abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218060452
VAN BOUWVAL NAAR WINST

Ook in 2025 is Het Blok terug bij NET5!

Vanaf maandag 28 april start deze verbouw-reality en gaan zes koppels met elkaar de strijd aan om hun eigen bouwval, kamer voor kamer, op te leveren. De koppels krijgen in Het Blok niet zeven, maar tien weken de tijd om hun toegewezen bouwval om te toveren tot een droomhuis. Binnen het budget en natuurlijk met strakke deadlines!
De koppels leveren iedere week een kamer op, die beoordeeld wordt door een vakkundige jury.
In tegenstelling tot het voorgaande seizoen ligt het kluspand niet in de Randstad, maar in Grave, Noord-Brabant. Het kluspand is het mooie rijksmonument Katrien. Het pand, gebouwd in 1835 door de regenten van het Catharinagasthuis, deed jarenlang dienst als rusthuis en klooster. Nu mogen 6 koppels de hele boel even verbouwen.

Tussendoor krijgen de koppels gezamenlijke klussen en challenges voorgeschoteld. Extra budget en voordelen liggen in het verschiet voor de koppels die uitblinken. Aan het einde worden de appartementen verkocht. Het koppel dat de meeste winst heeft gemaakt, wordt gekroond tot de winnaar van Het Blok en wint 100.000 euro!
Het programma wordt af en toe (als hij zin heeft :P ) gepresenteerd door Dennis van der Geest en is elke werkdag te zien om 20.30 uur. De voice-over is weer zoals vanouds van Harm Edens.

De Spelregels
* Bij een oplevering gaat het puur om de inrichting en om de styling. De afwerking en of alles werkt komt pas aan de orde bij de verkoop en dat wordt op dat moment in de verkoopprijs verrekend. Zijn er bij de oplevering van het hele appartement nog zaken die niet werken, dat worden deze herstelkosten afgetrokken van de verkoopwaarden van het
appartement.

* Op rustdagen mag men niet in het gebouw zijn, en mag er dus niet meer gewerkt worden
(Alle deelnemers zijn van te voren over deze spelregels geïnformeerd.)

De Plattegrond

Het Bouwbudget

De Koppels!

Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  vrijdag 27 juni 2025 @ 21:18:41 #2
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_218060503
Sorry, maar staat die Faisel nou schroeven in te draaien met een bithouder van 30 cm?

WTF
Ja inderdaad, V. ja.
pi_218060513
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 21:12 schreef Soury het volgende:
WTF hoe lang is die keuken wel niet bij F&C. Wat zonde van de ruimte en geen porum.
Helaas, dat weet niemand. Bij de poging van de makelaar was het duidelijk was dat hij al jarenlang niet meer van 10 stappen achterelkaar had gelopen.
pi_218060514
Schoarma uit een gietijzeren pan :9~
  vrijdag 27 juni 2025 @ 21:21:08 #5
136 V.
pi_218060518
WTH acht meter keuken?
Ja inderdaad, V. ja.
pi_218060527
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 21:21 schreef V. het volgende:
WTH acht meter keuken?
15 bijna toch?
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218060553
Denk niet dat de zusjes gaan winnen -O-
pi_218060560
Whoops, ik heb de beoordeling keuken van M&A wel gezien, zal maar zeggen dat het geen indruk heeft gemaakt 😅
pi_218060574
Mooi, des te meer kans dat ze volgende week niet winnen ^O^
  vrijdag 27 juni 2025 @ 21:30:35 #10
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218060585
Bah weer Naomi en Victor. Zondeeeee.
  vrijdag 27 juni 2025 @ 21:31:36 #11
136 V.
pi_218060589
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 21:22 schreef Soury het volgende:

[..]
15 bijna toch?
Was een inschatting, ik loop iets achter.
Maar die makelaar zette wel kleine dikke-mannen-pasjes, hoor.
Ja inderdaad, V. ja.
  vrijdag 27 juni 2025 @ 21:32:41 #12
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218060593
De finale durf ik niet te zien! Echt niet. Straks gaat die heks er met het geld vandoor.
pi_218060606
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 21:31 schreef V. het volgende:

[..]
Was een inschatting, ik loop iets achter.
Maar die makelaar zette wel kleine dikke-mannen-pasjes, hoor.
Die zal wel wat meters af hebben gelegd dus dat zal wel ongeveer kloppen.
pi_218060608
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 21:32 schreef Boca_Raton het volgende:
De finale durf ik niet te zien! Echt niet. Straks gaat die heks er met het geld vandoor.
Nou ik vond het maar een troostprijs dit keer, dus het valt wel mee.
pi_218060625
Oei die cliffhanger is niet zo best voor Marit en Roelie. Die laten het afweten bij W&E.
  vrijdag 27 juni 2025 @ 21:40:56 #16
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_218060640
quote:
11s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 21:38 schreef Soury het volgende:
Oei die cliffhanger is niet zo best voor Marit en Roelie. Die laten het afweten bij W&E.
Dat zou niet best zijn.
pi_218060871
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 21:30 schreef Boca_Raton het volgende:
Bah weer Naomi en Victor. Zondeeeee.
Het is voor mij niet eens dat ze niet mogen winnen. Het gaat mis met Naomi op het moment dat ze verliezen. Dan is het opeens niet eerlijk, valsspelen, huilen, ruzie zoeken en klagen. Altijd dat klagen. Het eeuwig blijven zeuren en zuigen.
Je zag het in de uitzending vandaag ook. Naomi vond het niet eerlijk dat Wilfred ging helpen bij Marit&Roelie. En Victor ging daar droog overheen: Ik help Maurits toch ook? Maar nee, dat mocht in haar wereld, dat klopt dan nog wel.
Ik zeg, om in het thema van het bouw-programma te blijven, meten met twee maten.

Blij, nog maar 1 week.
pi_218061024
Eigenlijk vielen mij alle keukens wat tegen. Zag nergens een WOW, haha. Vind dat betegelde blok bij M&R wat tegenvallen en niet echt mooi, wel hun houten vloer, die is prachtig.

Sneu voor Edith, Wilfried is ook echt niks waard zonder haar.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 27 juni 2025 @ 22:50:30 #19
862 Arcee
Look closer
pi_218061048
Die dikke denkt dat Marit en Roelie wel eens de uiteindelijke hoofdprijs zouden kunnen winnen.

Ik teken er voor. ^O^
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_218061051
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 22:46 schreef Firuze60 het volgende:
Eigenlijk vielen mij alle keukens wat tegen. Zag nergens een WOW, haha. Vind dat betegelde blok bij M&R wat tegenvallen en niet echt mooi, wel hun houten vloer, die is prachtig.

Sneu voor Edith, Wilfried is ook echt niks waard zonder haar.
De keuken van M&R was niet echt goed te zien vond ik, maar goed was niet af. En het aanrechtblad was niet betegeld. Maar wel natuursteen?
pi_218061055
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 22:52 schreef Soury het volgende:

[..]
De keuken van M&R was niet echt goed te zien vond ik, maar goed was niet af. En het aanrechtblad was niet betegeld. Maar wel natuursteen?
Ik begreep handgebakken tegeltjes.
pi_218061056
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 22:50 schreef Arcee het volgende:
Die dikke denkt dat Marit en Roelie wel eens de uiteindelijke hoofdprijs zouden kunnen winnen.

Ik teken er voor. ^O^
Die was helemaal lijp van die idioot lange keuken van F&C dus die neem ik niet zo serieus.
pi_218061062
Oeps, je bedoelt het aanrechtblad, zal even terugkijken..
pi_218061063
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 22:53 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik begreep handgebakken tegeltjes.
Ja dat eiland maar bij de kraan zeg maar was het niet betegeld.
pi_218061085
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 22:54 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja dat eiland maar bij de kraan zeg maar was het niet betegeld.
Met dat koffiehoekje om de muur? Hmm, zag er wel erg wit en dun uit, leek mij iets van kunststof. Vond die aubergine kleur ook wat saai.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')