Zou ook kunnen ja! Weet niet of ik daar wel op zit te wachten. Sommigen van die lui wanen zich superster en zijn vooral bezig met overkomen zoals ze denken dat de kijker dat wil zien.quote:Op donderdag 11 september 2025 14:23 schreef freaky40 het volgende:
Of ze zijn toch bezig met een all star season, daar hoeven immers geen nieuwe deelnemers voor geworven te worden en kan de bekendmaking er van even op zich laten wachten.
All stars?quote:Op donderdag 11 september 2025 14:23 schreef freaky40 het volgende:
Of ze zijn toch bezig met een all star season, daar hoeven immers geen nieuwe deelnemers voor geworven te worden en kan de bekendmaking er van even op zich laten wachten.
Laten we maar afwachten of er überhaupt een BB komt.quote:
Waar krijg jij dat van door?quote:Op vrijdag 12 september 2025 15:57 schreef freaky40 het volgende:
Ik krijg net door dat BB zeker terug komt, maar niet vanaf januari. Later meer dus weet ook niet meer dan dit. Wel erg jammer, januari, febr. maart zijn BB maanden bij uitstek!
Je roept wel vaker wat.quote:Op zondag 14 september 2025 10:42 schreef freaky40 het volgende:
Kan ik geen details over geven maar een bron dicht op het vuur.
Reden te meer om het uit te zenden in die maanden want dan heb je een alternatief op het sport geweld.quote:Op zondag 14 september 2025 13:38 schreef Droopie het volgende:
Enige wat ik kan bedenken, het halve televisieseizoen gaat op de schop ivm de olympische spelen..
Zelfs wie is de mol hebben ze opgeschoven..
Nou, dan heb ik wel een leuk idee.
Laat dat hele huis maar zitten, laat ze maar de hele dag en nacht in de tuin vertoeven
Ah ja, wellicht idd. Kan veel kijkers (weg)trekken natuurlijk.quote:Op zondag 14 september 2025 13:38 schreef Droopie het volgende:
Enige wat ik kan bedenken, het halve televisieseizoen gaat op de schop ivm de olympische spelen..
Zelfs wie is de mol hebben ze opgeschoven..
Nou, dan heb ik wel een leuk idee.
Laat dat hele huis maar zitten, laat ze maar de hele dag en nacht in de tuin vertoeven
Zou top zijn als het een paar maanden later is.. kunnen we helemaal veel naar die slapende mensen kijken die de hele dag in de zon liggenquote:Op zondag 14 september 2025 20:43 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ah ja, wellicht idd. Kan veel kijkers (weg)trekken natuurlijk.
Vind BB wel fijn in precies die verder saaie maanden persoonlijk, maar zou wel een andere algehele sfeer geven gelijk als het een paar maanden later begint. Misschien zijn ze daar ook naar op zoek na 5 jaar dezelfde sfeer qua het verloop van de dagen en het weer etc. Ik zou vanuit het oogpunt van de maker ook op zoek gaan naar dingen om wat variatie in het hele concept te brengen in de kleine dingetjes, dus zou me kunnen voorstellen dat ze dat als interessante optie zien voor een extra verschil tov de eerdere 5 edities.
En wat betreft de Olympische Spelen, gelijk een sterke concurrent ontlopen. Al is dat maar 2 weken natuurlijk.
Ik hou hoop door dit alles 😅 Let’s go
Dat bedoel ikquote:Op maandag 15 september 2025 12:39 schreef freaky40 het volgende:
Vind ik dus niet, gewoon in dezelfde periode houden als altijd. Prima maanden.
Jep, heb ik zelf dus ook liever natuurlijk.quote:Op maandag 15 september 2025 12:39 schreef freaky40 het volgende:
Vind ik dus niet, gewoon in dezelfde periode houden als altijd. Prima maanden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |