Ik vind dit een belediging voor de oprechte Mongool.quote:Op zondag 29 juni 2025 00:52 schreef Hogwarts het volgende:
Misselijke mongool, ik word er heel naar van
Het is zo'n Viola Holt typetje (geworden) totaal de weg kwijt.quote:Op zondag 29 juni 2025 05:54 schreef Hyaenidae het volgende:
Hoe kun je nou haten op deze baas?
Mensen met een Bugatti EB110 blijf je eindbaas tot in het oneindige imo![]()
Jammer genoeg wil, hij doet ook doodsverwensingen en opruiing tegen politiciquote:
11 maart 1949 (76 jaar), Arnhemquote:Op zondag 29 juni 2025 16:38 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Zo oud is hij niet.
Emile Ratelband is op 11 maart 1969 geboren, dus is hij nu 56 jaar.
Klopt. Dat wilde Emile Ratelband zelf zo graag.quote:Op zondag 29 juni 2025 16:50 schreef Bart2002 het volgende:
De datum klopt maar met het geboortejaar is 20 jaar gesmokkeld.
Tering. Het is nog waar ook... Geeft aan dat het een bijzondere man is. Dat ook nog via de rechter proberen te doen. Mad.quote:Op zondag 29 juni 2025 16:59 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Klopt. Dat wilde Emile Ratelband zelf zo graag.
Hij heeft er zelfs nog een rechtszaak voor aangespannen om zijn geboortedatum officieel te wijzigen.
Dan kan hij ook meedoen hier op foks forumsquote:Op zondag 29 juni 2025 16:33 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Jammer genoeg wil, hij doet ook doodsverwensingen en opruiing tegen politici
Hij wilde 20 jaar jonger zijn ofzoiets.quote:Op zondag 29 juni 2025 16:38 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Zo oud is hij niet.
Emile Ratelband is op 11 maart 1969 geboren, dus is hij nu 56 jaar.
Geloof je dat nou zelf? Narcisten willen maar 1 ding; streling van hun eigen ego oftewel aandacht. Nou, dat heeft hij op deze manier weer gekregen met zo'n bizarre gang naar de rechter.quote:Op zondag 29 juni 2025 16:59 schreef Kip_Frites_Appelmoes het volgende:
[..]
Klopt. Dat wilde Emile Ratelband zelf zo graag.
Hij heeft er zelfs nog een rechtszaak voor aangespannen om zijn geboortedatum officieel te wijzigen.
De jaloezie druipt er vanafquote:Op zondag 29 juni 2025 19:17 schreef Cockwhale het volgende:
Leeft die mongool nog? Onkruid vergaat niet.
ik ookquote:Op zondag 29 juni 2025 19:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
De jaloezie druipt er vanaf
Mensen wier Emilio haten doen dit puur uit afgunst, omdat ze hem het succes niet gunnen.
@:viesdik is het met me eens wed ik!
Haha wat is dit voor een TV?quote:Op zondag 29 juni 2025 19:34 schreef Hyaenidae het volgende:
Deze blijft nog steeds geniaal![]()
Bekijk deze YouTube-video
Jouw vrouw mijn vrouw, waarbij 2 mannen van vrouw wisselen voor een paar dagen en daar ook seks mee hebben.quote:
Jaren 90 belde.quote:Op zondag 29 juni 2025 00:52 schreef Hogwarts het volgende:
Misselijke mongool, ik word er heel naar van
Omdat die nog steeds actief is met zijn wappie gezeikquote:Op zondag 29 juni 2025 19:46 schreef No239SquadronRAF het volgende:
Zo dat is er een eentje uit de oude doos. Waarom klaag je over zo'n wandelende grap van 30 jaar geleden?
Was dat niet Stutentausch?quote:Op zondag 29 juni 2025 19:43 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Jouw vrouw mijn vrouw, waarbij 2 mannen van vrouw wisselen voor een paar dagen en daar ook seks mee hebben.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 29 juni 2025 18:36 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Geloof je dat nou zelf? Narcisten willen maar 1 ding; streling van hun eigen ego oftewel aandacht. Nou, dat heeft hij op deze manier weer gekregen met zo'n bizarre gang naar de rechter.
Waar kom je dat tegen dan? Laatste bericht in de media over hem is van 3 maanden geleden en dat was omdat een vrouw in thailand een miskraam van hem gehad had..quote:Op zondag 29 juni 2025 20:02 schreef Hogwarts het volgende:
[..]
Omdat die nog steeds actief is met zijn wappie gezeik
Dit was wel grappig, maar met Hitler ging hij te ver.quote:
En dit is nou precies waarom het zo een akelige man is.quote:Op zondag 29 juni 2025 19:34 schreef Hyaenidae het volgende:
Deze blijft nog steeds geniaal![]()
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op maandag 30 juni 2025 10:27 schreef Professionele-Idioot het volgende:
[..]
En dit is nou precies waarom het zo een akelige man is.
Hij geniet hier van, andere een beetje in de ellende in storten en doen alsof hij de goed heilig man is.
Terwijl hij zelf gewoon een rat is in de maatschappij met zijn achterlijke ideeen.
Check dit maar eens -> Bekijk deze YouTube-video
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |