SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Your beauty never ever scared me.
opbokken met die hittequote:
Hier nietquote:Op donderdag 26 juni 2025 11:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Niet nodig want het regende net
quote:
Ik vroeg me al af waar het onweer bleef.quote:Naar verwachting is dinsdag de warmste dag. Dan kan het landinwaarts 35 graden worden. Maar Weerplaza plaatst hier wel een kanttekening bij: door kans op onweersbuien kan het iets koeler zijn.
Ja dat is dus mijn schuld, ik neem de hitte mee.quote:Op donderdag 26 juni 2025 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar het onweer bleef.
Het is altijd jouw schuldquote:Op donderdag 26 juni 2025 11:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja dat is dus mijn schuld, ik neem de hitte mee.
Mooi daar héquote:Op donderdag 26 juni 2025 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Check
Dit had ik absoluut niet in de middag moeten doen, godver wat een hitte
Maandag dus van Corsica 33 graden naar Zoetermeer 33 graden. Denk dat ik maar reis in een korte broek.quote:Op donderdag 26 juni 2025 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Maandag en dinsdag dus lekker smelten
Afgelopen weekend was het warm omdat jouw airco te warme lucht uitblaast, nu wordt het warm omdat jij het meeneemt.quote:
Airco in het vliegtuig op standje diepvries.quote:Op donderdag 26 juni 2025 11:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maandag dus van Corsica 33 graden naar Zoetermeer 33 graden. Denk dat ik maar reis in een korte broek.
Kun je die 33 graden niet gewoon on Corsica laten? Je koffer uitgooien?quote:Op donderdag 26 juni 2025 11:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maandag dus van Corsica 33 graden naar Zoetermeer 33 graden. Denk dat ik maar reis in een korte broek.
Hmm, wat is er weer? Gaat zo geen lampje brandenquote:Op donderdag 26 juni 2025 11:51 schreef essnhills het volgende:
@:bondage @:wrappedeuphoria ze zijn er weer![]()
Dequote:Op donderdag 26 juni 2025 11:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Hmm, wat is er weer? Gaat zo geen lampje branden
quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah ja, wijziging heeft het opgelost
quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, maar even naar de dokter voor die teen.
Ziet er niet best uit. Dik, rare hoek, en pijnlijk.
#Prayforkaneel
Sterktequote:Op donderdag 26 juni 2025 12:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
#Prayforkaneel
quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
#Prayforkaneel
Oei dat klinkt matig. Sterkte kerelquote:Op donderdag 26 juni 2025 12:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
#Prayforkaneel
Met spoilers graagquote:
Sterkte man!quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
#Prayforkaneel
Verkeerde account Elvi.quote:
quote:
Met je happy feetquote:Op donderdag 26 juni 2025 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga geen voeten op Internet zetten. Voor je het weet sta je op wiki feet.
Als je gezicht er maar niet bij staat.quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga geen voeten op Internet zetten. Voor je het weet sta je op wiki feet.
Pasfeetoquote:Op donderdag 26 juni 2025 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je gezicht er maar niet bij staat.
Coolquote:Op donderdag 26 juni 2025 12:18 schreef Recce het volgende:
Live beelden van het aanmeren aan het ruimtestation van een SpaceX dragon met vier astronauten:
Bekijk deze YouTube-video
Moest gniffelen.quote:
Kersentaartje dan maarquote:Op donderdag 26 juni 2025 12:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik lust geen kersen. Als het ergens in verwerkt zit wel, maar zo verse kersen nietHeb ik met banaan ook.
quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik lust geen kersen. Als het ergens in verwerkt zit wel, maar zo verse kersen nietHeb ik met banaan ook.
strawberryhills dusquote:Op donderdag 26 juni 2025 12:42 schreef essnhills het volgende:
En ik hou dan weer niet van aardbei
Ook niet als het ergens in verwerkt zit
CherryRips was beter geweestquote:Op donderdag 26 juni 2025 12:42 schreef essnhills het volgende:
De "" is dan ook meer vanwege de combi van de naam @:cherrylips en geen kersen lusten
Ik weet wel dat ze de kersenbloesems graag ziet, wellicht daarom?quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:42 schreef essnhills het volgende:
De "" is dan ook meer vanwege de combi van de naam @:cherrylips en geen kersen lusten
Strawberryhills foreverquote:
En die doet ze dan op haar lippen?quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ze de kersenbloesems graag ziet, wellicht daarom?
En dan klagen dat er stroomuitval is omdat er ergens bliksem is ingeslagen zeker, dacht 't niet.quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:48 schreef Nattekat het volgende:
Ik zou eigenlijk in Wenen moeten blijven zodat ik eens terreurbuien mee kan maken.
Zou je naam wel eer aan doen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:48 schreef Nattekat het volgende:
Ik zou eigenlijk in Wenen moeten blijven zodat ik eens terreurbuien mee kan maken.
Ja had het in de live gezien, vond het er wat vreemd uitzienquote:Op donderdag 26 juni 2025 12:47 schreef bitterbal het volgende:
hebben jullie dat filmpje van maxima naast trump gezien![]()
wat denken jullie nou wat ze echt doet ?
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Dan hoeven dat geklaag niet mee te maken, want batterij van zijn telefoon is leeg.quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan klagen dat er stroomuitval is omdat er ergens bliksem is ingeslagen zeker, dacht 't niet.
Alsof we dat daarna niet alsnog zouden horen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan hoeven dat geklaag niet mee te maken, want batterij van zijn telefoon is leeg.
denk je dat ze willem nadoet of trump?quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:51 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja had het in de live gezien, vond het er wat vreemd uitzien
quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:42 schreef essnhills het volgende:
En ik hou dan weer niet van aardbei
Ook niet als het ergens in verwerkt zit
Meer voor jou?quote:
Gezien het bekkie is er eigenlijk maar één optie natuurlijk.quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk je dat ze willem nadoet of trump?
Kersenquote:
Jeetjequote:Op donderdag 26 juni 2025 12:47 schreef bitterbal het volgende:
hebben jullie dat filmpje van maxima naast trump gezien![]()
wat denken jullie nou wat ze echt doet ?
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
ja dat dacht ik ook. Las een comment dat ze eigenlijk willem belachelijk maakte omdat met een super nederlands accent thank you zeiquote:Op donderdag 26 juni 2025 12:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gezien het bekkie is er eigenlijk maar één optie natuurlijk.
Geen idee, hier zie je het gehele plaatjequote:Op donderdag 26 juni 2025 12:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk je dat ze willem nadoet of trump?
Okquote:Op donderdag 26 juni 2025 12:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan klagen dat er stroomuitval is omdat er ergens bliksem is ingeslagen zeker, dacht 't niet.
Is je wasmachine er al?quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:04 schreef bitterbal het volgende:
De landlord kwam naar mijn wasmachine kijken![]()
maar hij heeft nog niemand om het te doen
Lijkt op een aflevering van dat programma waarin ze willen en max na doen. Wat bij de wereld draait door was te zien. ben de naam kwijtquote:Op donderdag 26 juni 2025 12:58 schreef Flory- het volgende:
[..]
Geen idee, hier zie je het gehele plaatje![]()
https://nos.nl/collectie/(...)to-in-huis-ten-bosch
Ik kan me haast niet voorstellen dat ze zoiets zou doen, zeker met het hele idee van Trump paaien etc. Met tig camera's op je gericht.quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:58 schreef Flory- het volgende:
[..]
Geen idee, hier zie je het gehele plaatje![]()
https://nos.nl/collectie/(...)to-in-huis-ten-bosch
LuckyTV?quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lijkt op een aflevering van dat programma waarin ze willen en max na doen. Wat bij de wereld draait door was te zien. ben de naam kwijt
Hahaha ja Lucky tvquote:Op donderdag 26 juni 2025 13:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Lijkt op een aflevering van dat programma waarin ze willen en max na doen. Wat bij de wereld draait door was te zien. ben de naam kwijt
Denk ook dat ze dolle pret hebben.quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoezo niet![]()
Ik denk dat willem en max samen heel grappig zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarheen? Wel ergens waar ze taart hebben?quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niks.![]()
En ik zit nu in een taartloze stoptrein.
Naar Boedje. Daar is heel veel taartquote:Op donderdag 26 juni 2025 13:10 schreef Flory- het volgende:
[..]
Waarheen? Wel ergens waar ze taart hebben?
Leuk toch als je er zoveel plezier in hebt gewoon doenquote:Op donderdag 26 juni 2025 13:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]![]()
Eerst nog Gothenburg en Cambridge. Zelfde serie die maar denk dat ik naar beiden ga.
Me 2, dat ik zelfs misselijk ben en beter geen sneetje brood met paté kan nemen.quote:
Ik zie de foto's welquote:Op donderdag 26 juni 2025 13:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Naar Boedje. Daar is heel veel taart
quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Uit de kom, en misschien ook gebroken. Dolletjes.
Nu onderweg naar het ziekenhuis. Top dag.
In het begin staat ze een beetje voor zich uit te staren.quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan me haast niet voorstellen dat ze zoiets zou doen, zeker met het hele idee van Trump paaien etc. Met tig camera's op je gericht.
Dus het zal wel over iets anders gaan dan Trump
Zeker!quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:12 schreef Flory- het volgende:
[..]
Leuk toch als je er zoveel plezier in heb gewoon doen
Oei, dat wordt een poosje met krukken lopen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Sterkte en het komt goedquote:Op donderdag 26 juni 2025 13:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Pas je wel goed in de kneusjesSC.quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Oh noesquote:Op donderdag 26 juni 2025 13:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Balen zeg. En nu foto's maken om te kijken of het gebroken is?quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Moest morgen sowieso al naar dit ziekenhuis voor een andere afspraak. Zeer jammer.
Als de dokter je even af lijkt te leiden dan trekt die ineens aan je teen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Buren of vrienden een optie?quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dank jullie allen. Grootste probleem is logistiek. De kleine kan niet alleen zijn natuurlijk.
Even kijken waar ze in de tussentijd kan verblijven totdat mijn vrouw thuis is.
quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Pas je wel goed in de kneusjesSC.Nog nooit van mijn leven iets gebroken. Als je dan toch iets breekt, dan maar een teen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Weet ik, was vorige keer ook met mijn teen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als de dokter je even af lijkt te leiden dan trekt die ineens aan je teen.
Zo heeft ie wel m'n vinger gezetquote:Op donderdag 26 juni 2025 13:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als de dokter je even af lijkt te leiden dan trekt die ineens aan je teen.
Ja. Was een beste.quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Balen zeg. En nu foto's maken om te kijken of het gebroken is?
Wel flink hard gestoten dan
Enige buur die thuis is, is 80+. Die kan dat niet.quote:
Ik vind die paar seconden na dat je je teen flink hebt gestoten altijd naar. Je voelt de pijn komen, maar je weet nog niet hoe erg het gaat worden en of je teen helemaal krom staat. @Kaneelstokje heeft deze keer pech, maar meestal gaat het goed.quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:19 schreef CherryLips het volgende:
Toen ik zaterdag die tuinstoel een trap gaf heb ik wel redelijk binnensmonds staan vloeken
En mijn knieschijf ook weer op zijn plekquote:Op donderdag 26 juni 2025 13:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo heeft ie wel m'n vinger gezet
Als ik m'n teen stoot als ik m;n sok nog aan heb durf ik die ook nooit uit te trekkenquote:Op donderdag 26 juni 2025 13:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind die paar seconden na dat je je teen flink hebt gestoten altijd naar. Je voelt de pijn komen, maar je weet nog niet hoe erg het gaat worden en of je teen helemaal krom staat. @:kaneelstokje heeft deze keer pech, maar meestal gaat het goed.
Precies! Die momenten zijn echt vreselijk.quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik m'n teen stoot als ik m;n sok nog aan heb durf ik die ook nooit uit te trekkenHet voelt dan ook alsof de teen los in de sok hangt en de boel elk moment rood van het bloed wordt.
En die dag stoot je je teen nog eens tien keer.quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Precies! Die momenten zijn echt vreselijk.
wat naarquote:Op donderdag 26 juni 2025 13:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dank jullie allen. Grootste probleem is logistiek. De kleine kan niet alleen zijn natuurlijk.
Even kijken waar ze in de tussentijd kan verblijven totdat mijn vrouw thuis is.
quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En die dag stoot je je teen nog eens tien keer.
Wel fijn dat er niemand op je teen ging staan.quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:27 schreef CherryLips het volgende:
Jaar of 20 geleden was ik 's nachts eens op muggenjacht in m;n slaapkamer en ik had daar zo'n stepper staan, en het was donker dus daar brak ik m'n nek over. Aan zo'n fijne metalen hoek. Volgende dag ging ik naar Sixflags. Teen ingetaped, pijnstillers, arniflor, gaan met die banaan. En dan ga je in die hangende achtbaan. Godverdomme dat deed pijn.
Zo heb ik een keer tijdens het omkleden voor Kerstborrel heel hard mijn knie gestotenquote:Op donderdag 26 juni 2025 13:27 schreef CherryLips het volgende:
Jaar of 20 geleden was ik 's nachts eens op muggenjacht in m;n slaapkamer en ik had daar zo'n stepper staan, en het was donker dus daar brak ik m'n nek over. Aan zo'n fijne metalen hoek. Volgende dag ging ik naar Sixflags. Teen ingetaped, pijnstillers, arniflor, gaan met die banaan. En dan ga je in die hangende achtbaan. Godverdomme dat deed pijn.
Man3. Zo werkt een democratie niet, stelletje droeftoeters.quote:De PVV weet nog niet of ze gaat instemmen met de asielwetten van 'haar' oud-minister Marjolein Faber. De partij zegt in ieder geval niet in te stemmen met een "slap aftreksel" van de wetten. Sterker nog, ze wil nķg strengere wetten.
Ze hebben ook tegen gestemd tegen het voorstel om hun eigen 10 punten plan uit te werkenquote:Op donderdag 26 juni 2025 13:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Man3. Zo werkt een democratie niet, stelletjes droeftoeters.
De tranen springen je in de broek.quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo heb ik een keer tijdens het omkleden voor Kerstborrel heel hard mijn knie gestoten
Ik liet een oorbel oid vallen dus even snel door de hurken om weer op te rapen. In volle vaart met knie tegen een metalen pijp van een fitnessapparaat aan.
Kon amper normaal aan tafel zitten die Kerst omdat ik mijn been niet goed kon buigen
Ik vrees dat we moeten wachten tot Greet met pensioen gaat.quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Misschien moeten we democratisch besluiten dat het gedaan is met de PVV
quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vrees dat we moeten wachten tot Greet met pensioen gaat.
Volgende keer stemmen ze allemaal JA21 en blijkt dat ook een instabiele bende.quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ze hebben ook tegen gestemd tegen het voorstel om hun eigen 10 punten plan uit te werken
Dat mensen nog steeds in die praatjes trappen
Ja. Is allemaal even wennen dan.quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Nagevraagd, maar het is best normaal dat Ambar vandaag een beetje een dramaqueen is met het weer. Honden die achtergelaten zijn op straat hebben wat vaker problemen met slecht weer omdat het dan minder leuk is buiten en ze ineens voor hun eigen geborgenheid moest zorgen.
Als XR daar niet zit.quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:32 schreef Crack_ het volgende:
Het fijne aan die heli's de afgelopen dagen is wel dat je daarna de rust weer extra kunt waarderenen zaterdag misschien nog even spotten bij het malieveld, als ik zin heb. Zal wel druk zijn
Dit klinkt echt heel zieligquote:Op donderdag 26 juni 2025 13:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Nagevraagd, maar het is best normaal dat Ambar vandaag een beetje een dramaqueen is met het weer. Honden die achtergelaten zijn op straat hebben wat vaker problemen met slecht weer omdat het dan minder leuk is buiten en ze ineens voor hun eigen geborgenheid moest zorgen.
Echt nog nooit last van gehadquote:
Bofferdquote:Op donderdag 26 juni 2025 13:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit klinkt echt heel zielig
[..]
Echt nog nooit last van gehad
in de panty in dit gevalquote:Op donderdag 26 juni 2025 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De tranen springen je in de broek.
Pantears,quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:32 schreef Crack_ het volgende:
Het fijne aan die heli's de afgelopen dagen is wel dat je daarna de rust weer extra kunt waarderenen zaterdag misschien nog even spotten bij het malieveld, als ik zin heb. Zal wel druk zijn
quote:Elk jaar worden de Nederlandse veteranen bedankt voor hun inzet tijdens de Veteranendag in Den Haag. Dit jaar is dit speciale evenement kleiner dan je gewend bent. Door de Navo-top is er geen defilé door de stad én vliegen er ook geen straaljagers voorbij.
Ben benieuwd wat de volgende populistische partij wordtquote:Op donderdag 26 juni 2025 13:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgende keer stemmen ze allemaal JA21 en blijkt dat ook een instabiele bende.
Tis ook best zielig. Dus ze willen in eerste instantie dus vaak ook niet naar buiten, omdat ze weer bang worden omdat het nare herinneringen met zich mee geeft.quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dit klinkt echt heel zielig
[..]
Echt nog nooit last van gehad
Hopelijk leert ie snel dat dat niet meer hoeftquote:Op donderdag 26 juni 2025 13:28 schreef ieniminimuis het volgende:
Thuiswerkdag ook, uitgelegd dat 1e regendag is voor hem en daarmee een beetje drama.quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hopelijk leert ie snel dat dat niet meer hoeft
Verenigde Vissers Voor Vrijheid.quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat de volgende populistische partij wordt
Ja ik nu ook.quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:40 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
@:TheStigsDutchCousin ik hoor op eens een deuntje in m'n hoofd
Bij keuze tussen nat van de regen of nat van het zweet kies ik voor nat van de regenquote:Op donderdag 26 juni 2025 13:42 schreef Recce het volgende:
Blegh, ik moet zo een kwartier fietsen voor een afspraak en het gaat regenen. Een regenpak aan gaat niet helpen met dit vochtige weer.
Hmmquote:Op donderdag 26 juni 2025 13:49 schreef bitterbal het volgende:
Loopt niet storm met de bezichtigingen. Staan er drie en 1 is al gecanceld
Ohh tof!quote:
Gewoon allebei.quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Bij keuze tussen nat van de regen of nat van het zweet kies ik voor nat van de regen
Die tractors toen wel, maar dat was vooral komisch. Ineens overal tractorsquote:
Echt zo jammerquote:
quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:37 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Tis ook best zielig. Dus ze willen in eerste instantie dus vaak ook niet naar buiten, omdat ze weer bang worden omdat het nare herinneringen met zich mee geeft.
Dus ja we doen vandaag lekker rustig, de regen zal wel voorbij zijn dus hij trekt wel bij. En met toekomstig onweer ben ik ook voorbereid.
heb je elisabeth al gespotquote:Op donderdag 26 juni 2025 13:40 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
@:TheStigsDutchCousin ik hoor op eens een deuntje in m'n hoofd
van binnen en van buiten natquote:Op donderdag 26 juni 2025 13:42 schreef Recce het volgende:
Blegh, ik moet zo een kwartier fietsen voor een afspraak en het gaat regenen. Een regenpak aan gaat niet helpen met dit vochtige weer.
?quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:54 schreef Ama het volgende:
Dikke bek hebben met vier man van de Koninklijke Marechaussee om je heen, dan durf je wel.Ja als je mij aanraakt raak ik jou ook aan zegt die kerel vet agressief.
!
Huehuequote:
Sad ik dacht dit jaar.quote:Er komt dit jaar (2025) géén nieuwe Scary Movie uit. De volgende film in de reeks staat gepland voor 12 juni 2026.
Zo is het leven.quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vind die paar seconden na dat je je teen flink hebt gestoten altijd naar. Je voelt de pijn komen, maar je weet nog niet hoe erg het gaat worden en of je teen helemaal krom staat. @:kaneelstokje heeft deze keer pech, maar meestal gaat het goed.
Ik durfde niet meer.quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:49 schreef bitterbal het volgende:
Loopt niet storm met de bezichtigingen. Staan er drie en 1 is al gecanceld
Heel lief van je. Het is inmiddels geregeld, met een hoop heen en weer rijden.quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat naar
als je er echt niet uit komt dan kan ik evt ook wel helpen
Ik heb dat al als ik ergens in mijn lijf wat voel.quote:Op donderdag 26 juni 2025 14:07 schreef Ama het volgende:
Bij mij komen altijd even 10 seconden lang alle erge ziektes in mijn hoofd voorbij als ik mijn teen hard stoot.
Rare naam voor een museum.quote:
quote:Thans is sprake van uitgebreide degeneratieve veranderingen humeroradiair alsmede humero-ulnair. Aan de radiaire zijde verder uitgebreide wekedelencalcificaties cq kapselverkalkingen. Eventuele kalkhoudende intra-articulaire corpora libera zijn niet uitgesloten. Geen evidente hydrops.
Het leest alsof je of uit elkaar valt of dat alles aan elkaar groeit. Sterkte.quote:Op donderdag 26 juni 2025 14:19 schreef LTVDK het volgende:
Uitslagen van röntgenfoto's gehad, heb het idee alsof ze er ook maar gewoon wat random termen doorheen gooien
[..]
@Dr_Flashquote:
Wou het net zeggenquote:
Een beetje van beidenquote:Op donderdag 26 juni 2025 14:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het leest alsof je of uit elkaar valt of dat alles aan elkaar groeit. Sterkte.
Ik kan hier niks zinnigs van maken.quote:Op donderdag 26 juni 2025 14:19 schreef LTVDK het volgende:
Uitslagen van röntgenfoto's gehad, heb het idee alsof ze er ook maar gewoon wat random termen doorheen gooien
[..]
Nou ja dit is al 7 jaar zo, maar uit de nieuwe foto's blijkt er dus weinig veranderd te zijnquote:
Klinkt niet lekker.quote:Op donderdag 26 juni 2025 14:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al besproken.quote:
oh nee ik was 2 minuten te laat dus dan mag ik het niet meer zeggenquote:
Simpele vertaling: Elleboog was naar de tyfus, is een paar keer gerepareerd maar is door de verkalking niet volledig functioneel. Mogelijk kans dat die verkalking in de toekomst nog een beetje afbrokkelt, en er zit geen vochtophopingquote:
En dat is goed?quote:Op donderdag 26 juni 2025 14:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Simpele vertaling: Elleboog was naar de tyfus, is een paar keer gerepareerd maar is door de verkalking niet volledig functioneel. Mogelijk kans dat die verkalking in de toekomst nog een beetje afbrokkelt, en er zit geen vochtophoping
Nog simpelere vertaling:quote:Op donderdag 26 juni 2025 14:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Simpele vertaling: Elleboog was naar de tyfus, is een paar keer gerepareerd maar is door de verkalking niet volledig functioneel. Mogelijk kans dat die verkalking in de toekomst nog een beetje afbrokkelt, en er zit geen vochtophoping
je hebt antikal nodig lees ikquote:Op donderdag 26 juni 2025 14:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, is fruitquote:
Ja ik snap het welquote:
Nee, dat is gewoon de situatieomschrijvingquote:
Elleboogje heeft errorsquote:Op donderdag 26 juni 2025 14:31 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nog simpelere vertaling:
Shit is fucked up yo
Als je het maar laatquote:
Okquote:Op donderdag 26 juni 2025 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon de situatieomschrijvingBen bezig met de afrondende onderzoeken voor de bepaling van het smartengeld van mijn ongeluk. De vorige foto's waren nog uit 2018 en de orthopeed wilde graag de huidige situatie bekijken en welke veranderingen er zijn
ik heb al frambozen, blauwe bessen en 2 kiwi's opquote:
Bij een nectarinekoekje moet ik gelijk denken aan die intens smerige pim'squote:
quote:Op donderdag 26 juni 2025 14:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
oh nee ik was 2 minuten te laat dus dan mag ik het niet meer zeggen
Naughty girl you.quote:
...laat?quote:
Maar dus weinig veranderingen?quote:Op donderdag 26 juni 2025 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee, dat is gewoon de situatieomschrijvingBen bezig met de afrondende onderzoeken voor de bepaling van het smartengeld van mijn ongeluk. De vorige foto's waren nog uit 2018 en de orthopeed wilde graag de huidige situatie bekijken en welke veranderingen er zijn
Ja ik zit er al 7 jaar mee dus zo spannend is het allemaal niet meerquote:
Error 404quote:
NEINquote:
quote:Op donderdag 26 juni 2025 14:34 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb al frambozen, blauwe bessen en 2 kiwi's op
mijn mond wilde koekje
Je bent gewoon een beetje traag van begripquote:Op donderdag 26 juni 2025 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik zit er al 7 jaar mee dus zo spannend is het allemaal niet meerWat wel stom is is dat mijn hersenen nog steeds denken dat die elleboog gewoon functioneert zoals het hoort waardoor je een bepaalde beweging wilt maken die het niet meer doet
Mwehquote:Op donderdag 26 juni 2025 14:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lijkt me toch best apartquote:Op donderdag 26 juni 2025 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik zit er al 7 jaar mee dus zo spannend is het allemaal niet meerWat wel stom is is dat mijn hersenen nog steeds denken dat die elleboog gewoon functioneert zoals het hoort waardoor je een bepaalde beweging wilt maken die het niet meer doet
Nope, zitten gewoon nog afgebroken schroeven verkalking in. Is te riskant om te verwijderen vanwege de zenuwbanen die over de elleboog lopen omdat die praktisch op het bot zitten. Als die beschadigen kan heel mijn onderarm verlamd raken, en daar hebben we natuurlijk geen zin inquote:
Ohwquote:Op donderdag 26 juni 2025 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nope, zitten gewoon nog afgebroken schroeven verkalking in. Is te riskant om te verwijderen vanwege de zenuwbanen die over de elleboog lopen omdat die praktisch op het bot zitten. Als die beschadigen kan heel mijn onderarm verlamd raken, en daar hebben we natuurlijk geen zin in
Wil je alvast een nieuwe bestellen?quote:Op donderdag 26 juni 2025 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nope, zitten gewoon nog afgebroken schroeven verkalking in. Is te riskant om te verwijderen vanwege de zenuwbanen die over de elleboog lopen omdat die praktisch op het bot zitten. Als die beschadigen kan heel mijn onderarm verlamd raken, en daar hebben we natuurlijk geen zin in
Ja precies. Gewoon zoals het al ene paar jaar isquote:Op donderdag 26 juni 2025 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 26 juni 2025 14:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je bent gewoon een beetje traag van begrip
Lastig allemaal lijkt me, maar gelukkig weet je het en kun je er rekening mee houden.quote:Op donderdag 26 juni 2025 14:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En je gaat ook geen snode plannetjes met essie daarover afsprekenquote:
Regel eerst nou maar eens dat oog voor @Budapestenaarquote:Op donderdag 26 juni 2025 14:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wil je alvast een nieuwe bestellen?
Hier is de nieuwe collectie van 2025 :
Zeg, dat hadden we al besprokenquote:Op donderdag 26 juni 2025 14:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En je gaat ook geen snode plannetjes met essie daarover afspreken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
je kan ook dakloos dorstig zijnquote:Op donderdag 26 juni 2025 14:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb dorst, maar hond ligt tegen mij aan te slapen dus nu ga ik woon dorstig zijn
quote:Op donderdag 26 juni 2025 14:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wil je alvast een nieuwe bestellen?
Hier is de nieuwe collectie van 2025 :
*klikt snel op dm versturenquote:Op donderdag 26 juni 2025 14:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En je gaat ook geen snode plannetjes met essie daarover afspreken
Mja das de oude collectie, misschien niet meer leverbaarquote:Op donderdag 26 juni 2025 14:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Regel eerst nou maar eens dat oog voor @:Budapestenaar
Je houdt je ogen open voor de nieuwe collectie?quote:
quote:Op donderdag 26 juni 2025 14:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kan ook dakloos dorstig zijn
dat is vervelender
Moeten in Foqueville niet een DDO hebben?quote:
Is dat positief of negatief?quote:Op donderdag 26 juni 2025 14:46 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij komt het onweer hier veel vroeger dan ik dacht
quote:
Onweerquote:Op donderdag 26 juni 2025 14:46 schreef Nattekat het volgende:
Volgens mij komt het onweer hier veel vroeger dan ik dacht
op de grond gaan liggen en als een rupsband je voeten vastgehouden en rond gedraaid?quote:
Mijn loopband ligt onder het bed (mt de bedoeling die weer te gebruikenquote:
Regel dat wat uit de nieuwe collectie, hij zit al jaren te wachtenquote:Op donderdag 26 juni 2025 14:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mja das de oude collectie, misschien niet meer leverbaar
quote:Op donderdag 26 juni 2025 14:49 schreef Flory- het volgende:
[..]
Mijn loopband ligt onder het bed (mt de bedoeling die weer te gebruiken) en ik probeerde dat aan de hulp uit te leggen die daar ging stofzuigen
![]()
Ze spreekt niet goed nl of eng.
Dierenopvang is ook prima hoorquote:Op donderdag 26 juni 2025 14:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
[..]
Moeten in Foqueville niet een DDO hebben?
Dorstige Daklozen Opvang?
ohhhquote:Op donderdag 26 juni 2025 14:49 schreef Flory- het volgende:
[..]
Mijn loopband ligt onder het bed (mt de bedoeling die weer te gebruiken) en ik probeerde dat aan de hulp uit te leggen die daar ging stofzuigen
![]()
Ze spreekt niet goed nl of eng.
ja zal kijken wat ik heb maar ogen zijn gewoon lastig te verkrijgenquote:Op donderdag 26 juni 2025 14:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Regel dat wat uit de nieuwe collectie, hij zit al jaren te wachten
De Foqueville Dorstige Daklozen en Dierenopvangquote:Op donderdag 26 juni 2025 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dierenopvang is ook prima hoor
Ja je regelt het maar, en doe er ook een flinke taart bij omdat die al zo vreselijk lang zit te wachtenquote:Op donderdag 26 juni 2025 14:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zal kijken wat ik heb maar ogen zijn gewoon lastig te verkrijgen
FDDeD.quote:Op donderdag 26 juni 2025 14:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
De Foqueville Dorstige Daklozen en Dierenopvang
Geloof het wel, ze een trekbeweging als in er van onder halen? Maar ik bedoelde dat ze zich geen pijn deed ofzo, gewoon laten liggen en er omheen, ja dat deed ik ook weer uitbeeldenquote:Op donderdag 26 juni 2025 14:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhhbegreep ze het uiteindelijk?
ze hebben er van alles.... Echt Lidlquote:
quote:Op donderdag 26 juni 2025 14:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zal kijken wat ik heb maar ogen zijn gewoon lastig te verkrijgen
mimimimiquote:Op donderdag 26 juni 2025 14:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja je regelt het maar, en doe er ook een flinke taart bij omdat die al zo vreselijk lang zit te wachten
quote:Op donderdag 26 juni 2025 14:55 schreef Flory- het volgende:
[..]
Geloof het wel, ze een trekbeweging als in er van onder halen? Maar ik bedoelde dat ze zich geen pijn deed ofzo, gewoon laten liggen en er omheen, ja dat deed ik ook weer uitbeelden
quote:
Ja een beetje S&S klantenservice dit hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |