Kfc is ook gezond want kip is goedquote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:04 schreef Hiddendoe het volgende:
"Mensen wat wijn consumeren" Zelfs als ik stomdronken ben van de wijn, maak ik nog niet zulke domme fouten.
Wijn is lekker en gezond, want druiven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Benno L en Jos B do not approve.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:03 schreef junkiesietze het volgende:
je kan ook gewoon geen kinderen nemen.
HEERLIJK
Wat is kfc nou weer?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:07 schreef roos94 het volgende:
[..]
Kfc is ook gezond want kip is goed
Eiwitten hoog
Nee, deze is TE gemakkelijk!quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:54 schreef Boca_Raton het volgende:
Ik begrijp het ook niet. Voor mij geen wijn.
Hertog Janquote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:09 schreef Professionele-Idioot het volgende:
Terechte klacht, wijn is niet te zuipen.
Gewoon een lekkere ijskoude Pilsener een Juupie of een Hertog-Prosper
De neef van Hertog Jan natuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:18 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
De neef van Hertog Jan natuurlijk
Je eet zeker graag bloembollenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:14 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nope. Ik hou gewoon niet van gepaneerd vlees.
Dat is toch zogenaamd jouw act? Geboren in de tijd van bloembollen als diner?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:31 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Domme aannames doen is echt jouw specialiteit he?
Moet het soms ‘voor mijn geen wijn’ zijn?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:12 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nee, deze is TE gemakkelijk!
[ afbeelding ]
Hoe kom je hierbij? Ik ben in 1946 geboren en ken de oorlog alleen maar van verhalen van mijn ouders en grootouders.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:32 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dat is toch zogenaamd jouw act? Geboren in de tijd van bloembollen als diner?
Je vraagt het nu zelf om, he?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:32 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Moet het soms ‘voor mijn geen wijn’ zijn?
Oh die associatie heb ik totaal niet. Is ook niks voor mij hoor.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:42 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Je vraagt het nu zelf om, he? [ afbeelding ]
Ik wilde jou wijzen op kerkdiensten waar het lichaam en bloed van Jezus worden genuttigd.
Maar jij laat die beker dus aan je voorbij gaan, begrijp ik?
Wat ben je ziedendquote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:38 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Hoe kom je hierbij? Ik ben in 1946 geboren en ken de oorlog alleen maar van verhalen van mijn ouders en grootouders.
En waarom deze achterlijke associatie maken als ik vertel dat ik niet van gepaneerd vlees houd?
Heb je een zonnesteek of zo?
Welke users? En wie is lagaan?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:46 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Lagaan, die users is niet helemaal 100%
Alleen lekker bij Chinees of Mexicaans eten.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:09 schreef Professionele-Idioot het volgende:
Terechte klacht, wijn is niet te zuipen.
Gewoon een lekkere ijskoude Pilsener een Juupie of een Hertog-Prosper
je bedoeld dus eigenlijk gewoon alcohol, oftewel zuiplappen?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:53 schreef roos94 het volgende:
Dat vind ik toch zo smerig. Echt niet te doen.
Mensen dat pronken met een 'wijntje'
Kankerverwekkende prul
Als je kanker consumeert zorg dan iig dat het nog lekker is.
Die moeders op insta die pretenderen wijn nodig hebben om momhood te overleven zijn het ergste van allemaal.
Wijven die niet kunnen rijden, dan wel niet begrijpen dat autorijden kankerverwekkend is.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:53 schreef roos94 het volgende:
Dat vind ik toch zo smerig. Echt niet te doen.
Mensen dat pronken met een 'wijntje'
Kankerverwekkende prul
Als je kanker consumeert zorg dan iig dat het nog lekker is.
Die moeders op insta die pretenderen wijn nodig hebben om momhood te overleven zijn het ergste van allemaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |