Ik wist niet dat je boos werd.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 01:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee dat is niet letterlijk wat jij postte, ik beschrijf wat anders. Als dat te moeilijk is om te zien verwijs ik je door naar de ONZ SC.
Een oranje tompouce zit nu op mijn gezicht.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik hou het bij een maaltijdsalade.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:11 schreef GGMM het volgende:
Fijne Keti Koti allemaal
Laten we hopen dat de nabestaanden van slaven veel geld krijgen om ze zo enigszins tegemoet te komen voor al het ongemak dat ze tot de dag van vandaag nog ondervinden
https://www.ad.nl/show/vi(...)resentator~a8a094fa/quote:Op dinsdag 1 juli 2025 12:11 schreef GGMM het volgende:
Fijne Keti Koti allemaal
Laten we hopen dat de nabestaanden van slaven veel geld krijgen om ze zo enigszins tegemoet te komen voor al het ongemak dat ze tot de dag van vandaag nog ondervinden
En dan heet hij ook nog De Wit.quote:Op dinsdag 1 juli 2025 20:07 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/show/vi(...)resentator~a8a094fa/
Het onrecht blijft doorgaan.
Genot maat. Hopelijk pakt het een beetje goed uit. Ik hou den Twitters in de gatenquote:Op dinsdag 1 juli 2025 23:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:onlogisch Betis v Alavés, Sevilla v Getafe, Cordoba v Las Palmas allemaal in hetzelfde weekend dat ik in Sevilla ben in augustus. Als bloedhond Tebas er niet één van deze op maandag neerpleurt ben ik muy contento.
Ach nee tochquote:Op woensdag 2 juli 2025 08:06 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 1474 5/6
⬛⬛⬛⬛🟨
⬛⬛⬛⬛🟨
🟩🟩⬛🟩🟩
🟨🟨🟨⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1270 X/6
⬛🟨⬛⬛🟩🟩
⬛⬛🟨⬛🟩🟩
🟨⬛🟨⬛🟩🟩
⬛🟨⬛⬛⬛⬛
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
Hopelijk doet @:anneloos godin dit beter
Jeetje zeg, sterkte.quote:Op woensdag 2 juli 2025 08:06 schreef Wereldgozer het volgende:
Woordle 1474 5/6
⬛⬛⬛⬛🟨
⬛⬛⬛⬛🟨
🟩🟩⬛🟩🟩
🟨🟨🟨⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1270 X/6
⬛🟨⬛⬛🟩🟩
⬛⬛🟨⬛🟩🟩
🟨⬛🟨⬛🟩🟩
⬛🟨⬛⬛⬛⬛
⬛🟩🟩🟩🟩🟩