SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Laat mario het niet horen.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Worst is de soep van de vleeswaren, het is zelden niet lekker.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Lekker de pruim worsten toch.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Lekkerquote:Op zondag 29 juni 2025 15:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
oh ja als het goed is heeft dudje kiwi's gehaald![]()
![]()
Even naar de winkel. ik heb nog niet besloten wat te eten en te snacken. Worst is een optie.quote:
En voor eten nasi oid.How can I make this topic about me?![]()
en daar kom je nu pas meequote:Op zondag 29 juni 2025 15:09 schreef bondage het volgende:
Ik weet het ook nog niet. Ga niet in mijn eentje bbq'en.
twee uur eerder en ik had op tijd kunnen zijnHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Twee uur geleden wist ik nog niet dat vriendin moest werken, had er geen rekening mee gehoudenquote:Op zondag 29 juni 2025 15:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en daar kom je nu pas mee
twee uur eerder en ik had op tijd kunnen zijnStraks maar pizza halen ofzo.
![]()
Je kunt nu nog steeds gaan, dan ben je nog steeds wel op tijd. het is nog maar 3 uur.quote:Op zondag 29 juni 2025 15:10 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en daar kom je nu pas mee
twee uur eerder en ik had op tijd kunnen zijnHow can I make this topic about me?![]()
In het noorden is het niet zo warm.quote:Op zondag 29 juni 2025 15:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
hier vind ik het te warm voor bbqenHow can I make this topic about me?![]()
Bij jou 29 graden?quote:Op zondag 29 juni 2025 15:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
hier vind ik het te warm voor bbqen![]()
ik heb ook een half uurtje na zo'n rit nodig om even te wandelen en weer zen te wordenquote:Op zondag 29 juni 2025 15:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je kunt nu nog steeds gaan, dan ben je nog steeds wel op tijd. het is nog maar 3 uur.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
24 hier en in huis 3,5 graden koelerquote:Op zondag 29 juni 2025 15:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
In het noorden is het niet zo warm.![]()
![]()
Ik vertrek nu, dus ga maar vast kolen en vlees halenquote:
extra worstquote:Op zondag 29 juni 2025 15:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik vertrek nu, dus ga maar vast kolen en vlees halenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En morgen gaan we lekker zwemmen, roostervrij en thuis zitten met 30+ gaan we niet doen."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
waar?quote:Op zondag 29 juni 2025 15:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
En morgen gaan we lekker zwemmen, roostervrij en thuis zitten met 30+ gaan we niet doen.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
samequote:Op zondag 29 juni 2025 15:22 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zin om die drop los te rollen en op te eten nuHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik denk naar de ijzeren man, die zijn tot 19:30 open bij hoge temperaturen. En dan blijf ik ook wel tot sluit liggen schat ik.quote:
Zat ook aan de Rauwbraken te denken, is lekker dichtbij maar wel veel kleiner en gaat om 6 uur dicht. Wil eigenlijk een opblaasband mee nemen om lekker doelloos in het water te dobberen. Dat gaat bij de Rauwbraken wat moeilijker."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
ah kun je naar de gevangenen zwaaienquote:Op zondag 29 juni 2025 15:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik denk naar de ijzeren man, die zijn tot 19:30 open bij hoge temperaturen. En dan blijf ik ook wel tot sluit liggen schat ik.
Zat ook aan de Rauwbraken te denken, is lekker dichtbij maar wel veel kleiner en gaat om 6 uur dicht. Wil eigenlijk een opblaasband mee nemen om lekker doelloos in het water te dobberen. Dat gaat bij de Rauwbraken wat moeilijker.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
waar ga je heen?quote:Op zondag 29 juni 2025 15:24 schreef DeZwabber het volgende:
Het is te warm om te bbqen. Maar deze metro doet toch z'n best.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bolke (quote:) & Bolke (
) hebben tropenrooster trouwens, dus het kan wat later worden met de overwinningsrijm. Ze zullen hun best doen er voor morgenavond iets uit te persen, behalve de gebruikelijke flatsen en vlaaien bedoel ik dan.
Is helemaal primaquote:Op zondag 29 juni 2025 15:27 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Bolke () & Bolke (
) hebben tropenrooster trouwens, dus het kan wat later worden met de overwinningsrijm. Ze zullen hun best doen er voor morgenavond iets uit te persen, behalve de gebruikelijke flatsen en vlaaien bedoel ik dan.
![]()
![]()
Ben al blij dat ik toch een keer heb gewonnen
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
quote:Op zondag 29 juni 2025 15:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is helemaal prima![]()
![]()
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Was wel buiten onkruid weg halen omdat de zon toch niet scheen, maar toen ik 5 min bezig was.quote:
Kwam de zon ineens
Wel nog even een dagje je voorsprong bewaken. Ik vertrouw die @loveislikeakiss voor geen meterquote:Op zondag 29 juni 2025 15:28 schreef Lovely het volgende:
[..]
Is helemaal prima![]()
![]()
je moederquote:Op zondag 29 juni 2025 15:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wel nog even een dagje je voorsprong bewaken. Ik vertrouw die @:loveislikeakiss voor geen meter
*Lust geen koffie*![]()
Dan moet ze best wat puntjes pakken nog..quote:Op zondag 29 juni 2025 15:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wel nog even een dagje je voorsprong bewaken. Ik vertrouw die @:loveislikeakiss voor geen meter![]()
Maar ik bolk door tot morgen avond
Tijd voor de zelfmartelschoolI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Die vertrouw ik ook nietquote:
Jij moet ook duidelijk een dagje gaan zwemmen, kunt nog mee morgenquote:Op zondag 29 juni 2025 15:39 schreef KillemWieft het volgende:
Je dagen vullen met het liken van lilaks posts.
morgen de dts ijzeren man meet![]()
geen idee waar mijn badpak isHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hey Grrrrrrrrquote:Op zondag 29 juni 2025 15:40 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Jij moet ook duidelijk een dagje gaan zwemmen, kunt nog mee morgen
Gewoon vuilniszak aantrekken.quote:Op zondag 29 juni 2025 15:40 schreef loveislikeakiss het volgende:
morgen de dts ijzeren man meet![]()
geen idee waar mijn badpak is"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Hola Dottertquote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
constant in het water liggen toch.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Shirt mag ook, maar volgens mijn zijn blote titties VERBOTEN!1!!! op zo'n beetje elk zwembad tegenwoordig."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Gewoon zeggen dat het Komo Chanel is toch.quote:
Ja maar dat is dan wel retro. Dit is vintage Komo Chanel.quote:Op zondag 29 juni 2025 15:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat het Komo Chanel is toch.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
beetje doorschijnend ookquote:Op zondag 29 juni 2025 15:47 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja maar dat is dan wel retro. Dit is vintage Komo Chanel.
[ afbeelding ]
*Lust geen koffie*![]()
Kinky.quote:Op zondag 29 juni 2025 15:47 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ja maar dat is dan wel retro. Dit is vintage Komo Chanel.
[ afbeelding ]🐙![]()
oh ik ga mijn protein doelen vet niet halen vandaag dus tijd voor een shakeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hoe kan dat afgestort van wat?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kapoetquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kapoet en nu? Laten maken of een nieuwe kopen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
niks kapoet,sonst was ik nu nietquote:Op zondag 29 juni 2025 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kapoet en nu? Laten maken of een nieuwe kopen?![]()
![]()
Dat had ook op je mobiel kunnen zijn toch?quote:Op zondag 29 juni 2025 15:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
niks kapoet,sonst was ik nu niet
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zo dan best brandjequote:Op zondag 29 juni 2025 15:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Altijd een nieuwe kopen als die vastlooptquote:Op zondag 29 juni 2025 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kapoet en nu? Laten maken of een nieuwe kopen?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Kan je dat dan niet meer laten maken?quote:Op zondag 29 juni 2025 15:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Altijd een nieuwe kopen als die vastlooptWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Deez Nußquote:Op zondag 29 juni 2025 15:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]🐙![]()
niet angemeeldquote:Op zondag 29 juni 2025 15:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat had ook op je mobiel kunnen zijn toch?![]()
Heb ik ook gedaan, voor de eerste 5 min voorbij waren sliep ik alquote:Op zondag 29 juni 2025 15:59 schreef Lovely het volgende:
Ik wil een serie kijken,maar ook weer niet..
O heb het gelukkig nog nooit gehadquote:Op zondag 29 juni 2025 15:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee altijd een nieuwe kopen bij mijWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Blubskequote:
Ojee,was je zo moe?quote:Op zondag 29 juni 2025 16:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan, voor de eerste 5 min voorbij waren sliep ik al
Ja ik zag het. Is niet best, maar alles is ook zo droogquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vannacht amper geslapen dus was bekafquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Uit de airfryert?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ook lekkerquote:Op zondag 29 juni 2025 16:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Soepje vanavond met stokbrood en smeerselsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is balen. En die hitte de komende dagen maakt het er niet beter opquote:How can I make this topic about me?![]()
Ja bolk gvdIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Nee dat zeker niet. Maar heb meer te doen met mensen die moeten werken in die hitte.quote:Op zondag 29 juni 2025 16:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is balen. En die hitte de komende dagen maakt het er niet beter op
Vooral als er geen airco op je werk is.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oh ik wil ook bij jou wel een vorkje mee prikkenquote:Op zondag 29 juni 2025 16:04 schreef Lovely het volgende:
[..]
Soepje vanavond met stokbrood en smeerselsHow can I make this topic about me?![]()
Dat mag neem jij de patat maar meequote:Op zondag 29 juni 2025 16:05 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oh ik wil ook bij jou wel een vorkje mee prikken
Die hoop heb ik al lang opgegevenquote:Op zondag 29 juni 2025 16:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ah, hopelijk slaap je vannacht iets beterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Er was gisteren nog zoveel vlees over, sate, gehaktballetjes en beenhan.quote:
Dat met wat salade en gebakken aardappeltjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Moonquote:
Ik zie steeds een albumcover voorbijkomen op Spotify, en het is een foto van de zangeres. Maar ik ben er nog steeds niet helemaal uit waar ik nou precies naar zit te kijken.
🐙![]()
de stem actrice van lilo in lilo en stitch?quote:Op zondag 29 juni 2025 16:11 schreef DeZwabber het volgende:
Ik zie steeds een albumcover voorbijkomen op Spotify, en het is een foto van de zangeres. Maar ik ben er nog steeds niet helemaal uit waar ik nou precies naar zit te kijken.
[ afbeelding ]Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
O het leek net of het in een bos was, zitten dan wel veel bomen in de buurtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oeh ook lekker...quote:Op zondag 29 juni 2025 16:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er was gisteren nog zoveel vlees over, sate, gehaktballetjes en beenhan.
Dat met wat salade en gebakken aardappeltje"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
een kont, een bos haar en een kleinstukje gezichtquote:Op zondag 29 juni 2025 16:11 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
morgen maar zuinig eten want in de avond naar de watertoren
*Lust geen koffie*![]()
Ik hoop het, je weet nooit hoe het opgewarmd weer smaaktquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Chelsea Wolfe.quote:Op zondag 29 juni 2025 16:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
de stem actrice van lilo in lilo en stitch?🐙![]()
quote:Op zondag 29 juni 2025 16:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O het leek net of het in een bos was, zitten dan wel veel bomen in de buurt![]()
![]()
Heftig, maar gelukkig dat de stroom gewoon kon blijven voor de omwonendequote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is waarquote:Op zondag 29 juni 2025 16:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het, je weet nooit hoe het opgewarmd weer smaakt
waarom voelt het alsof het later zou moeten zijn dan 4 uur?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heb helemaal geen honger nogquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb ik ook lieve schatquote:Op zondag 29 juni 2025 16:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
waarom voelt het alsof het later zou moeten zijn dan 4 uur?Werewolf![]()
Doe ik ook maar meestal eet ik al tussen 16 en 16.30 uurquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
klopt niets van vandaagquote:
iemand zit met de tijd te kuttenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:![]()
Nja de ene keer heb je ook meer trek en of honger dan de andere keerquote:Op zondag 29 juni 2025 16:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Doe ik ook maar meestal eet ik al tussen 16 en 16.30 uur"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Is ook zo. We gaan het wel zien straksquote:Op zondag 29 juni 2025 16:21 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja de ene keer heb je ook meer trek en of honger dan de andere keerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Vinoquote:
quote:Op zondag 29 juni 2025 16:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook zo. We gaan het wel zien straks
Hoe laat eet jij altijd, of heb je ook geen vaste tijdenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lovely eet altijd vroeg. Dus ik ben te laat met mijn patat bij haar.
How can I make this topic about me?![]()
*zweet*I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Altijd met zulke mooie dagen: eindelijk kun je eens in de tuin zitten en de halve buurt gaat frituren en barbecuen (en grasmaaien, strimmen, zagen en timmeren.)quote:Op zondag 29 juni 2025 16:24 schreef loveislikeakiss het volgende:
de onderburen zijn aan het friturenHow can I make this topic about me?![]()
Luizweet?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
WIe weet wil ze even wachtenquote:Op zondag 29 juni 2025 16:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Voor jou wel een uitkomst zo airfryert hequote:Op zondag 29 juni 2025 16:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb wat snacks in de airfryer gegooid.
Ja, maar eerst mijn sessie afmaken. Moet die roman chair dinges nog en zo'n ding waar je op je ellebogen moet steunen en knieen omhoog trekken.quote:
Dan zwemmen als cool down
I'm surrounded by morons!
Trots op deze manquote:Op zondag 29 juni 2025 16:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik heb wat snacks in de airfryer gegooid.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
goed bezigquote:Op zondag 29 juni 2025 16:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, maar eerst mijn sessie afmaken. Moet die roman chair dinges nog en zo'n ding waar je op je ellebogen moet steunen en knieen omhoog trekken.
Dan zwemmen als cool downHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Erg handig jaquote:Op zondag 29 juni 2025 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor jou wel een uitkomst zo airfryert he
Je bent aan het sporten?quote:Op zondag 29 juni 2025 16:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, maar eerst mijn sessie afmaken. Moet die roman chair dinges nog en zo'n ding waar je op je ellebogen moet steunen en knieen omhoog trekken.
Dan zwemmen als cool down
Dat dacht ik alquote:![]()
Daar kan je trouwens ook groente gerechten en zo in maken he en vlees.
Zo klaar in dat dingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tussen half 5 en 6quote:Op zondag 29 juni 2025 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoe laat eet jij altijd, of heb je ook geen vaste tijden"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik weet dat het niet tegen mij was maar ben het eensquote:Op zondag 29 juni 2025 16:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Voor jou wel een uitkomst zo airfryert heWerewolf![]()
Ook mooi op tijd dusquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kan wel later eten hoor..quote:Op zondag 29 juni 2025 16:29 schreef gebrokenglas het volgende:
quote:
I'm surrounded by morons!
Is het ook, ik gebruik hem wel voor gerechten en voor taart of cake makenquote:Op zondag 29 juni 2025 16:36 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ik weet dat het niet tegen mij was maar ben het eens
Maar friet en snacks blijven toch het lekkerst in de frituurWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooi op tijd. Ik heb geen vaste tijden hiervoor, ook omdat ik nooit op vaste tijden weer thuis ben (van werk).quote:How can I make this topic about me?![]()
Ja, nou ik heb nu weer een zak patat voor in de airfryer. Heerlijk.quote:Op zondag 29 juni 2025 16:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het ook, ik gebruik hem wel voor gerechten en voor taart of cake maken
Maar friet en snacks blijven toch het lekkerst in de frituur
Oeh, al bijna een koekje verbrand aan kcalI'm surrounded by morons!
Begin jij ook niet op vaste tijden dan?quote:Op zondag 29 juni 2025 16:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mooi op tijd. Ik heb geen vaste tijden hiervoor, ook omdat ik nooit op vaste tijden weer thuis ben (van werk).ALs jij dat lekker vindt, gewoon doen. Volgens mij ben jij een makkelijke man wat eten betreftquote:Op zondag 29 juni 2025 16:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, nou ik heb nu weer een zak patat voor in de airfryer. Heerlijk.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zwemtijd!I'm surrounded by morons!
Ik eet pizza. Hopen dat ik het binnen kan houden.
Een halve big american peperoni
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
![]()
![]()
Waarom zou je het niet binnen kunnen houden dan?quote:Op zondag 29 juni 2025 16:52 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik eet pizza. Hopen dat ik het binnen kan houden.
Een halve big american peperoniWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, dat varieert enorm.quote:Op zondag 29 juni 2025 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Begin jij ook niet op vaste tijden dan?
[..]
ALs jij dat lekker vindt, gewoon doen. Volgens mij ben jij een makkelijke man wat eten betreftHow can I make this topic about me?![]()
Ik ben niet moeilijk nee. Met meer dingen niet.quote:Op zondag 29 juni 2025 16:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Begin jij ook niet op vaste tijden dan?
[..]
ALs jij dat lekker vindt, gewoon doen. Volgens mij ben jij een makkelijke man wat eten betreftHow can I make this topic about me?![]()
Pizza met vrije uitloop.quote:Op zondag 29 juni 2025 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom zou je het niet binnen kunnen houden dan?🐙![]()
Sla met frikandellen eten straks. Vanmiddag al een gezonde maaltijd op![]()
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Het was 17 minuten en 26 seconden later, dus je gevoel kloptquote:Op zondag 29 juni 2025 16:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
waarom voelt het alsof het later zou moeten zijn dan 4 uur?
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ik eet al.bijna 2 weken niet. En als ik wat eet ligt het er snel weer uit helaasquote:Op zondag 29 juni 2025 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom zou je het niet binnen kunnen houden dan?
quote:Op zondag 29 juni 2025 16:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik eet al.bijna 2 weken niet. En als ik wat eet ligt het er snel weer uit helaas
Jawel.quote:Op zondag 29 juni 2025 17:01 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
De huisarts heeft geen idee wat het kan zijn?
Komt goed, hoop ik
Heeft tijd nodigAl.geweestquote:
Even Miljuschka Witzenhausen afgevallen googlen en je weet genoeg
Thxquote:Op zondag 29 juni 2025 17:06 schreef StevenHyde het volgende:
Sterkte vino
En Miljuschka Witzenhausen google ik met alle plezier
Ja ze is een mooie vrouw
Ehm. Sterkte dan maar!quote:Op zondag 29 juni 2025 17:03 schreef Vino_Tinto het volgende:
Even Miljuschka Witzenhausen afgevallen googlen en je weet genoeg![]()
![]()
Thxquote:
Het is kut. Maar ja. Kan er niks aan veranderen geloof ik.
Maar ja morgen praten met praktijkondersteuner
Ah dan is het anders iddquote:Op zondag 29 juni 2025 16:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Mooi op tijd. Ik heb geen vaste tijden hiervoor, ook omdat ik nooit op vaste tijden weer thuis ben (van werk)."Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Misschien ga ik wel in Zweden wonen. Enige wat ik straks kan betalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
De vrouw die jij ooit tegen het lijf loopt moet dan in haar handjes wrijvenquote:Op zondag 29 juni 2025 16:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben niet moeilijk nee. Met meer dingen niet.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
O dat is niet best, kan je dan niet beter iets lichtverteerbaars etenquote:Op zondag 29 juni 2025 16:57 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ik eet al.bijna 2 weken niet. En als ik wat eet ligt het er snel weer uit helaasWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op zondag 29 juni 2025 17:18 schreef Vino_Tinto het volgende:
Misschien ga ik wel in Zweden wonen. Enige wat ik straks kan betalenWel een leuk optrekjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 juni 2025 17:02 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Jawel.
Komt goed, hoop ik
Heeft tijd nodig
[..]
Al.geweest
Alleen komt eruitquote:Op zondag 29 juni 2025 17:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is niet best, kan je dan niet beter iets lichtverteerbaars eten
Van boven en van onder
quote:Op zondag 29 juni 2025 17:18 schreef Vino_Tinto het volgende:
Misschien ga ik wel in Zweden wonen. Enige wat ik straks kan betalenwel schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar hoeveel sneeuw de rest van het jaar?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ALs je maar wel voldoende drinkt erbij. Vooral nu met dat warme weerquote:Op zondag 29 juni 2025 17:20 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Alleen komt eruit
Van boven en van onderWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: