En zo houden we dit abominabele systeem in standquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:09 schreef Mikeytt het volgende:
Ik koop gewoon het merk koffiebonen dat die week in de aanbieding is
Daarom ben je ook homo. Met alle winden meewaaienquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:09 schreef Mikeytt het volgende:
Ik koop gewoon het merk koffiebonen dat die week in de aanbieding is
quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:30 schreef vaarsuvius het volgende:
toen ik vakkenvuller was had je nog prijstangen (ik moest dat googlen of het wel een echt woord was)
ik moest altijd de DE prijzen, en die jojo-de toen ook al op en neer , wat erg irritant was als het duurder werd, want dan moest je alle oude prijsjes er eerst af pulken
ik kan me nog fl 4,54 voor 500g herinneren, maar ook wel eens 6 gulden of meer
jij werkte zeker voor de edahquote:
Vroeger wel eens bij een Super de Boerquote:
Nog altijd beter dan iemand van het andere geslacht douwe Bobquote:Op donderdag 26 juni 2025 23:29 schreef Cockwhale het volgende:
Gister nog wat in je zus lopen douwe, Egbert.
Ja, al lijkt het een structureel probleem te zijn. Er zijn maar weinig plekken op de wereld waar koffie lekker wil groeien en vanwege klimaatverandering is er steeds vaker sprake van extreem weer op die plekken, waardoor de oogsten tegenvallen. Het aanbod neemt dus af, terwijl de vraag juist toeneemt omdat Chinezen in toenemende mate hun thee voor koffie verruilen. Meer vraag + minder aanbod = duurdere koffie. Die prijzen gaan niet meer dalen binnen afzienbare tijd.quote:
Welke mongool koopt er überhaupt Douwe Egberts?quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:00 schreef Viesdik het volgende:
Ze gaan dus 500 gram koffie voor 10 euro verkopen.
Maar ik wil iedereen vooral overtuigen om nooit meer dit merk te kopen. Niet omdat alleen links radicaal fascist en woke+blm supporter George Soros een groot aandeelhouder is van dit ooit trotse NL merk, vind ik dat menigeen oer definitie een faalhaas is als je niet 1kg koffie weet te kopen onder de 10 ekkies.
Nu heb ik dus paar weken terug 1 kg koffie gekocht voor 6,49 per kg. Welke mongool gaat dan 10 ekkies voor 500 gram Douwe Ekkieberts kopen. Krijg de tering man. En dat pickwick mogen ze ook als tampons verkopen. Lekker beffen en theewater squirten.
Het is dus de schuld van de Chinezenquote:Op vrijdag 27 juni 2025 00:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, al lijkt het een structureel probleem te zijn. Er zijn maar weinig plekken op de wereld waar koffie lekker wil groeien en vanwege klimaatverandering is er steeds vaker sprake van extreem weer op die plekken, waardoor de oogsten tegenvallen. Het aanbod neemt dus af, terwijl de vraag juist toeneemt omdat Chinezen in toenemende mate hun thee voor koffie verruilen. Meer vraag + minder aanbod = duurdere koffie. Die prijzen gaan niet meer dalen binnen afzienbare tijd.
Heel simpel - dit soort gedrag niet belonen. Gewoon niet meer kopen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:00 schreef Viesdik het volgende:
Ze gaan dus 500 gram koffie voor 10 euro verkopen.
Maar ik wil iedereen vooral overtuigen om nooit meer dit merk te kopen. Niet omdat alleen links radicaal fascist en woke+blm supporter George Soros een groot aandeelhouder is van dit ooit trotse NL merk, vind ik dat menigeen oer definitie een faalhaas is als je niet 1kg koffie weet te kopen onder de 10 ekkies.
Nu heb ik dus paar weken terug 1 kg koffie gekocht voor 6,49 per kg. Welke mongool gaat dan 10 ekkies voor 500 gram Douwe Ekkieberts kopen. Krijg de tering man. En dat pickwick mogen ze ook als tampons verkopen. Lekker beffen en theewater squirten.
Alsof ze in China 20 euro kilo omgerekend in yuan betalen bij de lokale Appie.quote:
Hier ook zo'n 1.quote:Op vrijdag 27 juni 2025 18:42 schreef Boca_Raton het volgende:
Het kan aan mijn koffie-apparaat liggen maar ik vind koffie van de LIDL stukken lekkerder dan die van Douwe Egberts. Ik haal het ook niet meer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |