Ik heb hem niet afgeschreven. Ik geef gewoon een inschatting. Ik denk dat hij het lastig gaat krijgen. Maar voor hem hoop ik dat het een succes wordt.quote:Op donderdag 3 juli 2025 17:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van Til weten we dat het nooit echt meer gaat worden, je weet wat je eraan hebt, een hardwerkende draver die z'n goaltjes meepikt. Steijn is een stuk jonger, dus om bij voorbaat al te stellen dat het niks wordt op een hoger niveau vind ik wat te vroeg, we gaan het zien.
Wellicht dat er weer een Xavi of Tillman deal inzit ergens. Kan iedereen weer boos zijn op een clausule volgend jaar terwijl het de enige manier tot dat soort spelers isquote:Op donderdag 3 juli 2025 18:15 schreef ISVV het volgende:
Ik heb Til er graag bij, we kennen allemaal zijn beperkingen maar toch van waarde.
Maar met Lang en Tillman vertrekken er wel twee bepalende spelers, je zou toch haast denken dat we er per definitie op achteruit gaan.
Het gaat mij niet zozeer om die clausules, wel hoe erover gecommuniceerd wordt.quote:Op donderdag 3 juli 2025 19:54 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Wellicht dat er weer een Xavi of Tillman deal inzit ergens. Kan iedereen weer boos zijn op een clausule volgend jaar terwijl het de enige manier tot dat soort spelers is
Nee dat beter dan uitgeven aan de Nagalos en Flamingos van deze wereld.quote:Op donderdag 3 juli 2025 20:08 schreef ISVV het volgende:
[..]
Het gaat mij niet zozeer om die clausules, wel hoe erover gecommuniceerd wordt.
Als wij iemand van het kaliber van die spelers binnen kunnen halen en ook nog 20 miljoen winst pakken hoor je me niet klagen.
Ben wel blij dat we niet mokerveel geld voor types als Steijn en Valente betaald hebben.
Je bent niet serieus toch?quote:Op vrijdag 4 juli 2025 07:26 schreef Buitendam het volgende:
Als er één speler is die in zijn eerste seizoen indruk maakte dan is het Flamingo wel.
Zeker wel. Op die leeftijd meteen in de basis van een kampioenselftal en in Champions League belangrijk geweest. Ik vind het echt een hele goede voetballer.quote:
CR7 is niet serieus…quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zeker wel. Op die leeftijd meteen in de basis van een kampioenselftal en in Champions League belangrijk geweest. Ik vind het echt een hele goede voetballer.
Hij was zeker niet slecht, er wordt ook meestal niet zo goed gekeken naar verdedigers. Als middenvelders hun mannetje laten lopen, dan is het voor iedere verdediger moeilijk, maar dan wordt er al snel "hij kan er niks van" gezegd.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:23 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Zeker wel. Op die leeftijd meteen in de basis van een kampioenselftal en in Champions League belangrijk geweest. Ik vind het echt een hele goede voetballer.
Is er überhaupt 1 voetballer van PSV die je wel goed vindt? Je zou bijna zeggen dat er, na een kampioenschap en 2 overwinteringen CL, toch wel op zijn minst 1 moet zijn die wat kan met een bal toch?quote:
Hij heeft natuurlijk ook wel fouten gemaakt en slechte potten gespeeld. Maar over het algemeen voor mij wel een dikke 7. Redelijk goed aan de bal, verdedigend solide en vooral: leiderschapskwaliteiten. Volgens mij ook een jongen waar nog wel wat rek in zit en hij kan ook nog p de 6 spelen (al vind ik hem daar niet echt heel goed).quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij was zeker niet slecht, er wordt ook meestal niet zo goed gekeken naar verdedigers. Als middenvelders hun mannetje laten lopen, dan is het voor iedere verdediger moeilijk, maar dan wordt er al snel "hij kan er niks van" gezegd.
Iemand die het gras opvreet.quote:Op vrijdag 4 juli 2025 08:42 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Is er überhaupt 1 voetballer van PSV die je wel goed vindt? Je zou bijna zeggen dat er, na een kampioenschap en 2 overwinteringen CL, toch wel op zijn minst 1 moet zijn die wat kan met een bal toch?
[..]
Daar moet gewoon een dikke beuker naast worden gezet.
15 miljoen+, knettergek als die bedragen kloppen en PSV ze gaat betalen.quote:
quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:13 schreef GotenSSJ het volgende:
Ook vrij zonde dat wij Ruben van Bommel niet hebben gehaald, die doet het prima bij AZ.
quote:Op vrijdag 4 juli 2025 19:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
15 miljoen+, knettergek als die bedragen kloppen en PSV ze gaat betalen.Twee jaar terug voor een fractie van de prijs op te halen, maar toen moesten we vooral zijn ontwikkeling niet stagneren door een jaartje van de bank te komen.
[..]
Veel te ongepolijst nog voor een club die CL speelt imo. Laat t eerst maar eens een heel seizoen lang zien bij AZ, hoger rendement etc.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |