Dit kan echt niet.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:06 schreef Caland het volgende:
Door plaatsing voor de Champions League krijgen de Mislintat-aankopen een salarisverhoging van vijftig procent.
MislintatGOD
Geen wonder dat non-voetballer Branco zich vorige maand heeft laten opereren.
Och, klein bedrag op die tientallen miljoenen waarvan Ajax zich verzekerd heeft.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:06 schreef Caland het volgende:
Door plaatsing voor de Champions League krijgen de Mislintat-aankopen een salarisverhoging van vijftig procent.
MislintatGOD
Branco van den Boomengardequote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:03 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk niet om duidelijkheid. Het gaat om de manier waarop en het pesterige karakter.
Het zou mij niet verbazen als iemand nu verzoekt bij de rechtbank om het contract te ontbinden, dat ze daar gelijk in krijgen en dus zonder transfersom weg kunnen lopen.
Maakt die bullshit van parkeerplaats afnemen tot erger alsnog niet beter.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 18:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Klinkt ook een stuk logischer toch, maar goed, dat was niet sensationeel genoeg voor Mike.
Voor hem is het ook wel interessant omdat hij op een hoog salaris zit, Sutalo ook, maar die speelt dus dat is wat anders.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:06 schreef Caland het volgende:
MislintatGOD
Was 30% ofzo. En opzich was dat idee van Mislintat op zich zo gek nog niet om de salarissen te koppelen aan op welk Europees toneel Ajax acteert. Past ook in de visie Cruijff (lager basissalaris, hogere prestatiebonus)quote:Op zaterdag 28 juni 2025 19:06 schreef Caland het volgende:
MislintatGOD
Je bedoelt werknemers die je zelf met volle verstand onder contract hebt genomen? Dat je duidelijk maakt aan een speler dat er geen plaats meer is in de hoofdmacht lijkt me duidelijk, maar dan zou je er alles aan moeten doen om samen tot een oplossing te komen, spelers vernederen lijkt me geen handige oplossing.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:24 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het gaat om vele miljoenen, weinig kinderachtigs aan. Nee lekker niks doen en dan volgend seizoen voor 15-20 miljoen salaris uitgeven aan niksnutten.
Het is die spelers in april al meegedeeld, dus niet echt een verrassing, je moet gewoon verder, het wordt pas vervelend als je ze niet zou betalen.quote:Op zondag 29 juni 2025 04:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Je bedoelt werknemers die je zelf met volle verstand onder contract hebt genomen? Dat je duidelijk maakt aan een speler dat er geen plaats meer is in de hoofdmacht lijkt me duidelijk, maar dan zou je er alles aan moeten doen om samen tot een oplossing te komen, spelers vernederen lijkt me geen handige oplossing.
Maar als je al beslist hebt dat je ze niet gaat gebruiken, geeft het toch alleen maar ruis, ik begrijp de ophef niet zo.quote:Op zondag 29 juni 2025 08:26 schreef peaceman het volgende:
Als het allemaal waar is, is het een schandalige manier van omgaan met mensen. Zij kunnen er niets aan doen dat Misnilat ze voor vaak teveel geld ophaalde en de contracten die afgesloten zijn.
Daarbij vind ik het vooraf buitensluiten van mensen nogal wat.
Je kunt op voorhand verwachten dat je ze ws niet gaat gebruiken, maar dat is geen zekerheid. Je kunt van mening veranderen bij een speler door hoe iemand traint, zich opstelt binnen de club.
Dit verdient bepaald niet de schoonheidsprijs en zal de verkoopwaarde van deze spelers ook bepaald niet hoger maken. Dus de verkoopprijzen die Kroes & co in hun hoofd hebben, is bij voorbaat al niet reëel, want geen club gaat dat betalen.
Wat hebben Gorter, Hlynsson en Rasmussen misdaan dat ze niet eens mee mogen meetrainen. Voor zover wij weten hebben die zich altijd prima opgesteld. Niets geeist ofzo.quote:Op zondag 29 juni 2025 08:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar als je al beslist hebt dat je ze niet gaat gebruiken, geeft het toch alleen maar ruis, ik begrijp de ophef niet zo.
Want je moet wat misdaan hebben om dat te rechtvaardigen? Je moet het vanuit het andere perspectief bekijken en dat is vanuit de selectie waar je mee wil werken, logisch dat die voorrang hebben op alle faciliteiten die er zijn en dat je geen stoorzenders wil hebben in de voorbereiding.quote:Op zondag 29 juni 2025 08:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat hebben Gorter, Hlynsson en Rasmussen misdaan dat ze niet eens mee mogen meetrainen. Voor zover wij weten hebben die zich altijd prima opgesteld. Niets geeist ofzo.
Ik vind het heel raar.
Dat je ze niet goed genoeg vindt als club staat daar los van.
En jij denkt dat ze nu voor deze spelers gaan ontvangen wat ze er voor willen hebben? Andere clubs zijn niet gek hoor.quote:Op zondag 29 juni 2025 08:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Want je moet wat misdaan hebben om dat te rechtvaardigen? Je moet het vanuit het andere perspectief bekijken en dat is vanuit de selectie waar je mee wil werken, logisch dat die voorrang hebben op alle faciliteiten die er zijn en dat je geen stoorzenders wil hebben in de voorbereiding.
Topsport is hard, het is niet Balophetdak 7 waar iedereen speeltijd krijgt.
Fijn dat ze niet gek zijn, maar Ajax wil er niet mee verder, dat is dus een ingecalculeerd risico.quote:Op zondag 29 juni 2025 08:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
En jij denkt dat ze nu voor deze spelers gaan ontvangen wat ze er voor willen hebben? Andere clubs zijn niet gek hoor.
En wie zegt dat het stoorzenders gaan zijn?! Dat is vooringenomen.
Je had ze ook lekker bij Jong Ajax kunnen dumpen, of nog zoveel andere mogelijke tussenwegen. Dit zijn wel heel erg drastische maatregelen en het totale uiterste van al het andere, zeker voor gasten als Rasmussen en Hlynnson. Prima dat je ze uit de selectie zet en er niet mee verder wil, dat hoort bij voetbal. Maar deze invulling is natuurlijk een tikkie belachelijk.quote:Op zondag 29 juni 2025 09:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Fijn dat ze niet gek zijn, maar Ajax wil er niet mee verder, dat is dus een ingecalculeerd risico.
Dus ze moeten maar leuk meedoen zonder uitzicht op speeltijd, dat gaat vast allemaal goed.
Ajax zit in de financiële problemenquote:Op zondag 29 juni 2025 09:50 schreef manny het volgende:
Jeetje. Wel een boel meningen over iets waar we zelf niet bij zijn geweest en onze bron Mike aantoonbaar structureel onbetrouwbaar is.
Duidelijkheid bieden aan mensen (speler en zaakwaarnemer) en een duidelijk signaal geven dat het hem niet wordt bij Ajax. Erg hoor. Heel erg.
Kleedkamer 2 en niet meetrainen voor pak em beet 50.000 euro of een ton per maand. Verschrikkelijke wantoestanden, zo ga je niet met mensen om!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |