Die zal inmiddels wel in z'n zandbak in de tuin zitten.quote:Op zondag 29 juni 2025 15:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Grote vraag blijft natuurlijk waar Eli Iserbyt zit.
quote:Op zondag 29 juni 2025 15:57 schreef Koffieplanter het volgende:
Cort udgået
Jeg får en melding om fra vores udsendte om, at Magnus Cort er udgået. Hvorfor ved jeg ikke endnu, men det har jeg folk til at undersøge med det samme.
Google vertaalt dit naar passed away...
Z’n ex stond op het TT-circuit met een vlag te zwaaienquote:Op zondag 29 juni 2025 15:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
Grote vraag blijft natuurlijk waar Eli Iserbyt zit.
Ben je klaar voor een ontzettend lelijke trui?quote:
Deze is niet zo lelijk toch?quote:Op zondag 29 juni 2025 16:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ben je klaar voor een ontzettend lelijke trui?
Weer een vernedering wanneer er net wat meer dan Janneke en Mieke meedoenquote:
Hij kan beter Gianetti gaan vermoorden.quote:Op zondag 29 juni 2025 16:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik denk dat Evenepoel na de koers Philipsen gaat vermoorden.
Kreeg de mention gek genoeg pas na mijn postquote:
Op zich zou ik iedereen altijd adviseren om niet mee te rijden met Evenepoel.quote:Op zondag 29 juni 2025 16:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Waarom zou Philipsen in vredesnaam niet meerijden?
Op naar 54!quote:Op zondag 29 juni 2025 16:24 schreef wimderon het volgende:
Dat gezegd hebbende moet Buratti nu lossen onder beulswerk van Covi.
Jawel. Ze hebben bij UAE al hun renners een paar uur in de sauna gestopt en nu kunnen ze allemaal heel goed omgaan met de warmte.quote:Op zondag 29 juni 2025 16:30 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik kijk nu ook naar het BK. Maar dit kan helemaal niet, Wellens in dit weer.
'De warmte? Dit jaar kan ik er goed tegen en voor mij voelt het redelijk koud aan, want we komen van het zuiden van Frankrijk.'quote:Op zondag 29 juni 2025 16:30 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik kijk nu ook naar het BK. Maar dit kan helemaal niet, Wellens in dit weer.
Ik voel me ongelofelijk geschoffeerd.quote:Op zondag 29 juni 2025 16:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jawel. Ze hebben bij UAE al hun renners een paar uur in de sauna gestopt en nu kunnen ze allemaal heel goed omgaan met de warmte.
Die gaan allemaal als Beltran alles kapot schroeien.quote:Op zondag 29 juni 2025 16:31 schreef Faraday01 het volgende:
UAE gaat iedereen compleet belachelijk maken in de Tour
Dat is heel logisch. En wat een enorme faal dat niemand anders daar ooit aan gedacht heeft! UAE MasterClass!quote:Op zondag 29 juni 2025 16:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Jawel. Ze hebben bij UAE al hun renners een paar uur in de sauna gestopt en nu kunnen ze allemaal heel goed omgaan met de warmte.
Daar is hij zo'n 3 kwartier te laat mee.quote:Op zondag 29 juni 2025 16:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jasper speelt het wel hard. Zou toch overnemen om bij Tim te geraken
Terughalen zeg ik!quote:Op zondag 29 juni 2025 16:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Verlost van het juk van Doug.
Volgens mij zit daar wel geld achter. Vooral een ploeg die zich heel erg op het gravel richt.quote:Op zondag 29 juni 2025 16:38 schreef wimderon het volgende:
We noteren verder ook een 5e, 13e en 22e plek voor Swatt.
Die hebben zich helemaal volgestopt met coke.
die hebben gewoon een heel jaar getraind voor dit momentquote:Op zondag 29 juni 2025 16:38 schreef wimderon het volgende:
We noteren verder ook een 5e, 13e en 22e plek voor Swatt.
Die hebben zich helemaal volgestopt met coke.
En ze zeiden vanuit de auto dat ze harder moesten trappen dan de rest!quote:Op zondag 29 juni 2025 16:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
die hebben gewoon een heel jaar getraind voor dit moment
Majka ook kampioen maar niet in de Tourquote:Op zondag 29 juni 2025 16:47 schreef Momo het volgende:
Ik kijk niet uit naar alle Oe Ah Ie Aids in de tour
Maar Belgian Cycling heeft daar heel duidelijke regels over.quote:Op zondag 29 juni 2025 16:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ben wel bang dat we niet echt de tricoloretrui gaan zien bij uae maar eerder een zwakkere versie ervan
Daar zijn genoeg sites om dat zelf op te zoeken.quote:Op zondag 29 juni 2025 16:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Post er iemand straks een lijstje met alle kampioenen per land
Alvast bedankt voor de moeite
Hij zit nu regelmatig in de sauna. Alles opgelost! Briljant! Geniaal!quote:Op zondag 29 juni 2025 16:51 schreef DIJK het volgende:
Wellens zweet ineens ook niet meer? Normaal gezien was z’n broek wit van het zout.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |