SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar meiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hier hiep hoeraaaaaWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ah dat is niks aanquote:Op donderdag 26 juni 2025 11:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wil je ook niet denk ik vandaag, dan is het vies broeierig“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”![]()
Waarom heeft iedereen vandaag niets aan?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
ZO de taart ook in de OP smullen maarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
vooral lekker GGquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb ik speciaal voor jullie laten maken door Copiliotquote:
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
?quote:Op donderdag 26 juni 2025 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom heeft iedereen vandaag niets aan?![]()
is de dresscode van vandaagquote:Op donderdag 26 juni 2025 11:56 schreef ieniminimuis het volgende:
Waarom heeft iedereen vandaag niets aan?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Alleen voor de heren. Ik heb het niet zo op flebbertetten of flubberflamoezen.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Alleen voor de heren. Ik heb het niet zo op flebbertetten of flubberflamoezen.![]()
Iedereen zegt de hele tijd niks/niets aanquote:Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
die kunnen ook flebbertetten hebbenquote:Op donderdag 26 juni 2025 12:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
Alleen voor de heren. Ik heb het niet zo op flebbertetten of flubberflamoezen.Uw ADH vitamine Worst
niets aan deze opmerkingquote:Op donderdag 26 juni 2025 12:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Iedereen zegt de hele tijd niks/niets aanUw ADH vitamine Worst
Niets aan .... deze film
Niets aan... dit weer
Niets aan... kan je zoveel bedoelen
Niets aan... bolken kan ook nog
Ah, dacht dat je tussen naakte mensen zatquote:Op donderdag 26 juni 2025 12:01 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Iedereen zegt de hele tijd niks/niets aan![]()
![]()
Ik vind het wel even lekker maar dan moet de zon ook even wegblijvenquote:Op donderdag 26 juni 2025 12:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Nou dit weer is inderdaad ...... niets aan. regen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die zon is hier niet en heb ik vandaag ook nog niet gezien. Hoewel (kijkt naar buiten) het nu bijna droog lijkt.quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het wel even lekker maar dan moet de zon ook even wegblijvenHow can I make this topic about me?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: