SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Your beauty never ever scared me.
opbokken met die hittequote:
Hier nietquote:Op donderdag 26 juni 2025 11:32 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Niet nodig want het regende net
quote:
Ik vroeg me al af waar het onweer bleef.quote:Naar verwachting is dinsdag de warmste dag. Dan kan het landinwaarts 35 graden worden. Maar Weerplaza plaatst hier wel een kanttekening bij: door kans op onweersbuien kan het iets koeler zijn.
Ja dat is dus mijn schuld, ik neem de hitte mee.quote:Op donderdag 26 juni 2025 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waar het onweer bleef.
Het is altijd jouw schuldquote:Op donderdag 26 juni 2025 11:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja dat is dus mijn schuld, ik neem de hitte mee.
Mooi daar héquote:Op donderdag 26 juni 2025 11:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Check
Dit had ik absoluut niet in de middag moeten doen, godver wat een hitte
Maandag dus van Corsica 33 graden naar Zoetermeer 33 graden. Denk dat ik maar reis in een korte broek.quote:Op donderdag 26 juni 2025 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Maandag en dinsdag dus lekker smelten
Afgelopen weekend was het warm omdat jouw airco te warme lucht uitblaast, nu wordt het warm omdat jij het meeneemt.quote:
Airco in het vliegtuig op standje diepvries.quote:Op donderdag 26 juni 2025 11:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maandag dus van Corsica 33 graden naar Zoetermeer 33 graden. Denk dat ik maar reis in een korte broek.
Kun je die 33 graden niet gewoon on Corsica laten? Je koffer uitgooien?quote:Op donderdag 26 juni 2025 11:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maandag dus van Corsica 33 graden naar Zoetermeer 33 graden. Denk dat ik maar reis in een korte broek.
Hmm, wat is er weer? Gaat zo geen lampje brandenquote:Op donderdag 26 juni 2025 11:51 schreef essnhills het volgende:
@:bondage @:wrappedeuphoria ze zijn er weer![]()
Dequote:Op donderdag 26 juni 2025 11:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Hmm, wat is er weer? Gaat zo geen lampje branden
quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Ah ja, wijziging heeft het opgelost
quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nou, maar even naar de dokter voor die teen.
Ziet er niet best uit. Dik, rare hoek, en pijnlijk.
#Prayforkaneel
Sterktequote:Op donderdag 26 juni 2025 12:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
#Prayforkaneel
quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
#Prayforkaneel
Oei dat klinkt matig. Sterkte kerelquote:Op donderdag 26 juni 2025 12:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
#Prayforkaneel
Met spoilers graagquote:
Sterkte man!quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
#Prayforkaneel
Verkeerde account Elvi.quote:
quote:
Met je happy feetquote:Op donderdag 26 juni 2025 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga geen voeten op Internet zetten. Voor je het weet sta je op wiki feet.
Als je gezicht er maar niet bij staat.quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik ga geen voeten op Internet zetten. Voor je het weet sta je op wiki feet.
Pasfeetoquote:Op donderdag 26 juni 2025 12:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je gezicht er maar niet bij staat.
Coolquote:Op donderdag 26 juni 2025 12:18 schreef Recce het volgende:
Live beelden van het aanmeren aan het ruimtestation van een SpaceX dragon met vier astronauten:
Bekijk deze YouTube-video
Moest gniffelen.quote:
Kersentaartje dan maarquote:Op donderdag 26 juni 2025 12:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik lust geen kersen. Als het ergens in verwerkt zit wel, maar zo verse kersen nietHeb ik met banaan ook.
quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:29 schreef CherryLips het volgende:
Ik lust geen kersen. Als het ergens in verwerkt zit wel, maar zo verse kersen nietHeb ik met banaan ook.
strawberryhills dusquote:Op donderdag 26 juni 2025 12:42 schreef essnhills het volgende:
En ik hou dan weer niet van aardbei
Ook niet als het ergens in verwerkt zit
CherryRips was beter geweestquote:Op donderdag 26 juni 2025 12:42 schreef essnhills het volgende:
De "" is dan ook meer vanwege de combi van de naam @:cherrylips en geen kersen lusten
Ik weet wel dat ze de kersenbloesems graag ziet, wellicht daarom?quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:42 schreef essnhills het volgende:
De "" is dan ook meer vanwege de combi van de naam @:cherrylips en geen kersen lusten
Strawberryhills foreverquote:
En die doet ze dan op haar lippen?quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ze de kersenbloesems graag ziet, wellicht daarom?
En dan klagen dat er stroomuitval is omdat er ergens bliksem is ingeslagen zeker, dacht 't niet.quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:48 schreef Nattekat het volgende:
Ik zou eigenlijk in Wenen moeten blijven zodat ik eens terreurbuien mee kan maken.
Zou je naam wel eer aan doen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:48 schreef Nattekat het volgende:
Ik zou eigenlijk in Wenen moeten blijven zodat ik eens terreurbuien mee kan maken.
Ja had het in de live gezien, vond het er wat vreemd uitzienquote:Op donderdag 26 juni 2025 12:47 schreef bitterbal het volgende:
hebben jullie dat filmpje van maxima naast trump gezien![]()
wat denken jullie nou wat ze echt doet ?
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Dan hoeven dat geklaag niet mee te maken, want batterij van zijn telefoon is leeg.quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan klagen dat er stroomuitval is omdat er ergens bliksem is ingeslagen zeker, dacht 't niet.
Alsof we dat daarna niet alsnog zouden horen.quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:51 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan hoeven dat geklaag niet mee te maken, want batterij van zijn telefoon is leeg.
denk je dat ze willem nadoet of trump?quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:51 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja had het in de live gezien, vond het er wat vreemd uitzien
quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:42 schreef essnhills het volgende:
En ik hou dan weer niet van aardbei
Ook niet als het ergens in verwerkt zit
Meer voor jou?quote:
Gezien het bekkie is er eigenlijk maar één optie natuurlijk.quote:Op donderdag 26 juni 2025 12:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk je dat ze willem nadoet of trump?
Kersenquote:
Jeetjequote:Op donderdag 26 juni 2025 12:47 schreef bitterbal het volgende:
hebben jullie dat filmpje van maxima naast trump gezien![]()
wat denken jullie nou wat ze echt doet ?
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
ja dat dacht ik ook. Las een comment dat ze eigenlijk willem belachelijk maakte omdat met een super nederlands accent thank you zeiquote:Op donderdag 26 juni 2025 12:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gezien het bekkie is er eigenlijk maar één optie natuurlijk.
Geen idee, hier zie je het gehele plaatjequote:Op donderdag 26 juni 2025 12:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
denk je dat ze willem nadoet of trump?
Okquote:Op donderdag 26 juni 2025 12:50 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan klagen dat er stroomuitval is omdat er ergens bliksem is ingeslagen zeker, dacht 't niet.
Is je wasmachine er al?quote:Op donderdag 26 juni 2025 13:04 schreef bitterbal het volgende:
De landlord kwam naar mijn wasmachine kijken![]()
maar hij heeft nog niemand om het te doen
Lijkt op een aflevering van dat programma waarin ze willen en max na doen. Wat bij de wereld draait door was te zien. ben de naam kwijtquote:Op donderdag 26 juni 2025 12:58 schreef Flory- het volgende:
[..]
Geen idee, hier zie je het gehele plaatje![]()
https://nos.nl/collectie/(...)to-in-huis-ten-bosch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |