Dit inderdaadquote:Op zaterdag 28 juni 2025 00:59 schreef Hyaenidae het volgende:
Wie de kut niet scheert is het likken niet weert!
Wie den stoppeltjes na een dag of twee na het scheren niet eert komt van van een andere planeet ofzo?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 00:59 schreef Hyaenidae het volgende:
Het is zo makkelijk. Jij kan niet van haar eisen dat ze het doet, alleen je voorkeur aangeven. En dat geld andersom ook.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 23:22 schreef miss_sly het volgende:
Accepteren dat ze dat niet wil.
Daar kun jij jouw consequentie aan hangen dat je dan niet meer wil beffen.
Dit stond op een tegeltje bij mijn opa thuis. Mooie levenswijsheid.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 00:59 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik verwoord het niet helemaal goed idd, ik bedoel natuurlijk de beharing aan de buitenkant, de buitenste schaamlippen en alles daaromheen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 23:44 schreef VEM2012 het volgende:
Vulva en venusheuvel mag ik hopen, want een behaarde vagina ben ik nog niet tegengekomen.
En zoals hierboven aangegeven: je kan het vragen, maar zoals altijd: nee is nee.
BTW: hebben jullie beiden een open relatie?
Nou, dat had ik dus ook voorgesteld, ze hoeft voor mij niet alles weg te scheren, kale lipjes zijn voor mij het lekkerst.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 00:12 schreef Helenattenek het volgende:
Ze kan het tussen de benen weghalen en erboven laten misschien?
Is dit cynisch bedoeld of weet je niet wat een fwd is?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 08:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
Heb je het al met jouw partner besproken?
Uiteraard, ik bedoel de haartjes rond de buitenste lipjes, en nee is nee, dat hebben we met elkaar afgesproken.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 23:44 schreef VEM2012 het volgende:
Vulva en venusheuvel mag ik hopen, want een behaarde vagina ben ik nog niet tegengekomen.
En zoals hierboven aangegeven: je kan het vragen, maar zoals altijd: nee is nee.
BTW: hebben jullie beiden een open relatie?
Voorwielaandrijving ken ik wel hoor.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 09:12 schreef strawberry-cream het volgende:
[..]
Is dit cynisch bedoeld of weet je niet wat een fwd is?
Iedereen weet dat een fwd een Front Wheel Drive is…quote:Op zaterdag 28 juni 2025 09:12 schreef strawberry-cream het volgende:
[..]
Is dit cynisch bedoeld of weet je niet wat een fwd is?
Dat had ik al voorgestel, maar daar loopt ze niet echt warm voor.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 00:12 schreef Helenattenek het volgende:
Ze kan het tussen de benen weghalen en erboven laten misschien?
Nou ha, als jullie stiekeme fwb zijn en een niet open relatie hebben, heeft zij thuis wat uit te leggen als ze zich ineens bijzonder gaat scheren.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 09:15 schreef strawberry-cream het volgende:
[..]
Uiteraard, ik bedoel de haartjes rond de buitenste lipjes, en nee is nee, dat hebben we met elkaar afgesproken.
Waarom wil je weten of wij een open relatie hebben?
Ik geef aan dat wij elkaars fwb zijn, dat zegt toch genoeg?
Heet het zelfs nog wel fwb als ze alletwee vreemd aan het gaan zijn?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 09:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou ha, als jullie stiekeme fwb zijn en een niet open relatie hebben, heeft zij thuis wat uit te leggen als ze zich ineens bijzonder gaat scheren.
Als zij het zo noemen welquote:Op zaterdag 28 juni 2025 10:02 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Heet het zelfs nog wel fwb als ze alletwee vreemd aan het gaan zijn?
Heeft zij dat ook besproken met haar vaste partner? Hoe staat die hier tegenover?quote:Op zaterdag 28 juni 2025 09:09 schreef strawberry-cream het volgende:
[..]
Ik verwoord het niet helemaal goed idd, ik bedoel natuurlijk de beharing aan de buitenkant, de buitenste schaamlippen en alles daaromheen.
Zoals gezegd respecteer ik haar mening en wil de mijne ook niet opdringen.
Mijn vraag is alleen hoe je jullie daar tegenaan kijken en wellicht een creatief idee bestaat om haar een ander inzicht te geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |