abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218055274
Geen idee of er al zo'n topic bestaat, maar ik koppel er onderaan ook meteen een vraag aan vast.

Gister sushi gegeten, een restaurant waar we vaker en graag komen. Prima eten, prima snelheid.

Echter, één van de gastvrouwen, telkens dezelfde, was dit keer niet zo plezant:

1. Op tafel staat zo'n lamp. Die kun je omdraaien, dan wordt 'ie rood, als je iets wilt. Gedaan na het invullen van de bestel-lijst. "Meneer! Die lamp is niet voor de lijst bedoeld!" Nou, sorry hoor ff vergeten, en weer door.

2. Onze bestel-lijst was op mysterieuze wijze verdwenen, dit ook zo aangegeven. "Nou meneer, 'verdwijnen' is wel een groot woord, hoor." Ook nog prima, sommige mensen zijn nou eenmaal wat serieuzer dan ik, dus weer door.

3. Na het tweede drankje: "wilt u nog wat te drinken?" Ik had daar nog niet over nagedacht, maar ik had nog wel zin in een drankje, alleen niet meteen een antwoord klaar, dus even de gebruikelijke "ehhh" om een seconde of twee te winnen. Mijn "ehhh" was nog niet klaar en mevrouw stond al: "oh, u weet het nog niet? Ik kom zo wel even terug". Dat toontje ook van d'r. En toen was mijn geduld op. Kijk, ik snap dat je in zo'n sushi-tent van hot naar her moet vliegen met constant van die kleine kut-gerechtjes in je hand/op je arm, maar ga dan in een rustiger etablissement aan het werk als je het niet aan kunt. Dat konden haar collega's immers wel, die hadden wel het geduld.

4. Dochter van 3 had er na 2 uur tafelen wel genoeg van. Logisch, maar alsnog hartstikke rustig, geen drammend gedrag, niet aan het rennen, op hooguit een halve meter stond ze van de tafel (daar krijgen we ook geregeld complimenten over, zo ook gisteren weer van het tafeltje achter ons: "wat een engeltje, die kun je nog eens ergens mee naartoe nemen."), maar de gastvrouw vond dat ze in de weg stond. "Wilt u er nou eindelijk eens voor zorgen dat ze gewoon aan tafel blijft zitten, we lopen hier met dienbladen." Grote bek op gezet en aangegeven dat ze er maar voor gaat zorgen er met een grote boog omheen te lopen, anders ga ík in de weg staan. We waren toen al toe aan het toetje en zij is niet meer aan onze tafel geweest. Betaald, uiteraard geen fooi en weggegaan. Zij is de reden dat wij hier voorlopig niet meer komen.

Regelmatig gaan wij uit eten, maar in al die jaren eigenlijk nooit een slechte ervaring gehad. Dit was de eerste. Moet ik dit in de review zetten? Ik wil uiteraard niet dat zij in de problemen komt, misschien had ze haar dag niet, was ze erg gestresseerd, had ze haar maandelijkse periode, weet ik het. Het kan allemaal.

Wat zijn jouw slechte ervaringen in een restaurant?
pi_218055376
Het klinkt heel erg als een jij-probleem.

Bij binnenkomst heb je ongetwijfeld gezegd dat je weet hoe het werkt, maar vervolgens wordt direct de lamp misbruikt, vervolgens verlies je je bestellijst, daarna ben je niet ready als je gevraagd wordt wat je wil drinken en dan als klap op de vuurpijl laat je ook nog je kind slingeren, terwijl je ziet dat ze met dienbladen lopen.

Je bent gewoon een prutser, maar gelukkig reken je jezelf nog wel zoveel eer toe dat je ook nog denkt dat ze je daar zouden missen. :')
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_218055497
Naja, wat is een slechte ervaring... Ik ben niet zo moeilijk. Iedereen kan een slechte dag hebben, dus een 'toontje' kan gebeuren. Ik ben ook geen sjeik sultan dus hoef ook geen preferential treatment te krijgen. Ik bestel, hoop dat ik goed eten krijg, zo niet dan kom ik niet meer terug.

Niemand heeft ooit over mijn tafel gepist of over mijn eten gescheten of zo.
  vrijdag 27 juni 2025 @ 10:23:15 #4
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_218055515
Je gaat twee uur met een kind van drie naar een sushitent met die rooie lavalampen?
Dit, dus.
pi_218055930
. Dochter van 3 had er na 2 uur tafelen wel genoeg van. Logisch, maar alsnog hartstikke rustig, geen drammend gedrag, niet aan het rennen, op hooguit een halve meter stond ze van de tafel (daar krijgen we ook geregeld complimenten over, zo ook gisteren weer van het tafeltje achter ons: "wat een engeltje, die kun je nog eens ergens mee naartoe nemen."), maar de gastvrouw vond dat ze in de weg stond. "Wilt u er nou eindelijk eens voor zorgen dat ze gewoon aan tafel blijft zitten, we lopen hier met dienbladen." Grote bek op gezet en aangegeven dat ze er maar voor gaat zorgen er met een grote boog omheen te lopen, anders ga ík in de weg staan.

Wees blij dat jullie niet die zaak zijn uitgezet, wat een asociaal gedrag. Ook gewoon waar je kind bij staat. Deze mensen zijn aan het werk, ze hoeven zich niet aan te passen aan jouw kind die niet (meer) op haar derrière kan blijven zitten. Ze lopen rond met (zware) dienbladen en kan ook gewoon gevaarlijk zijn voor je kind als er wat van af valt.
pi_218056012
Ik vind dat soort plekken altijd van die plekken dat je er van uit mag gaan dat de bediening kut is. :@

In een 'normaal' restaurant zou dit misschien wat misplaatst zijn, maar een sushitent met van die lijstjes op tafel... tja. Dat is gewoon voor tokkies, dus dan kan je dat soort bedieningfratsen wel een beetje verwachten. Die stressen hem vaak de pan uit voor een schraal minimumuloontje en lelijke werktijden.

Ik heb nooit echt gehad dat het kut genoeg was om een slechte recensie te plaatsen, maar sowieso neem ik die moeite niet echt. Als het tegenvalt, kom ik gewoon niet meer. Soms geef ik dan alsnog fooi omdat ik vind dat het bijvoorbeeld aan het eten lag, en niet aan de bediening, of andersom. Mensen doen vaak ook gewoon hun best, maar hun best is dan gewoon niet echt bijzonder. :P

PS. Nooit een grote bek opzetten. Dan ben je net zo aso als die bediening. Kunnen normale mensen lekker toekijken terwijl jullie staan te zeiken op elkaar.
-nee-
  vrijdag 27 juni 2025 @ 11:28:01 #7
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_218056125
Je gaat naar een vreetschuur maar verwacht wel een 5-sterren behandeling. Ja, doei.

En laat je kind thuis volgende keer.
pi_218056131
Die andere meiden waren wel super; beleefd, geduldig (ondanks de hectiek), zoals bij het bestellen van de ijsjes wat ook niet heel vlot ging, in voor een grapje, 'spelen' met onze kleine of op z'n minst meegaan in haar fantasie en snappen dat een kind van 3 niet het geduld heeft om 2 uur aan een tafel te zitten, net als de mensen achter ons die ook nog gewoon met haar gingen spelen.

Als ik ¤200 lap, in wat voor toko dan ook, wil ik niet geschoffeerd worden. Dat was dit chagrijnige wijf wel aan het doen. Als je kinderen van 3 niet in je toko wilt, om wat voor reden dan ook, pas je beleid aan! Ze hebben geen geleid hierop, hoeft ook niet, dan heb je je bek te houden hierover en behoor je uit te kijken. Dan maar een aso.

Wel jammer, want we kwamen hier graag.
pi_218056145
Wat heb je het zwaar he....
pi_218056148
Godverdomme nou!
  vrijdag 27 juni 2025 @ 11:44:22 #11
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218056281
En verder kan je jouw goede en slechte restaurantervaringen gewoon kwijt in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #35
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_218056295
quote:
3s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 11:44 schreef golfer het volgende:
En verder kan je jouw goede en slechte restaurantervaringen gewoon kwijt in CUL / Van sterrentent tot snackbar, waar heb jij gegeten? #35
Hoeft niet meer, dank! Dat topic had ik overigens niet gezien. N.a.v. de reacties hier heb ik deze dame in een slecht daglicht gezet in de review. Nogal een opvallend uiterlijk, dus ze zullen ongetwijfeld weten wie ik bedoel. Niet dat ze er iets mee doen, maar boeiend.
pi_218056313
Als je merkt dat je kind het niet meer trekt in een restaurant (of waar dan ook), dan pak je gewoon je spullen en je vertrekt (uiteraard eerst betalen :P) . Dat er meiden in de bediening zijn die leuk mee omgingen is haske lief maar echt, dit hoeven ze niet te doen. Ze zijn daar om mensen te voorzien van eten en drinken. Niet om een ongeduldig prinsesje zoet te houden.
  vrijdag 27 juni 2025 @ 11:50:05 #14
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218056329
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 11:46 schreef DjVero het volgende:

Hoeft niet meer, dank! Dat topic had ik overigens niet gezien. N.a.v. de reacties hier heb ik deze dame in een slecht daglicht gezet in de review. Nogal een opvallend uiterlijk, dus ze zullen ongetwijfeld weten wie ik bedoel. Niet dat ze er iets mee doen, maar boeiend.
Je noemt geen namen of rugnummers. Dus we weten niet in welke AYCE vreetschuur jij je zo asociaal hebt gedragen en dus kunnen wij of het restaurant er dus verder niks mee.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_218056371
Kiyoshi Veenendaal. Mensen zijn over het algemeen iets formeler gekleed daar, wat meer high-class, dus als een typische vreetschuur zou ik het niet willen omschrijven. Prijzen liggen ook wel een stukje hoger. Bij AYCE zou het me idd totaal niet boeien, nog los van het feit dat je daar lekker je eigen vreten en drinken bij elkaar moet rapen en weinig van doen hebt met gastheren/gastvrouwen.
pi_218056376
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 11:46 schreef DjVero het volgende:

[..]
Welke reacties? Ik geloof dat we voornamelijk hebben gezegd dat jij het probleem was.
pi_218056395
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 11:54 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Welke reacties? Ik geloof dat we voornamelijk hebben gezegd dat jij het probleem was.
Ik vind het vrij opmerkelijk dat men hier kennelijk over zich heen laat lopen en dus niet van zich af bijt. Zij begon met dat toontje van haar, omdat ik even niet al hun regeltjes scherp had. Maar goed, dat kan, ze had haar dag niet. Maar vervolgens is het opeenstapeling na opeenstapeling.

Gekkigheid.
  vrijdag 27 juni 2025 @ 11:57:33 #18
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218056406
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 11:54 schreef DjVero het volgende:
Kiyoshi Veenendaal. Mensen zijn over het algemeen iets formeler gekleed daar, wat meer high-class, dus als een typische vreetschuur zou ik het niet willen omschrijven. Prijzen liggen ook wel een stukje hoger. Bij AYCE zou het me idd totaal niet boeien, nog los van het feit dat je daar lekker je eigen vreten en drinken bij elkaar moet rapen en weinig van doen hebt met gastheren/gastvrouwen.
Jij hebt het dus niet begrepen. Want op hun website staat dat het wel degelijk een AYCE-tent is:
quote:
Bij Kiyoshi Veenendaal kunt u 2,5 uur onbeperkt genieten van heerlijke sushi, grillgerechten en Japanse specialiteiten. Ons all-you-can-eat concept staat garant voor topkwaliteit, uitstekende service en een onvergetelijke smaakbeleving.
Poef.....gone! ©golfer
pi_218056429
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 11:57 schreef golfer het volgende:
Bij Kiyoshi Veenendaal kunt u 2,5 uur onbeperkt genieten van heerlijke sushi, grillgerechten en Japanse specialiteiten. Ons all-you-can-eat concept staat garant voor topkwaliteit, uitstekende service en een onvergetelijke smaakbeleving.
OK, gaan we....

quote:
Duidelijk niet dus, neem ik nog even mee in mijn vernietigende review, thanks.
pi_218056447
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 11:56 schreef DjVero het volgende:

[..]
Ik vind het vrij opmerkelijk dat men hier kennelijk over zich heen laat lopen en dus niet van zich af bijt. Zij begon met dat toontje van haar, omdat ik even niet al hun regeltjes scherp had. Maar goed, dat kan, ze had haar dag niet. Maar vervolgens is het opeenstapeling na opeenstapeling.

Gekkigheid.
Dan nog hoef je niet uit je plaat te gaan als je ergens op gewezen wordt waar ze gewoon gelijk in had.

'Mevrouw, ik vind uw manier van bedienen en met klanten om gaan niet zo aardig'. Zoiets. Maar mensen hebben volgens mij tegenwoordig geen idee meer hoe normaal te communiceren valt.
  vrijdag 27 juni 2025 @ 12:05:56 #21
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218056490
Als ik eigenaar van die tent was geweest had ik je er bij binnenkomst met een peuter al geweigerd en zeker als je een grote mond opzet tegen iemand in de bediening had ik je verboden ooit nog een stap in mijn restaurant te zetten.
Poef.....gone! ©golfer
pi_218056491
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 12:00 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Dan nog hoef je niet uit je plaat te gaan als je ergens op gewezen wordt waar ze gewoon gelijk in had.

'Mevrouw, ik vind uw manier van bedienen en met klanten om gaan niet zo aardig'. Zoiets. Maar mensen hebben volgens mij tegenwoordig geen idee meer hoe normaal te communiceren valt.
Ik ging niet uit mijn plaat. Ik vroeg haar eerst nog of zij kinderen heeft en of ze snapt dat een 3-jarige echt niet 2 uur lang aan een tafeltje kan zitten. Ze was een jaar of 20-25, dus nee, had ze niet. Mensen achter ons gaven ons gewoon gelijk, hun 17-jarige zoon zat bij hen en die mevrouw vertelde dat ze met hem echt niet naar zo'n restaurant gingen vroeger. Ze complimenteerde me nog dat ik mijn dochter vertelde dat we in een restaurant zijn, dat ze haar niet kan schreeuwen bijvoorbeeld. "Dat zie je tegenwoordig niet veel meer", waren haar letterlijke woorden. ;)

Ander toontje werkt ook andersom. En omdat er van alles aan vooraf ging, was mijn geduld met haar ook op.
pi_218056501
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 12:05 schreef golfer het volgende:
Als ik eigenaar van die tent was geweest had ik je er bij binnenkomst met een peuter al geweigerd en zeker als je een grote mond opzet tegen iemand in de bediening had ik je verboden ooit nog een stap in mijn restaurant te zetten.
Ja leuk voor je, hebben ze echter niet gedaan, hea hmmmm
pi_218056563
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 11:28 schreef DjVero het volgende:
snappen dat een kind van 3 niet het geduld heeft om 2 uur aan een tafel te zitten
Als jullie dat nou ook hadden gesnapt...
  Moderator vrijdag 27 juni 2025 @ 12:18:04 #25
236264 crew  capricia
pi_218056595
Is dit echt?
Je dochter van drie uren lang in een restaurant houden waarbij ze rond gaat lopen. En als de bediening er wat van zegt, want het is gewoon gevaarlijk, boos worden.

Dit moet een grap zijn. :D
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_218056619
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 12:18 schreef capricia het volgende:
Is dit echt?
Je dochter van drie uren lang in een restaurant houden waarbij ze rond gaat lopen. En als de bediening er wat van zegt, want het is gewoon gevaarlijk, boos worden.

Dit moet een grap zijn. :D
En ook gewoon verwachten dat de bediening om haar heen gaat lopen 8)7 _O-
  vrijdag 27 juni 2025 @ 12:20:50 #27
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_218056627
quote:
Ik vroeg haar eerst nog of zij kinderen heeft en of ze snapt dat een 3-jarige echt niet 2 uur lang aan een tafeltje kan zitten
:') ___!!
  vrijdag 27 juni 2025 @ 12:21:46 #28
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_218056632
TS krijgt hier flink tegengas en besluit daarom voor die tent een extra slechte review achter te laten.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator vrijdag 27 juni 2025 @ 12:23:25 #29
236264 crew  capricia
pi_218056643
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 12:20 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
En ook gewoon verwachten dat de bediening om haar heen gaat lopen 8)7 _O-
:D
Maar wel gratis mee eten natuurlijk. Die kinderen.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_218056644
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 12:20 schreef Aberkullie het volgende:

[..]
:') ___!!
Het wordt beter en beter :D Ik blijf hier even hangen. Dit topic heeft de potentie een klassieker te worden :P
pi_218056663
quote:
82s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 12:21 schreef Lienekien het volgende:
TS krijgt hier flink tegengas en besluit daarom voor die tent een extra slechte review achter te laten.
Dan kunnen we als fokkers juist precies tegenovergestelde reviews gaan schrijven over een familie met kind wat daar zich zo aso gedroeg. 8-)
pi_218056672
Mensen achter ons gaven ons gewoon gelijk, hun 17-jarige zoon zat bij hen en die mevrouw vertelde dat ze met hem echt niet naar zo'n restaurant gingen vroeger.

Dit was een hint van haar dat je gewoon thuis had moeten blijven met je kind. :D
  Moderator vrijdag 27 juni 2025 @ 12:30:59 #33
236264 crew  capricia
pi_218056696
quote:
Waarbij zelfs mensen aan een ander tafeltje zich met jullie en je kind moesten bemoeien.
Dit nog naast de bediening.

Echt.. wouw. _O-
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_218056713
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 12:30 schreef capricia het volgende:

[..]
Waarbij zelfs mensen aan een ander tafeltje zich met jullie en je kind moesten bemoeien.
Dit nog naast de bediening.

Echt.. wouw. _O-
Jij leest niet goed.
  Moderator vrijdag 27 juni 2025 @ 12:32:51 #35
236264 crew  capricia
pi_218056716
Had je wel een telefoon of iPad bij je om je drie jarige aan tafel te vermaken, @DjVero ? Of doen jullie daar niet aan?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_218056717
Ik ben blij dat ik jullie vermaak. En nog belangerijker uiteraard: dat ik zowaar onderdeel word van de geschiedenis van FOK!
pi_218056726
quote:
Mensen zijn over het algemeen iets formeler gekleed daar, wat meer high-class,
Dat ben je in Nederland al snel, gezien hoe slecht de gemiddelde Nederlander gekleed gaat...
pi_218056727
Dus: kom maar op met de vragen!
  vrijdag 27 juni 2025 @ 12:36:29 #39
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_218056743
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 12:34 schreef DjVero het volgende:
Dus: kom maar op met de vragen!
Begrijp jij intussen dat jij degene was die op alle mogelijke manieren fout zat en dat het niet de schuld van het restaurant was dat jij zo dom en asociaal bent geweest?
Poef.....gone! ©golfer
pi_218056759
Ik denk dat de frustratie van TS vooral om de toon gaat waarop die dingen gezegd werden.

Koters die blij rondlopen is gewoon normaal in een restaurant. Je hoort als ouder natuurlijk wel op te letten en aan te geven dat ze moeten oppassen voor mensen met dienbladen, maar als een serveerster het te gevaarlijk vindt, wordt het normaal gewoon op vriendelijke toon gezegd.
pi_218056796
quote:
81s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 12:36 schreef golfer het volgende:

[..]
Begrijp jij intussen dat jij degene was die op alle mogelijke manieren fout zat en dat het niet de schuld van het restaurant was dat jij zo dom en asociaal bent geweest?
Nee! Zie post TOT hierboven. De toon werd door haar gezet. Actie - reactie.
  vrijdag 27 juni 2025 @ 12:45:42 #42
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_218056802
Maar als er een bord of glas cola op je kind was gevallen omdat het kind tegen een gastvrouw aanliep was je ook boos geworden toch? Kun je niet gewoon ergens heen gaan waar een speelhoek of speeltuin bij is ofzo? Dat het kind daar heen kan gaan? Dit soort restaurants zonder kindermenu of speelhoek zijn toch vaak wel voor iets oudere kinderen, vanaf een jaar of 8 ofzo dat ze kunnen blijven zitten voor langere tijd.
pi_218056807
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 12:45 schreef Momo het volgende:
Maar als er een bord of glas cola op je kind was gevallen omdat het kind tegen een gastvrouw aanliep was je ook boos geworden toch? Kun je niet gewoon ergens heen gaan waar een speelhoek of speeltuin bij is ofzo? Dat het kind daar heen kan gaan? Dit soort restaurants zonder kindermenu of speelhoek zijn toch vaak wel voor iets oudere kinderen, vanaf een jaar of 8 ofzo dat ze kunnen blijven zitten voor langere tijd.
Nou ja, dat is dan mss voor ons ook een leermomentje. Het was de eerste keer dat we erop aangesproken werden. Maar dan nog, de toon is all that matters. En een beetje wat er dan aan voorafgaat.
pi_218056812
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 12:38 schreef ToT het volgende:
Ik denk dat de frustratie van TS vooral om de toon gaat waarop die dingen gezegd werden.

Koters die blij rondlopen is gewoon normaal in een restaurant. Je hoort als ouder natuurlijk wel op te letten en aan te geven dat ze moeten oppassen voor mensen met dienbladen, maar als een serveerster het te gevaarlijk vindt, wordt het normaal gewoon op vriendelijke toon gezegd.
Nee, dat is niet normaal.
  Moderator vrijdag 27 juni 2025 @ 12:47:54 #45
5428 crew  miss_sly
pi_218056813
tegengas mag, schelden of op de man spelen niet
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator vrijdag 27 juni 2025 @ 12:50:46 #46
5428 crew  miss_sly
pi_218056829
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 12:38 schreef ToT het volgende:

Het is toch echt afhankelijk van het restaurant. Als het niet druk is, is er wat meer ruimte voor een kind om even van tafel te gaan. Als er een speelruimte/-hoek is, is het personeel gewend dat er kinderen rondlopen en zijn ze daar dus attent op.

In dit geval was het een druk restaurant zo te lezen, en geen speelhoek. Dus constant rondlopend personeel met dienbladen dat niet bedacht is op rondlopende kinderen.

Twee uur is voor een peuter van drie jaar echt heel lang. Knap dat ze dat volhield, maar op het moment dat het dan klaar is, is dat ook het moment om klaar te zijn om te vertrekken.
pi_218056836
TS, je hebt ook restaurants waar ze een speelplaats binnen hebben. Ik raad je dat echt aan. Wij doen dit ook als we ergens gaan eten en het is zo fijn. Kindern vermaken zich en ouders kunnen lekker rustig wat eten.
  Moderator vrijdag 27 juni 2025 @ 12:52:53 #48
5428 crew  miss_sly
pi_218056847
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 12:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
TS, je hebt ook restaurants waar ze een speelplaats binnen hebben. Ik raad je dat echt aan. Wij doen dit ook als we ergens gaan eten en het is zo fijn. Kindern vermaken zich en ouders kunnen lekker rustig wat eten.
En die restaurants en hun personeel zijn bedacht en ingericht op kinderen. Dat maakt ook veel verschil.
pi_218056904
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 12:47 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Nee, dat is niet normaal.
Dan ben jij gezegend met heerlijk rustige kinderen. Prijs jezelf gelukkig! _O_
pi_218057041
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juni 2025 12:59 schreef DjVero het volgende:

[..]
Dan ben jij gezegend met heerlijk rustige kinderen. Prijs jezelf gelukkig! _O_
Helemaal niet, maar als ze zich gaan misdragen is het tijd om weg te gaan, of ze zodanig te vermaken dat ze zich weer gaan gedragen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')