SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
jaa koffie
vriend heeft 2 koffiepads geregeld was ik was mega chaggie... en er was geen koffie meer.
Dus heeft van de buurman geleendde lieve schat
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Oh dat is wel ernstig relaxed.quote:Op zondag 29 juni 2025 11:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
jaa koffie
vriend heeft 2 koffiepads geregeld was ik was mega chaggie... en er was geen koffie meer.
Geen koffie hebben is kut.![]()
Gisteren nog een pot meegenomen tijdens de boodschappenschuifel.
Een run kan je het nog steeds niet noemen![]()
![]()
![]()
Ik blijf anders de eerste 3 uur wazig en niet aanwezig dus soms is het nodigquote:Op zondag 29 juni 2025 11:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh dat is wel ernstig relaxed.
Geen koffie hebben is kut.
Dommie, hoe kan je nu koffie vergetenquote:Op zondag 29 juni 2025 11:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
jaa koffie
Merk je al dat het veel duurder is geworden of niet zo?quote:Op zondag 29 juni 2025 11:39 schreef marc0871 het volgende:
Gisteren nog een pot meegenomen tijdens de boodschappenschuifel.
Een run kan je het nog steeds niet noemen
topickill
ongeduldig
nee ga wat anders doen.
Fijne dag allemaal en stay cool.'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op zondag 29 juni 2025 11:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
topickill
ongeduldig
nee ga wat anders doen.
Fijne dag allemaal en stay cool.![]()
![]()
![]()
Misschien is die gave van voorspellen wel ingestraald bij jou door die zoonquote:Op zondag 29 juni 2025 11:36 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Zijn zoon gaf wel les op mijn lagere school.
Kweenie. Niet op gelet.quote:Op zondag 29 juni 2025 11:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Merk je al dat het veel duurder is geworden of niet zo?
Wat de vorige pot heeft gekost, weet ik ook niet. Die heeft mijn zus meegenomen.
Meh. Gaat hier ruim een maand mee. Ik vind het goed.
Je moet jezelf ergens mee kunnen kietelen.![]()
Stevieequote:Op zondag 29 juni 2025 11:48 schreef StevenHyde het volgende:
Hyvesbolk
Ze vinden dat ik boos kijk hyves![]()
![]()
![]()
Ik zat in de andere klasquote:Op zondag 29 juni 2025 11:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien is die gave van voorspellen wel ingestraald bij jou door die zoon![]()
![]()
Je moet wel aan je eigen geneugten blijven denkenquote:
De TT ? Of is die al geweest?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Stevenquote:Op zondag 29 juni 2025 11:48 schreef StevenHyde het volgende:
Hyvesbolk
Ze vinden dat ik boos kijk hyves
Ja hoor, alles gaat zijn gangetje.quote:Op zondag 29 juni 2025 11:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hey koning vriend, gaat het een beetje goed met je?
En hoe is het met jou?![]()
Ik zie hier in de aanbiedingfolder van AH dat de pads 20 cent duurder geworden zijnquote:Op zondag 29 juni 2025 11:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Merk je al dat het veel duurder is geworden of niet zo?
Volgende week is 2halen 1 betalen ik ga dan ik gelijk 40 pakken halenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wanneer ga je weer logerenquote:Op zondag 29 juni 2025 11:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja hoor, alles gaat zijn gangetje.
En hoe is het met jou?
Hoe is het daar?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Erg lang verhaal maar lastige tijden. Maar gaat nu naar omstandigheden ok, tnxquote:Op zondag 29 juni 2025 11:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja hoor, alles gaat zijn gangetje.
En hoe is het met jou?
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op zondag 29 juni 2025 11:54 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Erg lang verhaal maar lastige tijden. Maar gaat nu naar omstandigheden ok, tnx
Voorlopig even niet.quote:
Nu ga ik eerst mijn leven weer op de rit trekken. Werken, huis opruimen en zo.![]()
Ik las een en ander in R&P geloof ik. Sterkte buddyquote:Op zondag 29 juni 2025 11:54 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Erg lang verhaal maar lastige tijden. Maar gaat nu naar omstandigheden ok, tnx![]()
![]()
Tnx manquote:Op zondag 29 juni 2025 11:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik las een en ander in R&P geloof ik. Sterkte buddy
Was gisteren helemaal kapot bij de semi illegale rave naast het festivalterrein, maar valt nu wel meeUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Kw
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Je moet daar je weg nog even in vinden. Maar komt goedquote:Op zondag 29 juni 2025 11:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Voorlopig even niet.
Nu ga ik eerst mijn leven weer op de rit trekken. Werken, huis opruimen en zo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is ook zoquote:Op zondag 29 juni 2025 12:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je moet daar je weg nog even in vinden. Maar komt goed![]()
![]()
![]()
Handig
Dat is het belangrijkste tochWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja niet veel aan en het word nog warmerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ligt hij de hele dag in bed?quote:Op zondag 29 juni 2025 12:21 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Vader is nog steeds graatmager. Ik maak me zorgen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Fijn dat je dat met ons deelt
Spannend hoorquote:
Heeft hij zoveel pijn, wat sneuquote:Op zondag 29 juni 2025 12:27 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Hij heeft het minste pijn als hij ligt. Toch heeft hij buiten gezeten.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O kunnen ze dat er niet uithalen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vervelend voor je vader. Slaap lekkerquote:Op zondag 29 juni 2025 12:30 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja maar komt steeds terug.
Ik ga rusten
Degene die niet mee doen scoren hoger
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey DuggaDont
Je licht brandquote:
Klote, dinsdag kantoordag. In kantoor prima uit te houden maar dat betekent wel bijna bij hoogtepunt van de warmte naar huis gaanUw ADH vitamine Worst
Kan je geen snippermiddag nemenquote:Op zondag 29 juni 2025 13:04 schreef hemarookworst het volgende:
Klote, dinsdag kantoordag. In kantoor prima uit te houden maar dat betekent wel bijna bij hoogtepunt van de warmte naar huis gaanWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:
Warmquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Als ik kantoordag heb, heb ik een reden voor anders bleef ik wel thuiswerkenquote:Uw ADH vitamine Worst
Lekker je airco aanzettenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O dat wist ik niet, weet niet hoe dat bij jullie werkt natuurlijkquote:Op zondag 29 juni 2025 13:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als ik kantoordag heb, heb ik een reden voor anders bleef ik wel thuiswerkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Niet dat ik weetquote:Op zondag 29 juni 2025 13:34 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Of heb je haar mond in folie gewikkeld?![]()
![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 29 juni 2025 13:38 schreef marc0871 het volgende:
[..]BoobiebolkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙![]()
[..]In een ver verleden had een vogel als deze in de OP gestaan van dtsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
[..]Blue footed boobiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien vandaag maar eens beginnen aan dat boekHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
The Big Bulging Bulbous Book of Boobies?quote:Op zondag 29 juni 2025 13:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Blue footed boobies![]()
Misschien vandaag maar eens beginnen aan dat boek🐙![]()
Bonkbolkquote:Op zondag 29 juni 2025 13:46 schreef bondage het volgende:
[..]
Deze viel vanmorgen op mijn voet, ook een soort bolk.
[ afbeelding ]lalalalalalalalaaaa 😠![]()
Nee een anderequote:Op zondag 29 juni 2025 13:44 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
The Big Bulging Bulbous Book of Boobies?
MomentHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
klonen door elkaar halen... Ben ik ook goed in.quote:Op zondag 29 juni 2025 13:45 schreef DeZwabber het volgende:
Het is te warm om tegelijk met een kloon te posten en ze niet door elkaar te halen.![]()
I contain multitudes.quote:Op zondag 29 juni 2025 13:47 schreef marc0871 het volgende:
Wil ik niet eens.
Ik ben wie ik ben en dat krijg je.🐙![]()
Als iets te ingewikkeld is voor jou, moet ik al helemaal gaan oppassen.quote:Op zondag 29 juni 2025 13:47 schreef bondage het volgende:
[..]
klonen door elkaar halen... Ben ik ook goed in.lalalalalalalalaaaa 😠![]()
Ama vroeg gisteren hoe ik het deed met de klonen. Nou, gewoon één normaal venster en een incognito. Je zou verwachten dat ik het wel kan onderscheiden maar helaas...quote:Op zondag 29 juni 2025 13:48 schreef DuggaDont het volgende:
[..]
Als iets te ingewikkeld is voor jou, moet ik al helemaal gaan oppassen.![]()
Hyves
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
ik hou van rare boekenquote:
we hebben ook "How to Talk to Your Cat About Gun Safety: And Abstinence, Drugs, Satanism, and Other Dangers That Threaten Their Nine Lives"Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
En Doctor Who boekjes zo te zien.quote:Op zondag 29 juni 2025 13:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik hou van rare boeken
we hebben ook "How to Talk to Your Cat About Gun Safety: And Abstinence, Drugs, Satanism, and Other Dangers That Threaten Their Nine Lives"lalalalalalalalaaaa 😠![]()
vraag me wel af waar mijn kloon isquote:Op zondag 29 juni 2025 13:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Ama vroeg gisteren hoe ik het deed met de klonen. Nou, gewoon één normaal venster en een incognito. Je zou verwachten dat ik het wel kan onderscheiden maar helaas...
@Mickytjuh leef je nog?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ookquote:
dit is wel een hoop recent spul, mijn overige 5 boekenkasten staan in de opslag.
zit ook een verzameling 'she could be a serial killer' bij
dingen als i'm glad my moms dead, the authors guide to murdur, home is where the bodies are, how to sell a haunted house, etcHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nussdorf, van je heisse nutten?quote:Op zondag 29 juni 2025 13:53 schreef mario390 het volgende:
vanaf gisteren brennt nog vandaag
[ afbeelding ]Uw ADH vitamine Worst
Cheerful.quote:Op zondag 29 juni 2025 13:55 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ook
dit is wel een hoop recent spul, mijn overige 5 boekenkasten staan in de opslag.
zit ook een verzameling 'she could be a serial killer' bij
dingen als i'm glad my moms dead, the authors guide to murdur, home is where the bodies are, how to sell a haunted house, etclalalalalalalalaaaa 😠![]()
quote:Op zondag 29 juni 2025 13:53 schreef mario390 het volgende:
vanaf gisteren brennt nog vandaag
[ afbeelding ]Jij wel gezien die PIquote:Uw ADH vitamine Worst
Moet je niet aan mij vragen, ik eet het niet hequote:Uw ADH vitamine Worst
Paar dagen geleden had je het daar ook al overquote:Op zondag 29 juni 2025 13:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Moet je niet aan mij vragen, ik eet het niet he![]()
Maar dat waren dan vast andere noten
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Omdat mario daar steeds over heeft over dat zijn rosetta brengt na het etenquote:Op zondag 29 juni 2025 13:59 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Paar dagen geleden had je het daar ook al over![]()
Maar dat waren dan vast andere notenUw ADH vitamine Worst
ah linkin parkquote:Op zondag 29 juni 2025 13:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Dan had ik t wel geweten
Nee in t gelredome?
ja was top
geluid stond wel achterlijk hardHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Aber das komt von Eis in radlerzitronequote:Op zondag 29 juni 2025 14:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Omdat mario daar steeds over heeft over dat zijn rosetta brennt na het eten![]()
![]()
rosetta?quote:Op zondag 29 juni 2025 14:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Omdat mario daar steeds over heeft over dat zijn rosetta brengt na het eten
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Tis zo warm dat ik bolk zweet.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
En, heb je een mention alert?quote:Op zondag 29 juni 2025 13:52 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
vraag me wel af waar mijn kloon is
@:mickytjuh leef je nog?![]()
officiële , genoemd naar de Rossetta stonequote:Op zondag 29 juni 2025 14:05 schreef maily het volgende:
[..]
Rosetta are you better
Are you well well well
Met dat liedje werd ik ook gepest op school
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
quote:Op zondag 29 juni 2025 14:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
officiële , genoemd naar de Rossetta stone
Met dat liedje werd ik ook gepest op school![]()
![]()
![]()
Scharfe nutten klinkt wel pijnlijk op de weg naar buiten ja.quote:Op zondag 29 juni 2025 14:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ook van de scharfe stu. fu. Nutten"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Valt mee hier, maar jij woont wel dichterbij de evenaar dan ikquote:Uw ADH vitamine Worst
Tijdens hittegolven vaak de plek waar het het langst warm blijft in NL ook gelukkigquote:Op zondag 29 juni 2025 14:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Valt mee hier, maar jij woont wel dichterbij de evenaar dan ik
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Aangezien het vandaag veel te warm is om iets van een oven, airfryer of fornuis aan te doen gok ik dat het vettent of dönerkoerier wordt vandaag
Kunnen wel een meet doen.quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Mooiquote:Op zondag 29 juni 2025 14:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ah linkin park
ja was top
geluid stond wel achterlijk hard
Boterham een optie?quote:Op zondag 29 juni 2025 14:10 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Aangezien het vandaag veel te warm is om iets van een oven, airfryer of fornuis aan te doen gok ik dat het vettent of dönerkoerier wordt vandaag![]()
Borden volgen.quote:Op zondag 29 juni 2025 14:12 schreef hemarookworst het volgende:
Ik weet niet hoe ik naar Gilze moet Rijen![]()
Nou geen onzin gaan praten hè.quote:
boeken we voor jou er nog een dagje efteling achteraanquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Efteling is wel het laatste waar ik heen wil...quote:Op zondag 29 juni 2025 14:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
boeken we voor jou er nog een dagje efteling achteraan![]()
Da's wel warm ijs danquote:Op zondag 29 juni 2025 14:13 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik had een ijsje bij mijn ouders
26 graden en pokkevochtig
ow .quote:Op zondag 29 juni 2025 14:13 schreef bondage het volgende:
[..]
Efteling is wel het laatste waar ik heen wil...![]()
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heel veel meer is er volgens mij ook niet te doenquote:
oh dan moet je gewoon buiten het schoolreisjes seizoen gaanquote:Op zondag 29 juni 2025 14:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Niets voor mij en ik kom liever niet op plekken waar veel lawaaierige kinderen zijn...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Maar dan wel weer op Fok posten.quote:Op zondag 29 juni 2025 14:15 schreef bondage het volgende:
ik kom liever niet op plekken waar veel lawaaierige kinderen zijn...🐙![]()
er was een swingclub maar die is opgedoektquote:Op zondag 29 juni 2025 14:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Heel veel meer is er volgens mij ook niet te doenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nu is het een swungclub.quote:Op zondag 29 juni 2025 14:16 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
er was een swingclub maar die is opgedoektlalalalalalalalaaaa 😠![]()
Geen idee of het dan beter is. Ben twee keer geweest en toen was ik zelf nog een snotneus, vind het echter niets aan.quote:Op zondag 29 juni 2025 14:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh dan moet je gewoon buiten het schoolreisjes seizoen gaan![]()
ik ben begonnen met achtbanen bijhouden, dus waarschijnlijk deze zomer keer naar toverl
andHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Das hard rennen.quote:Op zondag 29 juni 2025 14:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik ben begonnen met achtbanen bijhouden, dus waarschijnlijk deze zomer keer naar toverl
and🐙![]()
We hadden afdelingsuitje bij Dierenpark Amersfoort, dat viel best op tussen de gezinnen daar
Uw ADH vitamine Worst
Heb je deze al gehad?quote:Op zondag 29 juni 2025 14:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
and![]()
![]()
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
de kat ligt op het toetsenbord en pakt soms een entertje meeHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
kun je lekker klauterenquote:Op zondag 29 juni 2025 14:21 schreef hemarookworst het volgende:
We hadden afdelingsuitje bij Dierenpark Amersfoort, dat viel best op tussen de gezinnen daarHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Die is SAAI jongen!quote:
Is je toetsenbord van warm gemaakt?quote:Op zondag 29 juni 2025 14:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
de kat ligt op het toetsenbord en pakt soms een entertje meeI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
nah ben niet zo vand e tennisquote:Op zondag 29 juni 2025 14:22 schreef Fogel het volgende:
Iemand een nieuw huis nodig? https://www.eiendomsmegler1.no/boliger/mn-32250215
Nee, niet mijn huis.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
2,7 miljoen euro. Goed te doen voor zo'n optrekje.quote:Op zondag 29 juni 2025 14:22 schreef Fogel het volgende:
Nee, niet mijn huis.![]()
nee maar hij ligt op het bureau tegen me aanquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Even kijken of ik nog wat kleingeld overheb.quote:Op zondag 29 juni 2025 14:22 schreef Fogel het volgende:
Nee, niet mijn huis.🐙![]()
slacht het spaarvarkenquote:Op zondag 29 juni 2025 14:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Even kijken of ik nog wat kleingeld overheb.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
ik vond dit hele rare kleine kamers langs een gang maar dit zijn kasten met spiegeldeurenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Als ik uit het Noorse oliefonds mag graaienquote:Op zondag 29 juni 2025 14:22 schreef Fogel het volgende:
Nee, niet mijn huis.Uw ADH vitamine Worst
oh ook zwembad sauna en garage met brug
dat wil ik wel
wil wel een grotere keuken, want 3 eetkamers en 3 woonkamers is leuk maar dan wel zo'n keuken van 10m2Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 29-06-2025 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Lovely / 1623 / +14 / +33 / 3794 / 4586
2. loveislikeakiss / 1059 / +105 / +25 / 2961 / 3576
3. gebrokenglas / 1041 / +14 / +32 / 3161 / 3755
4. RedShoe / 830 / +0 / +0 / 3375 / 3746
5. mario390 / 729 / +16 / +23 / 1430 / 1907
6. Fogel / 689 / +19 / +0 / 631 / 806
7. StevenHyde / 678 / +1 / +0 / 578 / 724
8. hemarookworst / 415 / +22 / +32 / 851 / 1107
9. greysbones / 408 / +0 / +0 / 2107 / 2312
10. maily / 386 / +47 / +1 / 1548 / 1794
11. devzero / 346 / +0 / +0 / 772 / 957
12. Pinnenmutske / 310 / +35 / +16 / 581 / 773
13. kree / 307 / +107 / +0 / 1007 / 1203
14. marc0871 / 298 / +15 / +49 / 561 / 754
15. drakin / 251 / +6 / +0 / 861 / 984
16. Dr.Mikey / 226 / +16 / +2 / 245 / 351
17. aeque / 215 / +0 / +0 / 862 / 1056
18. Paul / 199 / +0 / +1 / 664 / 774
19. bondage / 193 / +7 / +1 / 583 / 692
20. HappyCharly / 189 / +15 / +16 / 384 / 449SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
dudje is ook dutje aan het doenquote:Op zondag 29 juni 2025 14:36 schreef bondage het volgende:
Tijd om even lekker een dutje te doen denk ikHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee, piek humor voor mij was van een vrolijke Dugga Doo een grumpy Dugga Don't maken. Beter dan dat ga je vandaag niet meer niet krijgem van me vrees ik.🐙![]()
quote:Op zondag 29 juni 2025 14:42 schreef DeZwabber het volgende:
Nee, piek humor voor mij was van een vrolijke Dugga Doo een grumpy Dugga Don't maken. Beter dan dat ga je vandaag niet meer niet krijgem van me vrees ik.![]()
![]()
quote:Op zondag 29 juni 2025 14:28 schreef mario390 het volgende:
weten du dat en brücke bij formula 1 afgevallen is??![]()
Het is warm. En ik ga zo vrijwillig graven in m'n tuin. Dus veel hoef je niet meer van me te verwachten.quote:🐙![]()
Vrijwillig nog wel? Als je werd gedwongen snap ik nog maar wie gaat met deze warmte lopen spitten...quote:Op zondag 29 juni 2025 14:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is warm. En ik ga zo vrijwillig graven in m'n tuin. Dus veel hoef je niet meer van me te verwachten.![]()
Iemand die gisteren met iets anders bezig was en het tijdsraam waarin je pompoenen kan planten ziet slinken.quote:Op zondag 29 juni 2025 14:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Vrijwillig nog wel? Als je werd gedwongen snap ik nog maar wie gaat met deze warmte lopen spitten...🐙![]()
Ah zo. Naja, semi verplicht danquote:Op zondag 29 juni 2025 14:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Iemand die gisteren met iets anders bezig was en het tijdsraam waarin je pompoenen kan planten ziet slinken.![]()
![]()
Helaas wel... Zou wel mooie gave zijnquote:Op zondag 29 juni 2025 14:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik ben vaak ambitieus in mijn hobbies, maar de natuur beïnvloeden valt buiten mijn scope.![]()
![]()
Mijn bloemspuit is kapot.HOEZO GAAT EEN BLOEMSPUIT DIE JE NOOIT GEBRUIKT KAPOT?!?!
daar heb ik nog nooit een splinter gehadquote:Op zondag 29 juni 2025 14:57 schreef bondage het volgende:
[..]
De splinter is weer uit de rug zegmaar.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vermoedelijk staat het antwoord in je vraag.quote:Op zondag 29 juni 2025 14:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mijn bloemspuit is kapot.HOEZO GAAT EEN BLOEMSPUIT DIE JE NOOIT GEBRUIKT KAPOT?!?!
![]()
oh sorry ik gebruik m al maaaaaandenquote:Op zondag 29 juni 2025 14:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
*Lust geen koffie*![]()
Van niks doen gaat zo'n kreng kapot? Waardeloos!quote:Op zondag 29 juni 2025 14:58 schreef bondage het volgende:
[..]
Vermoedelijk staat het antwoord in je vraag."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Een zomer met fijne temperaturen, met her en der wat warmere dagen er overheen gesprinkeld voor de liefhebber.quote:
En een winter met op zijn minst een beetje vorst en een week goede sneeuw terug.🐙![]()
Ja zeg!quote:Op zondag 29 juni 2025 14:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh sorry ik gebruik m al maaaaaanden"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Vermoedelijk rubbers uitgedroogd.quote:Op zondag 29 juni 2025 14:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Van niks doen gaat zo'n kreng kapot? Waardeloos!![]()
gewoon altijd witte kerstquote:Op zondag 29 juni 2025 14:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een zomer met fijne temperaturen, met her en der wat warmere dagen er overheen gesprinkeld voor de liefhebber.
En een winter met op zijn minst een beetje vorst en een week goede sneeuw terug.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik dagelijks.quote:Op zondag 29 juni 2025 14:58 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
daar heb ik nog nooit een splinter gehad![]()
Bij nadere inspectie is dit idd het geval. Al weet ik niet of je met het flinterdunne materiaal wat ze gebruikt hebben bij vaker gebruik een langere levensduur had mogen verwachten. Tis gewoon een onding dusquote:
Ik wilde hier iets onaardigs typen over de winkel waar ik 'm gekocht heb maar ik wil @hemarookworst niet beledigen."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Je moet de worst niet boos maken nee.quote:
pittige worstquote:Op zondag 29 juni 2025 15:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je moet de worst niet boos maken nee.
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: