Jij bent al die deelnemers nu allemaal alweer vergeten?quote:Op donderdag 11 september 2025 14:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
All stars?
Allemaal deelnemers van, uit het oog, uit het hart.
Er is er geen 1 oud-bewoner na een BB (behalve BB1) die de kijkers nu nog kennen.
Waar ik het over heb zijn de tv-kijkers die niet actief zijn op forums waar uitgebreid over bewoners wordt gesproken.quote:Op donderdag 18 september 2025 08:51 schreef Willewa het volgende:
[..]
Jij bent al die deelnemers nu allemaal alweer vergeten?😅 Ik denk dat ik ze alle 80/90 kan oplepelen. Ik zou het wel vet hebben gevonden hoor als alternatief, mocht er geen regulier seizoen komen.
Zegt niets, dat is elk seizoen om het volledig op te bouwen met nieuwe gebouwen etc. Het wordt altijd volledig gestript niet alleen van binnen, ook van buiten.quote:Op donderdag 18 september 2025 08:44 schreef Willewa het volgende:
[ x ]
Dit wordt helemaal niks meer ben ik bang![]()
Tja of als het later komt, kan op zich .. maar waarom zou het dan nu zo’n ‘vuilnisbelt’ zijn. Of ze fixen helemaal alles nieuw incl nieuw huis, maar ik vraag het me sterk af..
En wat dacht je van al die bedreigingen die de bewoners en hun familie krijgen?quote:Op donderdag 18 september 2025 11:47 schreef Paul het volgende:
Bb had best goede kijkcijfers toch. Misschien te dure productie
Vergeet niet hoeveel geld bb kost. Wat te denken van al dat personeel.quote:Op donderdag 18 september 2025 13:19 schreef freaky40 het volgende:
Dat heb je bij elke RLS wel, dus om het daarom maar niet te maken gaat wel erg ver. Dan laat je je meeslepen hierin. BB is gewoon een erg belangrijke peiler in de wintermaanden voor RTL 5, het is ook een mooi strategisch tijdsblok waarin het gehouden wordt, vlak na de feestdagen in maanden waarin het elke dag maandag lijkt. Je mag van goede huizen komen wil je iets soortgelijks daarvoor in de plaats brengen wat net zo goed scoort. Dus beter beslissen ze snel wat te doen!
Of dat huis verdwijnt als oud hout in die containers .quote:Op donderdag 18 september 2025 11:46 schreef KinKiJan het volgende:
Volgens mij zie je achter die containers de achterkant van de omheining van de tuin. Ik gok dat het de kant is vanwaar ze vorig jaar de sauna erover heen getild hebben.
Logisch dus dat ze het huis zelf, dat daar weer achter staat niet kunnen zien.
Haha ja, of die containers zijn het huis!quote:Op donderdag 18 september 2025 16:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Of dat huis verdwijnt als oud hout in die containers .
Mijn inschatting, maar denk dat de gemiddelde kijker echt wel de 10/20 spraakmakendste minimaal op kan noemen van de laatste 5 jaarquote:Op donderdag 18 september 2025 09:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waar ik het over heb zijn de tv-kijkers die niet actief zijn op forums waar uitgebreid over bewoners wordt gesproken.
Zie idd net toevallig iemand die dat ook zegt dus als er al 2 zijn die dat zeggen/denken, heb ik weer een sprankje hoopquote:Op donderdag 18 september 2025 11:46 schreef KinKiJan het volgende:
Volgens mij zie je achter die containers de achterkant van de omheining van de tuin. Ik gok dat het de kant is vanwaar ze vorig jaar de sauna erover heen getild hebben.
Logisch dus dat ze het huis zelf, dat daar weer achter staat niet kunnen zien.
11 April? En niemand die iets weet?quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:59 schreef DilanoNirvana het volgende:
https://celebrity686.com/(...)ooit-meer-hetzelfde/
Ná 2026.. 2027 pas?quote:Op zaterdag 20 september 2025 22:59 schreef DilanoNirvana het volgende:
https://celebrity686.com/(...)ooit-meer-hetzelfde/
3x na 1x in.. wie wintquote:Op zaterdag 20 september 2025 23:10 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Als je verder leest staat er in 2026!
Klopt, elke BB wordt steevast voorafgegaand aan BolleBullshit... "beter, stoerder, spannender dan ooit.."quote:
Waarom niet gewoon wachten tot er officieel nieuws komt vraag ik mij altijd afquote:Op zaterdag 20 september 2025 23:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt, elke BB wordt steevast voorafgegaand aan BolleBullshit... "beter, stoerder, spannender dan ooit.."
Zo krijg je toch geen Topic vol Dot..quote:Op zondag 21 september 2025 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon wachten tot er officieel nieuws komt vraag ik mij altijd af
Al die fake berichten hebben we helemaal niets aan
Wij kunnen ook wel een fake berichtje gaan schrijven, dat is niet zo moeilijk.
We zitten ook niet in Onzinquote:Op zondag 21 september 2025 10:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zo krijg je toch geen Topic vol Dot..
Dit lijkt me net zo goed eerder gebakken lucht en gewoon een gebbetje onder oud-bewoners, zo van hi ha ho meerdere oud-bewoners op een foto -> BB All Stars. Die BB All Stars-gebbetjes worden al jaren onderling gemaakt zodra oud-bewoners elkaar zien.quote:Op zaterdag 20 september 2025 09:36 schreef freaky40 het volgende:
Er begint wat te borrelen...https://showcafe.nl/ex-be(...)eer-van-big-brother/
Allemaal roddelkanalen Paul.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ook weer veel aannames van Tina en het is een hysterica. 'Dus omdat RTL vaag doet gaat het niet door'...ok ja natuurlijkquote:Op dinsdag 30 september 2025 15:05 schreef spapaars het volgende:
'Dit ziet er niet goed uit voor Big Brother'
https://www.telegraaf.nl/(...)rother/94023944.html
op 6.5 min
sssstttttttquote:Op dinsdag 30 september 2025 15:27 schreef KinKiJan het volgende:
De bron van Juicechannel was ook een random persoon die met dit verhaal reageerde op een ander verhaal over BB.
Denk dat het stiekem gewoon @:Dotteke was
Dit hadden we niet kunnen bedenkenquote:Op dinsdag 30 september 2025 15:05 schreef spapaars het volgende:
'Dit ziet er niet goed uit voor Big Brother'
https://www.telegraaf.nl/(...)rother/94023944.html
op 6.5 min
Ze heeft wel een punt, namelijk dat ze op dit moment normaal gesproken druk zijn met kandidaat-bewoners zoeken.quote:Op dinsdag 30 september 2025 15:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ook weer veel aannames van Tina en het is een hysterica. 'Dus omdat RTL vaag doet gaat het niet door'...ok ja natuurlijkIk geloof hier niets van. Denk dat ze gewoon een Nederlandse versie gaan maken of met een All Star versie komen waar oud deelnemers op hinten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |