 29 juni 2025 18:52 schreef TweedeKlum het volgende:
Daarnaast heeft Toto hierdoor vast de aanbieding weer verhoogd.
Zou een duur sabbatical jaar zijn.quote:Op zondag 29 juni 2025 19:01 schreef THEFXR het volgende:
Wat zou het worden bij Max?
Een sabbatical jaar of toch merc?
Max en een sabbatical jaar?quote:Op zondag 29 juni 2025 19:01 schreef THEFXR het volgende:
RBRquote:Op zondag 29 juni 2025 19:01 schreef THEFXR het volgende:
Hij verdient al jaren 55 miljoen per jaar exclusief sponsordeals en wat hij met verstappen.com nog binnen haalt. Ik denk dat ie het wel kan lijen, gaat ie zich een seizoen op GT3 richten ofzoiets.quote:Op zondag 29 juni 2025 19:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zou een duur sabbatical jaar zijn.
Tja, is dan ook een achterlijke regel.quote:Op zondag 29 juni 2025 19:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
En dit krijgt dan weer geen penalty.
Hij opent gewoon zijn stuur zodat die oprijdt tegen Stroll. Maar omdat hij met de vooras voorbij Strolls spiegel was mocht dat dus zogenaamd. Ik vind dit vreemd
[ afbeelding ]
Je moet ook aan de toekomst denken, zo'n Endurance team kost je alleen maar geld, vliegtuig houden is duur. Je moet pakken wat je pakken kan als je in je prime zit qua verdiensten.quote:Op zondag 29 juni 2025 19:13 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Hij verdient al jaren 55 miljoen per jaar exclusief sponsordeals en wat hij met verstappen.com nog binnen haalt. Ik denk dat ie het wel kan lijen, gaat ie zich een seizoen op GT3 richten ofzoiets.
Ik heb niet het idee dat Max nu nog zoveel om geld geeft.quote:Op zondag 29 juni 2025 19:03 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zou een duur sabbatical jaar zijn.
Het vliegtuig is niet van hem, maar hij is op dit moment de enige gebruiker van het toestelquote:Op zondag 29 juni 2025 19:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Je moet ook aan de toekomst denken, zo'n Endurance team kost je alleen maar geld, vliegtuig houden is duur. Je moet pakken wat je pakken kan als je in je prime zit qua verdiensten.
Vertel..quote:Op zondag 29 juni 2025 19:21 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het vliegtuig is niet van hem, maar hij is op dit moment de enige gebruiker van het toestel
Eens. Al die pagina's met richtlijnen ook onzin.quote:Op zondag 29 juni 2025 19:14 schreef nelaeryn het volgende:
[..]
Tja, is dan ook een achterlijke regel.
Max is wel erg loyaal ingesteld.quote:
Dat bedoelde ik ookquote:Op zondag 29 juni 2025 19:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vertel..
De vorige is verkocht ae bedrijf dat het verhuurt, de huidige niet. Al staat die wel op naam van een bedrijf van Max (Mavic Aviation BV las ik) ipv op zijn eigen naam. Maar dat is ongeveer altijd in zulke gevallen
Ik zie op dit moment weinig aanwijzingen die suggereren dat Red Bull er volgend jaar wel opeens weer helemaal bij zit. Laat staan met twee auto's.quote:Op zondag 29 juni 2025 19:41 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Max is wel erg loyaal ingesteld.
Daarnaast is het zowiezo een gok volgend jaar en heeft hij het voortdurend over andere zaken die hij wil doen.
Dus zijn contract uitdienen en dan vertrekken lijkt me de meest logische keuze.
Ik ga uit van niet.quote:Op zondag 29 juni 2025 21:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik zie op dit moment weinig aanwijzingen die suggereren dat Red Bull er volgend jaar wel opeens weer helemaal bij zit. Laat staan met twee auto's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |