SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ik zou even met de vertrouwenspersoon gaan praten.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
'Hva faen, er dette mobbing!?' Kwam hier van de Noorse
Ik vind jouw versie toch minder mooi dan het origineel.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:08 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb er erg mijn best op gedaan, dat kun je wel horen
Eensquote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind jouw versie toch minder mooi dan het origineel.
Lekker nummer is dit tochquote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:15 schreef DJ11 het volgende:
Ik krijg maar geen genoeg van dit nummer. Dat leidt er vaak toe dat het in de laatste uitzending van het jaar behoorlijk laat wordt gedraaid...Drangsal - Bergab
Inmiddels is ook het album. Een bijzondere mix van Duitse en Engelstalige nummers. Veel creativiteit, al is niet alles even toegankelijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:17 schreef Tjoent het volgende:
@:Meltingjazeker gezond! Mijn conditie is meer dan prima, zie hartslag
Doe je goed.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Alleen dat 11/11 gooit roet in het etenquote:
Heerlijk dezequote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:20 schreef DJ11 het volgende:
Het mooiste Duitstalige nummer aller tijden? Sowieso één van de mooiste.Wolfsheim - Kein Zurück
Je hebt ze toch wel even weggebracht?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:21 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Alleen dat 11/11 gooit roet in het eten![]()
Gisteren was ik bij La Place in hwk en zag al allerlei schaars geklede dames binnenkomen. Niet bij stilgestaan verder. Ben ik bij de auto, vroeger er een paar 'of ze met me mee mochten rijden'. Ik denk: huhik ga naar huis hoor. Gingen ze naar Biddinghuizen
Hoort zeker bij de mooiste Duitstalige nummers, ja.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:20 schreef DJ11 het volgende:
Het mooiste Duitstalige nummer aller tijden? Sowieso één van de mooiste.Wolfsheim - Kein Zurück
Nee.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:21 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Alleen dat 11/11 gooit roet in het eten![]()
Gisteren was ik bij La Place in hwk en zag al allerlei schaars geklede dames binnenkomen. Niet bij stilgestaan verder. Ben ik bij de auto, vroeger er een paar 'of ze met me mee mochten rijden'. Ik denk: huhik ga naar huis hoor. Gingen ze naar Biddinghuizen
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:30 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Oh ik zit mezelf te quoten. Nee, Melting.
Als je het maar gezellig hebt, samenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:30 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Oh ik zit mezelf te quoten. Nee, Melting.
Ja, mijn pc loopt voortdurend vast dus even mobiel geantwoord. Moet je wel verder kijken dan je neus lang is...quote:
Echt een nummer dat ik wel graag regelmatig hoor.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:27 schreef Fogel het volgende:
Oeeeehhhh, Mika, roept hier iemand en begint te dansen
Er is trouwens een duo dat dit concept nog wat verder heeft uitgewerkt. I Married Myself heet het liedje in kwestie. Het bewuste duo komt zo nog langs met een ander nummer...quote:
Die band heb ik ook met Vout.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:34 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Ik en mezelf kunnen heel goed met elkaar overweg
Ik kwam deze van de week tegenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:34 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Ik en mezelf kunnen heel goed met elkaar overweg
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik kwam deze van de week tegen
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik kwam deze van de week tegen
[ afbeelding ]
Dat is wel vroeg jaquote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:37 schreef DJ11 het volgende:
Onlangs was deze plaat om 04:55 uur op de Nederlandse radio. Ik heb een iets geschikter tijdstip gekozen:Pet Shop Boys - Rent
Vandaag in de volledige albumversie
Album Tweedaagse. Gekozen werd voor Actually. Na What Have I Done To Deserve This? werd dit als "minder bekend nummer" gedraaid.quote:
Dat zijn wel leuke items…quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:39 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Album Tweedaagse. Gekozen werd voor Actually. Na What Have I Done To Deserve This? werd dit als "minder bekend nummer" gedraaid.
Ze hebben heel veel mooie dingen gemaaktquote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:41 schreef livelink het volgende:
Toch een van de mooiere PSB-nummers, maar dat zeg ik volgens mij bij heel veel van hun nummers.
Herkenbaar probleemquote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:41 schreef livelink het volgende:
Toch een van de mooiere PSB-nummers, maar dat zeg ik volgens mij bij heel veel van hun nummers.
Concerten zijn vaak mooier als je ze meemaakt, dan wanneer je opnamen terughoort...quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat zijn wel leuke items…
Van de week op Radio5 mocht je een liveversie van een plaat aanvragen van een band waar je een concert van had gezien. Toe kregen we Africa van Toto om de oren.
Dat was niet zo heel best kan ik je vertellen..
Dat was echt een deceptie.
Dit. De sfeerquote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:43 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Concerten zijn vaak mooier als je ze meemaakt, dan wanneer je opnamen terughoort...
Die komt vast weer in je eindjaarsshow.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:46 schreef DJ11 het volgende:
Na her en der wat gastvocals is er nu dan eindelijk een gloednieuw nummer van één van mijn favoriete artiesten: Rhys Lewis. Het album komt eraan, hier is de eerste single:Rhys Lewis - So Long Ago
Geheid, maar #1 zal dit nummer niet staan. Ik vind het mooi, maar er zijn sowieso al een paar nummers uit 2025 die ik nog beter vind.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Die komt vast weer in je eindjaarsshow.
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:53 schreef Tjoent het volgende:
"En als het hoedje dan niet past, zet het in de glazenkast'
Zal ik onthouden. Deze zanger stond ook nog met twee andere nummers hoog in de lijst; je zou het haast vergeten.quote:
Hij heeft echt een hele prettige stemquote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:58 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zal ik onthouden. Deze zanger stond ook nog met twee andere nummers hoog in de lijst; je zou het haast vergeten.
Goed gehoord.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:05 schreef livelink het volgende:
Ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik dit ken, maar ik gok op een Nederlands duo/band
Die is toch geruisloos van de tv verdwenen.quote:
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:03 schreef DJ11 het volgende:
Ik ga even iets te eten maken, maar blijf natuurlijk luisteren
Ze is toch overleden?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Die is toch geruisloos van de tv verdwenen.
Klopt. Maar lang daarvoor bedoel ik.quote:
Ik kan het niet in ieder geval.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben wel jaloers op mensen die de dwarsfluit zo beheersen
Geen idee. Ik luister er 's nachts nog wel eens naar als ik niet kan slapen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Moeten die nog gered worden dan?
[ afbeelding ]
Ik heel soms ‘‘s ochtends even naar Ekdomquote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Geen idee. Ik luister er 's nachts nog wel eens naar als ik niet kan slapen.
Bij ons op het werk staat Veronica tegenwoordig standaard aan. Prettige zender, goede DJ's, weinig bagger.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Komt er iets leuks op dan?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Fijne avond, tot de volgende keerquote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:28 schreef Tjoent het volgende:
Ei hef toe haak af. M'n pc loopt constant vast![]()
Fijne avond allemaal en bedankt voor de leuke muziek.
Fijne avond, Tjoent.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:28 schreef Tjoent het volgende:
Jammer joe hef to koquote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:28 schreef Tjoent het volgende:
Nee, er wordt dan helaas niet gepraat. Alleen maar muziek. Maar het is de enige zender die ik makkelijk kon vinden op mijn wekkerradioquote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, er wordt dan helaas niet gepraat. Alleen maar muziek. Maar het is de enige zender die ik makkelijk kon vinden op mijn wekkerradio
Ik blijf hopen dat ze nog eens doorbreken. Eens komt dat.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:30 schreef livelink het volgende:
Melting blijft dit bandje maar pushen, tegen beter weten in...
Op mijn koptelefoon klinkt zoiets heel naarquote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:30 schreef DJ11 het volgende:
In de jaren 60 gooiden ze soms de muziek op één kanaal en de zang op het andere (links-rechts). Ik hoor hier vrijwel allang zang nu...
Vriendin is weer blijquote:
Deze musical is bijna niet door gegaan om budgettaire redenen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Deze musical is bijna niet door gegaan om budgettaire redenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ain't it funny how it is
Eigenlijk heeft hij van alles te mucho, naar mijn mening.quote:
[..]
Deze musical is bijna niet door gegaan om budgettaire redenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
[..]
Deze musical is bijna niet door gegaan om budgettaire redenen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Een mucho mooie stem ookquote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft hij van alles te mucho, naar mijn mening.
Daar hebben we broertje weer een keer.quote:
Halloquote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Daar hebben we broertje weer een keer.
ik weetquote:
Ja hoor daar ook ?quote:
Mooiquote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:50 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gelukkig staat hij niet in z'n eendje op de hoes...
Heeyquote:
En jezelf nog in de prijzen gegooid?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:51 schreef Symphonic het volgende:
Vandaag hadden we een inwoners toernooi bij de jeu de boules.
Erg geslaagd wel. Zo kom je je overburen ook nog eens tegen
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:53 schreef livelink het volgende:
We hadden het overlijden van mijn moeder doorgegeven aan de ANWB. Kregen we een bericht terug dat ze probeerden het overlijden te verwerken binnen 5 werkdagen.
Toch goed te lezen dat de ANWB het er ook moeilijk mee heeft
Ik laat die smiley even achterwege, maar het is wel tamelijk hilarishquote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:53 schreef livelink het volgende:
We hadden het overlijden van mijn moeder doorgegeven aan de ANWB. Kregen we een bericht terug dat ze probeerden het overlijden te verwerken binnen 5 werkdagen.
Nee, maar wel de grootste fanatiekeling van de vereniging verslagen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:52 schreef Melting het volgende:
[..]
En jezelf nog in de prijzen gegooid?
Dat is altijd fijn.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
We hebben er meteen weer wat nieuwe leden bij.
Klinkt leuk inderdaad.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:51 schreef Symphonic het volgende:
Vandaag hadden we een inwoners toernooi bij de jeu de boules.
Erg geslaagd wel. Zo kom je je overburen ook nog eens tegen
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ons oudste lid is 94
En ons jongste lid, dat ben ik.
Je bent 79 inmiddels?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ons oudste lid is 94
En ons jongste lid, dat ben ik.
Wat heb jij gedronken vandaag? Of een zonnesteek opgelopen?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:58 schreef DJ11 het volgende:
Je kunt veel over Jeu de Boules-clubs zeggen, maar niet dat het geen bal aan is.
Precies…quote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:58 schreef DJ11 het volgende:
Je kunt veel over Jeu de Boules-clubs zeggen, maar niet dat het geen bal aan is.
En hij belde alleen maar om te zeggen dat hij van je houdt.quote:
Wel lief van hem.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:01 schreef livelink het volgende:
[..]
En hij belde alleen maar om te zeggen dat hij van je houdt.
quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Precies…
En ik hou ze altijd vast omdat ik niet van koude ballen houd.
En onderschat niet wat voor een karwei dat voor hem was in de tijd van telefoons met draaischijven...quote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:01 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:01 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
En onderschat niet wat voor een karwei dat voor hem was in de tijd van telefoons met draaischijven...
Ik droom nog wel eens dat ik iemand moet bellen met die draaischijven. In mijn dromen lukt het me niet om het voor elkaar te krijgen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
En onderschat niet wat voor een karwei dat voor hem was in de tijd van telefoons met draaischijven...
Veel negens in het nummer...quote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nachtmerries!quote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik droom nog wel eens dat ik iemand moet bellen met die draaischijven. In mijn dromen lukt het me niet om het voor elkaar te krijgen.
Ging dat maar zoquote:
Die droom ken ikquote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik droom nog wel eens dat ik iemand moet bellen met die draaischijven. In mijn dromen lukt het me niet om het voor elkaar te krijgen.
quote:
Jij bent degene die aan de andere kant urenlang tevergeefs op een telefoontje van livelink zit te wachten?quote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Jij bent degene die aan de andere kant urenlang tevergeefs op een telefoontje van livelink zit te wachten?
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:11 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Jij bent degene die aan de andere kant urenlang tevergeefs op een telefoontje van livelink zit te wachten?
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:12 schreef Melting het volgende:
Het volgende nummer moeten jullie niet letterlijk nemen.
Doen we niet hoor. Als het even stilvalt, weten we dat je waarschijnlijk niet in slaap bent gevallen, maar te lang werk hebt met een biertje uitzoeken.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:12 schreef Melting het volgende:
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:12 schreef Melting het volgende:
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Doen we niet hoor. Als het even stilvalt, weten we dat je waarschijnlijk niet in slaap bent gevallen, maar te lang werk hebt met een biertje uitzoeken.
Groot gelijk.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:17 schreef livelink het volgende:
Ik heb nog een Brand IPA liggen. Die ga ik ook eens even pakken, denk ik.
Heb jij een slingertap?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:18 schreef Fogel het volgende:
Mhh, misschien de tap maar eens aanslingeren
Ik zit ook aan een IPAquote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:17 schreef livelink het volgende:
Ik heb nog een Brand IPA liggen. Die ga ik ook eens even pakken, denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:18 schreef Symphonic het volgende:
Als ik dit hoor moet ik aan Sjoukje en Willem denken
Lindrquote:
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:20 schreef livelink het volgende:
Barbra en Neil - You don't bring me flowers anymore
Ik ben niet zo fan van Barbra, maar dit is echt fantastischquote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:22 schreef DJ11 het volgende:
Voor de liefhebber: Barbara heeft net weer een nieuw album uit met allemaal duetten erop. Onder meer met Seal, Paul McCartney en Hozier.
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:25 schreef Symphonic het volgende:
Hank en de slappe snaren - Stan de gunman
Ja, er kan er maar 1 de snelste zijn.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:44 schreef DJ11 het volgende:
Ik dacht: ik typ de titel toch maar even, voor 0 puntenMeteen Symphonic in dezelfde seconde en Livelink 4 seconden later.
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:46 schreef livelink het volgende:
Ik ga nu toch maar weer eens voor Wim Sonneveld
Ik moest eerst even het licht aan doenquote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:44 schreef DJ11 het volgende:
Ik dacht: ik typ de titel toch maar even, voor 0 puntenMeteen Symphonic in dezelfde seconde en Livelink 4 seconden later.
Die snap ik welquote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:46 schreef livelink het volgende:
Ik ga nu toch maar weer eens voor Wim Sonneveld
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 22:59 schreef livelink het volgende:
Lionel Richie & Diana Ross - Endless Love
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:01 schreef Symphonic het volgende:
Jammer van de ene helft van het hoesje
De onderste helft? Ze staan er allebei niet florissant op. En de rest van het hoesje is ook veel te zoetsappig, maar dat past wel bij dit nummer, dat ook veel te zoetsappig is.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:01 schreef Symphonic het volgende:
Jammer van de ene helft van het hoesje
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 23:03 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik zulke slechte photoshop heb gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |