Varkenshaas in champignonsaus met worteltjes. En tot merrege......Rock on....!quote:Op zondag 6 juli 2025 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Je bent een zwijn.quote:Op zondag 6 juli 2025 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wat een ransaap ben je tochquote:Op zondag 6 juli 2025 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zolang je zelf met een VVD/Yesilgöz-usericon rondloopt, ben je geen knip voor de neus waard. En volstaat het al helemaal niet om mensen persoonlijk op een negatieve manier te bejegenen.quote:
Wat ga jij stemmen, amice?quote:Op zondag 6 juli 2025 20:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Zolang je zelf met een VVD/Yesilgöz-usericon rondloopt, ben je geen knip voor de neus waard. En volstaat het al helemaal niet om mensen persoonlijk op een negatieve manier te bejegenen.
Ik kom net een letter tekort voor poepsex.quote:Op maandag 7 juli 2025 11:21 schreef Anneloos het volgende:
Woordle 1479 4/6
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩⬛🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1275 6/6
⬛⬛🟩⬛🟩🟩
⬛⬛🟩🟨🟩🟩
⬛⬛🟩⬛🟩🟩
⬛🟨🟩⬛🟩🟩
🟩⬛🟩🟨⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Ik ben te lief. Heb hier echt uren over na moeten denken. Zelfs met de hint van Wereldgozer ‘hebben we gisteren nog gedaan’.
Zie de clip. Laters........................quote:
Je kreeg het allemaal niet op?quote:Op maandag 7 juli 2025 18:57 schreef tong80 het volgende:
Morgen weer verder met eten. Tot merrege...........
quote:Op maandag 7 juli 2025 21:50 schreef raptorix het volgende:
Lijkt me een hoop flauwekul, en ik ben graag bereid om naar Zandbommel te reizen om uit te leggen waarom je daar als keep weinig aan kan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |