SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door Dr_Flash op 27-06-2025 13:22:59 ]Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
M'n moeder zegt altijd dat ik te veel wil en dat het me te veel wordt, met m'n balkon en m'n beestjes en huishouden. Dat valt dan echt verkeerd bij mij. Het is voor haar allemaal net niet schoon of netjes genoeg en daar ergert zij zich dan aan, maar ik vind het vervelend dat ik het allemaal niet goed doe. Ik ben geen mini-me. Ik ben de hele tijd bezig met haar goedkeuring vragen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehehehe, mijn ouders zijn ook wel zo. Heb er (zelf) ook wel eens ruzie overgemaakt want mn moeder kwam al zeurend en mn huis afkrakend binnen. Viel even zo verkeerd toen![]()
was gauw weer goed hoor maar dat was echt 'jaaa hooi welkom'
'oke ga maar weer weg'
Heel jouw huis is toch gewoon hobbyhok?quote:
Welcome to my life.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n moeder zegt altijd dat ik te veel wil en dat het me te veel wordt, met m'n balkon en m'n beestjes en huishouden. Dat valt dan echt verkeerd bij mij. Het is voor haar allemaal net niet schoon of netjes genoeg en daar ergert zij zich dan aan, maar ik vind het vervelend dat ik het allemaal niet goed doe. Ik ben geen mini-me. Ik ben de hele tijd bezig met haar goedkeuring vragen.
Groter dan mijn slaapkamerquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:04 schreef mschol het volgende:
[..]
oh zeker 4,6m x 2,7m met een hoogte van 2,5m
Toen het huis van de buren te koop stond heb ik weleens gezegd dat ze daar moest gaan wonenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welcome to my life.
Hey ma. IK woon hier okee. Je zei vroegah altijd bij alles wat ik verkeerd deed "Dat doe je maar als je eigen schoorsteen rookt". Welnu, here we are
Hier heb je zelf ook wel een rol in?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n moeder zegt altijd dat ik te veel wil en dat het me te veel wordt, met m'n balkon en m'n beestjes en huishouden. Dat valt dan echt verkeerd bij mij. Het is voor haar allemaal net niet schoon of netjes genoeg en daar ergert zij zich dan aan, maar ik vind het vervelend dat ik het allemaal niet goed doe. Ik ben geen mini-me. Ik ben de hele tijd bezig met haar goedkeuring vragen.
ja daar moet je even doorheen, of balans maken wat je meer energie kostquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen het huis van de buren te koop stond heb ik weleens gezegd dat ze daar moest gaan wonen
Maar dan is ze helemaal gekwetst en verdrietig en ze doet ontzettend veel voor haar kinderen, dus dan voel ik me weer schuldig.
Jawel. Drie stuks Notgeld van Hadersfeld im Wienerwald, Oostenrijk, 1920. 10, 20 en 50 Heller. Gedrukt op hout (triplex).quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:12 schreef mschol het volgende:
maar heb jij je hobby aan je muren hangen @:dr_flash?
Bij mij is dat gewoon mijn zooihokquote:
Liever als nep ex?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:16 schreef Ama het volgende:
Hoezo staat mijn ex nog in de OP. Ook als echt mijn ex..!
Vorige week zei ik wel iets van dat het niet goed genoeg was voor haar, maar wel voor mij. Ik snap dat een opgeruimd huis ook een opgeruimd hoofd is, maar ze doet alsof ik hier in een enorme teringbende woon en dat valt nou ook wel weer mee.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hier heb je zelf ook wel een rol in?![]()
Het doet mij ook wel pijn want het is niet leuk en vervelend en ik leef niet volgens de regels van mijn moeder, maar ZIJ moeten zich daar aan aanpassen. Niet ik. En dat heb ik door de jaren heen volgens mij wel duidelijk gemaakt, nu doet ze het niet meer zo of ze doet het wel en ik kap der meteen af![]()
Is echt kut om te doen maar wel duidelijk
Tijd voor een zomerschoonmaak dan maarquote:
Ja dit ook. En ik krijg er dus de zenuwen van als je alleen maar dingen moet doen, dan loop ik rond als kip zonder kop. Ik denk dan 'dat komt zaterdag wel, dan heb ik er tijd voor'.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:15 schreef IJsdraakje het volgende:
"Joe, mijn prioriteiten liggen elders".
en toen moest je evacueren?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit klaar @:ESF1Gamer @:TheStigsDutchCousin
Mja, als ik bij iemand ben die een rommelig huis heeft ga ik daar niet ongevraagd mijn mening over gevenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:03 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb twee van die kratjes en een tas met troepjes naast m'n bureau staan en ik krijg er elke keer weer commentaar op van m'n moeder. Vorige week hadden we er weer ruzie over.
Mooi op tijd!quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit klaar @:ESF1Gamer @:TheStigsDutchCousin
Gecanceld. Zal wel een gratis grap van US geweest zijn ooit.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:16 schreef Ama het volgende:
Hoezo staat mijn ex nog in de OP. Ook als echt mijn ex..!
zou je bij mij mogen doen hoor, ik doe er toch weinig aanquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja, als ik bij iemand ben die een rommelig huis heeft ga ik daar niet ongevraagd mijn mening over gevenEn zeker geen ruzie over maken, is niet mijn probleem.
Zo erg is het hier nou ook weer nietquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:16 schreef Crack_ het volgende:
Met kerst ben ik weggegaan, had er geen zin meer in. Was een soort van 'laten we crack ongevraagd zeggen hoe ze der leven volgens ons in moet richten en commentaar geven op hoe ze het nu doet'
Had aangegeven dat ik dat niet prettig vond. Ging door, ben naar huis gegaan. Mama belde later om sorry te zeggen, dan is het weer goed. En in de auto even flink gejankt natuurlijk
Waar is de rommel?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:23 schreef Ama het volgende:
Oh dit is wel rommelig voor mijn doen.
[ link | afbeelding ]
Ik hoor jullie al lachen maar ja.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:18 schreef mschol het volgende:
[..]
mijn slaapkamer is nog groter volgens mij
Klinkt wel dat ze haar punt vaak genoeg duidelijk hebt gemaakt dat je weet wat zij denkt zonder dat ze iets zegtquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorige week zei ik wel iets van dat het niet goed genoeg was voor haar, maar wel voor mij. Ik snap dat een opgeruimd huis ook een opgeruimd hoofd is, maar ze doet alsof ik hier in een enorme teringbende woon en dat valt nou ook wel weer mee.
Dit is opgeruimdquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:23 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Maar dat is de kronkel in jouw hoofd hoor, daar helpt een groter huis ook niet bij.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:23 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Die ventilator staat onder een hoek van 2,5 graden. Sloddervos.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:23 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Haha jezus moet hardop lachen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dat is de kronkel in jouw hoofd hoor, daar helpt een groter huis ook niet bij.
Dit zou voor mij ook al rommelig zijn, een doos op de grond en wasrek tegen te muur.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:23 schreef Ama het volgende:
[ link | afbeelding ]
Kan in de gangkast als ik hem niet gebruik.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Die ventilator staat onder een hoek van 2,5 graden. Sloddervos.
Doe ik morgen. Vier de tiende verjaardag van m'n dochter. Net inkopen gedaan, rest van de maand op droog broodquote:
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:24 schreef mschol het volgende:
[..]
zou je bij mij mogen doen hoor, ik doe er toch weinig aan
oh gelukkigquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo erg is het hier nou ook weer nietMaar ik heb soms wel het idee dat er aan mij andere eisen worden gesteld dan aan m'n broer of zus. En daar ga ik ook weleens tegenin
Omg er is iemand hier die mij begrijpt.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit zou voor mij ook al rommelig zijn, een doos op de grond en wasrek tegen te muur.
Dat je ergens binnenkomt en gelijk begint met 'jezus wat een tyfuszooi, heb jij ooit wel eens van het woord stofzuiger gehoord?'quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja, als ik bij iemand ben die een rommelig huis heeft ga ik daar niet ongevraagd mijn mening over gevenEn zeker geen ruzie over maken, is niet mijn probleem.
Je hebt toch geen smetvrees of zo?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit zou voor mij ook al rommelig zijn, een doos op de grond en wasrek tegen te muur.
Wasrek en de doos horen er eigenlijk niet en mijn kat komt in deze kamer niet (ja als ze misschien iets ouder is) dus dat mandje heeft ook geen functie momenteel.quote:
huehuequote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:28 schreef CherryLips het volgende:
Maar waar moet je die doos anders laten
Nou in de inloopkast waar mijn jassen en tassen hangen want daar zet ik het oud papier ook neer. Staan ook nog wat schoenen en twee tuinstoelen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:28 schreef CherryLips het volgende:
Waarom ligt het daar dan niet?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou in de inloopkast waar mijn jassen en tassen hangen want daar zet ik het oud papier ook neer. Staan ook nog wat schoenen en twee tuinstoelen.
Ja bij mij ook. Nou ja op het stoffen na danquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar het is wel altijd schoon en opgeruimd in huis.
Nou dat is een goede vraag want alles heeft hier inderdaad een vaste plek.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom ligt het daar dan niet?Dit is andere rommel dan 'wij' rommelaars hebben: jouw kartonnen doos en wasrek hebben waarschijnlijk een plek in huis. De rommel waar ik het over heb, zijn dingen die geen plek hebben, uitgezocht moeten worden of waar ik geen idee heb wat ik ermee moet doen.
Bij het karton/oud papier?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:28 schreef CherryLips het volgende:
Nee precies. Ik heb nu ook een shopper met oud papier bij de deur staan, moet ik straks even wegbrengen. Dan kijk ik er waarschijnlijk toch overheen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Een "dit staat even hier geparkeerd omdat ik straks naar kamer x loop waar het heen moet" vind ik niet als rommel tellen nee.
Een weekendje een container huren en lekker Marie Kondo ontspullenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom ligt het daar dan niet?Dit is andere rommel dan 'wij' rommelaars hebben: jouw kartonnen doos en wasrek hebben waarschijnlijk een plek in huis. De rommel waar ik het over heb, zijn dingen die geen plek hebben, uitgezocht moeten worden of waar ik geen idee heb wat ik ermee moet doen.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat je ergens binnenkomt en gelijk begint met 'jezus wat een tyfuszooi, heb jij ooit wel eens van het woord stofzuiger gehoord?'
NEE, handen af van m'n hoard.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een weekendje een container huren en lekker Marie Kondo ontspullen
Wel als het er na een dag nog staat vind ik, want als iedereen er steeds langs heen loopt en niet opruimt dan leeft het ineens daarquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:32 schreef IJsdraakje het volgende:
Een "dit staat even hier geparkeerd omdat ik straks naar kamer x loop waar het heen moet" vind ik niet als rommel tellen nee.
Ik heb twee jaar geleden boeken uitgezocht om naar minibiebs te brengen. Ik heb er misschien zes achtergelaten? Schiet lekker opquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een weekendje een container huren en lekker Marie Kondo ontspullen
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja bij mij ook. Nou ja op het stoffen na dan
zie nu zo'n leeg mannenhuis voor mequote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoor wel vaak als ik bezoek heb (ALS ik bezoek heb) dat ze het hier zo netjes vinden. Kennelijk is er een bepaald vooroordeel over alleenwonende mannen.
De meeste alleenwonende mannen die ik ken hebben eigenlijk juist ook een vrij opgeruimd huis. Maar is misschien ook omdat ze minder troep verzamelen dan vrouwenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik hoor wel vaak als ik bezoek heb (ALS ik bezoek heb) dat ze het hier zo netjes vinden. Kennelijk is er een bepaald vooroordeel over alleenwonende mannen.
Neehee, dragon's hoard, jeweetz.quote:
Ja precies, die zijn in mijn ogen juist netjes. Mijn zus d'r huis is ook heel keurig. Maar haar huis is twee keer zo groot als dat van mij en ze had tot een paar maanden geleden een schoonmaakster dus ik vind dat geen eerlijke vergelijking.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
De meeste alleenwonende mannen die ik ken hebben eigenlijk juist ook een vrij opgeruimd huis. Maar is misschien ook omdat ze minder troep verzamelen dan vrouwen
Met alleen een matras op de grond en een TV in de hoekquote:
Ik stel mij een mannelijke versie van @bitterbal haar huis voor. Ze hebben beide ook geen TV en leven vooral achter hun bureau.quote:
Ja hoi.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:36 schreef CherryLips het volgende:
Maar goed, als ik in een groter huis ging wonen, propte ik dat ook wel weer vol.
En wanneer ga je erachter komen dat dat eigenlijk misschien wel helemaal niet zo heel goed werkt?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:35 schreef CherryLips het volgende:
Mijn moeder komt hier binnen en struikelt dan over de schoenen en klaagt over de gft-zakken en oud papier achter de deurOké die schoenen zijn een rommeltje, ik heb echt te veel schoenen voor iemand die nooit buitenkomt, maar dat afval staat daar om me er HOPELIJK aan te herinneren om het ook eens mee te nemen.
en dan blijkt dat dat afval er al twee maanden staat. Dan wordt het verhaal andersquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:35 schreef CherryLips het volgende:
Mijn moeder komt hier binnen en struikelt dan over de schoenen en klaagt over de gft-zakken en oud papier achter de deurOké die schoenen zijn een rommeltje, ik heb echt te veel schoenen voor iemand die nooit buitenkomt, maar dat afval staat daar om me er HOPELIJK aan te herinneren om het ook eens mee te nemen.
Ja uiteindelijk kom je altijd ruimte tekort verzamel je altijd teveel spullen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:36 schreef CherryLips het volgende:
Maar goed, als ik in een groter huis ging wonen, propte ik dat ook wel weer vol.
Hier hebben ze de papiercontainers de vorige keer op een zaterdag ipv maandag geleegd, dat wist ik niet en de bak zat toen eigenlijk al te vol. Nu moet ik nog wachten tot 7 juli voor de volgende ophaalrondequote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee precies. Ik heb nu ook een shopper met oud papier bij de deur staan, moet ik straks even wegbrengen. Dan kijk ik er waarschijnlijk toch overheen.
Ik huur gewoon een schoonmaakster inquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:37 schreef CherryLips het volgende:
Een vriend van me woont ook heel netjes, heel schoon.
Hoor ik later via via dat zijn ouders elke twee weken even komen schoonmaken.
Dat telt niet
mijn moeder ging hier altijd afwassen als er iets in de wasbak stond...quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:35 schreef CherryLips het volgende:
GFT loopt vanzelf wel weg dan, daarvoor loop ik meestal wel. Karton is gewoon kut, dan moet ik eerst de sleutel van het hok ophalen en terugbrengen en dat is ook verder wegquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en dan blijkt dat dat afval er al twee maanden staat. Dan wordt het verhaal anders
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier hebben ze de papiercontainers de vorige keer op een zaterdag ipv maandag geleegd, dat wist ik niet en de bak zat toen eigenlijk al te vol. Nu moet ik nog wachten tot 7 juli voor de volgende ophaalronde
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:35 schreef kwiwi het volgende:
Maar is misschien ook omdat ze minder troep verzamelen dan vrouwen
Die van mij heeft vorige week het beddengoed dat aan het droogrek hing opgevouwen en in de kast gelegd. Maar ze had beter niet in mijn kast kunnen kijken.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn moeder ging hier altijd afwassen als er iets in de wasbak stond...
ohnee, dat is niet eerlijkquote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja precies, die zijn in mijn ogen juist netjes. Mijn zus d'r huis is ook heel keurig. Maar haar huis is twee keer zo groot als dat van mij en ze had tot een paar maanden geleden een schoonmaakster dus ik vind dat geen eerlijke vergelijking.
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met alleen een matras op de grond en een TV in de hoek"Zelfstandig begint hier
"
![]()
Nee hier gaat het beter
Doe jij dit niet ook soort van maar dan met op de bank zitten?quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik stel mij een mannelijke versie van @:bitterbal haar huis voor. Ze hebben beide ook geen TV en leven vooral achter hun bureau.
(Nu zeg ik niet dat hier iets mis mee is. Moet iedereen verder zelf weten ondanks dat ik soms misschien een flauw grapje maak)
Dat zal die van mij ook doen als ze nog zou leven. Mijn moeder zou ook helemaal kriegelig geworden zijn als ze zag hoe mijn ramen er soms uitzien. Ja sorry is gewoon ondankbaar kutwerk. Kan nu al niet meer zien dat ik laatst de hele woonkamer raam heb gedaan.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn moeder ging hier altijd afwassen als er iets in de wasbak stond...
quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:37 schreef CherryLips het volgende:
Een vriend van me woont ook heel netjes, heel schoon.
Hoor ik later via via dat zijn ouders elke twee weken even komen schoonmaken.
Dat telt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |