SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Dr_Flash op 27-06-2025 13:22:59 ]Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
M'n moeder zegt altijd dat ik te veel wil en dat het me te veel wordt, met m'n balkon en m'n beestjes en huishouden. Dat valt dan echt verkeerd bij mij. Het is voor haar allemaal net niet schoon of netjes genoeg en daar ergert zij zich dan aan, maar ik vind het vervelend dat ik het allemaal niet goed doe. Ik ben geen mini-me. Ik ben de hele tijd bezig met haar goedkeuring vragen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehehehe, mijn ouders zijn ook wel zo. Heb er (zelf) ook wel eens ruzie overgemaakt want mn moeder kwam al zeurend en mn huis afkrakend binnen. Viel even zo verkeerd toen![]()
was gauw weer goed hoor maar dat was echt 'jaaa hooi welkom'
'oke ga maar weer weg'
Heel jouw huis is toch gewoon hobbyhok?quote:
Welcome to my life.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n moeder zegt altijd dat ik te veel wil en dat het me te veel wordt, met m'n balkon en m'n beestjes en huishouden. Dat valt dan echt verkeerd bij mij. Het is voor haar allemaal net niet schoon of netjes genoeg en daar ergert zij zich dan aan, maar ik vind het vervelend dat ik het allemaal niet goed doe. Ik ben geen mini-me. Ik ben de hele tijd bezig met haar goedkeuring vragen.
Groter dan mijn slaapkamerquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:04 schreef mschol het volgende:
[..]
oh zeker 4,6m x 2,7m met een hoogte van 2,5m
Toen het huis van de buren te koop stond heb ik weleens gezegd dat ze daar moest gaan wonenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welcome to my life.
Hey ma. IK woon hier okee. Je zei vroegah altijd bij alles wat ik verkeerd deed "Dat doe je maar als je eigen schoorsteen rookt". Welnu, here we are
Hier heb je zelf ook wel een rol in?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n moeder zegt altijd dat ik te veel wil en dat het me te veel wordt, met m'n balkon en m'n beestjes en huishouden. Dat valt dan echt verkeerd bij mij. Het is voor haar allemaal net niet schoon of netjes genoeg en daar ergert zij zich dan aan, maar ik vind het vervelend dat ik het allemaal niet goed doe. Ik ben geen mini-me. Ik ben de hele tijd bezig met haar goedkeuring vragen.
ja daar moet je even doorheen, of balans maken wat je meer energie kostquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen het huis van de buren te koop stond heb ik weleens gezegd dat ze daar moest gaan wonen
Maar dan is ze helemaal gekwetst en verdrietig en ze doet ontzettend veel voor haar kinderen, dus dan voel ik me weer schuldig.
Jawel. Drie stuks Notgeld van Hadersfeld im Wienerwald, Oostenrijk, 1920. 10, 20 en 50 Heller. Gedrukt op hout (triplex).quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:12 schreef mschol het volgende:
maar heb jij je hobby aan je muren hangen @:dr_flash?
Bij mij is dat gewoon mijn zooihokquote:
Liever als nep ex?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:16 schreef Ama het volgende:
Hoezo staat mijn ex nog in de OP. Ook als echt mijn ex..!
Vorige week zei ik wel iets van dat het niet goed genoeg was voor haar, maar wel voor mij. Ik snap dat een opgeruimd huis ook een opgeruimd hoofd is, maar ze doet alsof ik hier in een enorme teringbende woon en dat valt nou ook wel weer mee.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hier heb je zelf ook wel een rol in?![]()
Het doet mij ook wel pijn want het is niet leuk en vervelend en ik leef niet volgens de regels van mijn moeder, maar ZIJ moeten zich daar aan aanpassen. Niet ik. En dat heb ik door de jaren heen volgens mij wel duidelijk gemaakt, nu doet ze het niet meer zo of ze doet het wel en ik kap der meteen af![]()
Is echt kut om te doen maar wel duidelijk
Tijd voor een zomerschoonmaak dan maarquote:
Ja dit ook. En ik krijg er dus de zenuwen van als je alleen maar dingen moet doen, dan loop ik rond als kip zonder kop. Ik denk dan 'dat komt zaterdag wel, dan heb ik er tijd voor'.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:15 schreef IJsdraakje het volgende:
"Joe, mijn prioriteiten liggen elders".
en toen moest je evacueren?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit klaar @:ESF1Gamer @:TheStigsDutchCousin
Mja, als ik bij iemand ben die een rommelig huis heeft ga ik daar niet ongevraagd mijn mening over gevenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb twee van die kratjes en een tas met troepjes naast m'n bureau staan en ik krijg er elke keer weer commentaar op van m'n moeder. Vorige week hadden we er weer ruzie over.
Mooi op tijd!quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit klaar @:ESF1Gamer @:TheStigsDutchCousin
Gecanceld. Zal wel een gratis grap van US geweest zijn ooit.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:16 schreef Ama het volgende:
Hoezo staat mijn ex nog in de OP. Ook als echt mijn ex..!
zou je bij mij mogen doen hoor, ik doe er toch weinig aanquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja, als ik bij iemand ben die een rommelig huis heeft ga ik daar niet ongevraagd mijn mening over gevenEn zeker geen ruzie over maken, is niet mijn probleem.
Zo erg is het hier nou ook weer nietquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:16 schreef Crack_ het volgende:
Met kerst ben ik weggegaan, had er geen zin meer in. Was een soort van 'laten we crack ongevraagd zeggen hoe ze der leven volgens ons in moet richten en commentaar geven op hoe ze het nu doet'
Had aangegeven dat ik dat niet prettig vond. Ging door, ben naar huis gegaan. Mama belde later om sorry te zeggen, dan is het weer goed. En in de auto even flink gejankt natuurlijk
Waar is de rommel?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:23 schreef Ama het volgende:
Oh dit is wel rommelig voor mijn doen.
[ link | afbeelding ]
Ik hoor jullie al lachen maar ja.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:18 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn slaapkamer is nog groter volgens mij
Klinkt wel dat ze haar punt vaak genoeg duidelijk hebt gemaakt dat je weet wat zij denkt zonder dat ze iets zegtquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorige week zei ik wel iets van dat het niet goed genoeg was voor haar, maar wel voor mij. Ik snap dat een opgeruimd huis ook een opgeruimd hoofd is, maar ze doet alsof ik hier in een enorme teringbende woon en dat valt nou ook wel weer mee.
Dit is opgeruimdquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:23 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Maar dat is de kronkel in jouw hoofd hoor, daar helpt een groter huis ook niet bij.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:23 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Die ventilator staat onder een hoek van 2,5 graden. Sloddervos.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:23 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Haha jezus moet hardop lachen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat is de kronkel in jouw hoofd hoor, daar helpt een groter huis ook niet bij.
Dit zou voor mij ook al rommelig zijn, een doos op de grond en wasrek tegen te muur.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:23 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Kan in de gangkast als ik hem niet gebruik.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die ventilator staat onder een hoek van 2,5 graden. Sloddervos.
Doe ik morgen. Vier de tiende verjaardag van m'n dochter. Net inkopen gedaan, rest van de maand op droog broodquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:24 schreef mschol het volgende:
[..]
zou je bij mij mogen doen hoor, ik doe er toch weinig aan
oh gelukkigquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo erg is het hier nou ook weer nietMaar ik heb soms wel het idee dat er aan mij andere eisen worden gesteld dan aan m'n broer of zus. En daar ga ik ook weleens tegenin
Omg er is iemand hier die mij begrijpt.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit zou voor mij ook al rommelig zijn, een doos op de grond en wasrek tegen te muur.
Dat je ergens binnenkomt en gelijk begint met 'jezus wat een tyfuszooi, heb jij ooit wel eens van het woord stofzuiger gehoord?'quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja, als ik bij iemand ben die een rommelig huis heeft ga ik daar niet ongevraagd mijn mening over gevenEn zeker geen ruzie over maken, is niet mijn probleem.
Je hebt toch geen smetvrees of zo?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit zou voor mij ook al rommelig zijn, een doos op de grond en wasrek tegen te muur.
Wasrek en de doos horen er eigenlijk niet en mijn kat komt in deze kamer niet (ja als ze misschien iets ouder is) dus dat mandje heeft ook geen functie momenteel.quote:
huehuequote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:28 schreef CherryLips het volgende:
Maar waar moet je die doos anders laten
Nou in de inloopkast waar mijn jassen en tassen hangen want daar zet ik het oud papier ook neer. Staan ook nog wat schoenen en twee tuinstoelen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:28 schreef CherryLips het volgende:
Waarom ligt het daar dan niet?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou in de inloopkast waar mijn jassen en tassen hangen want daar zet ik het oud papier ook neer. Staan ook nog wat schoenen en twee tuinstoelen.
Ja bij mij ook. Nou ja op het stoffen na danquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar het is wel altijd schoon en opgeruimd in huis.
Nou dat is een goede vraag want alles heeft hier inderdaad een vaste plek.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom ligt het daar dan niet?Dit is andere rommel dan 'wij' rommelaars hebben: jouw kartonnen doos en wasrek hebben waarschijnlijk een plek in huis. De rommel waar ik het over heb, zijn dingen die geen plek hebben, uitgezocht moeten worden of waar ik geen idee heb wat ik ermee moet doen.
Bij het karton/oud papier?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:28 schreef CherryLips het volgende:
Nee precies. Ik heb nu ook een shopper met oud papier bij de deur staan, moet ik straks even wegbrengen. Dan kijk ik er waarschijnlijk toch overheen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Een "dit staat even hier geparkeerd omdat ik straks naar kamer x loop waar het heen moet" vind ik niet als rommel tellen nee.
Een weekendje een container huren en lekker Marie Kondo ontspullenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom ligt het daar dan niet?Dit is andere rommel dan 'wij' rommelaars hebben: jouw kartonnen doos en wasrek hebben waarschijnlijk een plek in huis. De rommel waar ik het over heb, zijn dingen die geen plek hebben, uitgezocht moeten worden of waar ik geen idee heb wat ik ermee moet doen.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat je ergens binnenkomt en gelijk begint met 'jezus wat een tyfuszooi, heb jij ooit wel eens van het woord stofzuiger gehoord?'
NEE, handen af van m'n hoard.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een weekendje een container huren en lekker Marie Kondo ontspullen
Wel als het er na een dag nog staat vind ik, want als iedereen er steeds langs heen loopt en niet opruimt dan leeft het ineens daarquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Een "dit staat even hier geparkeerd omdat ik straks naar kamer x loop waar het heen moet" vind ik niet als rommel tellen nee.
Ik heb twee jaar geleden boeken uitgezocht om naar minibiebs te brengen. Ik heb er misschien zes achtergelaten? Schiet lekker opquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een weekendje een container huren en lekker Marie Kondo ontspullen
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja bij mij ook. Nou ja op het stoffen na dan
zie nu zo'n leeg mannenhuis voor mequote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoor wel vaak als ik bezoek heb (ALS ik bezoek heb) dat ze het hier zo netjes vinden. Kennelijk is er een bepaald vooroordeel over alleenwonende mannen.
De meeste alleenwonende mannen die ik ken hebben eigenlijk juist ook een vrij opgeruimd huis. Maar is misschien ook omdat ze minder troep verzamelen dan vrouwenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoor wel vaak als ik bezoek heb (ALS ik bezoek heb) dat ze het hier zo netjes vinden. Kennelijk is er een bepaald vooroordeel over alleenwonende mannen.
Neehee, dragon's hoard, jeweetz.quote:
Ja precies, die zijn in mijn ogen juist netjes. Mijn zus d'r huis is ook heel keurig. Maar haar huis is twee keer zo groot als dat van mij en ze had tot een paar maanden geleden een schoonmaakster dus ik vind dat geen eerlijke vergelijking.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De meeste alleenwonende mannen die ik ken hebben eigenlijk juist ook een vrij opgeruimd huis. Maar is misschien ook omdat ze minder troep verzamelen dan vrouwen
Met alleen een matras op de grond en een TV in de hoekquote:
Ik stel mij een mannelijke versie van @bitterbal haar huis voor. Ze hebben beide ook geen TV en leven vooral achter hun bureau.quote:
Ja hoi.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:36 schreef CherryLips het volgende:
Maar goed, als ik in een groter huis ging wonen, propte ik dat ook wel weer vol.
En wanneer ga je erachter komen dat dat eigenlijk misschien wel helemaal niet zo heel goed werkt?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:35 schreef CherryLips het volgende:
Mijn moeder komt hier binnen en struikelt dan over de schoenen en klaagt over de gft-zakken en oud papier achter de deurOké die schoenen zijn een rommeltje, ik heb echt te veel schoenen voor iemand die nooit buitenkomt, maar dat afval staat daar om me er HOPELIJK aan te herinneren om het ook eens mee te nemen.
en dan blijkt dat dat afval er al twee maanden staat. Dan wordt het verhaal andersquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:35 schreef CherryLips het volgende:
Mijn moeder komt hier binnen en struikelt dan over de schoenen en klaagt over de gft-zakken en oud papier achter de deurOké die schoenen zijn een rommeltje, ik heb echt te veel schoenen voor iemand die nooit buitenkomt, maar dat afval staat daar om me er HOPELIJK aan te herinneren om het ook eens mee te nemen.
Ja uiteindelijk kom je altijd ruimte tekort verzamel je altijd teveel spullen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:36 schreef CherryLips het volgende:
Maar goed, als ik in een groter huis ging wonen, propte ik dat ook wel weer vol.
Hier hebben ze de papiercontainers de vorige keer op een zaterdag ipv maandag geleegd, dat wist ik niet en de bak zat toen eigenlijk al te vol. Nu moet ik nog wachten tot 7 juli voor de volgende ophaalrondequote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee precies. Ik heb nu ook een shopper met oud papier bij de deur staan, moet ik straks even wegbrengen. Dan kijk ik er waarschijnlijk toch overheen.
Ik huur gewoon een schoonmaakster inquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:37 schreef CherryLips het volgende:
Een vriend van me woont ook heel netjes, heel schoon.
Hoor ik later via via dat zijn ouders elke twee weken even komen schoonmaken.
Dat telt niet
mijn moeder ging hier altijd afwassen als er iets in de wasbak stond...quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:35 schreef CherryLips het volgende:
GFT loopt vanzelf wel weg dan, daarvoor loop ik meestal wel. Karton is gewoon kut, dan moet ik eerst de sleutel van het hok ophalen en terugbrengen en dat is ook verder wegquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en dan blijkt dat dat afval er al twee maanden staat. Dan wordt het verhaal anders
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier hebben ze de papiercontainers de vorige keer op een zaterdag ipv maandag geleegd, dat wist ik niet en de bak zat toen eigenlijk al te vol. Nu moet ik nog wachten tot 7 juli voor de volgende ophaalronde
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:35 schreef kwiwi het volgende:
Maar is misschien ook omdat ze minder troep verzamelen dan vrouwen
Die van mij heeft vorige week het beddengoed dat aan het droogrek hing opgevouwen en in de kast gelegd. Maar ze had beter niet in mijn kast kunnen kijken.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn moeder ging hier altijd afwassen als er iets in de wasbak stond...
ohnee, dat is niet eerlijkquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja precies, die zijn in mijn ogen juist netjes. Mijn zus d'r huis is ook heel keurig. Maar haar huis is twee keer zo groot als dat van mij en ze had tot een paar maanden geleden een schoonmaakster dus ik vind dat geen eerlijke vergelijking.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met alleen een matras op de grond en een TV in de hoek"Zelfstandig begint hier
"
![]()
Nee hier gaat het beter
Doe jij dit niet ook soort van maar dan met op de bank zitten?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik stel mij een mannelijke versie van @:bitterbal haar huis voor. Ze hebben beide ook geen TV en leven vooral achter hun bureau.
(Nu zeg ik niet dat hier iets mis mee is. Moet iedereen verder zelf weten ondanks dat ik soms misschien een flauw grapje maak)
Dat zal die van mij ook doen als ze nog zou leven. Mijn moeder zou ook helemaal kriegelig geworden zijn als ze zag hoe mijn ramen er soms uitzien. Ja sorry is gewoon ondankbaar kutwerk. Kan nu al niet meer zien dat ik laatst de hele woonkamer raam heb gedaan.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn moeder ging hier altijd afwassen als er iets in de wasbak stond...
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:37 schreef CherryLips het volgende:
Een vriend van me woont ook heel netjes, heel schoon.
Hoor ik later via via dat zijn ouders elke twee weken even komen schoonmaken.
Dat telt niet
Heb je geen schoenenkast?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:35 schreef CherryLips het volgende:
Laatste tijden wel maar over het algemeen leef ik overdag achter mijn bureau en verhuis ik 's avonds naar de woonkamer.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohnee, dat is niet eerlijk
Kleiner huis geeft ook wel wat meer rommel heb ik het idee. Minder ruimtes voor vaste plekken voor spul
[..]geen borden en dat soort zaken 'waarvoor heb je dat nodig???'
[..]
Doe jij dit niet ook soort van maar dan met op de bank zitten?
ze komen bij mij gelukkig niet bovenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die van mij heeft vorige week het beddengoed dat aan het droogrek hing opgevouwen en in de kast gelegd. Maar ze had beter niet in mijn kast kunnen kijken.
Ja bij die ondergrondse containers hebben mensen vaak schijt als die vol zit of ze hun pasje zijn vergetenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is ook onhandig.
Hier zou dat niemand tegenhouden denk ik.
Klinkt alsnog als iets wat misschien max vijf minuten in beslag neemt? Maar eens wel, gaat ook niet om tijd maar weet niet waar het wel om gaat. Soms wil ik iest uit mijn berging beneden, pffffffff moeite johquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
GFT loopt vanzelf wel weg dan, daarvoor loop ik meestal wel. Karton is gewoon kut, dan moet ik eerst de sleutel van het hok ophalen en terugbrengen en dat is ook verder weg
Ik hoef niet eens zo heel ver voor afval, maar het is wel een drempel. M'n ouders en m'n zus hebben de kliko's in of voor de garage staan, die zetten drie stappen uit de keuken. Ik moet naar buiten de straat inquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:39 schreef IJsdraakje het volgende:
In dat opzicht is m'n verzameling kliko's wel écht een uitkomst. Ik heb wel een paar bakken waarin ik oud papier en pmd verzamel, maar dan is het alsnog in een afvalbak verdwenen en zwerft er niet een stapel oud papier op het aanrecht. Oogt veel rustiger.
mijn ramen zitten plissegordijnen voor dus zie je van binnen af niet of het vies is.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat zal die van mij ook doen als ze nog zou leven. Mijn moeder zou ook helemaal kriegelig geworden zijn als ze zag hoe mijn ramen er soms uitzien. Ja sorry is gewoon ondankbaar kutwerk. Kan nu al niet meer zien dat ik laatst de hele woonkamer raam heb gedaan.
oh ik vind dat juist weel heel dankbaar werk. Het is zo gedaan en het verschil is onwijs groot met vieze ramenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat zal die van mij ook doen als ze nog zou leven. Mijn moeder zou ook helemaal kriegelig geworden zijn als ze zag hoe mijn ramen er soms uitzien. Ja sorry is gewoon ondankbaar kutwerk. Kan nu al niet meer zien dat ik laatst de hele woonkamer raam heb gedaan.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:39 schreef CherryLips het volgende:
Maar ze had beter niet in mijn kast kunnen kijken.
Wel allemaal extra stapjesquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Klinkt alsnog als iets wat misschien max vijf minuten in beslag neemt? Maar eens wel, gaat ook niet om tijd maar weet niet waar het wel om gaat. Soms wil ik iest uit mijn berging beneden, pffffffff moeite joh![]()
Hier ookquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja bij die ondergrondse containers hebben mensen vaak schijt als die vol zit of ze hun pasje zijn vergeten
ah zo! Had jij nou wel/geen tafel in huis trouwens?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Laatste tijden wel maar over het algemeen leef ik overdag achter mijn bureau en verhuis ik 's avonds naar de woonkamer.
is ook wel prima maar dan moet je je ruimte anders benutten.. ik kan nu een forse kast kwijt voor opbergen in slaapkamer.. die dan dubbelt als kledingkastquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]wat lekker
die van mij is echt klein
Woonkamer is wel groot maar dat komt omdat het zo'n mini woonkamer met mini slaapkamer, zoals je vroegah overal zag
En dan denken andere mensen ook "dan kan ik er al mijn oude bankstellen / matrassen / bouwpuin ook wel bij zetten"quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier ookOf als het ophalen is veranderd vanwege Hemelvaart ofzo. Boeiend, gewoon neerflikkeren. En dan staat het er een paar dagen.
Ik hoef ook alleen maar drie stappen te zetten, maar dat is voor een enkele verpakking alsnog te ver.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik hoef niet eens zo heel ver voor afval, maar het is wel een drempel. M'n ouders en m'n zus hebben de kliko's in of voor de garage staan, die zetten drie stappen uit de keuken. Ik moet naar buiten de straat inKlinkt heel stom, maar ik ben daar gewoon te lui voor ofzo?
Ik mag niks zeggen trouwens, heb een schoenenkast die vol zit, in de trapkast liggen nog een paar paar, boven staat nog een schoenenkast en een rek plus nog een grote stapel dozen met nieuwe schoenenquote:
Heel dat anachronistische nichtenfestijn moeten ze mee stoppen gewoon.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:43 schreef Ama het volgende:
Doei en tot nooit weer.ESF / Martin Österdahl stopt als Eurovision executive supervisor
Nee maar ik kan mijn salontafel uitklappen tot een hele kleine eettafel.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ah zo! Had jij nou wel/geen tafel in huis trouwens?
true!!quote:
Ohhh mooie leeftijdquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:26 schreef Haags het volgende:
[..]
Doe ik morgen. Vier de tiende verjaardag van m'n dochter. Net inkopen gedaan, rest van de maand op droog brood
🙄quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik mag niks zeggen trouwens, heb een schoenenkast die vol zit, in de trapkast liggen nog een paar paar, boven staat nog een schoenenkast en een rek plus nog een grote stapel dozen met nieuwe schoenen
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik mag niks zeggen trouwens, heb een schoenenkast die vol zit, in de trapkast liggen nog een paar paar, boven staat nog een schoenenkast en een rek plus nog een grote stapel dozen met nieuwe schoenen
Jij moet niks zeggenquote:
Niks?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh ik vind dat juist weel heel dankbaar werk. Het is zo gedaan en het verschil is onwijs groot met vieze ramenwat vind jij het leukste om te doen?
Ook alleen maar omdat je ze niet mee kon nemen naar je eilandquote:
alles kan, ze wil gewoon niet te graagquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat je ze niet mee kon nemen naar je eiland
Beneden had iemand wel de inboedel erin gegooidquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan denken andere mensen ook "dan kan ik er al mijn oude bankstellen / matrassen / bouwpuin ook wel bij zetten"
oh nu ben ik ook wel benieuwd wat de mijne is om deze mate te kunnen plaatsenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:43 schreef mschol het volgende:
[..]
is ook wel prima maar dan moet je je ruimte anders benutten.. ik kan nu een forse kast kwijt voor opbergen in slaapkamer.. die dan dubbelt als kledingkast
even gekeken op plattegrond, slaapkamer is ongveer 3,1m x 4,6m
alle huishoudelijke taken vechten om plek 1 hierquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:48 schreef Ama het volgende:
Maar ramen wassen en onkruid wieden staan wel bovenaan mijn lijstje met taken die ik gewoon echt kut vind.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ramenlikker, vind het geen kutklus meer.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:48 schreef Ama het volgende:
Maar ramen wassen en onkruid wieden staan wel bovenaan mijn lijstje met taken die ik gewoon echt kut vind.
Dit is kerel.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:49 schreef CherryLips het volgende:
Maar ik heb ook vaak schoenen bij de bank staan. Of bij m'n bureau. Of naast m'n bed. Gewoon waar ik ze heb uitgetrokken.
quote:Wel 45 graden verwacht tijdens eerste hittegolf van het jaar in Spanje, ook in Italië alarmfase rood
Spanje maakt zich op voor de eerste hittegolf van het jaar, met uitzonderlijk hoge temperaturen. De komende dagen wordt het in sommige streken mogelijk 45 graden, of misschien zelfs warmer. Ook in Italië, Griekenland en Cyprus is het bloedheet.
3meter paxquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:48 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh nu ben ik ook wel benieuwd wat de mijne is om deze mate te kunnen plaatsen
Misschien kijk ik daar later naar
Grote kast is wel chill
wie van de drie?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ramenlikker, vind het geen kutklus meer.
Ja in de zomer zet ik mijn schoenen die ik net aan heb gehad ook gewoon in de gang bij de kast, kunnen ze even luchtenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]Ik heb dat kastje, maar schoenen die ik het vaakst aantrek staan dan bij de voordeur. Dus nu staan m'n Skechers en m'n gympen en m'n sandalen er, en in de winter staan er veel minder schoenen.
Maar ik heb ook vaak schoenen bij de bank staan. Of bij m'n bureau. Of naast m'n bed. Gewoon waar ik ze heb uitgetrokken. En dan eens in de paar dagen verzamel ik ze en leg ik ze op hun plek.
Whutquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
wie van de drie?
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ramen wassen is meestal ook het probleem niet, het zijn die kozijnen die je ook moet schoonmakenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb zo'n ramenlikker, vind het geen kutklus meer.
zoveel schoenenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:53 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Heb nog drie of vier paar in de kast staan bij mij jassen maar dat zijn vooral hele nette schoenen.
echt? dat klinkt grappigquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee maar ik kan mijn salontafel uitklappen tot een hele kleine eettafel.
ik wilde vragen waarom die snijplanken daar staan maar het is de zijkant van het schoenenrek. Tijd om te fietsen (en te kijken naar extra chocolade want chocola!!quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:50 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
en ik heb nog 1 paar sportschoenen aan en nog een paar zoals die rechtsboven bij de achterdeur.
Die daar in staat is schoenmaat ex net als 1 paar slippers en de roze huisslofjes
Ja zeg mij wat. Hier is alles wit, ook de platen onder het raam dus na een paar regenbuien lijkt het alsof iemand modder er tegenaan heeft lopen gooien.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ramen wassen is meestal ook het probleem niet, het zijn die kozijnen die je ook moet schoonmaken
Middelstequote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
wie van de drie?
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Nee in nl denk ik ook :pquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat je ze niet mee kon nemen naar je eiland
is een zelfgemaakte... dus ja dat ziet er idd uit als snijplankenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:54 schreef Crack_ het volgende:
ik wilde vragen waarom die snijplanken daar staan maar het is de zijkant van het schoenenrek. Tijd om te fietsen (en te kijken naar extra chocolade want chocola!!)
Sweet summer child.quote:
Nog meer chocolaquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
echt? dat klinkt grappig
[..]
ik wilde vragen waarom die snijplanken daar staan maar het is de zijkant van het schoenenrek. Tijd om te fietsen (en te kijken naar extra chocolade want chocola!!)
ik wil wel zoenen met een negerquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
is een zelfgemaakte... dus ja dat ziet er idd uit als snijplanken
op naar de winkel, sjokola halen!
negerzoenen zijn ook lekker
quote:
Jij loopt er ik ook wat minder snel doorheenquote:
ik weet dat er mafklapperts zijn die er nog meer hebben.. ik vraag me dan altijd af, waarom.. heb je meer dan 2 voeten?quote:
Voor iedere bui een ander paar schoenen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:56 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet dat er mafklapperts zijn die er nog meer hebben.. ik vraag me dan altijd af, waarom.. heb je meer dan 2 voeten?
Omdat niet elk paar onder elke broek of rok kleurt. En niet elk paar staat onder een bepaalde broeklengte.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:56 schreef mschol het volgende:
[..]
ik weet dat er mafklapperts zijn die er nog meer hebben.. ik vraag me dan altijd af, waarom.. heb je meer dan 2 voeten?
Ik heb ook nog m'n wandelschoenen ja.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
En niet alles is even geschikt voor werk.
En dan alle specifiek voor sport-schoenen nog.
Omdat je je schoenen ook moet aanpassen aan de omstandigheden, als ik de hele dag auto rij dan heb ik andere schoenen aan dan als ik over onverharde weggetjes loop. Plus meerdere schoenen is prettig zodat ze kunnen luchten, dan gaan ze niet stinken.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:56 schreef mschol het volgende:
[..]
zondag in het zuidenquote:
Ik ben daar letterlijk mijn bergzolder voor aan het bouwen om mijn zooihok op te ruimenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:03 schreef IJsdraakje het volgende:
Crap.
Nu heb ik mezelf aangepraat dat m'n hobbyhok echt Veel Beter gaat worden wanneer de zolder aangepakt is, dus nu schreeuwt iedere vezel in me dat ik daar gisteren mee moet beginnen.
Wellicht is het toch interessant om medicijnen te proberen.
Ja, wordt overleven.quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:05 schreef mschol het volgende:
[..]
ow..
dat is niet erg.. kunnen ze gelijk een beetje opdrogen daar
GE MOT VEUL DRINKE EN OE NIE DRUK MOAKE.quote:
doe dat nou nietquote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
GE MOT VEUL DRINKE EN OE NIE DRUK MOAKE.
Ah ja. Gewoon een paar kiezen en de rest weggooien danquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij loopt er ik ook wat minder snel doorheenDenk dat de helft van mijn schoenen niet echt geschikt is meer om mee te lopen, maar nog niet weggegooid omdat het nog als klusschoen kan worden gebruikt ofzo
Ik zie da jeh.quote:
Het probleem is vooral dat ik nog met andere dingen bezig was.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben daar letterlijk mijn bergzolder voor aan het bouwen om mijn zooihok op te ruimen![]()
Die hangen elders, wel op blijven letten.quote:
Ja ik ben even aan het stunten om mijn printer / scanner weer verbonden te krijgen maar het is nogal een bevalling.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die hangen elders, wel op blijven letten.
Oh huu, sterkte.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja ik ben even aan het stunten om mijn printer / scanner weer verbonden te krijgen maar het is nogal een bevalling.
Hangen in de inloopkast op de gang, die ook gemaakt is voor o.a. je jassen. Rest van mijn tassen hangen er ook.quote:
*struikelt niet over schoenen*quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:18 schreef Ama het volgende:
Schoenen kunnen er ook wel staan maar dan is de gang leeg, dat vind ik zelfs overdreven.
Nergens een hoekje waar we veilig zitten?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 11:26 schreef Ama het volgende:
Als ze morgen maar niet nieuwsgierig over de schutting gaat loeren en praten als @:bondage hier is. Mijn buurvrouw is wel echt zo.
Ik ook nietquote:
Waarom zit jij niet in F1?quote:
pot ketelquote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waarom zit jij niet in F1?
Binnen. Sowieso met bovenburen nooit complete privacy in de tuin maar ik heb ook geen geheimen. Directe bovenbuurvrouw blowt zelf ook dus daar maak ik me niet druk om.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:19 schreef bondage het volgende:
[..]
Nergens een hoekje waar we veilig zitten?
Ik hou het in de gatenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ben erquote:
Eerste VT gemist.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:19 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Denk dat het gelukt is uiteindelijk. De hele moederneuker stroomloos maken en een kwartiertje laten liggen deed het wel.quote:
Moet je zo ver fietsen om een vloer te kunnen zien?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Zal ik straks langs de bouwmarkt fietsen om vloerinspo op te doen?
Daar heb ik de meterkastquote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:27 schreef Ama het volgende:
Ik heb ook nog deze inbouwkast voor alle katten en tuinzooi.
[ link | afbeelding ]
Kan het alleen nooit helemaal goed op de foto zetten omdat je al snel tegen de muur aanstaat.
Daar keek ik laatst eens of naja mijn vader... ik heb schijnbaar nog genoeg inpakpapier. En nog een paar plinten om de kapotte stukjes een keer te vervangen.quote:
Iedereen heeft geheimenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Binnen. Sowieso met bovenburen nooit complete privacy in de tuin maar ik heb ook geen geheimen. Directe bovenbuurvrouw blowt zelf ook dus daar maak ik me niet druk om.
Zoiets heb ik ook. Staat Monitor gestald.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:27 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Kan het alleen nooit helemaal goed op de foto zetten omdat je al snel tegen de muur aanstaat.
Tja dat wist ik van te voren.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Iedereen heeft geheimen![]()
Blij dat ze niet zomaar bij mij in de tuin kunnen loeren
Geen daglicht?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Zoiets heb ik ook. Staat Monitor gestald.
Ze is toch weinig thuis tegenwoordig en de mensen naast haar zijn net weg en de andere naast haar kan niks zien bij mij denk ik door het groen aan de schutting en is ook bezig met verhuizen.quote:
Ik heb zelfs glasvezel.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:40 schreef bondage het volgende:
Echt, waarom heb ik nog geen glasvezel... 100Mbit upload is niet meer van deze tijd en een beperking als grote bestanden moeten worden geupload.
Hij doet hetquote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk dat het gelukt is uiteindelijk. De hele moederneuker stroomloos maken en een kwartiertje laten liggen deed het wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Moet je zo ver fietsen om een vloer te kunnen zien?
Hopelijk geen pottenkijkers danquote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze is toch weinig thuis tegenwoordig en de mensen naast haar zijn net weg en de andere naast haar kan niks zien bij mij denk ik door het groen aan de schutting en is ook bezig met verhuizen.
Ik woon in een ouderwets dorp. Zijn net overgestapt van rooksignalen naar kabel.quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:42 schreef bondage het volgende:
Zijn net overgestapt van rooksignalen naar kabel.
Kijkt ze ook?quote:
Oh lekkerquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:51 schreef Recce het volgende:
@:bitterbal, je moet misschien even op vakantie naar Zuid-Europa?
[..]
Er is hier wel signaal, maar de aansluiters doen belachelijk moeilijk.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik woon in een ouderwets dorp. Zijn net overgestapt van rooksignalen naar kabel.
Glasvezel komt wel al binnen hier maar nog geen signaal helaas.
Nee maar die heeft ook onmogelijke plankjes gemaakt met zooi erop in de raamopening dus ze kan ook niet echt naar buiten hangen om te kijken ofzo. Ik zit wel eens met vrienden te kijken van hoe valt dat er niet af..quote:
Bah.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:43 schreef bitterbal het volgende:
Er zit hier een grote slak
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Niemand heeft geheimen. Er is niks daarvan jij de enige bent die het weet.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Iedereen heeft geheimen![]()
Blij dat ze niet zomaar bij mij in de tuin kunnen loeren
Gedoe ja, lijkt nooit in één keer goed te kunnen gaan.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er is hier wel signaal, maar de aansluiters doen belachelijk moeilijk.
Na de grote spin. Nu ook de grote slak.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:43 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
geen inbouwkast hier, daarom maar grote kast zelf neergezetquote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:27 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
die hangt in de woonkamer bij mij,aangezien de meterkast bij de woonkamer is getrokken.. (om de stoppenkast e.d. zit wel een kastje getimmerd)quote:
Leuke schoenen balletje!quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:43 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jeps, Zou het wat betekenen denk je?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Na de grote spin. Nu ook de grote slak.
Ja natuurlijk welquote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niemand heeft geheimen. Er is niks daarvan jij de enige bent die het weet.
Koffie is zoooo 10:30quote:
We hebben het inmiddels opgegeven, de 4e keer kwam er daadwerkelijk eens iemand opdagen en die maakte na 5 minuten weer rechtsomkeert want teveel werk en er zou contact worden opgenomen voor een nieuwe afspraak.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Gedoe ja, lijkt nooit in één keer goed te kunnen gaan.
Punt zit hier al drie jaar maar ben nog steeds op signaal aan het wachten. Zegt wat over de provider die moet gaan leveren, heb daar ook geen vertrouwen meer in...
Denk dat ze zich met jou identificeren, je bent immers ook groot in vergelijking met thaise mensenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jeps, Zou het wat betekenen denk je?
Uhu.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Koffie is zoooo 10:30![]()
Heb je geen glasvezel of zo dat het allemaal zo lang duurde?
Nou nouquote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:51 schreef Nizno het volgende:
valt te merken dat de dagen weer korter worden. Zelfs Mariah komt al zingen!!!
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:50 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Denk dat ze zich met jou identificeren, je bent immers ook groot in vergelijking met thaise mensen
all i want... for christmas.....quote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
all i want... for christmas.....
dat is nu echt op de radio
Stel je voor dat hij een flinke op z'n hoofd heeft gekregen en hij daardoor ineens alles in een positief licht zagquote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:52 schreef CherryLips het volgende:
Heeft NatteKat ook hagelstenen ter grootte van pingpongballen op z'n hoofd gehad?
DE goeie search waar we 20 jaar op gewacht hebben met z'n allenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Uhu.
Maar is voor jullie, ben Mycroft overzetten
Stond er "honkballen"?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Stel je voor dat hij een flinke op z'n hoofd heeft gekregen en hij daardoor ineens alles in een positief licht zag
Whehequote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Stel je voor dat hij een flinke op z'n hoofd heeft gekregen en hij daardoor ineens alles in een positief licht zag
Je hebt alleen nog maar een sprietje? Hij is hier wel daadwerkelijk de woning in, iets waar de installateur echt wel moeite voor heeft moeten doen gezien hij de kruipruimte in mocht en die bevat nog meer gangen dan een gemiddelde piramide.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We hebben het inmiddels opgegeven, de 4e keer kwam er daadwerkelijk eens iemand opdagen en die maakte na 5 minuten weer rechtsomkeert want teveel werk en er zou contact worden opgenomen voor een nieuwe afspraak.
Leuk detail, na de eerste afspraak (waar dus niemand op was komen dagen) stond er 's avonds een grietje aan de deur om abonnementen te verkopen. Het knaloranje snoer stak nog uit de grond bij de voordeur.
Ja, werkte prima. Nu is het cluster waar het draait aan het afbrokkelen...quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DE goeie search waar we 20 jaar op gewacht hebben met z'n allen
nicequote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
all i want... for christmas.....
dat is nu echt op de radio
Hoezo nice, het is straks 30+ graden en er is een kerstnummer te horenquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:01 schreef Nattekat het volgende:
Had ik al gedeeld waar ik zit?
[ afbeelding ]
altijd tijd voor kerst(muziek)quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoezo nice, het is straks 30+ graden en er is een kerstnummer te horen
NEEquote:
gewoon in de cloud hosten joh. Google, Azure, AWS, opties genoeg.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:57 schreef bondage het volgende:
[..]
Ja, werkte prima. Nu is het cluster waar het draait aan het afbrokkelen...
Ik zie golfplaten en achterhoofden.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:01 schreef Nattekat het volgende:
Had ik al gedeeld waar ik zit?
[ afbeelding ]
Dan zou je heel FOK in de cloud moeten draaien... Ben er echter zelf geen voorstander van, gewoon eigen spul in een DC.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon in de cloud hosten joh. Google, Azure, AWS, opties genoeg.
De gruwel, nooit meer downtime, nooit meer tijdelijk met echte mensen praten bij kaarslicht en een kopje warme chocomelquote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:05 schreef bondage het volgende:
Dan zou je heel FOK in de cloud moeten draaien...
Gewoon herfst en lentequote:
Ik zal het doorgeven achter de schermen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De gruwel, nooit meer downtime, nooit meer tijdelijk met echte mensen praten bij kaarslicht en een kopje warme chocomel
geezquote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:11 schreef Ama het volgende:
Vanavond even naar een vriendin. Lees net dat gisteravond in de flat tegenover haar iemand van 21 dood is gestoken. Jeetje
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:55 schreef bondage het volgende:
[..]
Je hebt alleen nog maar een sprietje? Hij is hier wel daadwerkelijk de woning in, iets waar de installateur echt wel moeite voor heeft moeten doen gezien hij de kruipruimte in mocht en die bevat nog meer gangen dan een gemiddelde piramide.
Heb je naar het sprietje gewezen en deur dicht gedaan?
Maar de cloud is gewoon iemand anders z'n computer. De computer is niet van mij, ergo Fok draait in de cloud.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:05 schreef bondage het volgende:
[..]
Dan zou je heel FOK in de cloud moeten draaien... Ben er echter zelf geen voorstander van, gewoon eigen spul in een DC.
Heb Sphinx in ieder geval werkend, nu de UI nog
Zou FOK gewoon uitrollen als Docker containers die men lokaal kan draaien met elk een eigen kopie van de DB.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Maar de cloud is gewoon iemand anders z'n computer. De computer is niet van mij, ergo Fok draait in de cloud.
Ik heb dat hele Docker nooit begrepen maar dit lijkt me echt een kutidee.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Zou FOK gewoon uitrollen als Docker containers die men lokaal kan draaien met elk een eigen kopie van de DB.
Federated Fok.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:22 schreef bondage het volgende:
[..]
Zou FOK gewoon uitrollen als Docker containers die men lokaal kan draaien met elk een eigen kopie van de DB.
Docker is handig als je geīsoleerde applicaties wilt draaien. Zou op die manier Mycroft ook kunnen builden, zou dan veel makkelijker over te zetten zijn naar andere server en met Docker swarm zelfs HA te maken over verschillende serversquote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb dat hele Docker nooit begrepen maar dit lijkt me echt een kutidee.
Deze post is waardeloos zonder foto'squote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:21 schreef DeZwabber het volgende:
Onderweg naar de bioscoop loop ik altijd langs een paar portieken waar de fibersprietjes ook al jaren gezellig uit de grond steken.
Een tijdje terug had iemand er nep bloempjes op geplakt, stond wel leuk.
Laatst had iemand er van die kleine poppetjes, ik denk om op je potlood te schuiven, er bovenop geschoven.
Superleuk.
ja maar Mycroft is niet iets geīsoleerds omdat het door heel fok heen moet kunnen akkeren.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Docker is handig als je geīsoleerde applicaties wilt draaien. Zou op die manier Mycroft ook kunnen builden, zou dan veel makkelijker over te zetten zijn naar andere server en met Docker swarm zelfs HA te maken over verschillende servers
Dat geeft niet, je kunt poorten openen. Zo kun je poort 443 openen voor het https verkeer en de container kan gewoon bij de DB om te indexeren. Geen probleem dus.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 15:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja maar Mycroft is niet iets geīsoleerds omdat het door heel fok heen moet kunnen akkeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |