Hoe kennen curlymom en Pim elkaar dan ?quote:Op zondag 29 juni 2025 14:28 schreef PinsesKoe het volgende:
Waar rook is, is vuur klopte toch maar weer. Hopelijk vindt Sanne snel haar vechtlust terug om meneer de vreemdganger het huis uit te zetten.
Zoals ik het bericht lees zal ze niemand uit huis zetten want de juice blaast alles opquote:Op zondag 29 juni 2025 14:28 schreef PinsesKoe het volgende:
Waar rook is, is vuur klopte toch maar weer. Hopelijk vindt Sanne snel haar vechtlust terug om meneer de vreemdganger het huis uit te zetten.
Vreselijk alleen maar verliezers in dit verhaal. Ergens hoop ik voor Sanne dat ze haar rust vindt en zonder hem verder wil/kan.quote:Op zondag 29 juni 2025 14:38 schreef roos94 het volgende:
[..]
Zoals ik het bericht lees zal ze niemand uit huis zetten want de juice blaast alles op
Hij zal wel met een zielig verhaal komen over mezelf volledig kwijt geraakt na mn zoontjes overlijden. Let maar op.
Vaak zijn mensen die vreemdgaan heel goed in de partner manipuleren als ze eenmaal ontdekt zijn, helaas. Lieve woorden, excuusjes bedenken, emotionele chantage. (Ik kan toch niet zonder jou) Het zal nooit meer gebeuren, etc etc.quote:Op zondag 29 juni 2025 14:39 schreef Zonderschijn het volgende:
[..]
Vreselijk alleen maar verliezers in dit verhaal. Ergens hoop ik voor Sanne dat ze haar rust vindt en zonder hem verder wil/kan.
Als diegene die een nieuw topic start dit niet doet kan alleen een mod dat doen. Als je een suggestie hebt wil de mod dat vast wel aanpassen.quote:Op zondag 29 juni 2025 14:48 schreef Huisopdehoek het volgende:
Blijft de topictitel nou iedere keer hetzelfde? Ik vind het juist zo leuk wat mensen verzinnen..
Ik vind die insinuatie van reality fbi ronduit walgelijk.quote:Op zondag 29 juni 2025 14:54 schreef Studentje87 het volgende:
RealityFBI die gewoon even tussen neus en lippen door schrijft dat "iemand door hun acties uit het leven is gestapt" vind ik echt zwaar ongepast. Jullie niet?
.
Ennn dit ook idd.quote:Op zondag 29 juni 2025 15:33 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Als diegene die een nieuw topic start dit niet doet kan alleen een mod dat doen. Als je een suggestie hebt wil de mod dat vast wel aanpassen.
Ze heeft gisteren dat toetje gemaakt, daar zal ze wel moe van zijn denk ik 🙈quote:Op zondag 29 juni 2025 16:16 schreef JaNeeDan het volgende:
Dus Debbie moet een hele ochtend in bed liggen en oppas voor de kinderen hebben om met Roy naar de Decathlon te kunnen maar in haar uppie met 3 kinderen naar de Zeeman kan ze wel. Toch weer een groot deel van de zondag zonder kinderen👏
Dat moet het zijn! Koekjes bakken met de kinderen kan ze niet maar dat toetje lukte wel. En nog zoveel mensen die alle gekkigheid niet (willen) zien.quote:Op zondag 29 juni 2025 16:17 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ze heeft gisteren dat toetje gemaakt, daar zal ze wel moe van zijn denk ik 🙈
Dat las ik ook. Even teruggezocht voor wie het wil lezen: post van 8 juni.quote:Op zondag 29 juni 2025 16:23 schreef SterreKaatje het volgende:
Betreft poly Bollen en het minder noemen van de poly. Ik zag laatst onder een van de berichten van Michelle wel een discussie over een verdienmodel maken van poly. Sindsdien lijkt het wel iets minder...
Weet zo niet meer welke post het was.
De kritische mensen hebben wel een punt. Een huis verbouwen en 4 kinderen dat is op insta geen 178 duizend volgers waard. De viervankim heeft ook 4 kinderen (uiteraard nog eentje) en een complete verbouwing van een oud kinderdagverblijf en zie het verschil in volgers.quote:Op zondag 29 juni 2025 16:23 schreef SterreKaatje het volgende:
Betreft poly Bollen en het minder noemen van de poly. Ik zag laatst onder een van de berichten van Michelle wel een discussie over een verdienmodel maken van poly. Sindsdien lijkt het wel iets minder...
Weet zo niet meer welke post het was.
Die jongens in hun pakjes zijn om op te vreten, maar ik vind alles beige echt zonde, er zit geen enkele kleur in die foto. Zeker met de jongens erbij valt dat echt op.quote:Op zondag 29 juni 2025 17:51 schreef Sushirijst het volgende:
Wat zagen Merlin en haar gezin er prachtig uit op hun trouwdag. Die jongens in die pakjes 🥰
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |