In elk werelddeel hebben kinderen honger.quote:
nee, trek in wat crunchy, maar niet te zwaar, dus dan is een groente platter'tje wel goedquote:
geniet ervanquote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:27 schreef Pendule het volgende:
[..]
ik heb wijn ijsblokjes gemaakt voor in het water
als jij nog wat gehakt hebt liggen kun jij met wat paprika en hele lekkere maaltijd/snack maken. Paprika open maken en het gehakt erin en dan even in de ovenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:27 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
nee, trek in wat crunchy, maar niet te zwaar, dus dan is een groente platter'tje wel goed
ik doe altijd ronde ijsblokjes in de wijn. dat smelt minder snelquote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:27 schreef Pendule het volgende:
[..]
ik heb wijn ijsblokjes gemaakt voor in het water
veel te zwaar. zin in crunchy en licht, dus rauwe groentjes zijn primaquote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:29 schreef Pendule het volgende:
[..]
als jij nog wat gehakt hebt liggen kun jij met wat paprika en hele lekkere maaltijd/snack maken. Paprika open maken en het gehakt erin en dan even in de oven
Dat klinkt wel goed. En dat neem wellicht ook minder ruimte in het glas inquote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:30 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
ik doe altijd ronde ijsblokjes in de wijn. dat smelt minder snel
je hersenen spelen mindgames met je, laat op de avond heb je niet honger maar dorstquote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:22 schreef Mikeytt het volgende:
Heb echt honger naar een snack ofzo, maar heb geen zin om chocolade of chips ofzo te eten. Hebben jullie dat ook weleens? Flinke honger, maar alleen specifieke snacks ofzo
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 22:30 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Ik doe altijd ronde ijsblokjes in de wijn. dat smelt minder snel.
Doe niet zo dramatisch man; die hebben gewoon AIDS.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |