SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog![]()
Heftig, dat is geluk hebben!quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:55 schreef kree het volgende:
[..]
ikk had vroeger he, en zweer het dit is waargebeurd.
altijd honden met ons, toen nog op vakantie met familie en Duitse staander, wat groter als tekkel dus.
Echt we waren bij een rivier enzo en beest sprong erin, no fucking way dat ie eruit zou komen zelf.
Dus ik heel brok stroomafwaarts gerend en lag een omgevallen boom/struik enzo met takken, waar water onderdoor ging.
echt als ik er nog aan terug denk, en btw dat mijn ouders dat toen oke vonden.
anyway daarop gelopen, en kon hem uit zijn nekvel eruit halen nog net.
Beest mag me onwijs dankbaar zijn geweest denk. hahahaha![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
nouja uiteindelijk wel. en als ik er op terug denk nu?quote:
had dat nooit moeten doen, had zelf kunnen verzuipen.
maarja als kind he en red je je beste honden vriendje toch.Do what you love, love what you do!![]()
rationeel denken is niet watj e doet danHey there sunshine lift my heart
nee of niet overzien wat mss risico was. maar oke was toen denk11 ofzo? tis verhaal van lang terugquote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:01 schreef loveislikeakiss het volgende:
rationeel denken is niet watj e doet dan
naja die hond is allang al naar de "eeuwige jachtvelden" zoals we zeggen, mss denkt ie vanuit daar. thanks kree. LOL
iig nog jaar of 4 ouder geworden.Do what you love, love what you do!![]()
Nee nu nog niet. Zijn ovenkroketten.quote:
Heb al een aantal jaar geen frituur meer. Dat was te makkelijk![]()
![]()
en mosterd?quote:Hey there sunshine lift my heart
hahaha oke naja kan ook, deed nog wel eens die frikandellen, btw die je in de frituur gooit kunnen ook gewoon in de oven, smaakt precies t zelfdequote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee nu nog niet. Zijn ovenkroketten.
Heb al een aantal jaar geen frituur meer. Dat was te makkelijk
Do what you love, love what you do!![]()
hahaha maarja ik met eten koken. LOL, heb wat rare dingen geprobeerd onderhand.Do what you love, love what you do!![]()
moment, er wordt op de achterdeur gekloptHey there sunshine lift my heart
wie zou dat zijn?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 14:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
moment, er wordt op de achterdeur gekloptDo what you love, love what you do!![]()
het was die bruinequote:Hey there sunshine lift my heart
nee die komt altijd achterquote:Hey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top 7: Mijn Sim is gelukkig, nu ik nog
Forum Opties Forumhop: Hop naar: