SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Jaquote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Gaan we 5 dagen klagen of hitte ja?
Nee, ik heb Venti.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja. 6 dagen zelfs, want op de 6de dag krijgen we de hitte niet uit het huis.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Nu niet neequote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou vandaag was geen klaagbare hitte nee.
Nee.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij komt hier niet zo vaak he
quote:
Oh wacht, toch wel.quote:
Die stiggie is een amateur als het op zon aankomt johquote:
KSC.. we doen alsof de K voor koffie staat, maar bijna niemand drinkt hier koffie... de K staat gewoon voor KlaagSCquote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die stiggie is een amateur als het op zon aankomt joh
Je bent zellufquote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die stiggie is een amateur als het op zon aankomt joh
heb je ruzie gemaakt over het foute antwoord?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Net had een medebewoner bij de koffie een blikje bij met popquizvragen. Allemaal meerkeuze. Bij 1 vraag was ik niet eens met het antwoord.
Wie was de zanger van Black Sabbath
A Ozzy Osbourne
B Robert Plant
C Ian GIllan
D Steven Tyler
Natuurlijk werd er gezocht naar Ozzy, Maar C is ook de zanger van Black Sabbath geweest. Gillan is natuurlijk bekender van zijn tijd bij Deep Purple, maar heeft een korte onsuccesvolle periode bij Sabbath gehad...
![]()
Zover mijn lichte irritatie. O ja er stond ook in een vraag Victoria Beckam....
Vandaag was primaquote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou vandaag was geen klaagbare hitte nee.
Nee, want daar kan mijn huisgenoot niks aan doen, die heeft de vraag niet gemaakt...quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je ruzie gemaakt over het foute antwoord?
ik ben trots op jequote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, want daar kan mijn huisgenoot niks aan doen, die heeft de vraag niet gemaakt...
Niet eens ketamine? Ik ben weg hier.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
KSC.. we doen alsof de K voor koffie staat, maar bijna niemand drinkt hier koffie... de K staat gewoon voor KlaagSC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |