https://www.deondernemer.(...)2Fwww.google.com%2F] in dit restaurant zijn 's avonds geen baby's en peuters welkomquote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:33 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk elke eetervaring waar mensen hun kind van 2 mee naartoe nemen. Hoe egoïstisch ben je dan. Iedereen z'n avond vergallen met zo'n krijsend stuk lawaai.
Haar vader daarentegen...quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:06 schreef DjVero het volgende:
Mensen achter ons gaven ons gewoon gelijk, hun 17-jarige zoon zat bij hen en die mevrouw vertelde dat ze met hem echt niet naar zo'n restaurant gingen vroeger. Ze complimenteerde me nog dat ik mijn dochter vertelde dat we in een restaurant zijn, dat ze haar niet kan schreeuwen bijvoorbeeld.
Hij vindt dit high class.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 13:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Die serveerster dacht waarschijnlijk bij binnenkomst van jou 'godverdomme heb ik weer zo een tafel met een kutkind'.
Ga volgende keer gewoon naar McDonalds waar je na 15 minuten weer vertrekt.
Het ligt echt niet aan de serveerster dat je een tokkie bent.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:17 schreef DjVero het volgende:
[..]
Maar dan nog vind ik dat dat toch echt aan haar lag.
Ik had een andere tafel gevraagd.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:02 schreef Boca_Raton het volgende:
Eergisteren zat ik in een middagrestaurantje in Leeuwarden. Het was een langgerekt tentje. Aan de ene kant hadden ze de deur opengezet en aan de andere kant de toegangsdeur. Het tochtte dus flink, ook omdat het hard waaide.
De mensen naast mij waren dat zat en sloten de deur. Komt de serveerster: “Nee, die moet openblijven anders krijgen ze het in de keuken te warm!!” Briefje op de deur, deur weer open en daar ging ze weer.
![]()
Rest van de tijd in de tocht gezeten.
Waarom ben je niet weggegaan??quote:Op vrijdag 27 juni 2025 14:02 schreef Boca_Raton het volgende:
Eergisteren zat ik in een middagrestaurantje in Leeuwarden. Het was een langgerekt tentje. Aan de ene kant hadden ze de deur opengezet en aan de andere kant de toegangsdeur. Het tochtte dus flink, ook omdat het hard waaide.
De mensen naast mij waren dat zat en sloten de deur. Komt de serveerster: “Nee, die moet openblijven anders krijgen ze het in de keuken te warm!!” Briefje op de deur, deur weer open en daar ging ze weer.
![]()
Rest van de tijd in de tocht gezeten.
Ik had en heb een wond onder mijn voet en was al lang aan het zoeken naar een bushalte. Het was een aardige pech-dag.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:35 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Waarom ben je niet weggegaan??
quote:Op zaterdag 28 juni 2025 11:21 schreef Boca_Raton het volgende:
Ze lagen allemaal in het verlengde van de deur.
SPOILER: Nou, lekker dan...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amen.quote:Op zaterdag 28 juni 2025 13:03 schreef No239SquadronRAF het volgende:
Ik ben blij dat kinderen niet meer zo worden opgevoed dat ze op peuterleeftijd urenlang stil aan tafel zitten. Maar ga dan niet met ze naar een restaurant waar dat moet. Je moet je leven gewoon anders inrichten als je kinderen hebt. Restaurantkeuze hoort daar ook bij, of een oppas regelen.
Niet het hele topic gelezen maar dat je als eerst aan een Ipad of telefoon denkt is ook wel treurig. Lekker tekenen.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 12:32 schreef capricia het volgende:
Had je wel een telefoon of iPad bij je om je drie jarige aan tafel te vermaken, @:djvero ? Of doen jullie daar niet aan?
Tekenen is leuk voor max een kwartiertje.quote:Op zondag 29 juni 2025 12:03 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Niet het hele topic gelezen maar dat je als eerst aan een Ipad of telefoon denkt is ook wel treurig. Lekker tekenen.
Een drie jarige die uren gaat tekenen? Succes!quote:Op zondag 29 juni 2025 12:03 schreef PotjeSambal het volgende:
[..]
Niet het hele topic gelezen maar dat je als eerst aan een Ipad of telefoon denkt is ook wel treurig. Lekker tekenen.
Ik zeg dat TS een dommerik is.quote:Op zondag 29 juni 2025 12:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Een drie jarige die uren gaat tekenen? Succes!
Of laat het anders zeggen, dan heb je dat een kwartiertje gehad, dat tekenen, en dan? TS gaat meerdere uren naar een restaurant met een drie jarige. Zeg jij het maar...
Het beste is natuurlijk, zoals jij ook al aangeeft, om spullen voor de peuter mee te nemen. Tekenen, een filmpje op een iPad kijken etc.quote:
Jij bent vooral veel aan het invullen....quote:Op zondag 29 juni 2025 12:46 schreef capricia het volgende:
[..]
Een drie jarige die uren gaat tekenen? Succes!
Of laat het anders zeggen, dan heb je dat een kwartiertje gehad, dat tekenen, en dan? TS gaat meerdere uren naar een restaurant met een drie jarige. Zeg jij het maar...
Je hebt het personeel toch wel een grote bek gegeven?quote:Op maandag 30 juni 2025 15:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus ik ging laatst naar een restaurant, best netjes enzo. Ging allemaal best goed totdat het geduld van mijn hont op was en deze in het gangpad ging liggen, was nog geen halve meter van de tafel maar werd er wel op aangesproken! Zulke slechte service en zo onvriendelijk! Alsof de bediening niet zelf uit hun doppen kunnen kijken dat er een hond in het gangpad ligt, zo raar.
Hier komen wij niet meer terug, mijn hont kreeg niet eens een waterbak aangeboden of een hondenkoekje. Zo slecht.
Ja en daarna hebben ze kennis gemaakt met de bek van mijn hont.quote:Op maandag 30 juni 2025 15:16 schreef Managarm het volgende:
[..]
Je hebt het personeel toch wel een grote bek gegeven?
Heb je wel gevraagd of de bediening zelf een hond had??quote:Op maandag 30 juni 2025 15:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Dus ik ging laatst naar een restaurant, best netjes enzo. Ging allemaal best goed totdat het geduld van mijn hont op was en deze in het gangpad ging liggen, was nog geen halve meter van de tafel maar werd er wel op aangesproken! Zulke slechte service en zo onvriendelijk! Alsof de bediening niet zelf uit hun doppen kunnen kijken dat er een hond in het gangpad ligt, zo raar.
Hier komen wij niet meer terug, mijn hont kreeg niet eens een waterbak aangeboden of een hondenkoekje. Zo slecht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |