SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ik zou even met de vertrouwenspersoon gaan praten.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:05 schreef Fogel het volgende:
[..]
'Hva faen, er dette mobbing!?' Kwam hier van de Noorse
Ik vind jouw versie toch minder mooi dan het origineel.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:08 schreef Symphonic het volgende:
Ik heb er erg mijn best op gedaan, dat kun je wel horen
Eensquote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind jouw versie toch minder mooi dan het origineel.
Lekker nummer is dit tochquote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:15 schreef DJ11 het volgende:
Ik krijg maar geen genoeg van dit nummer. Dat leidt er vaak toe dat het in de laatste uitzending van het jaar behoorlijk laat wordt gedraaid...Drangsal - Bergab
Inmiddels is ook het album. Een bijzondere mix van Duitse en Engelstalige nummers. Veel creativiteit, al is niet alles even toegankelijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:17 schreef Tjoent het volgende:
@:Meltingjazeker gezond! Mijn conditie is meer dan prima, zie hartslag
Doe je goed.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Alleen dat 11/11 gooit roet in het etenquote:
Heerlijk dezequote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:20 schreef DJ11 het volgende:
Het mooiste Duitstalige nummer aller tijden? Sowieso één van de mooiste.Wolfsheim - Kein Zurück
Je hebt ze toch wel even weggebracht?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:21 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Alleen dat 11/11 gooit roet in het eten![]()
Gisteren was ik bij La Place in hwk en zag al allerlei schaars geklede dames binnenkomen. Niet bij stilgestaan verder. Ben ik bij de auto, vroeger er een paar 'of ze met me mee mochten rijden'. Ik denk: huhik ga naar huis hoor. Gingen ze naar Biddinghuizen
Hoort zeker bij de mooiste Duitstalige nummers, ja.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 20:20 schreef DJ11 het volgende:
Het mooiste Duitstalige nummer aller tijden? Sowieso één van de mooiste.Wolfsheim - Kein Zurück
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |