SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Houdt iemand dit bij in Excel?quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:38 schreef Elvi het volgende:
Dus US is into minderjarige incest? Okee dan.
Vind je jezelf daar te knap en aantrekkelijk voor?quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:40 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik niet, dit wil ik niet op mijn pc hebben staan.
Cadillacs zijn heul niet goorquote:
mobiel?quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:40 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan gvd niet van de pc naar de tv casten
Ja eigenlijk wel.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind je jezelf daar te knap en aantrekkelijk voor?
watquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vind je jezelf daar te knap en aantrekkelijk voor?
Maar ja, wat win je met die innerlijke strijd? Of je leert ermee leven, of je moet op zoek naar een andere baan.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:36 schreef Crack_ het volgende: [..] Oke, dan niet knap maar heel fijn!
Rationeel begrijp ik heel goed dat mijn mening en mijn handelen geen drol uitmaakt. Het gevecht ga ik niet aan, nouja met mezelf wel. Innerlijke strijd
Lijkt me echt super chill om werk écht als werk te zien en yolo fuck it, boeit allemaal niet maar vind dat maar lastig
![]()
van je mobiel naar je tv casten, drolquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga geen film op m'n telefoon kijken.
Heb je niet een kabeldinges en dan de film op het 2e scherm projecteren?quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga geen film op m'n telefoon kijken.
Ja maar hoe hoe krijg ik hem dan eerst op m'n mobielquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
van je mobiel naar je tv casten, drol
Er zit zo'n tien meter tussen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heb je niet een kabeldinges en dan de film op het 2e scherm projecteren?
Maar het is toch een laptop?quote:
Geen idee, ik ben een onschuldig essjequote:Op donderdag 26 juni 2025 20:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar staat het op de kink taboo curve?
Ja dat vraag ik mezelf ook al 2 weken af. Krijg Android Car niet aan de praat in de auto. Gergi had het in 2 minuten voor elkaar in die van hemquote:
Dat zijn meestal de allerergste.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben een onschuldig essje
Zo ben ik nu dus bezig met de chromecast.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik mezelf ook al 2 weken af. Krijgt Android Car niet aan de praat in de auto. Gergi had het in 2 minuten voor elkaar in die van hemMaar nu moet en zal ik het zelf aan de praat krijgen om me niet te laten kennen, heb er al zeker een hele middag aan verspild
![]()
Het gaat ons allebei lukken, ik heb er vertrouwen inquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo ben ik nu dus bezig met de chromecast.
Niksquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Maar ja, wat win je met die innerlijke strijd? Of je leert ermee leven, of je moet op zoek naar een andere baan.
Ik ben verder juist teveel met m'n werk bezig omdat ik alles goed wil doen en het veel impact heeft op werknemers, alleen bij die specifieke dingen interesseert het me niks. Kan er toch niks aan veranderen. Dan steek ik m'n energie liever in zaken waar ik wel wat aan kan doen. Zou over het algemeen ook liever een fuck it attitude hebben, maakt je leven wat relaxter denk ik, maar ja denk niet dat dat ooit gaat gebeuren
Oh, dat dacht ikquote:
oh, ja dat weet ik dan ook weer niet. Het is een gedownloade film? ik was even vergeten dat dat uberhaupt ook nog een optie wasquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar hoe hoe krijg ik hem dan eerst op m'n mobiel
Het is me gelukt. Nu alleen nog het geluid harder.quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het gaat ons allebei lukken, ik heb er vertrouwen in![]()
M'n tv speelt geen mkv afquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh, dat dacht ik
Film op een schijf/usb stick zetten en die in de tv stoppen?
dat is snelquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is me gelukt. Nu alleen nog het geluid harder.
JE KAN HET!quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar komen de mobiel en laptop ineens vandaan?quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:49 schreef essnhills het volgende:
Laadkabeltje van mobiel in de laptop en zo de film op mobiel zetten?
Oeh.quote:
das een snelle cursus italiaans...quote:
mobiel kwam hier vandaan:quote:Op donderdag 26 juni 2025 20:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waar komen de mobiel en laptop ineens vandaan?
Laptop uit mijn eigen verbeelding, maar het kon ook met een pcquote:Op donderdag 26 juni 2025 20:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar hoe hoe krijg ik hem dan eerst op m'n mobiel
Voor wat dan?quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:03 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
boodschap van algemeen nut
deze bakjes zijn verrekte handig!!
Om oranje achtige vloeistoffen in te doenquote:
om porties in te vriezen... kun je daarna uit het bakje halen en heb je netjes een 1 persoons portiequote:
Trumpsupporterquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Om oranje achtige vloeistoffen in te doen
gekut dus.quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:07 schreef Nizno het volgende:
in een boterhamzakje en in een diepvrieszakje..
28 days later maar ik krijg de ondertiteling niet aan de praat en het geluid is net te zacht voor de dialogen.quote:
Oh dat is wel jammer.quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
28 days later maar ik krijg de ondertiteling niet aan de praat en het geluid is net te zacht voor de dialogen.
Ik kom er net af. Leuke golfjes.quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:23 schreef Crack_ het volgende:
Godverdomme man zit mezelf echt zo in de wegik ga naar het strand fietsen, yolo fuck it
misschien even de zee inrennen
gezelligquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:23 schreef Faxie het volgende:
Werd laatst weer gelokt, dus spiek af en toe even.
FAXIE!quote:
wel weer terug komen!quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:23 schreef Crack_ het volgende:
Godverdomme man zit mezelf echt zo in de wegik ga naar het strand fietsen, yolo fuck it
misschien even de zee inrennen
of ben jij niet gezellig?quote:
zo diep ga ik niet, gok ikquote:
als het dan klaar is met dat irritante gedoequote:
Dat ligt aan het gezelschapquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
of ben jij niet gezellig?
dan donder maar weer op![]()
bedoelde uit t waterquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zo diep ga ik niet, gok ik
[..]
als het dan klaar is met dat irritante gedoe![]()
Ik vind het water nog wel frisquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zo diep ga ik niet, gok ik
[..]
als het dan klaar is met dat irritante gedoe![]()
ik ookquote:
ik gok dat ik er ook niet in ga, het is hier benauwd maar hoe dichterbij het strand hoe kouder en meer wind er staat natuurlijkquote:
zo ontzettend zuuuuuuurquote:
Nee, broek. Bruck om precies te zijn.quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
zo ontzettend zuuuuuuur
ups en downs
downs en ups
down syndroom
BLOED AAN DE MUUUUUR
Bijna FT31 Marauderquote:
Och, FT Superion staat hier inmiddels, dus deze kan wel even wachtenquote:
Zegt menquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:35 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Och, FT Superion staat hier inmiddels, dus deze kan wel even wachtenAugustus zegt men.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Kan je hem volgende week een keer kijken.quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:34 schreef CherryLips het volgende:
Film is aan het bufferen.
Godsamme lekker 2002 dit allemaal.
quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zit bij de laatste drie![]()
![]()
Is dit positief of juist niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Blijkbaar gaat m'n pc na 20 minuten op stand-by en dan stopt ie dus met castenquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:36 schreef Ama het volgende:
[..]
Kan je hem volgende week een keer kijken.
CT Dinobots heb ik er nu ook 3 van inmiddels. Ze zijn wel qua QC iets minder dan hun Predacons.quote:
Oh lekker handig. Kan je dat niet veranderen?quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Blijkbaar gaat m'n pc na 20 minuten op stand-by en dan stopt ie dus met casten
quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik zit bij de laatste drie![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik kan dat niet echt juichwaardig vinden... klinkt saai. Niet je eigen plekkie maar wel met amper aanspraak
Niet dat ik graag huisgenoten heb.. maar als ik dan niet een eigen huis heb zou ik niet steeds langs holle lege ruimten gaanOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Ja even wat instellingen veranderenquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh lekker handig. Kan je dat niet veranderen?
Ik was liever al verhuisd. Maar dat heb ik al vaak genoeg hier gezegd...quote:
Ik heb er twee en de derde is net onderweg. Nog steeds in de doosquote:Op donderdag 26 juni 2025 21:38 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
CT Dinobots heb ik er nu ook 3 van inmiddels. Ze zijn wel qua QC iets minder dan hun Predacons.
Er zat ook een hoop sarcasme achter, maar ja dat kun je niet altijd uit een stuk tekst halen natuurlijk..quote:Op donderdag 26 juni 2025 21:38 schreef Nizno het volgende:
[..]ik kan dat niet echt juichwaardig vinden... klinkt saai. Niet je eigen plekkie maar wel met amper aanspraak
Niet dat ik graag huisgenoten heb.. maar als ik dan niet een eigen huis heb zou ik niet steeds langs holle lege ruimten gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |