Het vraagteken in de topictitel geldt nog steeds: RTL heeft nog niet gemeld dat er een nieuw seizoen Big Brother komt. Als dat er wél komt - en als BB wederom in januari start - zal RTL dat binnenkort bekend maken. In eerdere seizoenen opende de inschrijving van nieuwe kandidaten medio augustus.quote:
Hey Gertquote:Op woensdag 16 juli 2025 09:22 schreef Gert het volgende:
[..]
Het vraagteken in de topictitel geldt nog steeds: RTL heeft nog niet gemeld dat er een nieuw seizoen Big Brother komt. Als dat er wél komt - en als BB wederom in januari start - zal RTL dat binnenkort bekend maken. In eerdere seizoenen opende de inschrijving van nieuwe kandidaten medio augustus.
quote:Op woensdag 16 juli 2025 13:09 schreef freaky40 het volgende:
Yep, tussen 1 en 31 augustus wordt er een klap op gegeven. Elk jaar het geval geweest. Als het niet door zou gaan hadden we dit al lang geweten of was dat via juichkanalen en zulks al bekend geweest.
Dat komt nooit in het nieuws v.w.b. het nabije TV seizoen. BB is pas volgend jaar, dat is nog niet urgent om dit nu al aan te kondigen bij alle programma's die op korte termijn te zien zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2025 20:44 schreef Willewa het volgende:
Ik zie net dat er wel wat RTL-nieuws naar buiten is gekomen vandaag omtrent het nieuwe televisieseizoen. Had gehoopt op BB nieuws laatste maandag van augustus.
Dat wat ik zag ging eigenlijk vooral over presentatoren volgens mij, nieuwe contracten etc. Niet zoveel over de programmering nog volgens mij. Blijft wel stil zo eind augustus.
Geen idee ook of het gangbaar is dat eerst dit komt en bijv een week later de programmering of zo.
Fingers crossed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
B&B is te zien op RTL4.quote:Op woensdag 3 september 2025 18:32 schreef Willewa het volgende:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
Kwam dit net tegen. Geen idee of ze goed zitten natuurlijk.
Misschien hebben ze een nieuw format en trekken ze straks ineens een groep mensen van de straat en die gooien ze het huis in. Geeft wel goeie tv denk ik.quote:Op woensdag 10 september 2025 18:27 schreef freaky40 het volgende:
Ik denk dat er geen BB meer komt. Het duurt nu inmiddels wel erg lang met de bekendmaking van een nieuw seizoen en de aanmeldingen start. Het BB huis staat er overigens nog steeds trouwens. Dus tja. Ben benieuwd...Ik maak me wel zorgen inmiddels want dat zal een kille en koude winter worden in het nieuwe jaar zonder RLS met streams....
Ben er ook bang voor, ze zien dat het bij De Bondgenoten (helaas) ook prima zonder streams werkt en kunnen op die manier -ook weer net als bij De Bondgenoten- precies laten zien wat ze willen.quote:Op woensdag 10 september 2025 19:02 schreef freaky40 het volgende:
Denk dat dit pre-recorded shit is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |