abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 juni 2025 @ 19:06:56 #51
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218067557
Door plaatsing voor de Champions League krijgen de Mislintat-aankopen een salarisverhoging van vijftig procent.

MislintatGOD _O-

Geen wonder dat non-voetballer Branco zich vorige maand heeft laten opereren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218067592
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 19:06 schreef Caland het volgende:
Door plaatsing voor de Champions League krijgen de Mislintat-aankopen een salarisverhoging van vijftig procent.

MislintatGOD _O-

Dit kan echt niet.
pi_218068037
quote:

MislintatGOD _O-

Och, klein bedrag op die tientallen miljoenen waarvan Ajax zich verzekerd heeft.
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_218068162
Was sprake van de ze dan minimaal 20 wedstrijden gespeeld moeten hebben. Maar dat is dus niet waar?
pi_218068174
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 15:03 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Het gaat natuurlijk niet om duidelijkheid. Het gaat om de manier waarop en het pesterige karakter.

Het zou mij niet verbazen als iemand nu verzoekt bij de rechtbank om het contract te ontbinden, dat ze daar gelijk in krijgen en dus zonder transfersom weg kunnen lopen.
Branco van den Boomengarde
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_218068938
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 19:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Dit kan echt niet.
dit is echt al maanden lang bekend :')

Maargoed, die duitser mogen ze wel vervolgen
pi_218069005
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 18:32 schreef Tarado het volgende:

[..]
Klinkt ook een stuk logischer toch, maar goed, dat was niet sensationeel genoeg voor Mike.
Maakt die bullshit van parkeerplaats afnemen tot erger alsnog niet beter.
  zaterdag 28 juni 2025 @ 22:43:12 #58
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218069204
quote:

MislintatGOD _O-

Voor hem is het ook wel interessant omdat hij op een hoog salaris zit, Sutalo ook, maar die speelt dus dat is wat anders.
Maar het komt op een miljoen of 5 extra voor de spelers die niet spelen, totaal dan, dus dat is ook weer niet rampzalig, al is iedere euro voor spelers die niet spelen teveel.
pi_218069442
Dit is wel een schandalige beslissing, en ik kan me zo voorstellen dat dit ook in de selectie wel zal dooretteren bij de spelers die wel een goede band met die jongens hebben... lekker gewerkt Kroes
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_218069750
Even los van clubvoorkeur, want elke club heeft in mindere of meerdere mate wel eens zoiets meegemaakt… probeer het je eens voor te stellen op je eigen werk _O-

“Hee Sjaak, je verdient te veel, dus ga maar lekker op een flexwerkplek zitten, met een oude halfgare laptop, en waag het niet om je aan de lunchtafel te laten zien”

Kan toch niet :')

Bizar wereldje dat profvoetbal.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_218069881
quote:

MislintatGOD _O-
Was 30% ofzo. En opzich was dat idee van Mislintat op zich zo gek nog niet om de salarissen te koppelen aan op welk Europees toneel Ajax acteert. Past ook in de visie Cruijff (lager basissalaris, hogere prestatiebonus)

Iets wat Overmars in z'n laatste jaar een beetje vergeten was, verwend door het CL-geld wat hij als vanzelfsprekend was gaan zien. En over Huntelaar/Hamstra maar te zwijgen, die twee hebben Ajax naar de rand van het ravijn gestuurd.
pi_218070014
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juni 2025 13:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
Het gaat om vele miljoenen, weinig kinderachtigs aan. Nee lekker niks doen en dan volgend seizoen voor 15-20 miljoen salaris uitgeven aan niksnutten.
Je bedoelt werknemers die je zelf met volle verstand onder contract hebt genomen? Dat je duidelijk maakt aan een speler dat er geen plaats meer is in de hoofdmacht lijkt me duidelijk, maar dan zou je er alles aan moeten doen om samen tot een oplossing te komen, spelers vernederen lijkt me geen handige oplossing.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 29 juni 2025 @ 07:43:22 #63
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218070299
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 04:05 schreef raptorix het volgende:

[..]
Je bedoelt werknemers die je zelf met volle verstand onder contract hebt genomen? Dat je duidelijk maakt aan een speler dat er geen plaats meer is in de hoofdmacht lijkt me duidelijk, maar dan zou je er alles aan moeten doen om samen tot een oplossing te komen, spelers vernederen lijkt me geen handige oplossing.
Het is die spelers in april al meegedeeld, dus niet echt een verrassing, je moet gewoon verder, het wordt pas vervelend als je ze niet zou betalen.
  zondag 29 juni 2025 @ 08:26:38 #64
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_218070478
Als het allemaal waar is, is het een schandalige manier van omgaan met mensen. Zij kunnen er niets aan doen dat Misnilat ze voor vaak teveel geld ophaalde en de contracten die afgesloten zijn.
Daarbij vind ik het vooraf buitensluiten van mensen nogal wat.
Je kunt op voorhand verwachten dat je ze ws niet gaat gebruiken, maar dat is geen zekerheid. Je kunt van mening veranderen bij een speler door hoe iemand traint, zich opstelt binnen de club.
Dit verdient bepaald niet de schoonheidsprijs en zal de verkoopwaarde van deze spelers ook bepaald niet hoger maken. Dus de verkoopprijzen die Kroes & co in hun hoofd hebben, is bij voorbaat al niet reëel, want geen club gaat dat betalen.
  zondag 29 juni 2025 @ 08:36:45 #65
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218070512
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 08:26 schreef peaceman het volgende:
Als het allemaal waar is, is het een schandalige manier van omgaan met mensen. Zij kunnen er niets aan doen dat Misnilat ze voor vaak teveel geld ophaalde en de contracten die afgesloten zijn.
Daarbij vind ik het vooraf buitensluiten van mensen nogal wat.
Je kunt op voorhand verwachten dat je ze ws niet gaat gebruiken, maar dat is geen zekerheid. Je kunt van mening veranderen bij een speler door hoe iemand traint, zich opstelt binnen de club.
Dit verdient bepaald niet de schoonheidsprijs en zal de verkoopwaarde van deze spelers ook bepaald niet hoger maken. Dus de verkoopprijzen die Kroes & co in hun hoofd hebben, is bij voorbaat al niet reëel, want geen club gaat dat betalen.
Maar als je al beslist hebt dat je ze niet gaat gebruiken, geeft het toch alleen maar ruis, ik begrijp de ophef niet zo.
  zondag 29 juni 2025 @ 08:47:50 #66
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_218070543
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 08:36 schreef Tarado het volgende:

[..]
Maar als je al beslist hebt dat je ze niet gaat gebruiken, geeft het toch alleen maar ruis, ik begrijp de ophef niet zo.
Wat hebben Gorter, Hlynsson en Rasmussen misdaan dat ze niet eens mee mogen meetrainen. Voor zover wij weten hebben die zich altijd prima opgesteld. Niets geeist ofzo.
Ik vind het heel raar.

Dat je ze niet goed genoeg vindt als club staat daar los van.
  zondag 29 juni 2025 @ 08:54:32 #67
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218070578
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 08:47 schreef peaceman het volgende:

[..]
Wat hebben Gorter, Hlynsson en Rasmussen misdaan dat ze niet eens mee mogen meetrainen. Voor zover wij weten hebben die zich altijd prima opgesteld. Niets geeist ofzo.
Ik vind het heel raar.

Dat je ze niet goed genoeg vindt als club staat daar los van.
Want je moet wat misdaan hebben om dat te rechtvaardigen? Je moet het vanuit het andere perspectief bekijken en dat is vanuit de selectie waar je mee wil werken, logisch dat die voorrang hebben op alle faciliteiten die er zijn en dat je geen stoorzenders wil hebben in de voorbereiding.

Topsport is hard, het is niet Balophetdak 7 waar iedereen speeltijd krijgt.
  zondag 29 juni 2025 @ 08:57:15 #68
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_218070598
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 08:54 schreef Tarado het volgende:

[..]
Want je moet wat misdaan hebben om dat te rechtvaardigen? Je moet het vanuit het andere perspectief bekijken en dat is vanuit de selectie waar je mee wil werken, logisch dat die voorrang hebben op alle faciliteiten die er zijn en dat je geen stoorzenders wil hebben in de voorbereiding.

Topsport is hard, het is niet Balophetdak 7 waar iedereen speeltijd krijgt.
En jij denkt dat ze nu voor deze spelers gaan ontvangen wat ze er voor willen hebben? Andere clubs zijn niet gek hoor.
En wie zegt dat het stoorzenders gaan zijn?! Dat is vooringenomen.
  zondag 29 juni 2025 @ 09:25:00 #69
131800 Tarado
capô de fusca
pi_218070771
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 08:57 schreef peaceman het volgende:

[..]
En jij denkt dat ze nu voor deze spelers gaan ontvangen wat ze er voor willen hebben? Andere clubs zijn niet gek hoor.
En wie zegt dat het stoorzenders gaan zijn?! Dat is vooringenomen.
Fijn dat ze niet gek zijn, maar Ajax wil er niet mee verder, dat is dus een ingecalculeerd risico.

Dus ze moeten maar leuk meedoen zonder uitzicht op speeltijd, dat gaat vast allemaal goed.
pi_218070932
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 09:25 schreef Tarado het volgende:

[..]
Fijn dat ze niet gek zijn, maar Ajax wil er niet mee verder, dat is dus een ingecalculeerd risico.

Dus ze moeten maar leuk meedoen zonder uitzicht op speeltijd, dat gaat vast allemaal goed.
Je had ze ook lekker bij Jong Ajax kunnen dumpen, of nog zoveel andere mogelijke tussenwegen. Dit zijn wel heel erg drastische maatregelen en het totale uiterste van al het andere, zeker voor gasten als Rasmussen en Hlynnson. Prima dat je ze uit de selectie zet en er niet mee verder wil, dat hoort bij voetbal. Maar deze invulling is natuurlijk een tikkie belachelijk.
  zondag 29 juni 2025 @ 09:45:19 #71
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_218071019
Het is toch gewoon ordinair wegpesten? Gaat niet meer om transfersommen, elke euro is mooi meegenomen uiteraard voor Ajax, maar ze willen ze vooral van de loonlijst af. Dus dan krijg je dit soort acties, zodat ze net wat sneller akkoord gaan met een lager salaris bij een kleinere club.
pi_218071039
Als ze niet voetballen worden ze nog minder waard, sowieso moeten 020 deze spelers gewoon doorbetalen volgens contract.

Een paar wedstrijdjes slecht presteren en gaan er weer een paar naar de selectie

Het zal wel een druk middel zijn voor hun makelaars om snel op zoek te gaan naar een nieuwe club

maar als deze spelers niet dezelfde contracten krijgen bij een nieuwe club of ze moeten fors inleveren dan zou ik als speler gewoon blijven zitten voor het geld.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 29 juni 2025 @ 09:50:49 #73
80382 manny
30 is best veel
pi_218071065
Jeetje. Wel een boel meningen over iets waar we zelf niet bij zijn geweest en onze bron Mike aantoonbaar structureel onbetrouwbaar is.

Duidelijkheid bieden aan mensen (speler en zaakwaarnemer) en een duidelijk signaal geven dat het hem niet wordt bij Ajax. Erg hoor. Heel erg.

Kleedkamer 2 en niet meetrainen voor pak em beet 50.000 euro of een ton per maand. Verschrikkelijke wantoestanden, zo ga je niet met mensen om!
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_218071080
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 09:50 schreef manny het volgende:
Jeetje. Wel een boel meningen over iets waar we zelf niet bij zijn geweest en onze bron Mike aantoonbaar structureel onbetrouwbaar is.

Duidelijkheid bieden aan mensen (speler en zaakwaarnemer) en een duidelijk signaal geven dat het hem niet wordt bij Ajax. Erg hoor. Heel erg.

Kleedkamer 2 en niet meetrainen voor pak em beet 50.000 euro of een ton per maand. Verschrikkelijke wantoestanden, zo ga je niet met mensen om!
Ajax zit in de financiële problemen

Het salarishuis moet snel omlaag

Maar een contract is een contract

Dan had je die niet moeten afsluiten

De enige oplossing is dat ajax zichzelf failliet moet verklaren en al het personeel ontslag moet aanbieden.... :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  zondag 29 juni 2025 @ 09:54:09 #75
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_218071087
Mooie puinhoop weer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')