abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218080182
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 11:43 schreef GotenSSJ het volgende:
Disasterclass nummertje zoveel van Earnie, Brands en consorten.

En dit soort figuren mogen maar bij de club blijven, ongelofelijk.
Wat een onzin. Vorig jaar moest je hem loswekend van Bayern. En dan krijg je dit soort voorwaarden voorgeschoteld. Natuurlijk had je ook het dubbele kunnen betalen zonder die clausule, maar dat moet je ook maar terug zien te verdienen.

En laten we wel zijn: voor de eredivisie is hij buitencategorie. Maar hij heeft nog heel veel te bewijzen.

Gewoon prima gedaan. Jaar behouden voor de club en daar nog 20 mio netto voor gekregen (plus CL, wat ook nog een 30 mio extra is tov EL).
  maandag 30 juni 2025 @ 12:12:58 #52
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218080218
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 12:09 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Wat een onzin. Vorig jaar moest je hem loswekend van Bayern. En dan krijg je dit soort voorwaarden voorgeschoteld. Natuurlijk had je ook het dubbele kunnen betalen zonder die clausule, maar dat moet je ook maar terug zien te verdienen.

En laten we wel zijn: voor de eredivisie is hij buitencategorie. Maar hij heeft nog heel veel te bewijzen.

Gewoon prima gedaan. Jaar behouden voor de club en daar nog 20 mio netto voor gekregen (plus CL, wat ook nog een 30 mio extra is tov EL).
Geruchten gaan ook wel dat hij buiten het veld niet helemaal een topsporter is, maar dat blijft bij roddels natuurlijk. Hoe dan ook is 40 miljoen toch een heel prima bedrag, men staart zich al jarenlang een beetje blind op de Antony-bedragen heb ik het idee. Juist voor dit soort (eredivisie)spelers worden geen exorbitante bedragen meer neergelegd de laatste jaren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218080225
quote:
1s.gif Op maandag 30 juni 2025 11:43 schreef CR7 het volgende:

[..]
Omdat Stewart ziet wat velen niet willen zien misschien?

Tillman is goed, maar de hype die is ontstaan is buiten alle proporties. En dat ziet Ernie ook goed.

Laten we eerlijk zijn, De waarde van Veerman en Schouten zag die al als sneeuw voor de zon verdwijnen. Het is aannemelijk dat dit ook met Tillman zou gebeuren.
Kun je nagaan dat al die middelmatige spelers van PSV in Nederland in verhouding tot de andere selecties zoveel beter zijn dat zelfs als PSV maandenlang er met de pet naar gooit ze gewoon nog een kampioenschap binnenhalen en hetzelfde met wedstrijden waar ze in de eerste helft een wanprestatie leveren en dan met even aanzetten alsnog gewoon met 2-3 winnen.

Nogmaals: succes in de EL.
pi_218080235
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 11:42 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Hoe kom je daar nou weer bij?
PSV moet gewoon een dergelijke transfer doen

Daarom heeft PSV Tilman ook verkocht

Nu is er gewoon weer lucht mede om te investeren

Zonder dit soort transfers komt PSV in de financiële problemen op de lange termijn

De noodzaak om tilman te verkopen was misschien wat minder door de CL inkomsten, maar ik denk dat ze het zekere voor het onzekere nemen en het geld gewoon pakken van tillman

is op lange termijn gewoon de juiste beslissing

Sportief gezien een slechte zaak
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_218080239
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 12:01 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Nou zeg :') Om maar even in facebook tegeltjes te spreken: don't cry because it's over, smile because it happened. Zo'n Tillman zou zonder dergelijke voorwaarden natuurlijk nooit bij PSV hebben gespeeld. Die jongen is veel te goed voor de Eredivisie. Nu heb je van hem kunnen genieten en houd je er nog behoorlijk geld aan over ook.

Wat gewoon jammer is is die structurele onduidelijkheid waardoor je als supporter telkens hoopt hebt dat zo'n jongen nog wat langer kan blijven.
[..]
Stop maar gewoon met deze act hoor. Jezus wat vermoeiend dit zeg.
Misschien moeten jullie/jij eens stoppen met de "elke middenvelder die bij PSV een bal recht vooruit kan trappen is buitencategorie-act". Hij is geen buitencategorie. Hij is "al" 23 en Bayern München vindt hem nog geen eens 35 miljoen waard. Hij is een jaar ouder dan Wirtz en 100 miljoen goedkoper en toch kiest Slot voor Wirtz. Dat is buitencategorie.

Tillman is een goede speler, maar Leverkusen is zijn max. En dan is het nog maar de vraag of er überhaupt interesse zou zijn als die kale grijpgrage ED-slet daar niet de trainer zou zijn. Is hij de trainer dan kan je er vanuit gaan dat die minimaal 20% neerlegt dan dat de speler waard is.
pi_218080240
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 12:12 schreef Caland het volgende:

[..]
Geruchten gaan ook wel dat hij buiten het veld niet helemaal een topsporter is, maar dat blijft bij roddels natuurlijk. Hoe dan ook is 40 miljoen toch een heel prima bedrag, men staart zich al jarenlang een beetje blind op de Antony-bedragen heb ik het idee. Juist voor dit soort (eredivisie)spelers worden geen exorbitante bedragen meer neergelegd de laatste jaren.
Ik ben ontzettend benieuwd naar wat tekst en uitleg achter deze transfer. Op het eerste oog is het gewoon niet logisch om een speler die je volgend jaar sowieso voor 35 miljoen kan verkopen nu al voor 35 miljoen naar een andere club te laten gaan. Daar zal ongetwijfeld een goede reden voor zijn die wij niet kennen.
pi_218080242
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 12:12 schreef Caland het volgende:

[..]
Ronaldo (R9) en Romario stonden ook bekend als luie spelers. Dus dat zegt mij niet zoveel.

Wat mij meer zegt is dat hij toch ook nog te vaak onzichtbaar was. Dus ik moet nog maar zien dat hij de absolute top kan gaan halen. Wellicht wel als er meer van hem gevraagd wordt. Maar dat is lastig vooraf inschatten.
pi_218080253
quote:
1s.gif Op maandag 30 juni 2025 12:15 schreef CR7 het volgende:

[..]
Misschien moeten jullie/jij eens stoppen met de "elke middenvelder die bij PSV een bal recht vooruit kan trappen is buitencategorie-act". Hij is geen buitencategorie. Hij is "al" 23 en Bayern München vindt hem nog geen eens 35 miljoen waard. Hij is een jaar ouder dan Wirtz en 100 miljoen goedkoper en toch kiest Slot voor Wirtz. Dat is buitencategorie.

Tillman is een goede speler, maar Leverkusen is zijn max. En dan is het nog maar de vraag of er überhaupt interesse zou zijn als die kale grijpgrage ED-slet daar niet de trainer zou zijn. Is hij de trainer dan kan je er vanuit gaan dat die minimaal 20% neerlegt dan dat de speler waard is.
Nogmaals, stop maar gewoon met deze act :) Bedankt.
pi_218080254
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 12:14 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
PSV moet gewoon een dergelijke transfer doen

Daarom heeft PSV Tilman ook verkocht

Nu is er gewoon weer lucht mede om te investeren

Zonder dit soort transfers komt PSV in de financiële problemen op de lange termijn

De noodzaak om tilman te verkopen was misschien wat minder door de CL inkomsten, maar ik denk dat ze het zekere voor het onzekere nemen en het geld gewoon pakken van tillman

is op lange termijn gewoon de juiste beslissing

Sportief gezien een slechte zaak
Kletskoek want PSV wilde Tillman helemaal niet verkopen. Het was gewoon duidelijk dat hij hoe dan ook wilde vertrekken.
  maandag 30 juni 2025 @ 12:18:44 #60
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218080269
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 12:15 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ronaldo (R9) en Romario stonden ook bekend als luie spelers. Dus dat zegt mij niet zoveel.

Wat mij meer zegt is dat hij toch ook nog te vaak onzichtbaar was. Dus ik moet nog maar zien dat hij de absolute top kan gaan halen. Wellicht wel als er meer van hem gevraagd wordt. Maar dat is lastig vooraf inschatten.
Ging niet echt om luiheid, meer net iets teveel incidenten met o.a. alcohol en andere problematiek. Hoe dan ook wel jammer voor de eredivisie, mooie speler.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218080288
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 12:15 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Ik ben ontzettend benieuwd naar wat tekst en uitleg achter deze transfer. Op het eerste oog is het gewoon niet logisch om een speler die je volgend jaar sowieso voor 35 miljoen kan verkopen nu al voor 35 miljoen naar een andere club te laten gaan. Daar zal ongetwijfeld een goede reden voor zijn die wij niet kennen.
Maar het is toch duidelijk? Deze speler heeft een gelimiteerde afkoopsom van 35 mio, waar Bayern gebruik van kan maken. De speler wil weg.

Als je je dan keihard opstelt als club, dan gaat men andere manieren bedenken. Net zoals dat Xavi alleen voor een gelimiteerde afkoopsom naar PSG kon en vervolgens officieel voor die som naar PSG ging, maar feitelijk ook naar de Bundesliga.

Voor 5 mio extra heeft iedereen een beetje gelijk gekregen.
pi_218080295
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 12:17 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Kletskoek want PSV wilde Tillman helemaal niet verkopen. Het was gewoon duidelijk dat hij hoe dan ook wilde vertrekken.
Je gaat serieus in op Klaas? :') Die gast komt hier lukraak even zeggen dat PSV 'moet verkopen'. Daar is natuurlijk al helemaal geen sprake van. Laat hem lekker zijn verhaal doen.

Klaas en CR7 zijn een beetje als een bezoekje aan de dagbesteding. Je knikt netjes en je lacht een beetje mee en vervolgens sluit je netjes de deur en ga je weer verder met je leven.
pi_218080303
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 12:18 schreef Caland het volgende:

[..]
Ging niet echt om luiheid, meer net iets teveel incidenten met o.a. alcohol en andere problematiek. Hoe dan ook wel jammer voor de eredivisie, mooie speler.
Nou was Romario een geheelonthouder, maar verder was er genoeg gedoe met Romario. Zo lang je presteert op het veld kom je met veel gedraaid.
  maandag 30 juni 2025 @ 12:25:11 #64
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_218080313
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 12:23 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Nou was Romario een geheelonthouder, maar verder was er genoeg gedoe met Romario. Zo lang je presteert op het veld kom je met veel gedraaid.
Ook wel een beetje andere tijden natuurlijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_218080322
quote:
0s.gif Op zondag 29 juni 2025 16:04 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Ongetwijfeld. Neemt niet weg dat Bayern hem nu wel kwijt raakt. Ik denk ook niet dat Bayern hem echt terug wil. Het is een goede speler, er zit echt nog wel groei in, maar of hij het niveau van basisspeler bij Bayern gaat halen moet ik nog maar zien.
Ja, nu wel. Ze mogen matchen. Als je 'm dan wil halen, dan kan dat alsnog. Voor iets meer dan waarvoor ze 'm volgend seizoen kunnen halen.

Maar zal nu inderdaad niet meteen de basis halen bij Bayern en dan is het wel veel geld.
pi_218080328
quote:

[..]
Ga weg,

Transfers van 40 miljoen kan een Nederlandse club niet weigeren voor een doodsimpele voetballer als Tilman

Tilman aardige voetballer hoor maar ik heb hem in heel veel wedstrijden niet gezien. Zeker in de CL vond ik hem best wel onzichtbaar zeker als je daar een speler als Milambo tegenover zet die zich echt op de kaart heeft gespeeld in de Cl voor een 20 jarige speler . Paxiao niveau haalde Tilman ook niet

Je mag die Duitsers op hun knieën bedanken dat ze er 40 miljoen voor neertellen.

Het is voornamelijk een nuttige speler. Of hij het in Duitsland gaat redden moet nog blijken
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_218080349
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 12:27 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]
als je daar een speler als Milambo tegenover zet
Je verdient al TBS voor enkel en alleen deze uitspraak. Jezus anus wat een domheid.
pi_218080354
quote:
14s.gif Op maandag 30 juni 2025 12:22 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Je gaat serieus in op Klaas? :')
Ach, we hebben allemaal wel eens een zwak moment. We reageren ook beiden op de onzin van CR7...

Wel opvallend dat beiden kakkerlak zijn overigens.
pi_218080364
quote:

[..]
Ja, persoonlijk al rond, gekibbel over de clausule... dan weet je wel dat je niet rustig achterover kunt gaan zitten met een vraagprijs van 60m.
pi_218080367
quote:
10s.gif Op maandag 30 juni 2025 12:25 schreef Caland het volgende:

[..]
Ook wel een beetje andere tijden natuurlijk.
Meer recent, maar dan niet bij PSV: Eden Hazard.

Als Malik presteert op het veld, dan komt het wel goed. Maar nogmaals, ik vond hem bij PSV toch te wisselvallig.
pi_218080368
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 12:30 schreef Solispolar het volgende:

[..]
Je verdient al TBS voor enkel en alleen deze uitspraak. Jezus anus wat een domheid.
Ik heb inderdaad liever Milambo in de selectie dan Tilman

Milambo Premier L
tilman moffen competitie

wie heeft het dan beter gedaan?

Tilman mist net even de persoonlijkheid om een echte dominante speler te worden

EN nu WEGWEZEZEN JIJ !
pi_218080376
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 12:25 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, nu wel.
Nee, aldus Rik mocht Bayern hem een beperkt aantal dagen deze transferperiode ook voor 35 mio oppikken.
pi_218080378
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 12:32 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Milambo Premier L
tilman moffen competitie

wie heeft het dan beter gedaan?

Tilman mist net even de persoonlijkheid om een echte dominante speler te worden

EN nu WEGWEZEZEN JIJ !
:D
pi_218080407
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 12:27 schreef klaasweetalles het volgende:

Milambo
Die is naar Liverpool gegaan begrijp ik?

O nee, Brentford.

Grapjurk.
pi_218080420
quote:
0s.gif Op maandag 30 juni 2025 12:32 schreef klaasweetalles het volgende:

Mooi.

Daarom ook voor jou: succes in de EL.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: