Ik heb wel vertrouwen in Pepi, maar we zagen dit jaar wel wat goede concurrentie kan doen met beide spitsen inderdaad.quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik juist op dit vlak dat PSV een steek laat vallen. Ik vind het vertrouwen in Pepi als eerste spits veel te groot en zou graag willen dat ze, los van wat de Jong doet, investeren in een spits die de concurrentie met Pepi aan kan gaan. Qua kwaliteiten vind ik het nog te onduidelijk wat Pepi kan, maar zeker ook qua blessuregevoeligheid is het een groot risico.
De Jong is wat mij betreft gewoon klaar. Die is niet in staat meer om Pepi het vuur aan de schenen te leggen of hem bij blessure fulltime te vervangen. Dat hebben we vorig jaar gewoon allemaal gezien. Leuk als pinchhitter, maar niet meer dan dat.
Alle respect voor wat hij gedaan heeft voor PSV, maar met sentimentele waarde win je geen titels.
Hier hebben jullie beide ook gelijk in. Dan zou je de Jong nog als pinchhitter kunnen houden, maar dat zal die (naar het lijkt) helemaal niet zien zitten.quote:Op woensdag 2 juli 2025 10:57 schreef Solispolar het volgende:
[..]
En dit inderdaad. Op voorhand al zeggen 'dit is onze eerste spits' is de nagel aan de doodskist van je ambities natuurlijk. Je moet gewoon 2 jongens hebben die het beste in elkaar naar boven halen; geen situatie waarin de Jong hoe dan ook pinchhitter gaat zijn en Pepi dus op zijn lauweren kan rusten.
Ik hoop persoonlijk op een buitenspeler die ook als spits goed uit de voeten kan, zodat je wat flexibeler bent.quote:Op woensdag 2 juli 2025 11:39 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hier hebben jullie beide ook gelijk in. Dan zou je de Jong nog als pinchhitter kunnen houden, maar dat zal die (naar het lijkt) helemaal niet zien zitten.
Benieuwd waar ze mee gaan komen, er zal ongetwijfeld een lijstje bestaan.
Daar zal de interesse in die jongen van Lazio ook wel vandaan gekomen zijn.quote:Op woensdag 2 juli 2025 11:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik hoop persoonlijk op een buitenspeler die ook als spits goed uit de voeten kan, zodat je wat flexibeler bent.
Een type Depay, maar niet Depay.
Ja, heb hem graag erbij als tweede man. Als hij ook gewoon weet en accepteert dat dat z'n rol is en in die rol er nog een jaar vol voor wil gaan. Maar ook voor een tweede man zul je toch een keer moeten weten of LdJ dat gaat doen of dat je voor een ander moet gaan.quote:Op woensdag 2 juli 2025 09:15 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Nou is de Jong wel een speler die je er graag bij hebt als 2de man denk ik. Gaat lastig worden om voor een normaal bedrag (laat staan transfervrij) iemand met zijn kwaliteiten te vinden. Snap opzich wel dat ze op hem wachten, portemonnee voor een 2de spits trekken kan altijd nog.
keepte in het kampioenschap jaar van Bayer 04 alle bekerwedstrijden en Europese wedstrijden. dat ging best ok, vorig jaar kreeg hij een tijd de voorkeur boven Hradecki vanwege zijn nauwkeurige uittrappen. nadeel is dat hij onder druk nog wel eens de draad kwijtraakt en makkelijk de bal verspeelt. Bosz zal als hij komt moeten kiezen wat hij belangrijker vindt, een reactieve keeper die er veel uit houdt (Olij) of een goede mee voetballer (Kovar)quote:
Die gaan jullie ontzettend missen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:59 schreef PSVCL het volgende:
Boscagli voor 5 jaar naar Brighton
[ x ]
[ x ]
Half jaar met de pet er naar gegooid omdat hij niet weg mocht en dan praten over clubliefde.quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:59 schreef PSVCL het volgende:
Boscagli voor 5 jaar naar Brighton
[ x ]
[ x ]
PSV is kampioen geworden ja, was dat dankzij of ondanks Peter? Simonis, Jans en zelfs Farioli hebben het beter gedaan afgelopen seizoen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
Is toch logisch. Hij is kampioen geworden.
Huh, die laatste drie zijn toch geen kampioen geworden. Hoe kun je het dan beter doen? Rare logica.quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV is kampioen geworden ja, was dat dankzij of ondanks Peter? Simonis, Jans en zelfs Farioli hebben het beter gedaan afgelopen seizoen.
En welke prijs hebben Farioli en Jans gewonnen? Bosz is kampioen geworden...quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
PSV is kampioen geworden ja, was dat dankzij of ondanks Peter? Simonis, Jans en zelfs Farioli hebben het beter gedaan afgelopen seizoen.
Farioli zou ik ook niet gekozen hebben vanwege die meltdown, maar Simonis gezien het materiaal, manier van voetballen en een prijs met zo'n club is wel een prestatie die gewaardeerd had mogen worden.quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:45 schreef PSVCL het volgende:
[..]
En welke prijs hebben Farioli en Jans gewonnen? Bosz is kampioen geworden...
Simonis kan je wel over discussiëren.
Heeft zich wel goed herpakt daarna. En 6 jaar is niet niks, zeker niet bij een warme club als PSV. Heb nog nooit een buitenlandse ex speler negatief horen praten over PSV .quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:41 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Half jaar met de pet er naar gegooid omdat hij niet weg mocht en dan praten over clubliefde.
Nja, dat voelt toch wat matig.
Denk dat de jury ook door heeft dat de selectie van PSV niet zo toplevel is als werd gedacht.quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
De prestatie van Simonis was veel knapper dan het cadeau gekregen kampioenschap met een toplevel selectie die Bosz had.quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:39 schreef PSVCL het volgende:
[..]![]()
Jammer dat die statistieken site niet meer werkt @Alaphilippe_ anders had ik 'm om de oren geslagen.quote:Op woensdag 2 juli 2025 19:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Zal wel meevallen. Denk dat hij PSV meer zal gaan missen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |