Wie? Nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hij was in de war met Ivanusec, wat feyenoorders dachten dat hun ´Perisic´ zou zijn
In de praktijk zal ook Bayern wel een vinger in de pap hebben. Die zouden er zonder zo'n clausule misschien wel veel meer voor hebben gevraagd dan de 12 mio (toch?) die nu is betaald.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik ken zijn contract niet.
Vergeet niet dat Ajax veel meer betaalt aan spelers. En voor een paar miljoen meer salaris wil men de eis voor zo'n clausule vast wel laten vallen. Dan kun je vragen wat je wil. Maar als een speler dan tegenvalt, heb je wel een probleem.
Dus vandaar dat ik liever naar het geheel kijk. En dan doet Ajax het sinds het vertrek van Overmars helemaal niet zo geweldig.
Ongetwijfeld. Neemt niet weg dat Bayern hem nu wel kwijt raakt. Ik denk ook niet dat Bayern hem echt terug wil. Het is een goede speler, er zit echt nog wel groei in, maar of hij het niveau van basisspeler bij Bayern gaat halen moet ik nog maar zien.quote:Op zondag 29 juni 2025 15:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
In de praktijk zal ook Bayern wel een vinger in de pap hebben. Die zouden er zonder zo'n clausule misschien wel veel meer voor hebben gevraagd dan de 12 mio (toch?) die nu is betaald.
Geen concurrent/rivaal. Boeit dus niksquote:Op zondag 29 juni 2025 19:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ afbeelding ]
Toch benieuwd naar de mening van @:PSVCL hierover
Je moet hem nu verkopen anders krijg je volgend seizoen "slechts" 35 miljoen. Versterkt je positie niet echt.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een prima resultaat. Maar als Tillman slechts 40 miljoen oplevert heeft PSV daar niet het maximale er uit gehaald lijkt me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |