De wereld is wat dat betreft helemaal gek geworden.quote:Op zondag 29 juni 2025 12:01 schreef klaasweetalles het volgende:
Ajax is toch een beetje de weg kwijt kwa salarissen in Nederland
[ link | afbeelding ]
moet je dan maar eens nagaan wat de echte salariskosten zijn..quote:Op zondag 29 juni 2025 12:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
De wereld is wat dat betreft is de wereld helemaal gek geworden.
Dan is het de werkgevet die aantoonbaar een onwerkbare situatie creëert en de werknemer prima zich 'ziek' kan melden.quote:Op zondag 29 juni 2025 00:20 schreef De_Pel het volgende:
Even los van clubvoorkeur, want elke club heeft in mindere of meerdere mate wel eens zoiets meegemaakt… probeer het je eens voor te stellen op je eigen werk![]()
“Hee Sjaak, je verdient te veel, dus ga maar lekker op een flexwerkplek zitten, met een oude halfgare laptop, en waag het niet om je aan de lunchtafel te laten zien”
Kan toch niet![]()
Bizar wereldje dat profvoetbal.
Niet met je eens, al is er best wel wat op hem aan te merken, maar vertel hoe zou jij het aanpakken, als je eigenlijk al sinds de voorbereiding van 2024 niet met die gasten verder wil?quote:Op zondag 29 juni 2025 13:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dan is het de werkgevet die aantoonbaar een onwerkbare situatie creëert en de werknemer prima zich 'ziek' kan melden.
Dat we van de Mislintat spelers afwillen is top. Hoe lul kroese het aanpakt, nee. Laat zien dat het een totale onbenul is. Hij heeft tot nu toe 0 blijk gegeven van professonalisme en kunde, dus hoe kunnen we aan deze gast onze club toevertrouwen.
Laat het idee maar varen dat dit soort praktijken zijn voorbehouden voor voetbalclubs. In het bedrijfsleven worden werknemers zonder pardon weggepromoveerd naar inhoudsloze functies als 'Local chief engagement officer' op een kleine nevenvestiging waar 'hun expertise optimaal ingezet kan worden om de duurzame groei van onze formule te waarborgen'. Om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op zondag 29 juni 2025 00:20 schreef De_Pel het volgende:
Even los van clubvoorkeur, want elke club heeft in mindere of meerdere mate wel eens zoiets meegemaakt… probeer het je eens voor te stellen op je eigen werk![]()
“Hee Sjaak, je verdient te veel, dus ga maar lekker op een flexwerkplek zitten, met een oude halfgare laptop, en waag het niet om je aan de lunchtafel te laten zien”
Kan toch niet![]()
Bizar wereldje dat profvoetbal.
Details heb ik nog niet voor je. Wel iets menselijker denk ik.quote:Op zondag 29 juni 2025 13:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet met je eens, al is er best wel wat op hem aan te merken, maar vertel hoe zou jij het aanpakken, als je eigenlijk al sinds de voorbereiding van 2024 niet met die gasten verder wil?
Waar is de tijd van iemand terugzetten naar de tweede selectie gebleven.quote:Op zondag 29 juni 2025 13:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet met je eens, al is er best wel wat op hem aan te merken, maar vertel hoe zou jij het aanpakken, als je eigenlijk al sinds de voorbereiding van 2024 niet met die gasten verder wil?
Inderdaad, als speler zou je kunnen denken, ik heb een contract, als jullie zo gaan doen dan ga ik toch op de tribune zitten, gemakkelijker geld verdienen is er bijna nietquote:Op zondag 29 juni 2025 13:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Details heb ik nog niet voor je. Wel iets menselijker denk ik.
Als ze het signaal nu nog niet begrepen hebben, dan is er toch wel wat mis met het denkvermogen.quote:Op zondag 29 juni 2025 13:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waar is de tijd van iemand terugzetten naar de tweede selectie gebleven.
Leek mij altijd al een zeer duidelijk signaal.
Anders hadden ze ook op de tribune gezeten, dus dat maakt weinig uit.quote:Op zondag 29 juni 2025 13:18 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Inderdaad, als speler zou je kunnen denken, ik heb een contract, als jullie zo gaan doen dan ga ik toch op de tribune zitten, gemakkelijker geld verdienen is er bijna niet
Deze spelers mogen niet uitkomen voor het tweede, althans de meeste. Het tweede heeft te maken met de regels die zijn opgesteld om Jong Ajax mee te laten doen met betaald voetbal.quote:Op zondag 29 juni 2025 13:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Waar is de tijd van iemand terugzetten naar de tweede selectie gebleven.
Leek mij altijd al een zeer duidelijk signaal.
Trainen kan je overal.quote:Op zondag 29 juni 2025 13:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Deze spelers mogen niet uitkomen voor het tweede, althans de meeste. Het tweede heeft te maken met de regels die zijn opgesteld om Jong Ajax mee te laten doen met betaald voetbal.
Ze gaan toch ook wel trainen, maar dat je niet 7 man naar jong Ajax gooit begrijp ik echt wel.quote:
Juist meer reden om nu gewoon de beentjes op tafel te gooien.quote:Op zondag 29 juni 2025 13:25 schreef Tjacka het volgende:
Als ik Branco van de Boomen was zou het mij echt helemaal niets schelen. Die 2,5 miljoen krijgt hij nooit meer bij een andere club.
Met dat verschil dat er aan deze spelers nog geld verdiend moet worden.quote:Op zondag 29 juni 2025 13:11 schreef Wertha het volgende:
[..]
Laat het idee maar varen dat dit soort praktijken zijn voorbehouden voor voetbalclubs. In het bedrijfsleven worden werknemers zonder pardon weggepromoveerd naar inhoudsloze functies als 'Local chief engagement officer' op een kleine nevenvestiging waar 'hun expertise optimaal ingezet kan worden om de duurzame groei van onze formule te waarborgen'. Om maar een voorbeeld te noemen.
De gevolgen zijn dan precies hetzelfde als voor deze selectie spelers. Je hoort er niet meer bij en kunt met je leasebak ergens anders naartoe rijden om je te melden tussen de andere weggepromoveerde slachtoffers.
Hij heeft afgelopen seizoen verdomd weinig gespeeld, dus zoveel verandert er niet voor hem.quote:Op zondag 29 juni 2025 13:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Juist meer reden om nu gewoon de beentjes op tafel te gooien.
Ruim 3.5 miljoen, er komt 50% bij wegens CL.quote:Op zondag 29 juni 2025 13:25 schreef Tjacka het volgende:
Als ik Branco van de Boomen was zou het mij echt helemaal niets schelen. Die 2,5 miljoen krijgt hij nooit meer bij een andere club.
Hij zat op 2,35 en dat wordt nu 3,5quote:Op zondag 29 juni 2025 13:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ruim 3.5 miljoen, er komt 50% bij wegens CL.
quote:Op zondag 29 juni 2025 13:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
2,35 miljoen voor een gokje uit Frankrijk alleen is al vrij bizar. Dan maar geen parkeerplaats Bogarde stijlquote:
Ik dacht 33 procent, maar ik wist niet zeker of je ook wedstrijden gespeeld moest hebben voor dat percentagequote:Op zondag 29 juni 2025 13:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nogmaals, zelfs in Saudi gaat hij dit niet krijgen. Branco lijkt mij ook een lieve maar gewone jongen die het liefst in een omgeving blijft die hij kent. Dus die gaat niet weg.quote:Op zondag 29 juni 2025 13:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Juist meer reden om nu gewoon de beentjes op tafel te gooien.
Kroes is een enorm domme populistquote:Op zondag 29 juni 2025 14:14 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
2,35 miljoen voor een gokje uit Frankrijk alleen is al vrij bizar. Dan maar geen parkeerplaats Bogarde stijl
Oh wist niet dat ze voor Kroes uit de selectie zijn gezet. Dit werkt toch niet? De waarde van die spelers daalt natuurlijk nu ook gewoon. Vrij populistische oplossing ditquote:
Dacht dat je het salaris bedoelde.quote:Op zondag 29 juni 2025 14:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh wist niet dat ze voor Kroes uit de selectie zijn gezet. Dit werkt toch niet? De waarde van die spelers daalt natuurlijk nu ook gewoon. Vrij populistische oplossing dit
Mwa contract ontbinden en ergens een tekenbonus krijgenquote:Op zondag 29 juni 2025 14:36 schreef raptorix het volgende:
Je dacht toch ook niet dat Branco voor 8 ton gaat spelen bij een NEC/Utrecht?
Het is wel zijn niveau.quote:Op zondag 29 juni 2025 14:36 schreef raptorix het volgende:
Je dacht toch ook niet dat Branco voor 8 ton gaat spelen bij een NEC/Utrecht?
Maakt die reactie van VVCS ook waardeloos. Die gaan blijkbaar zonder te checken uit van het verhaal van de T om wat clicks te krijgen en zich te laten gelden.quote:Op zondag 29 juni 2025 16:38 schreef Bofjijff het volgende:
Ondertussen geeft de zaakwaarnemer van Rasmussen al een ander verhaal:
https://www.ajaxshowtime.(...)et-correct-behandelt
Ik vind dat uberhaupt maar een beetje een schreeuwclubje.quote:Op zondag 29 juni 2025 16:53 schreef Cavalier het volgende:
[..]
Maakt die reactie van VVCS ook waardeloos. Die gaan blijkbaar zonder te checken uit van het verhaal van de T om wat clicks te krijgen en zich te laten gelden.
100%.quote:Op zondag 29 juni 2025 16:53 schreef Cavalier het volgende:
[..]
Maakt die reactie van VVCS ook waardeloos. Die gaan blijkbaar zonder te checken uit van het verhaal van de T om wat clicks te krijgen en zich te laten gelden.
Vind dit maar niks. Heb ik straks voor niks een sterk afkeurende mening gevormd.quote:Op zondag 29 juni 2025 16:38 schreef Bofjijff het volgende:
Ja joh, geloof je dit zelf? Die zal wel bedreigd zijn door die wannabe Danny Devito.quote:Op zondag 29 juni 2025 16:38 schreef Bofjijff het volgende:
quote:Op zondag 29 juni 2025 17:49 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ja joh, geloof je dit zelf? Die zal wel bedreigd zijn door die wannabe Danny Devito.
Vreemd inderdaad, geen idee wat Mislintat dacht bij het samenstellen van de selectie, want was niet het enige gokje, hij kwam wel transfervrij.quote:Op zondag 29 juni 2025 14:14 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
2,35 miljoen voor een gokje uit Frankrijk alleen is al vrij bizar. Dan maar geen parkeerplaats Bogarde stijl
ajax showtime bullshit verhaalquote:Op zondag 29 juni 2025 16:38 schreef Bofjijff het volgende:
wederom dus bullshit van die dorpsgek.quote:Op zondag 29 juni 2025 20:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De zaakwaarnemer van Sosa maakt korte metten met de hysterie van De Telegraaf.
[ afbeelding ]
En die weer fout zitten. Gras is groenquote:Op zondag 29 juni 2025 19:06 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Het is wel weer druk hier met allerlei niet-Ajacieden die zeer druk zijn met interne Ajax zaken.
Ach, Mike.quote:Op zondag 29 juni 2025 20:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De zaakwaarnemer van Sosa maakt korte metten met de hysterie van De Telegraaf.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |