abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zaterdag 28 juni 2025 @ 15:32:40 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_218065292
De Australische politie heeft voormalig realityster Tamika Chesser opgepakt voor de moord op haar vriend. Zijn lichaam werd vorige week verminkt aangetroffen en de politie is nog op zoek naar zijn afgehakte hoofd, meldt de omroep ABC.

Chesser werd donderdag gearresteerd en haar identiteit is bekendgemaakt zodat getuigen misschien kunnen helpen bij het opsporen van het hoofd van haar vriend Julian Story (39). „Het is belangrijk dat we Julians hoofd terugvinden, zodat de familie de kans krijgt om hem te begraven”, zei de politie tijdens een persconferentie.

Een getuige schakelde de brandweer in, omdat hij zag dat er veel rook uit Chessers appartement in Port Lincoln kwam toen ze vertrok om de honden uit te laten. In de badkamer werd het lichaam gevonden, volgens de politie ‘ernstig verbrand en verminkt’.

De politie vermoedt dat de man dinsdag rond middernacht is vermoord. Het moment dat Chesser de honden uitliet is vastgelegd op camera’s uit de omgeving van haar woning. Op de beelden is te zien dat ze een grote tas draagt.

Beauty and the Geek
De 34-jarige Chesser werd bekend als deelnemer van het programma Beauty and the Geek, waarin kandidaten die waren geselecteerd op hun uiterlijk of hun intelligentie het tegen elkaar opnamen en een reeks opdrachten moesten voltooien. Ze wordt nu vastgehouden in een psychiatrische instelling, in afwachting van haar rechtszaak.

https://www.ad.nl/buitenl(...)fd-partner~ad44e185/

Eindelijk heeft ze de hoofdrol. :{

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  zaterdag 28 juni 2025 @ 15:52:43 #3
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_218065411
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 15:32 schreef tong80 het volgende:
De Australische politie heeft voormalig realityster Tamika Chesser opgepakt voor de moord op haar vriend. Zijn lichaam werd vorige week verminkt aangetroffen en de politie is nog op zoek naar zijn afgehakte hoofd, meldt de omroep ABC.

[ afbeelding ]

Chesser werd donderdag gearresteerd en haar identiteit is bekendgemaakt zodat getuigen misschien kunnen helpen bij het opsporen van het hoofd van haar vriend Julian Story (39). „Het is belangrijk dat we Julians hoofd terugvinden, zodat de familie de kans krijgt om hem te begraven”, zei de politie tijdens een persconferentie.

Een getuige schakelde de brandweer in, omdat hij zag dat er veel rook uit Chessers appartement in Port Lincoln kwam toen ze vertrok om de honden uit te laten. In de badkamer werd het lichaam gevonden, volgens de politie ‘ernstig verbrand en verminkt’.

De politie vermoedt dat de man dinsdag rond middernacht is vermoord. Het moment dat Chesser de honden uitliet is vastgelegd op camera’s uit de omgeving van haar woning. Op de beelden is te zien dat ze een grote tas draagt.

Beauty and the Geek
De 34-jarige Chesser werd bekend als deelnemer van het programma Beauty and the Geek, waarin kandidaten die waren geselecteerd op hun uiterlijk of hun intelligentie het tegen elkaar opnamen en een reeks opdrachten moesten voltooien. Ze wordt nu vastgehouden in een psychiatrische instelling, in afwachting van haar rechtszaak.

https://www.ad.nl/buitenl(...)fd-partner~ad44e185/

Eindelijk heeft ze de hoofdrol. :{

:T
Het hoofd is nog niet gevonden, dus er is geen enkel bewijs dat het is afgehakt.
Ik vraag om vrijspraak voor mijn cliënt edelachtbare. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door spapaars op 28-06-2025 19:57:59 ]
  Forum Admin zaterdag 28 juni 2025 @ 16:01:52 #4
35723 crew  GGMM
pi_218065526
Je mag ook niks meer tegenwoordig
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_218065679
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 16:01 schreef GGMM het volgende:
Je mag ook niks meer tegenwoordig
Ook al heb je een hekel aan iemand: je dient het lichaam gewoon in tact te houden. Het hoofd eraf willen is gewoon raar en moet je niet doen. Zo zijn de regels bij ons thuis: met houdt elkander heel. :)
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  zaterdag 28 juni 2025 @ 16:25:18 #6
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_218065796
Laatst ook al dat wijf dat haar familieleden vergiftigde/vermoorde.
Zit daar iets in het drinkwater?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_218065881
quote:
Wat een lekkers. Ik vermoed uit de hand gelopen sexspelletje
pi_218065936
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 16:31 schreef Jahr00n het volgende:

[..]
Wat een lekkers. Ik vermoed uit de hand gelopen sexspelletje
Ja, ze miste zijn geslachtsdeel, hakte toen per ongeluk zijn hoofd af, zoiets?
  zaterdag 28 juni 2025 @ 17:34:37 #9
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218066836
Hoofd geven krijgt zo een hele nieuwe betekenis.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
  zaterdag 28 juni 2025 @ 18:16:46 #10
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_218067196
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 17:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
Hoofd geven krijgt zo een hele nieuwe betekenis.
lol
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zaterdag 28 juni 2025 @ 19:16:29 #11
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218067610
quote:
11s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 18:16 schreef Puzzie het volgende:

[..]
lol
Ik had er iets leukers van kunnen maken, maar kon er mijn hoofd niet naar zetten.

@Aberkullie welkom terug :{
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')