abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Miss 200.000.000! zondag 29 juni 2025 @ 14:18:41 #1
367000 roos94
pi_218073053
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/fluflu's, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Bespreek enkel openbare accounts. Fluflu's met een privé account mogen niet besproken worden.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij, als mods zien natuurlijk niet altijd alles en daarom hebben we op FOK! een topic report systeem waarmee je ons een beetje mee kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een topic report plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Info uit MED

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor Feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_218073162
Waar rook is, is vuur klopte toch maar weer. Hopelijk vindt Sanne snel haar vechtlust terug om meneer de vreemdganger het huis uit te zetten.
pi_218073171
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 14:28 schreef PinsesKoe het volgende:
Waar rook is, is vuur klopte toch maar weer. Hopelijk vindt Sanne snel haar vechtlust terug om meneer de vreemdganger het huis uit te zetten.
Hoe kennen curlymom en Pim elkaar dan ?
  Miss 200.000.000! zondag 29 juni 2025 @ 14:38:05 #4
367000 roos94
pi_218073237
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 14:28 schreef PinsesKoe het volgende:
Zoals ik het bericht lees zal ze niemand uit huis zetten want de juice blaast alles op :')

Hij zal wel met een zielig verhaal komen over mezelf volledig kwijt geraakt na mn zoontjes overlijden. Let maar op.
pi_218073247
quote:
1s.gif Op zondag 29 juni 2025 14:38 schreef roos94 het volgende:

[..]
Zoals ik het bericht lees zal ze niemand uit huis zetten want de juice blaast alles op :')

Hij zal wel met een zielig verhaal komen over mezelf volledig kwijt geraakt na mn zoontjes overlijden. Let maar op.
Vreselijk alleen maar verliezers in dit verhaal. Ergens hoop ik voor Sanne dat ze haar rust vindt en zonder hem verder wil/kan.
pi_218073301
Blijft de topictitel nou iedere keer hetzelfde? Ik vind het juist zo leuk wat mensen verzinnen..
  Miss 200.000.000! zondag 29 juni 2025 @ 14:50:50 #7
367000 roos94
pi_218073324
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 14:39 schreef Zonderschijn het volgende:

[..]
Vreselijk alleen maar verliezers in dit verhaal. Ergens hoop ik voor Sanne dat ze haar rust vindt en zonder hem verder wil/kan.
Vaak zijn mensen die vreemdgaan heel goed in de partner manipuleren als ze eenmaal ontdekt zijn, helaas. Lieve woorden, excuusjes bedenken, emotionele chantage. (Ik kan toch niet zonder jou) Het zal nooit meer gebeuren, etc etc.
pi_218073611
Ik snap de reactie van Sanne eigenlijk wel (de schuld bij zo’n juice kanaal leggen). Ik denk dat ze nog heel erg in de “ontkennings” fase zit en tegen beter weten in hoopt dat alles nog goed komt/een hele nare droom is. Ze zal de komende periode gaan inzien wat haar en haar kinderen is aangedaan en zullen alle puzzelstukjes langzaam op hun plek gaan vallen…

Maar dit is een van de eerste fases waar je inzit na zo’n gebeurtenis. Weet er helaas alles van 😅
  Miss 200.000.000! zondag 29 juni 2025 @ 15:10:14 #9
367000 roos94
pi_218073628
Vind vreemdgaan sowieso ultiem walgelijk maar als je dat doet terwijl je weet hoeveel kinderen/gezinnen erbij betrokken raken, dat wéét je van te voren, die shit blijft nooit geheim, het gaat altijd voor problemen zorgen. Als je dan vreemdgaat zeg je gewoon, fuck jouw gezin en fuck de mijne. Gevoel/verliefd/lust of whatever gaat boven de rest.
pi_218074039
Ik denk dat Sanne vooral in de overlevingsstand zit. Ik gun haar rust zodat ze vanaf een afstandje kan kijken wat een klootzak iemand eigenlijk is als hij vreemdgaat en het gezin op het spel zet
pi_218074061
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 14:48 schreef Huisopdehoek het volgende:
Blijft de topictitel nou iedere keer hetzelfde? Ik vind het juist zo leuk wat mensen verzinnen..
Als diegene die een nieuw topic start dit niet doet kan alleen een mod dat doen. Als je een suggestie hebt wil de mod dat vast wel aanpassen.
pi_218074304
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 14:54 schreef Studentje87 het volgende:
RealityFBI die gewoon even tussen neus en lippen door schrijft dat "iemand door hun acties uit het leven is gestapt" vind ik echt zwaar ongepast. Jullie niet?
.
Ik vind die insinuatie van reality fbi ronduit walgelijk.
.

Ik vind de speculaties over de eventuele mentale toestand van haar partner niet oke. We weten niks.

[ Bericht 7% gewijzigd door Dievanhiernaast op 29-06-2025 16:04:54 ]
  Moderator zondag 29 juni 2025 @ 16:05:42 #13
382129 crew  Donna
pi_218074561
Maar weer even terug naar de fluflu's op deze zonnige zondag.

Hoe slecht of walgelijk of fantastisch RealityFBI is gaat het topic niet over. En speculeren over het waarom zouden we sowieso ook al niet doen.

Moderator zondag 29 juni 2025 @ 16:12:52 #14
382129 crew  Donna
pi_218074667
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 15:33 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Als diegene die een nieuw topic start dit niet doet kan alleen een mod dat doen. Als je een suggestie hebt wil de mod dat vast wel aanpassen.
Ennn dit ook idd. :!
pi_218074701
Dus Debbie moet een hele ochtend in bed liggen en oppas voor de kinderen hebben om met Roy naar de Decathlon te kunnen maar in haar uppie met 3 kinderen naar de Zeeman kan ze wel. Toch weer een groot deel van de zondag zonder kinderen👏
pi_218074716
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 16:16 schreef JaNeeDan het volgende:
Dus Debbie moet een hele ochtend in bed liggen en oppas voor de kinderen hebben om met Roy naar de Decathlon te kunnen maar in haar uppie met 3 kinderen naar de Zeeman kan ze wel. Toch weer een groot deel van de zondag zonder kinderen👏
Ze heeft gisteren dat toetje gemaakt, daar zal ze wel moe van zijn denk ik 🙈
pi_218074795
Betreft poly Bollen en het minder noemen van de poly. Ik zag laatst onder een van de berichten van Michelle wel een discussie over een verdienmodel maken van poly. Sindsdien lijkt het wel iets minder...

Weet zo niet meer welke post het was.
pi_218074797
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 16:17 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ze heeft gisteren dat toetje gemaakt, daar zal ze wel moe van zijn denk ik 🙈
Dat moet het zijn! Koekjes bakken met de kinderen kan ze niet maar dat toetje lukte wel. En nog zoveel mensen die alle gekkigheid niet (willen) zien.
pi_218074853
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 16:23 schreef SterreKaatje het volgende:
Betreft poly Bollen en het minder noemen van de poly. Ik zag laatst onder een van de berichten van Michelle wel een discussie over een verdienmodel maken van poly. Sindsdien lijkt het wel iets minder...

Dat las ik ook. Even teruggezocht voor wie het wil lezen: post van 8 juni.
pi_218075381
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 16:23 schreef SterreKaatje het volgende:

De kritische mensen hebben wel een punt. Een huis verbouwen en 4 kinderen dat is op insta geen 178 duizend volgers waard. De viervankim heeft ook 4 kinderen (uiteraard nog eentje) en een complete verbouwing van een oud kinderdagverblijf en zie het verschil in volgers.
Die hele poly is hun insta ding. Beetje flauw van Michelle om dat in alle toonaarden te ontkennen.
pi_218075420
Ik vind het wel beetje bijzonder van Sanne (onsgezin) dat ze nog net niet roept dat de juice kanalen zijn pielemoos bij kimberley erin hebben gehangen 🤔 ze stak toch zelf der kop in het zand "hier gaat niemand vreemd" en ipv dat hij denkt "pfew die dans ben ik ontsprongen" blijft hij vreemd gaan 🤔 en dan is ze boos op de juice kanalen dat ze dit eerder door hebben dan dat ze het zelf weet 🤷🤦 tja als je bekend wilt zijn kijken meer ogen
pi_218075657
Wat zagen Merlin en haar gezin er prachtig uit op hun trouwdag. Die jongens in die pakjes 🥰
pi_218075752
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 17:51 schreef Sushirijst het volgende:
Wat zagen Merlin en haar gezin er prachtig uit op hun trouwdag. Die jongens in die pakjes 🥰
Die jongens in hun pakjes zijn om op te vreten, maar ik vind alles beige echt zonde, er zit geen enkele kleur in die foto. Zeker met de jongens erbij valt dat echt op.
Maar ik zou voor de jongens een nette korte broek hebben gekozen lichtblauw ofzo en een wit overhemdje oid.
Die nette korte broekjes heb ik meer gezien op een bruiloft en dat vind ik mooier bij kinderen.
pi_218075753
Milou Hofmeester leek het eindelijk iets rustiger aan te doen met volgers kopen, ongeveer 100 per 6 dagen, maar ze heeft een extra zakcentje gehad denk ik want *poef* daar zijn er zomaar weer 1000 uit de hoge hoed getoverd! En dat in deze komkommertijd waarin Milou ook nauwelijks content heeft. Haar geweldige summer countdown ligt ook al na video 8 op 8 juni stil. Ik vind haar met de dag zieliger geloof ik, dat ze er echt nog steeds in lijkt te geloven terwijl ze vanaf 15-20.000 volgers al bewezen enorm veel volgers koopt.
pi_218075861
Minibelle die verbaasd is dat het drama werd in Ikea. Duhh, als je nooit regels hebt en beweert dat je niks kan doen tegen de driftbuien van je kinderen, dan had je dat kunnen verwachten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')