SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Jaquote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Gaan we 5 dagen klagen of hitte ja?
Nee, ik heb Venti.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Ja. 6 dagen zelfs, want op de 6de dag krijgen we de hitte niet uit het huis.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Nu niet neequote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou vandaag was geen klaagbare hitte nee.
Nee.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:57 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Jij komt hier niet zo vaak he
quote:
Oh wacht, toch wel.quote:
Die stiggie is een amateur als het op zon aankomt johquote:
KSC.. we doen alsof de K voor koffie staat, maar bijna niemand drinkt hier koffie... de K staat gewoon voor KlaagSCquote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die stiggie is een amateur als het op zon aankomt joh
Je bent zellufquote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die stiggie is een amateur als het op zon aankomt joh
heb je ruzie gemaakt over het foute antwoord?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Net had een medebewoner bij de koffie een blikje bij met popquizvragen. Allemaal meerkeuze. Bij 1 vraag was ik niet eens met het antwoord.
Wie was de zanger van Black Sabbath
A Ozzy Osbourne
B Robert Plant
C Ian GIllan
D Steven Tyler
Natuurlijk werd er gezocht naar Ozzy, Maar C is ook de zanger van Black Sabbath geweest. Gillan is natuurlijk bekender van zijn tijd bij Deep Purple, maar heeft een korte onsuccesvolle periode bij Sabbath gehad...
![]()
Zover mijn lichte irritatie. O ja er stond ook in een vraag Victoria Beckam....
Vandaag was primaquote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou vandaag was geen klaagbare hitte nee.
Nee, want daar kan mijn huisgenoot niks aan doen, die heeft de vraag niet gemaakt...quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
heb je ruzie gemaakt over het foute antwoord?
ik ben trots op jequote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee, want daar kan mijn huisgenoot niks aan doen, die heeft de vraag niet gemaakt...
Niet eens ketamine? Ik ben weg hier.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
KSC.. we doen alsof de K voor koffie staat, maar bijna niemand drinkt hier koffie... de K staat gewoon voor KlaagSC
Stiekem is dit de Kink SC.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
KSC.. we doen alsof de K voor koffie staat, maar bijna niemand drinkt hier koffie... de K staat gewoon voor KlaagSC
Ik ben hier gekomen en gebleven vanwege de koffie. Maar ja er posten niet heel veel mensen meer hier, die er ook al in 2010 waren. Zijn er maar een handjevol..quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
O ja even Kink Distortion opzetten hier.. Geen zin in de dingen die ik meestal op zaterdag doe...quote:
Bite me, bicycle boyquote:
Kink in de kabel?quote:
Jaquote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Wel gelijk het bewijs voor de kink in de kabelquote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:00 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb 12,5k stapjes in de volle zon gelopen, dus ik vind klagen wel terecht. Ik ben nu DePlakker.
ja dat is bij ABN net zo... en ze hadden een hele goeie app er voor destijds. kon je alles zelf goed zetten, nee die app moest weg en kwam in de bankapp zelf...quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:57 schreef essnhills het volgende:
Die categorieën van de Rabobank.. die worden veelal automatisch ingedeeld.
Maar op basis waarvan...
Een afschrijving voor een goed doel, die al jaren in de categorie "goede doelen" staat, komt opeens in een andere categorie te staan.
En broer maakte net geld over, bijdrage aan cadeau, met als omschrijving "Cadeau".
Dan zou je denken, dat plaatst ie wel in de categorie "Cadeaus"
Maar nee, dat wordt "hobbies en vrije tijd"
die fietsers hebben snel door dat er iets niet kloptquote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ey kom dit net ineens tegen. Ik zat in die trein
ja beetje overdreven reactie wel.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
die fietsers hebben snel door dat er iets niet klopt
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja dat is bij ABN net zo... en ze hadden een hele goeie app er voor destijds. kon je alles zelf goed zetten, nee die app moest weg en kwam in de bankapp zelf...
had je 4 'tabbladen' in de app, betalen, in behandeling/mislukt, toekomstig, verwacht
dat verwacht werd toen nog luxer en luxer en moest blijkbaar weg uit het tabblad. eerst nog een maand ofzo dat dat tabblad je naar de link stuurde.... toen alleen nog boven aan de app.
blijkbaar komt er daar niet genoeg bezoek ofzo want nu is het weer dat het tabblad terug is en je weer wijst op die knop boven aan de app
onder vervoer, daarna auto en brandstof.. staan nu twee overschrijvingen naar mijn eigen spaarrekening bij ABN zelf... euh wat heeft dat te maken met vervoer?!?!
winkelen, kleding en accessoires.. rara.. twee overschijvingen naar een andere spaarrekening van mezelf bij de ABN
Ook DeZweter?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:00 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb 12,5k stapjes in de volle zon gelopen, dus ik vind klagen wel terecht. Ik ben nu DePlakker.
Nee dat is prime toch? Heb ik niet.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heb je MobLand al gezien? Goede seriePierce Brosnan, Helen Mirren en Tom Hardy
yup. sinds ze bij ABN gestopt zijn met die losse app ben ik begonnen met het zelf in excel zetten.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan het wel zelf weer aanpassen
Maar ik heb het idee dat het echt is verslechterd
Ik heb er bewondering voor dat je elke avond zo vroeg naar bed gaquote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou ik ga z maar eens slapen ook denk ik. Was er vanochtend vroeg zat uit
Nou ja as ik nu niet ga slapen dan wordt het zuipen tot na middernacht en dan is morgen de dag naar de klote. Zo eerlijk moeten we zijn.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb er bewondering voor dat je elke avond zo vroeg naar bed ga
Is Paramount zie ik.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee dat is prime toch? Heb ik niet.
Oh dit vind ik wel perfect.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vond vandaag al te warm. Stond daar spijkerbroeken te passen met een natte rug
Modiquote:
Dat was het in 2015 al. Nou was de sport toen al rap in opmars, maar ik denk niet genoeg om die campings in België te vullen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Max Verstappen heeft inmiddels veel kapot gemaakt voor de sport, ooit een pedant miljonairsfeestje, nu een carnavalesk gebeuren voor oversekste dronken tokkies die "gezellig" op zijn Hollands feesten.
Bedankt voor je bijdrage Modiquote:
Is toch zo afgekoeld als je 'm aanzet als je weer op je kamer bentquote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hebben ze hier niet aangezet vandaag
Ik zit nu in de lobby, mijn kamer heeft niet eens airco.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Is toch zo afgekoeld als je 'm aanzet als je weer op je kamer bent
jemug wat voor krot heb jij uitgezocht om te slapen joh!quote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zit nu in de lobby, mijn kamer heeft niet eens airco.
Als 'je krijgt waar je voor betaald' ooit gezegd mocht worden, is het nu welquote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
jemug wat voor krot heb jij uitgezocht om te slapen joh!
Djayssuss...quote:
Ik ben er nog niet in geweest. Ik heb dit jaar nog geen plannen om naar de Efteling te gaan. Maar wie weet...quote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind Danse Macabre een leuke attractie.
Dagje Efteling.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Potverdorie bijna mijn aantal in Wenen. Hoe doen jullie dat toch
Voor mij was het de eerste keer en vandaag zelfs twee keer gedaan.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet in geweest. Ik heb dit jaar nog geen plannen om naar de Efteling te gaan. Maar wie weet...
Wandelen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Potverdorie bijna mijn aantal in Wenen. Hoe doen jullie dat toch
35 minuten maximaal. Dus dat viel zeker mee voor de drukte die er was.quote:
Eftelingquote:
Ik zou me zorgen maken als het niet zo was.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ah gelukkig. Het hondje van de buren is weer aan het blaffen.
Ik zou het niet missen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou me zorgen maken als het niet zo was.
Hetzelfde bij die ene hond bij mij in de buurt die elke avond begint. Het hoort er gewoon bij.
Presentquote:
Trustequote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga maar eens richting bedje....
Je trekt al snel aan het kortste eind.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Bij een getrouwd stel heeft de ene persoon ook altijd meer ruimte in bed he?
Wanneer is de bruiloft met Barry eigenlijk?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Bij een getrouwd stel heeft de ene persoon ook altijd meer ruimte in bed he?
Hier was het op het begin vooral met alleen zijn. Maar met wat oefening gaat dat allemaal best goed.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik blij dat Ambar eigenlijk wel stil is op een paar momenten na.
Die was afgelopen 10 juni op Schiphol alquote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wanneer is de bruiloft met Barry eigenlijk?
Franz Ferdinandquote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik was nog op de laatste optredens van vandaag op Glastonbury. Morgen dagje helemaal niets doen
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:06 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet m'n bed nog opmaken.
En het oud papier staat nog steeds in de gang.
Hij blaft uit enthousiasme en als het te lang duurt. Dus bij mijn thuiskomst en als ik niet opschiet met mezelf wandel gereed te maken.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier was het op het begin vooral met alleen zijn. Maar met wat oefening gaat dat allemaal best goed.
5quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:09 schreef CherryLips het volgende:
Welk overtrek zal ik eens gebruiken. Ik wil jullie input. Ik heb er heel veel want ik heb een gat in m'n hand.
1) wit met roze en gele bloemen
2) wit met zwarte stipjes
3) wit met zwarte bloemen
4) wit met alleen bij het voeteneind bloemen
5) lila
6) wit met gele veldbloemen
7) geel met een wit printje
My god
6quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:09 schreef CherryLips het volgende:
Welk overtrek zal ik eens gebruiken. Ik wil jullie input. Ik heb er heel veel want ik heb een gat in m'n hand.
5) lila
My god
8) het is te warm dus zou kiezen voor de blote voornquote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:09 schreef CherryLips het volgende:
5) lila
My god
Dat loopt vast niet weg.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:06 schreef CherryLips het volgende:
En het oud papier staat nog steeds in de gang.
1quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:09 schreef CherryLips het volgende:
5) lila
My god
Ik 3, grijs, groen en turqoisequote:
Zo zijn we hier, allemaal gelijkgestemd, 1 team, 1 taakquote:
Die bovenop ligt.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:09 schreef CherryLips het volgende:
5) lila
My god
Maar dan niet die ene met witquote:
CL IS het randjequote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
CL leeft graag op en over het randje.
quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is sinds vandaag weer veilig.
Caribou?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dan gaan we nog even door als het feest is![]()
Caribou begint om 0:00 die kan ik ook nog wel meepikken.
Glastonbury is een beetje verworden tot een Toyota Prius of niet?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
Dan gaan we nog even door als het feest is![]()
Caribou begint om 0:00 die kan ik ook nog wel meepikken.
Als je niet met je eigen helicopter komt hoor je er niet meer bij. Helemaal die kant op rijden is passe.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Glastonbury is een beetje verworden tot een Toyota Prius of niet?
Zegt de user die de verwezelijking is van Blackpool.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Glastonbury is een beetje verworden tot een Toyota Prius of niet?
Las dat Rod Stewart een half miljoen bij moest leggen om op te kunnen treden, het is meer de tijd van de brave nerd op de zolderkamer met zijn synthesizers en pc'tje.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je niet met je eigen helicopter komt hoor je er niet meer bij. Helemaal die kant op rijden is passe.
Dit gaat je counteren hoor.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zegt de user die de verwezelijking is van Blackpool.
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zegt de user die de verwezelijking is van Blackpool.
Teveel wit dus ik kies 5quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:09 schreef CherryLips het volgende:
5) lila
My god
Dat mag.quote:
Grazie haffna, compadrequote:
Zo erg daar in het hoge noorden?quote:Op zondag 29 juni 2025 00:02 schreef CherryLips het volgende:
Sleep m'n ventilator overal met me mee.
Vier of vijf van deze kopen en je huis is erg prettig vertoeven, haal je met gemak de 100 jaar oud ook nog,quote:Op zondag 29 juni 2025 00:02 schreef CherryLips het volgende:
https://www.hetiswarm.nl/quote:Op zondag 29 juni 2025 00:02 schreef CherryLips het volgende:
huehue?quote:
Niet?quote:Op zondag 29 juni 2025 00:00 schreef Flory- het volgende:
25 graden in de woonkamer nu al, hoe kom ik komende week door
Zekerquote:
Nice! Tja aan alle leuke dingen komt ook weer een eind, nog lekker even genietenquote:Op zondag 29 juni 2025 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ZekerUitstekende trip. Maandag weer het vliegtuig in naar Rotterdam
Ik heb zo'n grotequote:Op zondag 29 juni 2025 00:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vier of vijf van deze kopen en je huis is erg prettig vertoeven, haal je met gemak de 100 jaar oud ook nog,
https://www.dyson.nl/luch(...)2/de-nox-nikkel-goud
Of zelf in de koelkast gaan zitten. Dat ben ik ook van plan.quote:
Oeh, noicequote:
Hoiquote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ben hier gekomen en gebleven vanwege de koffie. Maar ja er posten niet heel veel mensen meer hier, die er ook al in 2010 waren. Zijn er maar een handjevol..
Bom noitequote:
Ik was het maarquote:
kan je dat niet aanpassen?quote:Op zondag 29 juni 2025 05:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Mogguh![]()
Had graag nu de was aan gezet, maar hij gaat pas over anderhalf uur vanzelf aan
ja nou ja. Ik heb de boel even tegen elkaar open gezet en ga nu weer terug bedje inquote:
quote:Op zondag 29 juni 2025 05:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja nou ja. Ik heb de boel even tegen elkaar open gezet en ga nu weer terug bedje in
Morguhquote:
Deze nacht was wel echt gigantisch matig.quote:Op zondag 29 juni 2025 06:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MorguhHou je het nog een beetje vol daar?
Dat was het hier ook vies plakkerigquote:Op zondag 29 juni 2025 06:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Deze nacht was wel echt gigantisch matig.
Dat was niet eens het voornaamste probleem. Meer die lui die nu op m'n kamer slapen.quote:
O dat is helemaal kudt.quote:Op zondag 29 juni 2025 06:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was niet eens het voornaamste probleem. Meer die lui die nu op m'n kamer slapen.
Nee. Maar ik ga wel een ticket kopen waarmee ik een half uur eerder ben dan gisteren.quote:Op zondag 29 juni 2025 06:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Is @:nattekat al richting het circuit voor de f3 race?
Is het voor de eerste keer dat je live gaat kijken?quote:Op zondag 29 juni 2025 06:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee. Maar ik ga wel een ticket kopen waarmee ik een half uur eerder ben dan gisteren.
Niet omdat ik vroeg op wilde, maar ik ben nu toch wakker.
Zesde keerquote:Op zondag 29 juni 2025 06:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het voor de eerste keer dat je live gaat kijken?
O wauw Ben je ook in Zandvoort geweest?quote:
Dat was de vorige keerquote:Op zondag 29 juni 2025 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O wauw Ben je ook in Zandvoort geweest?
Leuk, mijn kleinzoon was er vorig jaar ook bij. Die heeft genotenquote:
Ik geniet nog maar even van de 19 graden van nuquote:Op zondag 29 juni 2025 06:54 schreef Nattekat het volgende:
Het gaat echt vieswarm worden vandaag. Eerste dag dat het strakblauw is op dit tijdstip.
Zo te horen had je beter toch kunnen kamperen.. was koeler geweest en tent voor jezelfquote:Op zondag 29 juni 2025 06:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat was niet eens het voornaamste probleem. Meer die lui die nu op m'n kamer slapen.
En teringherrie tot 3 uur 's nachtsquote:Op zondag 29 juni 2025 07:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo te horen had je beter toch kunnen kamperen.. was koeler geweest en tent voor jezelf
#Luxekatquote:Op zondag 29 juni 2025 07:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En teringherrie tot 3 uur 's nachts
En 0 voorzieningen.
Alsnog beter dan op de camping met "Ik ben fan van de F1 sinds eerste overwinning van Max fans".quote:Op zondag 29 juni 2025 07:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik luxe had gewild, had ik niet dit kansloze hotel geboekt
Dus je opties waren kansloos of kansloosquote:Op zondag 29 juni 2025 07:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En teringherrie tot 3 uur 's nachts
En 0 voorzieningen.
Dat is pas kansloos als alles kansloos isquote:Op zondag 29 juni 2025 07:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dus je opties waren kansloos of kansloos
Of dat luxere hotel naast het station in Grazquote:Op zondag 29 juni 2025 07:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dus je opties waren kansloos of kansloos
Daar zit ook weer een flink prijskaartje aan.quote:Op zondag 29 juni 2025 07:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of dat luxere hotel naast het station in Graz
Ook zat normale lui daar hoor, maar jaquote:Op zondag 29 juni 2025 07:30 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alsnog beter dan op de camping met "Ik ben fan van de F1 sinds eerste overwinning van Max fans".
Ik maak geen grap; het is amper duurder dan de camping.quote:Op zondag 29 juni 2025 07:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Daar zit ook weer een flink prijskaartje aan.
Toch dat hotel bij Graz moeten boeken?quote:Op zondag 29 juni 2025 07:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ook zat normale lui daar hoor, maar ja
Ik kom trouwens aan op het station op tijd voor de F3. Probleem is dat ik nog wel een uur minimaal kwijt ben aan op m'n plek komen.
quote:Op zondag 29 juni 2025 07:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik maak geen grap; het is amper duurder dan de camping.
Achteraf had ik dat moeten doen.quote:Op zondag 29 juni 2025 07:39 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Toch dat hotel bij Graz moeten boeken?
Helloquote:
wordt er uberhaupt gecontroleerd ?quote:Op zondag 29 juni 2025 07:45 schreef Nattekat het volgende:
Mensen naast me gebruiken het regionale ticket en komen er mee weg. Zit ik dan met m'n goede gedrag en ¤25 armer.
Hoe had ik anders moeten weten dat ze een regionaal ticket hebben en er mee weg komenquote:
omdat je iets had gehoord van andere ?quote:Op zondag 29 juni 2025 08:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe had ik anders moeten weten dat ze een regionaal ticket hebben en er mee weg komen
Mooi om te lezen hoe je optimaal aan het genieten bent tijdens je reis.quote:Op zondag 29 juni 2025 07:45 schreef Nattekat het volgende:
Mensen naast me gebruiken het regionale ticket en komen er mee weg. Zit ik dan met m'n goede gedrag en ¤25 armer.
Met heel veel gemopper tussendoorquote:Op zondag 29 juni 2025 08:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mooi om te lezen hoe je optimaal aan het genieten bent tijdens je reis.
Ik dacht dat een [/sarcasme] niet nodig was om te vermelden.quote:
Ik word dan absoluut met pek en veren Foqueville uit verjaagdquote:Op zondag 29 juni 2025 08:35 schreef mschol het volgende:
[..]
mag ik toch wel hopen als je met tig duizenden naar zoiets gaat
kut mensen, kut weer, straks valt Max ook nog uit en dan moet je nog naar huisquote:Op zondag 29 juni 2025 09:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Al die stapjes, al dat geklim, dat weinig slapen.
Luie mormels
Krijg je wel genoeg hapjes voor je stapjes?quote:Op zondag 29 juni 2025 09:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Luie mormels
Je bent laatquote:
Het wordt dus gewoon een soort travelsnack, heel de vakantie hier klagen en dan bij terugkomst blijkt het allemaal best mee te vallenquote:Op zondag 29 juni 2025 09:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kut mensen, kut weer, straks valt Max ook nog uit en dan moet je nog naar huis
quote:Op zondag 29 juni 2025 09:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Luie mormels
Een slap aftreksel van het origineel. Daar krijg je tenminste nog een boekje en een exclusief foto- en filmverslag in een eigen topic.quote:Op zondag 29 juni 2025 09:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het wordt dus gewoon een soort travelsnack, heel de vakantie hier klagen en dan bij terugkomst blijkt het allemaal best mee te vallen
Hey hey heyquote:Op zondag 29 juni 2025 09:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het wordt dus gewoon een soort travelsnack, heel de vakantie hier klagen en dan bij terugkomst blijkt het allemaal best mee te vallen
Het is zondagquote:
quote:Op zondag 29 juni 2025 09:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus?quote:
'Klagen'quote:Op zondag 29 juni 2025 09:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:
Kijk je uit voor de eekhoorntjes?quote:
Grazquote:Op zondag 29 juni 2025 07:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of dat luxere hotel naast het station in Graz
Ik ben meer van de herfst.quote:
Zegt de man die soms complete trainingen overslaatquote:Op zondag 29 juni 2025 09:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit komt terug op je functioneringsgesprek
Bedoelde niet dat je er ruzie mee moet gaan zoeken, maar dat je er niet per ongeluk op gaat staanquote:Op zondag 29 juni 2025 09:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben met een oranje leger. Zij moeten uitkijken.
Ik ben senior, ik mag dat.quote:Op zondag 29 juni 2025 09:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zegt de man die soms complete trainingen overslaat
Ohquote:Op zondag 29 juni 2025 09:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bedoelde niet dat je er ruzie mee moet gaan zoeken, maar dat je er niet per ongeluk op gaat staan
En sprintracesquote:Op zondag 29 juni 2025 09:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Zegt de man die soms complete trainingen overslaat
Ja, met je grijze harenquote:
Deze was heel makkelijkquote:
Iets verderop in de rij staan ze ook nog versgebakken Kaiserschmarrn uit te delenquote:Op zondag 29 juni 2025 09:37 schreef Nattekat het volgende:
De wachtrij waar ik nu in sta heeft niet alleen schaduw, maar gaat ook nog eens veel harder dan die van gisteren.
Had ik eerder moeten weten dit. Goud
Niet gezienquote:Op zondag 29 juni 2025 09:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Iets verderop in de rij staan ze ook nog versgebakken Kaiserschmarrn uit te delen
Oh jammerquote:
quote:Op zondag 29 juni 2025 09:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh jammerHeb je wel genoeg eten en snacks bij je voor de dag?
Weet je ook waarom?quote:Op zondag 29 juni 2025 09:49 schreef Nattekat het volgende:
Mocht je ooit een slechte dag hebben; bedenk je dat er een vader is die met z'n twee dochters is weggestuurd bij de gate. Die heeft echt een kutdag.
Nee, heb ik niet gevraagd.quote:
stonden misschien gewoon bij de verkeerde ingang?quote:Op zondag 29 juni 2025 09:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, heb ik niet gevraagd.
Zijn al meerdere mensen weggestuurd, hoe kan je het zo verneuken dan
'Nee meneer, u moet bij de VIP-tribune zijn, dit is de ingang voor het plebs'quote:Op zondag 29 juni 2025 09:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, heb ik niet gevraagd.
Zijn al meerdere mensen weggestuurd, hoe kan je het zo verneuken dan
Kubisch VlakGecentreerd?quote:Op zondag 29 juni 2025 09:51 schreef Ama het volgende:
Als deze gozer met een KVG kan/mag posten dan mag Dimmy ook wel een kloontje maken toch.
SEX / Vingeren?
Ja ik ook niet.quote:Op zondag 29 juni 2025 10:12 schreef DeZwabber het volgende:
Ja, je kan wel liken Ama maar nu weet ik nog steeds niet wat het is.
Kloon van gebandequote:Op zondag 29 juni 2025 10:12 schreef DeZwabber het volgende:
Ja, je kan wel liken Ama maar nu weet ik nog steeds niet wat het is.
Knuffel Van Gerriequote:
Nee, natuurlijk weet ik wel wat dat is.quote:Op zondag 29 juni 2025 10:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hij zijn eigen berichtje bedoelde.
quote:Op zondag 29 juni 2025 10:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk weet ik wel wat dat is.
Volgende keer naar een Polowedstrijd gaan, komen geen tokkies, slechts hele mooie. stoere en beschaafde mensen, tip, bij de tandarts in de tuin in Waalre.quote:Op zondag 29 juni 2025 10:33 schreef Nattekat het volgende:
Mensen het is warm. Je zou maar in de volle zon zitten.
Ik zodra die tokkies aankomen, dus hopelijk voldoen ze aan het stereotype en komen ze pas vlak voor de race aankakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Paniek! Ren voor je leven!quote:Op zondag 29 juni 2025 10:43 schreef essnhills het volgende:
Zonkrachtalarm:
De verwachte zonkracht vandaag is tussen de 7 en 8. Dus als de zon even tussen de wolken door verschijnt: opgepast!
En ook met bewolking is de zonkracht best hoog vandaag, 4 of 5.
Waarheen dan?quote:
Binnen?quote:Op zondag 29 juni 2025 10:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarheen dan?Naar een plek waar de zon niet schijnt?
Welke wolken?quote:Op zondag 29 juni 2025 10:43 schreef essnhills het volgende:
Zonkrachtalarm:
De verwachte zonkracht vandaag is tussen de 7 en 8. Dus als de zon even tussen de wolken door verschijnt: opgepast!
En ook met bewolking is de zonkracht best hoog vandaag, 4 of 5.
Of dikker, dikkere mensen kunnen slecht tegen warmtequote:Op zondag 29 juni 2025 10:48 schreef UitStraling het volgende:
+
[..]
We zijn gewoon zwakker en banger geworden dan de gemiddelde Afrikaan.
Hier is het bewolkt met af en toe een straaltje zonquote:
Een onderkin of hangende armfilets zijn wel gevaarlijk deze dagen.quote:Op zondag 29 juni 2025 10:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Of dikker, dikkere mensen kunnen slecht tegen warmte
quote:
de winter komt er aan!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |