Wie? Nooit van gehoord.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 21:06 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Hij was in de war met Ivanusec, wat feyenoorders dachten dat hun ´Perisic´ zou zijn
In de praktijk zal ook Bayern wel een vinger in de pap hebben. Die zouden er zonder zo'n clausule misschien wel veel meer voor hebben gevraagd dan de 12 mio (toch?) die nu is betaald.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik ken zijn contract niet.
Vergeet niet dat Ajax veel meer betaalt aan spelers. En voor een paar miljoen meer salaris wil men de eis voor zo'n clausule vast wel laten vallen. Dan kun je vragen wat je wil. Maar als een speler dan tegenvalt, heb je wel een probleem.
Dus vandaar dat ik liever naar het geheel kijk. En dan doet Ajax het sinds het vertrek van Overmars helemaal niet zo geweldig.
Ongetwijfeld. Neemt niet weg dat Bayern hem nu wel kwijt raakt. Ik denk ook niet dat Bayern hem echt terug wil. Het is een goede speler, er zit echt nog wel groei in, maar of hij het niveau van basisspeler bij Bayern gaat halen moet ik nog maar zien.quote:Op zondag 29 juni 2025 15:48 schreef Halcon het volgende:
[..]
In de praktijk zal ook Bayern wel een vinger in de pap hebben. Die zouden er zonder zo'n clausule misschien wel veel meer voor hebben gevraagd dan de 12 mio (toch?) die nu is betaald.
Geen concurrent/rivaal. Boeit dus niksquote:Op zondag 29 juni 2025 19:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ afbeelding ]
Toch benieuwd naar de mening van @:PSVCL hierover
Je moet hem nu verkopen anders krijg je volgend seizoen "slechts" 35 miljoen. Versterkt je positie niet echt.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 15:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk een prima resultaat. Maar als Tillman slechts 40 miljoen oplevert heeft PSV daar niet het maximale er uit gehaald lijkt me.
Als ik de T. mag geloven zijn de zakelijke instincten in Diemen-zuid inmiddels wel vervlogen:quote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:53 schreef Zorro het volgende:
Ik heb niks met ajax (goh) maar als het om zakendoen gaat liggen ze daar mijlenver voor.
Ik snap het ook niet goed.quote:Op maandag 30 juni 2025 09:06 schreef Solispolar het volgende:
Kan iemand mij even uitleggen waarom Tillman nu voor 40 miljoen weg gaat?
Volgend jaar heb je hoe dan ook 35 miljoen euro (of hij moet 2 poten breken). Waarom zou je hem dan dit jaar al voor slechts 5 miljoen meer verkopen? Dan kan je hem toch beter een jaar aan zijn contract houden, met die 5 miljoen veeg je dan je kont af.
Ik had echt verwacht dat hij minstens voor 50 miljoen zou gaan als hij nu al zou gaan.. Wat is hier de logica?
Helemaal met de wetenschap dat Leverkusen net 135 miljoen voor Wirtz heeft ontvangen.. Wat een user hierboven ook al terecht zegt: op het gebied van zakendoen mag PSV wel even een cursus volgen bij Ajax. En zelfs AZ verkoopt al een onbekende jeugdspeler voor 14 miljoen.
Er was ook best veel onduidelijkheid over die clausule toch? In die hoek moet er iets zijn waardoor dit nu tot stand is gekomen.. of er moet uiteindelijk bekend worden dat de transferprijs alsnog tussen de 45-50 miljoen is.quote:Op maandag 30 juni 2025 09:21 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet goed.
Er zal wel nog meer in die clausule hebben gestaan of druk vanuit zijn management zijn gekomen, anders is het toch nauwelijks te verklaren.
Een paar miljoentjes boven op een min of meer gegarandeerd bedrag, terwijl die speler je in NL gewoon kampioen gaat maken. Bovendien "stond ie niet op de lijst om verkocht te worden", "kon er alles voor gevraagd worden" en "moet er wel iets heel geks gebeuren"; dat heel geks is dan blijkbaar een schamele 5 miljoen...
Uhh niemand wil dat betalen? Hij is dat niet waard? Wil je nog meer open deuren?quote:Op maandag 30 juni 2025 09:06 schreef Solispolar het volgende:
Volgend jaar heb je hoe dan ook 35 miljoen euro (of hij moet 2 poten breken). Waarom zou je hem dan dit jaar al voor slechts 5 miljoen meer verkopen? Dan kan je hem toch beter een jaar aan zijn contract houden, met die 5 miljoen veeg je dan je kont af.
Ik had echt verwacht dat hij minstens voor 50 miljoen zou gaan als hij nu al zou gaan.. Wat is hier de logica?
Maar dan verkoop je hem toch gewoon niet en hou je hem nog een jaartje?quote:
Omdat er afspraken zijn gemaakt over een gelimiteerde afkoopsom.quote:Op maandag 30 juni 2025 09:06 schreef Solispolar het volgende:
Hoe kom je daar nou weer bij?quote:Op maandag 30 juni 2025 11:35 schreef klaasweetalles het volgende:
40 miljoen
PSV heeft ineens weer lucht want het stevende af op een faillissement
Omdat Stewart ziet wat velen niet willen zien misschien?quote:Op maandag 30 juni 2025 11:35 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Maar dan verkoop je hem toch gewoon niet en hou je hem nog een jaartje?
Nogmaals, waarom per se verkopen voor een bedragje dat nauwelijks meerwaarde heeft tov een tamelijk gegarandeerd bedrag?
Nou zegquote:Op maandag 30 juni 2025 11:43 schreef GotenSSJ het volgende:
Disasterclass nummertje zoveel van Earnie, Brands en consorten.
En dit soort figuren mogen maar bij de club blijven, ongelofelijk.
Stop maar gewoon met deze act hoor. Jezus wat vermoeiend dit zeg.quote:Op maandag 30 juni 2025 11:43 schreef CR7 het volgende:
[..]
Omdat Stewart ziet wat velen niet willen zien misschien?
Tillman is goed, maar de hype die is ontstaan is buiten alle proporties. En dat ziet Ernie ook goed.
Laten we eerlijk zijn, De waarde van Veerman en Schouten zag die al als sneeuw voor de zon verdwijnen. Het is aannemelijk dat dit ook met Tillman zou gebeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |