SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
![]()
Voor ons positief.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ik erin moet wandelen negatief.
quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
jaja, 2688 gram bruin goud
Zoveel mint chocoladequote:Op donderdag 26 juni 2025 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Gerrie is nu onderwegquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk valt het meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
se trein....quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hopelijk valt het meeHoop het ook. Zie wel op tegen het recht zetten. Deed vorige keer zo'n pijn. Maar goed, hiermee rond lopen ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Hoe lang doe je ermee?quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
sterktequote:Op donderdag 26 juni 2025 15:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoop het ook. Zie wel op tegen het recht zetten. Deed vorige keer zo'n pijn. Maar goed, hiermee rond lopen ook.
Bruin goud klinkt wel nasty.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Sterkte Kaneelquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoop het ook. Zie wel op tegen het recht zetten. Deed vorige keer zo'n pijn. Maar goed, hiermee rond lopen ook.
Daar maak je geen grapjes overquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voor ons positief.
Grapje
Nee ik ging nasi worden hadden ae besloten tochquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
se trein....
ja je begint steeds Duitser te worden
Is dat allesquote:Op donderdag 26 juni 2025 15:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:03 schreef bitterbal het volgende:
zal ik nog op de loopband gaan. Ben erg mooi maar wel sushi gegeten
Maand of drie minstens wel denk ik. Misschien wel de rest van het jaarquote:
Ja. Als de Russen komen verwacht ik niet dat ze lang blijvenquote:
Brrr, sterkte ermee.quote:Op donderdag 26 juni 2025 15:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |