Terugkoopclausule?quote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:38 schreef PSVCL het volgende:
Psv heeft een terugkoopclausule met Van Bommel
[ x ]
Insider genotquote:Op zaterdag 5 juli 2025 18:38 schreef PSVCL het volgende:
Psv heeft een terugkoopclausule met Van Bommel
[ x ]
Ik hoop het.quote:Op zaterdag 5 juli 2025 20:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ben vooral heel erg benieuwd of AZ zich weer groot gaat voelen en absoluut niet wil meewerken.
Drommel wil weg, die wil gewoon weer keepen.quote:Op zondag 6 juli 2025 08:16 schreef daniela_007 het volgende:
Waarom gaat PSV weer met miljoenen smijten door Kovar te halen? Wij hebben toch al met Olij een uitstekende keeper en Drommel is een waardige vervanger.
Is die alleen niet.quote:Op zondag 6 juli 2025 09:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Drommel wil weg, die wil gewoon weer keepen.
En als je dan de kans ziet om een keeper te halen die mogelijk beter is dan Olij en Drommel, dan moet je die kans grijpen. Een keeper is nogal belangrijk namelijk.
Het is CR7. Die vindt iedere speler van PSV waardeloos en per definitie inkomende speler minder dan de uitgaande die ze vervangen.quote:Op maandag 7 juli 2025 09:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij zal toch wel beter zijn dan Drommel? Drommel kan er echt niks van.
Dit kan niet waar zijn lijkt mij?quote:Op maandag 7 juli 2025 09:59 schreef GotenSSJ het volgende:
Van Bommel is nagenoeg rond, volgens de geruchten (Mounir Boualin) gaat er inderdaad 15 miljoen naar AZ.
Compleet geschift als dat bedrag waar is.
Dat laatste sowieso niet. Dat ging om 17 mio voor een spits die er 4 heeft gemaakt afgelopen seizoen terwijl hij nota bene basisspeler was bij Ajax (zelfs een Ueda zou daar makkelijk dubbele cijfers halen).quote:Op maandag 7 juli 2025 10:13 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dit kan niet waar zijn lijkt mij?
Dit zou een nog grotere grap zijn de terugkoop van Brobbey.
Ook nog Mijnans voor 20 miljoen willen kopen. Ik hoop echt dat het een grapje is (voor jullie dan).quote:Op maandag 7 juli 2025 10:39 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso niet. Dat ging om 17 mio voor een spits die er 4 heeft gemaakt afgelopen seizoen terwijl hij nota bene basisspeler was bij Ajax (zelfs een Ueda zou daar makkelijk dubbele cijfers halen).
Feyenoord wil voor Ugalde 25 miljoen in de Russische oorlogskas steken. Lijkt mij wat relevanter voor jou.
Vergeleken daarbij is 15 mio voor Van Bommel een koopje.
Het zou gaan om 25-27m voor allebei. Maar goed, nog veel geld.quote:Op maandag 7 juli 2025 10:43 schreef CR7 het volgende:
[..]
Ook nog Mijnans voor 20 miljoen willen kopen. Ik hoop echt dat het een grapje is (voor jullie dan).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |