SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
jaa koffie
vriend heeft 2 koffiepads geregeld was ik was mega chaggie... en er was geen koffie meer.
Dus heeft van de buurman geleendde lieve schat
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Oh dat is wel ernstig relaxed.quote:Op zondag 29 juni 2025 11:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
jaa koffie
vriend heeft 2 koffiepads geregeld was ik was mega chaggie... en er was geen koffie meer.
Geen koffie hebben is kut.![]()
Gisteren nog een pot meegenomen tijdens de boodschappenschuifel.
Een run kan je het nog steeds niet noemen![]()
![]()
![]()
Ik blijf anders de eerste 3 uur wazig en niet aanwezig dus soms is het nodigquote:Op zondag 29 juni 2025 11:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh dat is wel ernstig relaxed.
Geen koffie hebben is kut.
Dommie, hoe kan je nu koffie vergetenquote:Op zondag 29 juni 2025 11:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
jaa koffie
Merk je al dat het veel duurder is geworden of niet zo?quote:Op zondag 29 juni 2025 11:39 schreef marc0871 het volgende:
Gisteren nog een pot meegenomen tijdens de boodschappenschuifel.
Een run kan je het nog steeds niet noemen
topickill
ongeduldig
nee ga wat anders doen.
Fijne dag allemaal en stay cool.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op zondag 29 juni 2025 11:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
topickill
ongeduldig
nee ga wat anders doen.
Fijne dag allemaal en stay cool.![]()
![]()
![]()
Misschien is die gave van voorspellen wel ingestraald bij jou door die zoonquote:Op zondag 29 juni 2025 11:36 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Zijn zoon gaf wel les op mijn lagere school.
Kweenie. Niet op gelet.quote:Op zondag 29 juni 2025 11:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Merk je al dat het veel duurder is geworden of niet zo?
Wat de vorige pot heeft gekost, weet ik ook niet. Die heeft mijn zus meegenomen.
Meh. Gaat hier ruim een maand mee. Ik vind het goed.
Je moet jezelf ergens mee kunnen kietelen.![]()
Stevieequote:Op zondag 29 juni 2025 11:48 schreef StevenHyde het volgende:
Hyvesbolk
Ze vinden dat ik boos kijk hyves![]()
![]()
![]()
Ik zat in de andere klasquote:Op zondag 29 juni 2025 11:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien is die gave van voorspellen wel ingestraald bij jou door die zoon![]()
![]()
Je moet wel aan je eigen geneugten blijven denkenquote:
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: